Mulla on outo ongelma ja kaikki alkoi kun pistin uusimman Intel ARC ajurin koneeseen. Eli ennen ihan normaalisti toiminut läppäri, mut nyt kun HDMI olevan näytön herättää virtanapista, niin Windows 11 lagaa vähän aikaa ja sit jumittuu täysin ainut asia mikä toimii on hiiri.
Tapahtumienvalvonta näyttää seuraavanlaista
Viimeisin ilmoitus
Autopilot.dll WIL error was reported.
HRESULT: 0x80070491
File: onecoreuap\admin\moderndeployment\autopilot\dll\dllmain.cpp, line 128
Message: NULL
Kaikki alkoi tästä ilmoituksesta kun pistin näytön noin puolen tunnin toimettomana olon jälkeen päälle:
Aikakatkaisu (30000 millisekuntia) odotettaessa Intel(R) SUR QC Software Asset Manager-palvelun yhteyden muodostusta.
Ja kylllä olen yrittänyt asentaa uusimman Intel ARC ajurin puhtaana mut ei auta.
Eli oliskohan jotain mennyt pieleen Intelin ja Nvidian puolella? Mut mitään en ole mennyt muuttamaan näyttiksien asetuksissa.
Koneen speksit on seuraavanlaiset
Päänäyttönä: 49" QLED Curved Odyssey Gaming Monitor CHG90
Kannettavan näyttö: 15,6 144hz IPS LED
CPU: Intel Core i5-11300H 3,10GHz
Näytönohjain: Nvidia GeForce RTX 3060
SSD: 512gt Samsung MZVLQ512HBLU-00B00 ja 1Tb Kingston SNVS1000G
Muistia: 16gt DDR4 3200 Mhz
Käyttis: Windows 11 Pro 22H2
Oon katellut sen verran netistä tätä ongelmaa et on ehdoteltu et ottais pois Microsoft kirjautumisen palveluista kokonaan, mut sitä en tee, koska pelailen Game Pass PC pelejä
EDIT: Huomautuksena et kaikki mahdolliset ajurit ja bios päivitykset on ajettu koneelle mitä voikaan tehdä, mut ei auta
EDIT2: Rasituksessa ei näy mitään ongelmia, mut kun herättää näytön niin alkaa ongelmat
Tapahtumienvalvonta näyttää seuraavanlaista
Viimeisin ilmoitus
Autopilot.dll WIL error was reported.
HRESULT: 0x80070491
File: onecoreuap\admin\moderndeployment\autopilot\dll\dllmain.cpp, line 128
Message: NULL
Kaikki alkoi tästä ilmoituksesta kun pistin näytön noin puolen tunnin toimettomana olon jälkeen päälle:
Aikakatkaisu (30000 millisekuntia) odotettaessa Intel(R) SUR QC Software Asset Manager-palvelun yhteyden muodostusta.
Ja kylllä olen yrittänyt asentaa uusimman Intel ARC ajurin puhtaana mut ei auta.
Eli oliskohan jotain mennyt pieleen Intelin ja Nvidian puolella? Mut mitään en ole mennyt muuttamaan näyttiksien asetuksissa.
Koneen speksit on seuraavanlaiset
Päänäyttönä: 49" QLED Curved Odyssey Gaming Monitor CHG90
Kannettavan näyttö: 15,6 144hz IPS LED
CPU: Intel Core i5-11300H 3,10GHz
Näytönohjain: Nvidia GeForce RTX 3060
SSD: 512gt Samsung MZVLQ512HBLU-00B00 ja 1Tb Kingston SNVS1000G
Muistia: 16gt DDR4 3200 Mhz
Käyttis: Windows 11 Pro 22H2
Oon katellut sen verran netistä tätä ongelmaa et on ehdoteltu et ottais pois Microsoft kirjautumisen palveluista kokonaan, mut sitä en tee, koska pelailen Game Pass PC pelejä
EDIT: Huomautuksena et kaikki mahdolliset ajurit ja bios päivitykset on ajettu koneelle mitä voikaan tehdä, mut ei auta
EDIT2: Rasituksessa ei näy mitään ongelmia, mut kun herättää näytön niin alkaa ongelmat
Viimeksi muokattu: