Osaako kukaan kertoa että onko mun uudessa legion 5 läppärissä oleva kirkkaan punainen pikseli kuollut vai jumiutunut pikseli? Ja voiko sille itse tehdä mitään vai pitääkö lähtee giganttiin tappelemaan vaihdosta?
Jumiutunut - ei noille yleensä ole mitään toimivaa kotikorjauskonstia.
Ja jos ei Gigantti halua vaihtaa takuuseen, niin pistä laite heille takaisin asiakaspalautuksena, kun he kerran sellaista mahdollisuutta tarjoavat.
Joskus oikean ostopäätöksen teko on hankalaa. Tästä syystä Gigantti haluaa tarjota asiakkailleen 50 päivän palautusoikeuden. Voit testata tuotetta kotonasi ja päättää onko se käyttöösi sopiva.
Itse palauttaisin takaisin Giganttiin ja ottaisin rahat kouraan. Sitten uutta ostamaan joko Gigantista tai kilpailijalta. Kun harvoin ostan uutta monitoria niin ensimmäinen jonka ajan on Dead-pixel check. Ainuttakaan virhettä en salli sellaiseen josta omaa rahaa joudun maksamaan. Nuo virheet kun sitten sattuu silmään ja harmittaa koko ajan.