Koneen päivitys

Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
4
Moro! Kaverin koneesta hajos kellotettu prossu ja uutta pitäisi hommata. Ryzeniä olen ehdotellut, koska FX-sarja on aika vanha jo. Ja tosiaan koneen osat ovat:
Asus pro gaming 970
Gtx 970
Vs650
16gb ddr3
120gb ssd
1tb HDD
Define S
Kiitos jo etukäteen :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
196
Ryzeniin pitää vaihtaa emolevy ja muistit... Jotenkin tuntuu, että tuosta setistä olisi hajonnut jotain muuta kuin "kellotettu"prossu. Pystystkö valaisemaan hiukan tarkemmin mikä FX? ja millä kelloilla?
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
4
Ryzeniin pitää vaihtaa emolevy ja muistit... Jotenkin tuntuu, että tuosta setistä olisi hajonnut jotain muuta kuin "kellotettu"prossu. Pystystkö valaisemaan hiukan tarkemmin mikä FX? ja millä kelloilla?
Joo, tiedetään että pitää vaihtaa emo ja muistit. Assyilla tosiaan ollaan, vietiin kone Jimmsin huoltoon ja siellä kuulemma sanottiin, että prossu rikki. Ja tosiaan FX 8320 4ghz kelloilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
196
Jimssin huoltoa ja sen ammattitaitoa mitenkään halua arvostella, mutta epäilen kovasti tuota "prossu rikki" tuomiota. Omaa FX 8320 prossua en ole saanut rikki vaikka olen oikeesti yrittänyt. 1.6v ja melkein winukkaan asti ;-) Mutta, että kyllä tuosta setistä on oikeesti jotain muuta lahonnut, kuin tuo prossu... Toki ryzeniin kannattaa päivittää :)
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
4
Jimssin huoltoa ja sen ammattitaitoa mitenkään halua arvostella, mutta epäilen kovasti tuota "prossu rikki" tuomiota. Omaa FX 8320 prossua en ole saanut rikki vaikka olen oikeesti yrittänyt. 1.6v ja melkein winukkaan asti ;-) Mutta, että kyllä tuosta setistä on oikeesti jotain muuta lahonnut, kuin tuo prossu... Toki ryzeniin kannattaa päivittää :)
Nojoo, muutenkin olen ehdottanut päivitystä, kun ei pubg pyöri kunnolla ja itelläkin rusina 1600 eikä pahaa sanottavaa. Vakiokelloilla 40 astetta pelatessa vakiojäähyllä :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 468
Viestejä
4 163 131
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom