Komplett.fi kokemuksia

Viestiketju alueella 'Yleinen rautakeskustelu' , aloittaja Sepander, 14.11.2017.

Viestiketjun status:
Viestiketju on lukittu.
  1. Sepander

    Sepander Tukijäsen

    Viestejä:
    760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tehdäänpäs tästäkin firmasta ketju, kun aloittivat Suomen verkkokaupan.

    Omalta kohdalta ei mennyt ihan nappiin tuo ensitilaus. PostNord joka toimittaa tavaran Norjasta Suomeen matkahuololle oli ryssinyt tilaukseni ja se jäi Oslon terminaaliin. 2 viikon odottelun jälkeen laitoin tiedustelua ja sieltä vastattiinkin asianmukaisesti; sama tuote lähetetään uudestaan.

    Homma meni vielä siihen, että sitä tilaamaani tuotetta ei ollutkaan enää varastossa, joten aika tilaushetkestä siihen, että kamppeet on mun näpeissä, venyy kuukaudeksi.

    Asiakaspalvelu tosin pelasi hyvin ja vastasivat välittömästi. Siinä ei mitään ongelmaa.

    Jos jotain ATK-rompetta pitää saada kiireellä (viikossa), niin en lähtis tuolta tilaamaan.

    edit. Niin ja lisätään vielä, että saisi olla muitakin maksuvaihtoehtoja kuin pankkikortti.
     
    Viimeksi muokattu: 14.11.2017
  2. tyyta

    tyyta

    Viestejä:
    168
    Rekisteröitynyt:
    06.04.2017
    Vähän samalla tavalla kävi itsellekin, kun tilasin pölynimurin (Alhaisin hinta mitä löysin googlaamalla/hintavertailujen avulla) ja siihen paketin pölypusseja.
    Ensin tuli imuri, vaikka myös pölypussien piti olla samassa lähetyksessä. Otin yhteyttä firman asiakaspalveluun, josta olivat yhteydessä Matkahuoltoon, jonka jälkeen lähettivät uuden paketin pölypusseja. Kävi kuitenkin niin, että ne alunperin tilaamani pölypussit saaouivat sittenkin, vaikkakin pari päivää myöhässä, ja tänään hain sitten sen uuden pplähetyksen, jonka lähettivät kadonneeksi luullun tilalle. Nyt herääkin omantunnon kysymys ilmoitanko firman aspalle, että sian ilmaiseksi paketin ppusseja, vai pidänkö ne vaivanpalkaksi, kun jouduin asiaa selvittelemään heidän kanssaan ja käymään yhden ylimääräisen kerran paikallisessa MH:n toimipisteessä.

    Tämän tilauksen perusteella sanoisin kuitenkin, että hintataso on kohdillaan (Electroluxin testivoittaja pölynimuri n. 50,00€ halvemmalla kuin mistään muualta löysin), toimitusajat lyhyet (pari arkipäivää tilauksesta) ja asiakaspalvelu nopeaa ja laadukasta.
     
  3. apha

    apha

    Viestejä:
    11
    Rekisteröitynyt:
    04.03.2017
    Tilasin edellisviikolla uuden kotelon konettani varten. Sivujen perusteella koteloa oli varastossa reilu kymmenen kappaletta ja toimitusajaksi mainostettiin houkuttelevat 3-5 päivää. 5 päivää myöhemmin tarkistan tilaukseni etenemisen ja huomaan ettei sitä oltu edes käsitelty. Varastosaldokin oli alkanut huveta uhkaavasti joten päätin tiedustelulla heidän aikeista toimittaa tilausta.

    Asiakaspalvelu vastasi sähköpostitiedusteluun ripeästi ja ystävällisesti kertoen tilauksen tilan näyttäneen oudolta ja että tavara lähtee vielä samana päivänä liikkeelle. Lupasivat vieläpä hyvittää toimituskulut myöhästymisen korvaamiseksi. Kaksi tuntia myöhemmin tulee sähköpostitse toimitusvahvistus tilauksesta. Nyt seurantanumerokin alkoi toimia.

    Oletan täten näin optimistina saavani tilauksen perille vielä tällä viikolla. Raportoidaan lisää jos tässä sattuukin jotain odottamatonta.
     
  4. Colle

    Colle Team Ryzen

    Viestejä:
    60
    Rekisteröitynyt:
    02.01.2017
    Kolmessa arkipäivässä tuli näyttö perille. Ei moitittavaa.
     
  5. Delfrod

    Delfrod

    Viestejä:
    39
    Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
    Viisi arkipäivää kesti toimituksessa. Toimitusta pakettiautomaattiin ei voinut valita. Maksutapa ainoastaan kortilla. Tarjoukset oli oikein mukavia, mutta normihintaan tulee varmaan tilattua muualta.
     
  6. Noopi

    Noopi

    Viestejä:
    30
    Rekisteröitynyt:
    11.11.2017
    Yllättävänkin nopeaa toimintaa:
    Tilattu 15/11/2017 10:43
    Tilaus lähetetty 15/11/2017 15:03
    Tilausta päivitetty viimeksi: 15/11/2017 16:08

    Normaalihinnat tosiaan hieman suolaisia, mutta tarjoukset hyviä.
     
  7. Il-

    Il-

    Viestejä:
    76
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Tilauksesta lähiärrälle;

    Tilaus 1: 6 päivää
    Tilaus 2: 4 päivää

    Tarjoushinnat hyviä ja toimitusajat OK, sen oikean laadun näkee vasta sitten jos pitää takuuseen lähettää jotain :)
     
  8. Pesisieni

    Pesisieni

    Viestejä:
    27
    Rekisteröitynyt:
    15.06.2017
    Prossu, poweri, kotelo ja tuuletin tilattu. Tilauksen muokkaus jälkikäteen toimi hyvin, asiakaspalvelu oli nopeaa ja ystävällistä, toimituksessa meni viikko, eli viisi arkipäivää.
     
  9. Noopi

    Noopi

    Viestejä:
    30
    Rekisteröitynyt:
    11.11.2017
    18.11. tilaus noudettavana lähipostista. Hyvin pakattu paketti. Positiivinen kuva jäi kaupoista!
     
  10. Signa

    Signa 頑丈会員 Team H2O

    Viestejä:
    1 404
    Rekisteröitynyt:
    12.12.2016
    Viime hetkellä Black Friday-tilaus sisään ja tietty hetken päästä löytyi osaa tuotteista muualta halvemmalla ja vielä ilman posteja. Menin tilauksiin ja siellä oli erittäin helposti tehtävissä sen tuotteen peruutus, kun tilaus on vielä avoin. Saa nähdä tuleeko osa rahoista nopeasti takaisin tilille, jos niitä edes ikinä veloittavat... Hyvältä vaikuttaa! :cool:
     
  11. Nervous

    Nervous

    Viestejä:
    280
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Pari poweria tuli ihan ongelmitta ja nopeasti, mutta parin viikon sisällä pääsee erittäin todennäköisesti testaamaan, että kuinka kova vääntö tuotteen palautuksesta tulee.
    (Tilasin AOC:n halpiskuranäytön, enkä salli yhtään vammaista pikseliä, mutta voittaahan ne jotkut lotossakin...)
     
  12. antero

    antero

    Viestejä:
    1 131
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Ohjeiden mukaan ilmainen palautus 14 päivän sisään ei tuota ongelmia. Vika tilanteet voi olla vaikeampia.
    "Jos emme löydä tuotteesta ilmoittamaasi vikaa, veloitamme 25 euron testimaksun (sis. alvin) sekä paluurahdin. "
     
  13. Nervous

    Nervous

    Viestejä:
    280
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Eipä sen pitäisikään aiheuttaa ongelmia, mutta eiköhän ne jostain avatusta paketista tms. yritä ensin mussuttaa.
    Rahoja saanee myös odottaa takaisin viikkoja/kuukausia, mutta eipä sekään ongelma ole.

    Joku on varmaan tilannut tuolta kiintolevyjä.
    Onko ollut kunnolla pakattu vai kiintolevy pelkässä pussissa muiden romujen seassa?
    Esim. Systemasta tilasin kolme levyä, niin ne oli ladottu pahvilaatikkoon päällekkäin ilman pehmusteita ja siellä ne olivat postin raiskaamina kolisseet toisiaan vasten. Ihme kyllä kaikki levyt olivat/ovat kunnossa vaikka Seagateja ovatkin.
    Joskus muinoin taisi olla Multitronic, jossa levy oli pakattu pelkässä ESD-pussissa muiden romujen joukkoon. Pussissa oli tietenkin selvä reikä kovemman kolhun takia ja piirilevyltä oli irronnut kerko tms. ja taisi siinä yksi vetokin olla poikki.
    Kyllä sieltäkin lopulta tuli riittävän hyvin pakattu levy ehjänä perille, mutta ei oikein nykyisin kiinnostaisi pakkausvirheen takia kirjoitella kymmentä sähköpostia ja lähetellä romuja takaisin sekä noutaa taas uudelleen postista ilman minkäänlaista hyvitystä.
     
    Viimeksi muokattu: 25.11.2017
  14. hsalonen

    hsalonen

    Viestejä:
    4 598
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Meshify C:n toimituspäivämääräksi tuli joulu. Poistin tilauksesta.

    Mietin sen vaihtoa tarjoustuotteisiin. Olisin ottanut pari senttiä halvemman RM750x:n tilalle. Asiakaspalvelija netissä kävi tarkistamassa, että olen poistanut Meshify C:n tilauksesta (miksi?) ja sanoi sitten, että rahat tulee takaisin ja tilausta ei voi enää muokata. Firmalle olisi tullut halvemmaksi tuo tilauksen muokkaus, kun ei olisi tarvinnut maksujen kanssa leikkiä.

    En kyllä valita, uusi virtalähde olisi jäänyt ylimääräiseksi. Nyt vaan tilaus näyttää, että postimaksut on 1.66€, joka ei ole oikein.
     
  15. Signa

    Signa 頑丈会員 Team H2O

    Viestejä:
    1 404
    Rekisteröitynyt:
    12.12.2016
    Mulla myös lähti postimaksusta ~40%, kun poistin tilauksesta tuotteen joka oli <30% summasta :D
     
  16. hsalonen

    hsalonen

    Viestejä:
    4 598
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  17. FlyingAntero

    FlyingAntero ɑ n d r o i d Tukijäsen Team Android

    Viestejä:
    2 509
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kannattaa luottaa siihen tuotekuvaukseen. Tuossa sivun ylhäällä on huomio: "HUOM! Kuvassa olevat tuotteet saattavat poiketa paketin sisällöstä. Tarkista tuotteet päivityspaketin lisätiedoista".
     
  18. Snowman

    Snowman Peräsmies Make ATK Great Again

    Viestejä:
    324
    Rekisteröitynyt:
    09.02.2017
    Halpa liike, nyt näytön ja kovon sieltä erillisinä tilauksina tilannut. Toimitus ei todellakaan aina pidä luvattua 3-5 arkipäivää, vaan yli viikkoon saa varautua. Omalla kohdallani molemmat tilaukset ovat tulleet Oslosta turkuun yhdessä vuorokaudessa, mutta Turusta Kuopioon on mennyt 6(!) arkipäivää. Toki persreiästä toiseen onkin vaikeaa saada tavaraa liikkumaan.
     
  19. Nuppi

    Nuppi

    Viestejä:
    455
    Rekisteröitynyt:
    25.10.2016
    Missään kompletin budlessa ei taida päästä tuotetietojen linkistä katsomaan tarkemmin noita muisteja. Aina kun sitä kautta yrittää niin ei löydä sivua.
     
  20. madi

    madi

    Viestejä:
    277
    Rekisteröitynyt:
    19.07.2017
    Muutama paketti tullut tilattua ja toimitus on suht nopea, mutta kaunkohan rahojen palauttamisessa menee? (ehdin siis perua yhden tilauksen ennen sen lähetystä)
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2017
  21. Sepander

    Sepander Tukijäsen

    Viestejä:
    760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Sain vihdoin pakettini. Kauhea reikä paketin kyljessä, mutta onneksi mikään ei vaurioitunut. Sehän tästä olisi vielä puuttunut.

    Huonoa tuuria. Mikä on todennäköisyys, että heti eka tilaus kosahtaa? Ei voi olla iso luku. Täälläkin kuiten näyttää olevan suurin osa normaaleilla toimitusajoilla
     
    Viimeksi muokattu: 28.11.2017
  22. Pei12345

    Pei12345

    Viestejä:
    59
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Viime viikon maanantai-aamuna tilasin prossun.
    Tiistai-aamuna tuli viesti, että tilaus lähetetty. Pari tuntia myöhemmin aspan nainen soitti ja sanoi, että tilaus on lähtenyt Tanskaan. Sanoi peruvansa tilauksen ja että uusi lähtee matkaan samana päivänä.
    Uusi lähti matkaan keskiviikkona ja nyt näyttäisi siltä, että huomenna on noudettavissa lähikaupasta.
    Ei mitään hätäisen hommaa, mutta odotellaan.
     
  23. Sepander

    Sepander Tukijäsen

    Viestejä:
    760
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    No, ilmoititko aspalle? Jos ilmoitit, niin saitko pitää pölypussit vai jouduitko palauttamaan?

    Kumman puolella laki on tuommosessa keissistä, jos fírma huomaa, että jollekin on lähetetty ylimääräinen tuote ja alkaa perimään sitä takaisin, mutta asiakas haluaakin pitää itsellään?
     
  24. tyyta

    tyyta

    Viestejä:
    168
    Rekisteröitynyt:
    06.04.2017
    Ilmoitin aspalle ja sain pitää ylimääräiset pp:t, koska virhe oli heidän.
     
  25. Alensia

    Alensia Custom-titteli Make ATK Great Again

    Viestejä:
    404
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Laitoin viime perjantaina (24.11.) prossujäähyn tilaukseen, piti olla varastossa 29.11. Noh, eilen oli muuttunut arvio joulukuun puolelle ja Jimm'sillä olikin tavaraa heti varastossa ja vieläpä euron halvemmalla ottaen toimituskulut huomioon :think: Alun perinkin tilasin lähinnä kokeilumielessä ko. putiikista ja maksoin luottokortilla.

    Nyt siis peruin tilauksen Komplettista, eikä luottokortilla vielä näkynyt mitään veloitusta, vaikka tilauksesta on jo 6 päivää. Olisiko peräti niin fiksu firma, että tilaus olisi veloitettu vasta kun ovat saaneet tavaraa varastoon ja lähettäneet? Jos kerkesivät velottaa, niin tulleeko sitten hyvityksenä luottokortille summa takaisin vai mihin häviää vaivalla tienatut eurot :smoke: Niin tai näin, sivusto vaikuttaa selkeältä ja toimivalta, itse tavarantoimitukseen asti en kokemuksissani tällä kertaa päässyt.
     
  26. Hammu

    Hammu

    Viestejä:
    536
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    BF:nä tilatut kamat saapuivat eilen lähimatkikseen, eli ei haukkumista Komplettin toiminnassa. :cigar2:
     
  27. Melbac

    Melbac

    Viestejä:
    1 812
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Mulla tuli vaan sähköposti jossa selitettiin että voi kestää pidempään koska aliarvioi bf:n suosion ja ainoa ilmoitus on että on jossain sunnuntaina 23 aikaan norjassa.Matkahuollolla on joku sähköinen ilmoitus maantaina aamulla.Ei mitään hajua että missä se paketti on,tietenkin jossain norjan terminaalissa vieläkin.:):kahvi:
     
  28. Hammu

    Hammu

    Viestejä:
    536
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mä sain kanssa tänään saman sähköpostin, vaikka paketti on tosiaan jo perillä :D
     
  29. Melbac

    Melbac

    Viestejä:
    1 812
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    tuliko tekstiviesti vai lappu postiluukusta?.
     
  30. Hammu

    Hammu

    Viestejä:
    536
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Saapumisilmoitus? Tekstiviestillä tuli.
     
  31. epoksi

    epoksi

    Viestejä:
    13
    Rekisteröitynyt:
    30.11.2017
    Mikä sulla näkyy postnordin trackingin tilana? Itsekin BF:nä tilanneena ja viimeinen status on 26.11.2017 22:44 "lähetys on noudettu jatkokuljetukseen" Norjassa. Luulisi ettei tuo mainittu ruuhka vaikuta jos paketti on jo luovutettu kuljetusfirmalle.
     
  32. Markkees

    Markkees

    Viestejä:
    13
    Rekisteröitynyt:
    29.01.2017
    Omakin paketti tuolla ilmoituksella ollu 28.11.2017. Kompletin aspa sanoi että tuo merkkaa sitä että paketti on saapunut jo suomeen kun suomen päässä vasta kuittaavat sen seurantakoodin.

    Eli PostNord munii noita paketteja jostain syystä..
     
  33. vemkki

    vemkki

    Viestejä:
    1 448
    Rekisteröitynyt:
    05.02.2017
    Mä sain tänään Komplettilta ekan kerran konkreettista sähköpostia, jossa kerrottiin, että BF-tilauksen käsittelyssä on ruuhkaa. Saa nähdä, että koska lähtee tulemaan.
     
  34. Signa

    Signa 頑丈会員 Team H2O

    Viestejä:
    1 404
    Rekisteröitynyt:
    12.12.2016
    Mulle tuli sama :D ihmettelin miksi, kun tavaran piti vasta tänään saapua varastolle. Nyt lähtikin jo tulemaan :tup:
     
  35. GvsE

    GvsE Team Ryzen

    Viestejä:
    128
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    ite tilasin koneen tuolta maanantaina, yhtä emoa olis joutunu oottaa joulukuulle, ehdotti ite chatis et jos vaihdetaan niin saa pian toimitukseen, eilen oli laitettu tuleen tännepäin..
     
  36. Hammu

    Hammu

    Viestejä:
    536
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tuommoinen oli oman paketin reitti:
    [ Vain rekisteröityneet käyttäjät näkevät Spoiler-tagin sisällön. Rekisteröidy foorumille... ]
     
  37. Jyrmo

    Jyrmo

    Viestejä:
    138
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Täälläkin odotellaan pakettia saapuvaksi. Seurannassa oleva tieto on vain että on otettu kuljetukseen (26.11.2017 22:44 "lähetys on noudettu jatkokuljetukseen"), ei muuta.

    E: Matkahuollon sivuilla kerrotaan vaan että "Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu".....
     
    Viimeksi muokattu: 30.11.2017
  38. epoksi

    epoksi

    Viestejä:
    13
    Rekisteröitynyt:
    30.11.2017
    Jep sama homma ennakkotieto vastaanotettu.. eli tuon perusteella paketti seilaisi vielä jossakin ulkomailla eikä ole edes saapunut Turkuun.. Ensi viikollehan tuo sitten menee ärrkele..
     
  39. Melbac

    Melbac

    Viestejä:
    1 812
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Taitaa olla vielä siellä norjassa koska ei ole tullut tota lähetys on matkalla juttua.Juuri sopivasti tietenkin kerkeisi ensi keskiviikoksi eli ensi torstaihin menee.:):kahvi:
     
  40. larppa9

    larppa9

    Viestejä:
    145
    Rekisteröitynyt:
    22.11.2016
    Palauttaakos Komplett palautuksissa 14 vrk sisään koko hinnan posteineen, ovatko palautuspostitkin ilmaiset?
     
  41. Junaski

    Junaski

    Viestejä:
    295
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2016
    Laitoin tuossa yksi päivä heille sähköpostia kyselläkseni maksutavoista tarkemmin,niin ainakin sanoivat parhaillaan etsivänsä palveluntarjoajaa laskulla maksamista varten,muista vaihtoehtoisista maksutavoista ei ollut mitään mainintaa.
     
  42. reivi

    reivi Tukijäsen

    Viestejä:
    284
    Rekisteröitynyt:
    01.01.2017
    Itsellä oli paketti "lähtenyt" 25. päivä eteenpäin, rahat lähti tililtä 27. päivä. Kuitissa tilauspäivä 23. päivä (aikaero selittänee) ja verkkopankin tiedoissa ostopäivä 25.11.

    Ilmeisesti nuo veloittaa tosiaankin vasta kun tavara lähtee eteenpäin, mikä on sinällään ihan fiksua kun tuolla on tuo tilauksen peruutus -namiskakin helposti klikattavissa, säästyy paljolta säätämiseltä.
     
  43. Jaake

    Jaake

    Viestejä:
    11
    Rekisteröitynyt:
    26.10.2016
    Täsmälleen sama päivämäärä ja kelloaika omankin paketin seurannan ainoa merkintä. Toinen samaan aikaan "jatkokuljetukseen noudettu" paketti tuli jo eilen.
     
  44. Melbac

    Melbac

    Viestejä:
    1 812
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    KOMPLETT DISTRI.AB FINLAND
    2017-11-26 22:44
    lähetys on noudettu jatkokuljetukseen

    Täällä myös ja "27.11.2017, 06:12 Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu" matkahuollon kanssa.:kahvi:
     
  45. ELharen

    ELharen

    Viestejä:
    79
    Rekisteröitynyt:
    30.04.2017
    Sama homma 26.11 klo. 22.44 molemmat paketit noudettu jatkokuljetukseen ekassa se on ensimmäinen ja viimeinen päivitys ja toisessa päivittyi tasaisesti ja saapui 30.11 noudettavaksi...
    Ihme homma miten samaan aikaa noudettut paketit menevät näin.
     
  46. Jyrmo

    Jyrmo

    Viestejä:
    138
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mukava kuulla että ovat liikkuneet kuitenkin. Olen lähettänyt sähköpostia, soittanut jättäen soittopyynnön PN mutta sähköpostiin ei ole kukaan vielä vastannut eikä kukaan ole vielä soittanut. On varmasti ruuhkaa, ymmärrän kyllä mutta joku roti pitäs olla.
     
  47. ELharen

    ELharen

    Viestejä:
    79
    Rekisteröitynyt:
    30.04.2017
    aamulla soitin ja kysyin PN mikä tilanne tuon kanssa niin ei aspa osannut sanoa mitään, ei edes sitä että onko oikeasti edes lähteny norjasta. Komplett aspa sano että on lähteny norjasta mutta enempää ei pysty näkemään/kertomaan
     
  48. epoksi

    epoksi

    Viestejä:
    13
    Rekisteröitynyt:
    30.11.2017
    Minä soitin PN aspaan myös ja mullekin sanottiin etteivät näe mitään muuta kuin minäkään.

    Seuraavaksi komplettin aspaan yhteyttä "Black Friday kuljetukset ovat lähteneet maanantaina (miksi sitten lukee että olisi sunnuntaina noudettu kuljetukseen?) Ja että voi olla joko ruotsissa tai sitten jo Suomessa muttei olisi vielä leimattu.. Eli eivät tiedä yhtään sen enempää.

    Meinasi että logistiikkapuoli voi alkaa selvittämään jos ei ensi viikon alkupuolella ala saapumaan/päivittymään status.. Postnord ilmeisen lirissä noiden massojen kanssa. Jossain ruotsalaisessa artikkelissa mainittiin että BF pakettien määrä oli kasvanut 44% edellisvuodesta.

    Mutta silti, en voi käsittää että samaan aikaan tilatut samaan aikaan kuljetukseen lähteneillä tavaroilla voi olla noin paljon eroa ettei vielä 2 arkipäivää myöhemmin olisi edes saapunut suomeen kun joillain jo kamat kotona. Oletan että vähintään kerran päivässä kama kuitenkin liikkuu lahden yli.
     
  49. Melbac

    Melbac

    Viestejä:
    1 812
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Tosiaan, suurin osa Black Fridayna tehdyistä tilauksista on lähtenyt maanantaina liikkeelle varastoltamme. Osassa lähetyksiä tulee olemaan viivästyksiä, eikä Postnord saa toimitettua paketteja vielä tänään.

    Tämän takia meillä oli infoa asiasta Black Fridayna toimitussivullamme ja lähetimme sähköpostia varalta kaikille perjantaina tilauksen tehneille asiakkaille. Postnord on ilmoittanut, että heillä on Black Fridayn jälkeen 50% enemmän paketteja toimitettavana kuin normaalisti. Tähän kuuluu toki meidän verkkokauppamme lisäksi kaikki muut verkkokaupat, joille he kuljettavat.

    Valitettavasti tällä hetkellä me, eikä myöskään Postnord Suomi näe, missä paketti on menossa.

    Joko paketti ei ole saapunut Turkuun skannaukseen, tai sitten se on saapunut Suomeen mutta skannausta ei ole vielä tehty. Pahoittelen suuresti, jos pakettisi lähetyksessä tulee kuljetusviiveitä normaaliin arvioomme nähden. Yleensä kuljetusarviomme toteutuvat lähes täydellisesti, mutta tällaiset erikoispäivät voivat tottakai vaikuttaa siihen valitettavasti.

    Olen todella pahoillani tilanteesta sekä meidän, että yhteistyökumppanimme puolesta.

    Mukavaa viikonloppua ja toivon todella, että viimeistään alkuviikosta seuranta on päivttynyt ajantasalle!

    Yst.terveisin

    Marianna Komplettilta

    Tollainen tuli itselle
     
  50. epoksi

    epoksi

    Viestejä:
    13
    Rekisteröitynyt:
    30.11.2017
    Sanasta sanaan saman litanjan sain Mariannalta, lienevät saaneet hiukan tiedusteluja samasta aiheesta :p
     
Viestiketjun status:
Viestiketju on lukittu.