Omalla kohdalla homma onnistui Elisan kanssa niin, että vedin itse mikrokanavan tontin rajalta tekniseen tilaan asti. Elisan urakoitsijan päälikkö toi 100m rullan mikrokanavaa tontille ja näytti miten jatkot tehdään mikrokanavaan jos tarve. Voi olla että Elisa ei tästä edes tiennyt kun olin suoraan yhteydessä urakoitsijaan. Sain tehdä vedot just niin kuin itse halusin, tein ilman jatkoja jotta niistä ei ole haittaa. Maassa laitoin mikrokanavan keltaiseen 110mm putkeen.
Kun seurasi naapurien tonteilla urakkaporukan alihankkijoiden touhuja, niin tein kyllä ihan mielellään oman tontin osuuden itse. Siitä tuli vähän kuluja ja aikaa meni, mutta eipähän tarvinnut jälkeenpäin harmitella, että olisi halunnut kuidun kulkevan eri kautta.
Myös sisällä sai itse päättää, mihin kuitupäätelaatikko tulee. Hitsaus tehtiin sisällä olevaan koteloon, eikä ulkoseinälle tullut mitään koteloita.
Kun seurasi naapurien tonteilla urakkaporukan alihankkijoiden touhuja, niin tein kyllä ihan mielellään oman tontin osuuden itse. Siitä tuli vähän kuluja ja aikaa meni, mutta eipähän tarvinnut jälkeenpäin harmitella, että olisi halunnut kuidun kulkevan eri kautta.
Myös sisällä sai itse päättää, mihin kuitupäätelaatikko tulee. Hitsaus tehtiin sisällä olevaan koteloon, eikä ulkoseinälle tullut mitään koteloita.