Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan noita ilmaisia skannaustyökaluja, joita voi kokeilla, kuten esimerkiksi F-Secure online scanner, Hitman Pro ja Malwarebytes. Asentaisin itse kyllä käyttöjärjestelmän kokonaan uudelleen.
Niin toki jos kone ei ole saastunut.
Eihän tästä kauaa aikaa ole kun @Myrkky oli ongelmia häksätyn modeemin kanssa muistaakseni?
Katselepa täältä, josko olisi päivitystä saatavilla.Modeemi on melko tuore asuksen N17U. Ajelin kaikki mahdolliset ohjelmat läpi mitä keksin. Ei kyllä mitään vakaa löytyny. Kahtellaan jos modeemin boottaus riitti.
Modeemi on melko tuore asuksen N17U. Ajelin kaikki mahdolliset ohjelmat läpi mitä keksin. Ei kyllä mitään vakaa löytyny. Kahtellaan jos modeemin boottaus riitti.
Täällä telia päivitti ton motun ja vaihtoi skinit omiinsa eikä käyttäjällä ole pahemmin oikeuksia tohon.Itse tässä odottelen jos/kun joku murtaa ton ja itselle alkaa tulemaan että sulla on vikaa koneissa ja me suljetaan liittymä.Modeemi on melko tuore asuksen N17U. Ajelin kaikki mahdolliset ohjelmat läpi mitä keksin. Ei kyllä mitään vakaa löytyny. Kahtellaan jos modeemin boottaus riitti.
..operaattorilta..
Teki siis mitä? Mistä hankittu laite?Täällä telia päivitti ton motun ja vaihtoi skinit omiinsa eikä käyttäjällä ole pahemmin oikeuksia tohon.Itse tässä odottelen jos/kun joku murtaa ton ja itselle alkaa tulemaan että sulla on vikaa koneissa ja me suljetaan liittymä.
Vaihat siihen asuksen softan takaisin? Ei pitäs olla mahdottoman vaikeeta.Täällä telia päivitti ton motun ja vaihtoi skinit omiinsa eikä käyttäjällä ole pahemmin oikeuksia tohon.Itse tässä odottelen jos/kun joku murtaa ton ja itselle alkaa tulemaan että sulla on vikaa koneissa ja me suljetaan liittymä.
Paha sanoa. Kaipa ne ilmottelee jos vielä koputtelen portteja.
Mulla oli vanha telewell. Ensin tosiaan tuli ilmoitusta että liikennettä pukkaa ja netti poikki kolmen päivän päästä, ellei jotain tehdä. Ensin jumppaa koneiden ja modeemin kanssa, sitten selvitin operaattorilta että mikä siellä mättää, ja Mirai virus oli vastaus. En nyt muista miten tuo kokonaisuudessaan meni, mutta vanha modeemi veks ja uusi tilalle. Jonka asennus olikin aika homma vaikkei uskoisi. Sitten kun homma oli valmis niin muistaakseni vielä kysyin operaattorilta onko outo liikenne loppunut, ja oli loppunut.
Nettihän toimi siis normaalisti ilman että omalla koneella mitään outoa ollut havaittavissa ja virustutkat kunnossa. Tämä siis sillä vaan että ettei netti napsahda poikki, vaikka kaikki näyttäisi olevan ok. Kun se varoitus kerran tullut jo. Kannattaa olla operaattoriin yhteydessä, sieltä ainakin näkevät mikä on tilanne, niin ei tule yllätyksiä.
Viisaammat jatkaa, itse opettelen usein kantapään kautta
Ihan mielenkiinnosta, että mikä oli tarkka malli vanhalle Telewellille? TW-EAH510v3 vai joku muu? Pistin juuri lauantaina oman Telewellin purkkini DMZ alueelle, joten tuo hieman kiinnostaisi.