Kallis kotelo, mutta makuasioista turha väitellä. Emolevyksi löytyy myös hyväksi todettu Asrock B860 Pro RS WiFi mutta bundle lienee edullisempi. Tuo DS3H menettelee 245KF prossun kanssa, mutta itse katselisin jotain parempaa jos nopeampaa 20C/20T 265KF mallia harkitset. Intelin emolevyjä heikosti varastossa kun AMD selvästi suositumpi (gaming).
Virtalähteeksi voit harkita myös tätä mallia joka on hieman parempi kuin tuo Corsair 10 vuoden takuulla! Löytyy myös 550W versio joka on passeli 5060 GPU:n kanssa. Jimms myy ainoastaan tuota vanhempaa ja ei yhtää hyvää 12M mallia kalliimmalla hinnalla.
Virtalähteet / be quiet! Pure Power 13 M | 650W, 650 W, 100 - 240 V, 720 W, 50/60 Hz, 10 A, 5 A
datatronic.fi
Hardware Busters - be quiet! Pure Power 13 M 650W ATX v3.1 PSU Review - PSUs
hwbusters.com
Cybenetics Test
www.cybenetics.com
WD:n SN7100 olisi vaihtoehtona Sampalle joka sekin toki hyvä vaihtoehto.
Rakennettu parempaan pelaamiseen, riippumatta siitä, miten pelaat. Valmistaudu pelaamaan entistä nopeammin WD_BLACK SN7100 NVMe™ SSD:llä, j
www.jimms.fi
The WD Black SN7100 2 TB SSD sets a new standard as the fastest Gen 4 SSD we've ever tested. It's also priced well and highly energy-efficient, which helps keep temperatures down. Fast, efficient, and affordable—the WD Black SN7100 hits all the marks.
www.techpowerup.com
CU245KF käy hieman viileämpänä kuin 9600X kun oletit asian olevan toisin päin. Samasta taulukosta näet 8 (P-core) ydin mallien (CU7 265K & 9700X) lämmöt rasituksessa Blender & Gaming. Erittäin energia pihi myöskin jos katsot tuolta "Power Consumption & Efficiency" taulukoista. Idle tilassa jossa kone viettää suuren osan ajasta Intel on AMD:ta hieman edellä. Tämän takia olen itse päätymässä Core Ultraan kun kone päällä +12h päivittäin niin pienen edun näen tässä muiden lisäksi.
The Intel Core Ultra 5 245K is the company's most affordable Arrow Lake release today. While its 6+8 core config without Hyper-Threading might make it appear weak at first, it actually punches well above its weight, especially in applications. Unfortunately gaming isn't working so well.
www.techpowerup.com
Taitaa olla sielläkin laitekuume päällä sen verran vahvasti ettei hotsita odotella Black Week tarjouksia? Toki riskinä, että muistien hinnat ryöstäytyy vielä enemmän käsistä..