Kokeillaas vielä

hik

Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 941
Mää tein saman kuvan, Rikardo kerkisi ekana, tuohon suuntaan varovasti painaen liittimen pitäisi aueta kahdeksi erilliseksi osaksi
 

Liitteet

Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
93
ja ton johdon voi jättää nyt vaan tonne lillumaan? siis se joka lähti niistä pinneistä?
 

hik

Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
1 941
Ei se kovin helpolla ota kontaktia minnekään kun on yleensä niin lyhyen johdon päässä.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
92
Melkein olisi varmempi nähdä kuva. Että irrotitko ne johdot liittimestä vai sen kaksipinnisen liittimen. Sen kaksipinnisen liittimen joi jättää lillumaan.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
93
Ookei, eli jatketaan hommia :). Kiitoksia vielä paljon! Toi kuva varsinkin minkä laitoit ni selvensi paljon. Puolestani ketjun voi sulkea :)! Iso kiitos kaikille todellakin.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 112
Voi hyvänen aika. Ei tuohon mitään työkalua tarvitse.
Eikä niitä tarvitse edes irroittaa jos kerran mahtuu olemaan 8-pinnisenä toi liitin. Näyttää huomattavasti paremmaltakin kun eivät törötä ne 2-pinniä irrallaan.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
93
Voi hyvänen aika. Ei tuohon mitään työkalua tarvitse.
Eikä niitä tarvitse edes irroittaa jos kerran mahtuu olemaan 8-pinnisenä toi liitin. Näyttää huomattavasti paremmaltakin kun eivät törötä ne 2-pinniä irrallaan.
kysyin apua ja sain apua.ja käsittääkseni 8->6pin ei ehkä ole se järkevin ratkaisu. Joten, nyt mulla on se mitä tarvitsin eli 8 plus 6. Ja johdot menee paikalleen mahtavasti. Ja mitä tuohon ulkonäköön tulee, ni eipä tuota johtoa näe, että, ei ole sun asia, vaan ainoastaan minun.
 
Viimeksi muokattu:

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 112
kysyin apua ja sain apua.ja käsittääkseni 6->8pin ei ehkä ole se järkevin ratkaisu. Joten, nyt mulla on se mitä tarvitsin eli 8 plus 6. Ja johdot menee paikalleen mahtavasti.
Minkäs takia se ei olisi järkevää? Ihan samalla tavalla siinä virta kulkee olipa ne yhdessä tai ei, sillä erotuksella että nyt se 2-pin vain roikkuu irrallaan?
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
93
Kortissa 8 plus 6 paikat. Ja mitä olin lukenut niin ei todellakaan kannata iskeä 8 pin -> 6pin. Joten näin parempi. Ja mikä sulla o siinä ongelma? Hoida omat hommasi ja anna muiden tehdä omansa. OK?
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 112
Kortissa 8 plus 6 paikat. Ja mitä olin lukenut niin ei todellakaan kannata iskeä 8 pin -> 6pin. Joten näin parempi. Ja mikä sulla o siinä ongelma? Hoida omat hommasi ja anna muiden tehdä omansa. OK?
Selvä. Eihän tässä ollakaan kuin muutama tunti koitettu opastaa sinua että voit kytkeä ne kaapelit siihen korttiin. Että sen verran olen hoitanut tässä hommiani. :)
Jos näyttiksessä on 6-pin liitin, niin siihen voi ihan samalla tavalla kytkeä sen 6+2-pinnisen yhtenäisenä palikkana, ne 2-pinniä kun eivät ole silloin kosketuksessa yhtään mihinkään.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 843
Viestejä
4 206 048
Jäsenet
70 990
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom