• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Kompressori Matkajääkaappi Ideale+ 15 l, Tokmanni, 99 €

Tuote:

Matkajääkaappi Ideale+ 15 l​

Tarjoushinta: 99€
Normaalihinta:199€
Kauppa:Tokmanni
Voimassa:12.07.2026
Linkki:Matkajääkaappi Ideale+ 15 l

Kommentti tarjouksesta:
Nyt on halpa, itsellä autossa ollut pariviikkoa, Pitää hyvin kylmässä ruuat

Mulla oli Tokmanni apissa alekuponki tosta 79€. Itsellä isompi 26l ja nollaa asetukset joka kerta kun sähköt katkeaa, eli vaihtaa asetusarvon -20 asteeseen.

Mobiilikupongit osiossako näkyy? Itsellä ei ollut
Joo siellä näkyi. Hain tän tutulle.
1783320754946.png

Kiitos. lähti tilaukseen kun tulossa kesäloma reissua ja pitäs retkieväät pidellä kylmässä :)

Tuolla kuponkihinnalla olisi voinut ostaa, mutta ei näy itsellä tuota 79e tarjousta. Käyttö olisi itsellä niin pientä, ettei kannata enempää maksaa vaikka edukas on myös 20e kalliimpana.

Hmm, tuo taitaa sopia Telsa Model Y RWD frunkkiin ? Muistaakseni sieltäkin sai 12V pihalle jotain kautta.

Eipä siinä ole kaikkia tietoja, ja mitkä on, ovat konekäännöksiä. mikä lienee puolalainen pönttö. Pistää kiinni ja kovaa ajoa vaan. Jos puhkea, hajoaa tai syttyy palamaan niin uutta vaan tilalle. Ottaa suoraan pari-kolme varastoon niin ei pelkoa pitkistä katkoksista. Tyyppihyväksyntää tuskin löytyy. Takuukin voi olla niin ja näin.

Hmm, tuo taitaa sopia Telsa Model Y RWD frunkkiin ? Muistaakseni sieltäkin sai 12V pihalle jotain kautta.
eikös tuo frunkki ole aika tiivis, että leipooko kompura kiinni kun ei saa ilmaa millä jäähdyttää?

Eipä mulla ole ollut -23 mallin model y:ssä ja -26 mallin model y:ssä edessä mitään syöttöö ellei pura kaikkia. Lisäksi tuo jäähdytys on vähän, että mihin jäähtyy.

Nollaantuuko tässä siis muisti aina kun auton sammuttaa? Eli täytyykö jokaisen matkan aluksi käydä säätämässä uudelleen?

Itsellä on 25L versio aliexpressistä, VEVOR brändäyksillä, täysin sama laite käytännössä. Siinä on muisti ja sovelluksen tai käyttöpaneelin kautta säätö. Laite ainakin täysin samannäköinen kuin tämän merkin 25L versio, kumma jos on jossain muistit ja joissain ei.

Itsellä ei ainakaan nollaudu.

Ostaessa oli -20 asetuksena (uutena laatikossa)
Vaihdoin asetuksista sen 5 asteeseen ja siinä se on kyllä pysynyt.
Autossa pysyy virtat päällä 24h ja sen jälkeen sammuu, eli on se nyt ainakin 7-8 jo uudelleen käynnistynyt ja edelleen 5 astetta asetuksena.

Tokmannin kupongit ovat yleensä ”henkilökohtaisia” eli jokaiselle tulee vähän erilaisia ostohistorian perusteella.

Itse ostin tämän jääkaapin pariviikkoa sitten kupongilla 99€. Silloin samaan aikaan oli tarjouksessa 139€

Mulla oli itseasiassa tuo 26 Litrainen versio myös. Sen ostin 2 viikkoa sitten myös, mutta myin sen. Oli tarjouksessa 149€. Ja siinä pysyi kans muistissa asetukset.

Sen arvosteluissa oli, että ei pysyisi mutta epäilen että nämä ovat sen verran kiinalaisia että riippuu ihan päivästä jolloin ostanut, että mikä firmis sinne on flashatty tehtaalla.

Ainakin 06/2026 ostetuissa, 15L ja 26L on muisti, tai ainakin niissä mitkä itse ostin

Eikö tosta muistien nollaantumisesta oo ollut jo puhetta paljon aikasemmissa ketjuissa ja taitaa ihan käyttö ohjeissakin olla.
1) Käyttöohjeiden vastainen töpseli irti seinästä sammutus -> muisti nollaantuu
2) Virtapainikkeesta sammutus -> muisti ei nollaannu

Löytyy viikko sitten ostettu 26l versio. Kaappi oli autossa 12V:ssa päällä edes takaisin 3h veneelle ja veneellä 12V:ssa 6 päivää putkeen. Kaappi on ollut nyt sähköittä 24h ja testasin juuri muuntajalla 230V verkkovirrasta. Kaappi lähti pälle, oli MAX modessa ja +/- nappeja painetaessa näytti säädetyksi arvoksi +1. Eli tämän yksilö ainakin näyttää muistavan asetuksensa ja lähti vielä päällekin ilman virtanapin painamista. 2017 vuoden A4 Avantin 12V pistokkeet ei anna mitään pihalle jos autossa ei ole virtoja päällä. Autossa tuo ei mielestäni lähtenyt kertaakaan päälle itsekseen kun autoon kytki virrat, kävin aina painamassa kaapin päälle virtanapista. Koko on erittäin soppeli takakontin oikealle laidalle ja normi ukko siirtelee tuota ihan ok täytenäkin.

139€ hinnalla ok peli ja piti ruoat ja juomat kylmänä. Rakennekin yllättävän ok, mutta eristys ja rakenne toki heikompia kuin kaverin 800€ Dometicissa. Tällä hinnalla ei vaan tarvitse jännittää jos laitetta vähän kolistelee.

Minulla on nyt Tokmannin sovelluksessa kuponki tuohon 26l versioon hintaan 99,60€. Voimassa tämän viikonlopun ajan. Täytyy miettiä haenko sen, saattaa olla turhan iso omaan käyttöön, mutta kun melkein samaan hintaan kuin tuo 15l.

Minulla on nyt Tokmannin sovelluksessa kuponki tuohon 26l versioon hintaan 99,60€. Voimassa tämän viikonlopun ajan. Täytyy miettiä haenko sen, saattaa olla turhan iso omaan käyttöön, mutta kun melkein samaan hintaan kuin tuo 15l.
Tuo on jo kova. Missäpäin Suomea tällaista tarjoaa?

Tuo on jo kova. Missäpäin Suomea tällaista tarjoaa?
Pirkanmaalla itse asun, mutta ei kait tuo asuinpaikkaan ole sidottu, kun voihan kupongin käyttää missä vaan Tokmannissa?

Kävin nyt itse ostamassa kuitenkin tuon 15 l version tarjouksesta 99€ hintaan, koska 26 l on turhan iso omaan käyttöön, vaikka samaan hintaan olisi saanut. En ole vielä isompaa testiä tehnyt, muuta kuin että toimii ja lähti viilentämään. Testasin muistitoimintoa siten, että säädin lämpötilan, sitten vedin laitteen virrasta sammuttamatta ensin, sitten noin 10min päästä kytkin takaisin (simuloin lyhyttä kauppareissua), ja ainakin sen jälkeen muisti lämpötilan. Mutta jos laite on pidempään käyttämättä niin sitten en tiedä. Kaupassa katsoin paketissa olevia merkintöjä, siinä on sellainen pitkä kautta-viivoilla eroteltu merkkijono. En tiedä onko mitään väliä tuolla, mutta otin sellaisen paketin jossa merkkijonon viimeinen merkintä alkoi 26-numerolla (oli myös sellaisia missä oli 25-numerolla alku) siinä toivossa, että saisin uudemman laitteen jossa tuo muisti on korjattu.

Pirkanmaalla itse asun, mutta ei kait tuo asuinpaikkaan ole sidottu, kun voihan kupongin käyttää missä vaan Tokmannissa?

Kävin nyt itse ostamassa kuitenkin tuon 15 l version tarjouksesta 99€ hintaan, koska 26 l on turhan iso omaan käyttöön, vaikka samaan hintaan olisi saanut. En ole vielä isompaa testiä tehnyt, muuta kuin että toimii ja lähti viilentämään. Testasin muistitoimintoa siten, että säädin lämpötilan, sitten vedin laitteen virrasta sammuttamatta ensin, sitten noin 10min päästä kytkin takaisin (simuloin lyhyttä kauppareissua), ja ainakin sen jälkeen muisti lämpötilan. Mutta jos laite on pidempään käyttämättä niin sitten en tiedä. Kaupassa katsoin paketissa olevia merkintöjä, siinä on sellainen pitkä kautta-viivoilla eroteltu merkkijono. En tiedä onko mitään väliä tuolla, mutta otin sellaisen paketin jossa merkkijonon viimeinen merkintä alkoi 26-numerolla (oli myös sellaisia missä oli 25-numerolla alku) siinä toivossa, että saisin uudemman laitteen jossa tuo muisti on korjattu.

Paljonko tuon kylmäosan sisämitaton?

Statistiikka

Viestiketjuista
312 860
Jäsenet
84 388
Uusin jäsen
RetKiKimppa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom