Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hajoaa ihan miten arpa sattuu kohdalle. Näissä yleensä hajoaa ohjaus piiri. Töissä näitä meni niin monta että piti ottaa 5 kappaletta auki ja kattoo miksi ne hajoaa. Niissä yleensä toistunu sama vika, lämpötyyny on sohittu suurimpiirtein siihen suuntaa ettei se kosketa piiriä ollenkaan tai pientä kulmaa. Ei sen jälkeen omaan koneeseen edes harkinnu kingstonia.Osaako joku asiaan perehtynyt kommentoimaan että kun SSD kyykkää, meneekö ne yleensä vain mykäksi vai tekevät tätä minkä Windows tulkkaa korruptioksi?
Tai boottaa tikulta ja asentaa windows 10 uusiks.Kannattaa toisella tietokoneella yritää alustaa kovalevy ja sitten asentaa windows uudelleen.
Mulla tuli tää ongelma biosin päivityksen jälkeen, muiden sata laitteiden irroitus oli ratkaisu.Ota DVD-aseman johdot irti ja kaikkien muiden kovalevyjen, paitsi tuon SSD:n.
Mulla tuli tää ongelma biosin päivityksen jälkeen, muiden sata laitteiden irroitus oli ratkaisu.
Kuten sinäkin, ja nyt minä. Siinä mielessä perusteltua että jos (kun) joku muu etsii ratkaisua ongelmaansa tuokin vaihtoehto löytyy. Se on aivan ylimaallisen ärsyttävää kun joku tekee ketjun jossa pähkäillään jotain ongelmaa sivu- ja viikkotolkulla, ja kun ratkaisu löytyy niin alkuperäinen pähkäilijä korjaa otsikon muotoon "Ratkaistu, saa poistaa!" ja poistaa alkuperäisen ongelman kuvauksen. Tai toteaa vaan että ratkaistu, mutta ei kerro miten.Aika vanhaan ketjuun vastasit...
Kuten sinäkin, ja nyt minä. Siinä mielessä perusteltua että jos (kun) joku muu etsii ratkaisua ongelmaansa tuokin vaihtoehto löytyy. Se on aivan ylimaallisen ärsyttävää kun joku tekee ketjun jossa pähkäillään jotain ongelmaa sivu- ja viikkotolkulla, ja kun ratkaisu löytyy niin alkuperäinen pähkäilijä korjaa otsikon muotoon "Ratkaistu, saa poistaa!" ja poistaa alkuperäisen ongelman kuvauksen. Tai toteaa vaan että ratkaistu, mutta ei kerro miten.