Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kolme muutosta tekisin, jos kerta itse kasaat, kuhunkin 10 € lisäpanostus.Onko hyvä paketti vai onko parempia osia samaan hintaan tai mielellään jopa halvemmalla? Mielellään 1000€ saisi maksaa mutta valmis tuon hinnan maksamaan mikä tässä ostoslistassa on. Prossujäähy tulee vanhasta koneesta. En valinnut ryzen 7500f koska halu kasata itse kone
Ostoskori
datatronic.fi
Kiitos vastauksesta. Osat vaihtui ehdotettuihinKolme muutosta tekisin, jos kerta itse kasaat, kuhunkin 10 € lisäpanostus.
Lian Li LANCOOL 205M Mesh, ikkunallinen mATX-kotelo, musta - 69,90€
Tekniset tiedot :Malli : LANCOOL 205M MESH Mitat (LxSxK ): 210 x 402,5 x 400 mm Väri : Musta Materiaalit :Vasen sivupaneeli: Karkaistu lasi 4 mm Teräwww.jimms.fi
MSI Radeon RX 6750 XT MECH 2X OC -näytönohjain, 12GB GDDR6 - 399,90€
Tekniset tiedot :GPU GPU: AMD Radeon RX 6750 XT Stream-prosessorit: 2560 Kellotaajuus: Boost: 2618 MHz Game: 2512 MHz Base: 2235 MHz Muisti Määwww.jimms.fi
Virtalähteet eli powerit tietokoneelle - Datatronic
Valikoimasta löytyy powereita (PSU) kevyestä 300 wattisesta aina järeään 1600 wattiseen asti. Modulaariset virtalähteet vähentävät kaapeleiden määrää.datatronic.fi
Ja emon ehkä tähän,
https://datatronic.fi/komponentit/emolevyt/asrock-b650m-h-m2-amd-b650-pistoke-am5-mikro-atx-asrock-b650m-h-m2 mutta aika tiukalla budejtilla on kone rakennettu, joten säästökohteita on haastava löytää, ellei ole valmis karsimaan tehossa/laadussa, yms.
7500f saisi hyvin löysää budjetiin, mutta ymmärrän halun kasata itse. Tosin huomauttaisin silti että kasaus on maksuton koodilla iotech-kasaus