Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkein olisi varmempi nähdä kuva. Että irrotitko ne johdot liittimestä vai sen kaksipinnisen liittimen. Sen kaksipinnisen liittimen joi jättää lillumaan.
Voi hyvänen aika. Ei tuohon mitään työkalua tarvitse.
Eikä niitä tarvitse edes irroittaa jos kerran mahtuu olemaan 8-pinnisenä toi liitin. Näyttää huomattavasti paremmaltakin kun eivät törötä ne 2-pinniä irrallaan.
Minkäs takia se ei olisi järkevää? Ihan samalla tavalla siinä virta kulkee olipa ne yhdessä tai ei, sillä erotuksella että nyt se 2-pin vain roikkuu irrallaan?kysyin apua ja sain apua.ja käsittääkseni 6->8pin ei ehkä ole se järkevin ratkaisu. Joten, nyt mulla on se mitä tarvitsin eli 8 plus 6. Ja johdot menee paikalleen mahtavasti.
Selvä. Eihän tässä ollakaan kuin muutama tunti koitettu opastaa sinua että voit kytkeä ne kaapelit siihen korttiin. Että sen verran olen hoitanut tässä hommiani.Kortissa 8 plus 6 paikat. Ja mitä olin lukenut niin ei todellakaan kannata iskeä 8 pin -> 6pin. Joten näin parempi. Ja mikä sulla o siinä ongelma? Hoida omat hommasi ja anna muiden tehdä omansa. OK?