Kone käynnistyy uudestaan

Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
7
Käynnistyy ilman mitään varoitusta uudestaan. Ei ole kellotettu. Rauta on testattu kahdella eri ohjelmalla. Käyttis asennettu uudestaan puhtaana. Fall creators updaten jälkeen alkoi oireilemaan. Välillä saattaa pyöriä viikonkin ilman mitään ongelmia. Joitain korjauksia olen yrittänyt tehdä, mutta eivät ole auttanut. Liitteessä kuva BlueScreenViewin raportista

M5A78L-M/USB3
AMD FX-8350
MSI GeForce GTX 960
A-DATA 8Gb 1333MHz
Chieftec 700w
Win 10 pro

Sieppaa.PNG
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
597
0x00000124 tulee (yleensä) muistivirheistä tai ajureista.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
7
Ajurit on laitettu uusimpiin uudelleenasennuksen yhteydessä. Memtestiäkin rullattu eikä näyttänyt mitää
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 959
Huono virtalähde tulee ensimmäisenä mieleen, joka rasituksessa lakkaa antamasta kunnolla virtaa/voltteja ja aiheuttaa sitten muisti-virheen.

Toista parempaa virtalähdettä kannattaa harkita hankkivansa, jopa vaikka virtalähteessä ei olisikaan ongelmaa. Chieftecit ovat aina olleet murheenkryynejä, matala-luokkaisia kun ovat.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
7
Huono virtalähde tulee ensimmäisenä mieleen, joka rasituksessa lakkaa antamasta kunnolla virtaa/voltteja ja aiheuttaa sitten muisti-virheen.

Toista parempaa virtalähdettä kannattaa harkita hankkivansa, jopa vaikka virtalähteessä ei olisikaan ongelmaa. Chieftecit ovat aina olleet murheenkryynejä, matala-luokkaisia kun ovat.
Virtalähdettä olen itsekkin epäillyt. Seasonic S12II-620Bronze 620W olen katsellu tilalle. Onko järkevä? Tarkoitus olis muutenkin päivittää rautaa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 959
Virtalähdettä olen itsekkin epäillyt. Seasonic S12II-620Bronze 620W olen katsellu tilalle. Onko järkevä? Tarkoitus olis muutenkin päivittää rautaa
M12II ei maksa paljoa enempää, + 520W pitäisi riittää.

EDIT: Lisäksi, pistämällä ~10€ lisää, saa hyvän Gold 80+ rated virtiksen: Seasonic 550W FOCUS+ 550 Gold, modulaarinen ATX-virtalähde, 80Plus Gold - 86,90€

~10€ lisä-investointi täys-modulaariseen 80+ Gold virtalähteeseen on enemmän kuin sen arvoista.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
7
Kai se täytyy tuo laittaa vaikka kävis ei modulaarinenkin. Sit vielä arpomaan muut osat, mutta siitä sit toisessa ketjussa :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 959
Kai se täytyy tuo laittaa vaikka kävis ei modulaarinenkin. Sit vielä arpomaan muut osat, mutta siitä sit toisessa ketjussa :)
Muut osat menee sitten saatavuuksien mukaan + uutta Ryzentä on tulossa tässä ennen kesää/alku keväällä. Joten niitä odotellen.

Ja näyttiksen kannalta olisi melko lailla käytettyä hankittava, joidenka osalta vaihtoehdot ovat vähäiset.
 
Liittynyt
19.01.2018
Viestejä
7
Muut osat menee sitten saatavuuksien mukaan + uutta Ryzentä on tulossa tässä ennen kesää/alku keväällä. Joten niitä odotellen.

Ja näyttiksen kannalta olisi melko lailla käytettyä hankittava, joidenka osalta vaihtoehdot ovat vähäiset.
N.600-700€ olis tarkoitus laittaa kiinni ja ryzeniä olen juur kattellu
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 236
Viestejä
4 331 761
Jäsenet
72 152
Uusin jäsen
Monsku

Hinta.fi

Ylös Bottom