Elikkäs ostin juuri uuden headsetin (HyperX Revolver S) ja huomasin, että käyttäessäni headsettiä USB donglen kanssa, headsetistä kuulu melko kovaakin kohinaa koko ajan. Kun taas laitan headsetin 3,5mm jaskalla kiinni niin kohina on poissa ja äänen voimakkuuskin on kovempi. Koitin headsettiä USB-tilassa toisella tietokoneella ja kohinaa oli aluksi n. 3 sekunnin ajan jolloin Windows asenti ajureita mutta asennuksen jälkeen kohina poistui.
Koneeni speksit:
i7 6700k prossu
Asus Z170 pro gaming emo
Nvidia GTX 1070ti näyttis
16gb Kingston DDR4 2667mhz RAM
Corsair RMX750 poweri
Sandisk 256gb SSD
Seagate 1tb HDD
Fractal R5 koppa
Win10 pro
Olen koittanut headsettiä kaikissa koneeni usb-porteissa ja kohinaa kuului jokaisessa. Olen laitehallinnan kautta poistanut headsetin ajurit ja liittänyt laitteen uudelleen, mutta Windowsin ilmoituspalkkiin ei silloin tullut ilmoitusta jossa mainitaan että "HyperX asennettiin onnistuneesti tjsp", joten tämä on mahdollisesti jokin ajuriongelma.
edit. Nyt kun koitin vanhaa headsettiä niin pientä kohinaa siinäkin oli usbin kautta käytettäessä. Vanha headsettini on Logitech g633.
Koneeni speksit:
i7 6700k prossu
Asus Z170 pro gaming emo
Nvidia GTX 1070ti näyttis
16gb Kingston DDR4 2667mhz RAM
Corsair RMX750 poweri
Sandisk 256gb SSD
Seagate 1tb HDD
Fractal R5 koppa
Win10 pro
Olen koittanut headsettiä kaikissa koneeni usb-porteissa ja kohinaa kuului jokaisessa. Olen laitehallinnan kautta poistanut headsetin ajurit ja liittänyt laitteen uudelleen, mutta Windowsin ilmoituspalkkiin ei silloin tullut ilmoitusta jossa mainitaan että "HyperX asennettiin onnistuneesti tjsp", joten tämä on mahdollisesti jokin ajuriongelma.
edit. Nyt kun koitin vanhaa headsettiä niin pientä kohinaa siinäkin oli usbin kautta käytettäessä. Vanha headsettini on Logitech g633.