Kone kevyeen kuvankäsittelyyn ~600€

Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
61
Pääasiassa nettisurffailuun, mutta myös satunnaiseen kevyeen kuvankäsittelyyn konepaketti noin 600€.

Käyttöjärjestelmä WIN10 ja ATX-kotelo löytyy jo valmiiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Gigantista..
upload_2019-7-30_19-29-40.png


Jäähyn voi vaihtaa siihen 20€ versioon ja SSD:stäkin saa rahaa pois, mutta nuo on suht. kannattavia ostaa noin ja laittaa se 35€ extraa..
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
856
Screenshot_20190730_193122.jpg

Mä lähin amd linjalla ja jimssillä koska helpoin kasata. Hinnassa säästäisi x euroa jos kattelis osat sieltä mistä halvimmalla löytää

edit. tosin näyttävästi laitoin 3400gn, joko biossin päivitys jimssillä tai toivoo että tulis tarpeeks uutta tuotantoa valmiiks uudella biossilla (mitä epäilen). Vois myös vaihtaa vanhempaan 2400gn niin ei varmasti ongelmia, vähän halvempikin.

Lisää edittiä, tälläsellä sittenkin gigantista, pitäis toimia suoraan paketista prossu/emokin. Satanen jäis vielä asennuskaljoihin.
upload_2019-7-30_19-48-46.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
61

Mä lähin amd linjalla ja jimssillä koska helpoin kasata. Hinnassa säästäisi x euroa jos kattelis osat sieltä mistä halvimmalla löytää

edit. tosin näyttävästi laitoin 3400gn, joko biossin päivitys jimssillä tai toivoo että tulis tarpeeks uutta tuotantoa valmiiks uudella biossilla (mitä epäilen). Vois myös vaihtaa vanhempaan 2400gn niin ei varmasti ongelmia, vähän halvempikin.

Lisää edittiä, tälläsellä sittenkin gigantista, pitäis toimia suoraan paketista prossu/emokin. Satanen jäis vielä asennuskaljoihin.
Onkohan tuossa Asuksen emolevyssä miten tuore biossi, kun olin katsovinani, että toukokuussa on julkaistu tuki uusille Rytzeneille? Näkeekö sen päälle päin paketista?
Toimiiko mikään edullinen emolevy ilman biossin päivitystä?
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
856
Onkohan tuossa Asuksen emolevyssä miten tuore biossi, kun olin katsovinani, että toukokuussa on julkaistu tuki uusille Rytzeneille? Näkeekö sen päälle päin paketista?
Toimiiko mikään edullinen emolevy ilman biossin päivitystä?
Joo muuten sori, kattelin ihan omiani kun laitoin ton. Tänään jonkun toisen ketjun takia vilkasun uudelleen tota niin tuolla asuksen sivuilla oli joku "supported since pcb" tai vastaava, se oli se mitä menin pikasella vilkasulla kattomaan.

Tottunut että niissä on vaan perus since bios ilmoitettu ja ajattelin, että toi on joku uusintaversio emosta.

Edit. Mut tuohonkin jos vaihtaa vanhemman 2400g niin säästö kymppipari ja toimii suoraan.
 
Viimeksi muokattu:

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Onko mahdollista kertoa millä teet kuvankäsittelyä? Photoshop pystyy ymmärtääkseni hyödyntämään näytönohjainta, mikä puoltaisi yllämainitun 3400G:n hankkimista, koska integroitu on siinä selkeästi parempi, kuin esim. @hsalosen mainitsemassa intelkokoonpanossa ja se myös on nopeampi kuin 2400G korkeamman taajuuden voimin.
 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
61
Onko mahdollista kertoa millä teet kuvankäsittelyä? Photoshop pystyy ymmärtääkseni hyödyntämään näytönohjainta, mikä puoltaisi yllämainitun 3400G:n hankkimista, koska integroitu on siinä selkeästi parempi, kuin esim. @hsalosen mainitsemassa intelkokoonpanossa ja se myös on nopeampi kuin 2400G korkeamman taajuuden voimin.
Photoshop/lightroom käytössä ja tuohon 3400g:hen olen nyt päätynyt.
Pitää vain miettiä tuo miten emolevy olisi järkevintä hankkia.
Tekeeköhän noita bios päivityksiä muut kuin Jimms ja Verkkokauppa.com?
Gigantista olisi edullisinta tilata, mutta eivät taida tehdä päivityksiä...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 525
Viestejä
4 165 366
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom