• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Kingston KC3000 2Tt

dingonyrjalaofficial

Tukijäsen
Team AMD
Tuote: Kingston KC3000 2 Tt, PCIe 4.0, M.2 -SSD-levy
Tarjoushinta: 129,90
Normaalihinta: 143,90
Kauppa: Multitronic
Voimassa: 8.11.2024 - 2.12.2024 välisen ajan tai niin kauan kuin kampanjaerää riittää.
Linkki: Kingston KC3000 2 Tt, PCIe 4.0, M.2 -SSD-levy

Kommentti tarjouksesta: Tuli vastaan kun itse katsellut uutta 2 teran käyttislevyä tarkoituksena odotella black fridayta mutta lähti tällä jo ostoon. SSD -levyjen hinnat ovat olleet jo pitkään koholla, eikä tätäkään ole toviin saanut alle 140e. Halvimmillaan ollut vuosi sitten black fridayna 109,90 eli odottavalle saattaa olla tulossa tätä parempikin tarjous. Näyttäisi olevan Multitronicilla ihan varastossa.

Joo, pohdin onko tää tarpeeksi hyvä tarjous edes postata tänne mutta kun meni itsellä ostoon niin ajattelin että saattaa mennä jollain muullakin.

Ja täällä oli myös tovi sitten SN850X 144,44e, joka oli toki prosentuaalisesti vähän parempi tarjous mutta ei mennyt tuolloin itsellä ostoon.
Tää on kuitenkin aika vastaava levy vähän halvemmalla.

Black fridayssa saattaa tulla parempikin tarjous mutta ainakin viime vuonna kun odottelin Datatronicin ja turkulaisen F5 -juhlia, niin loppujen lopuksi monen tuotteen kohdalla paljastui hinta, jolla esim. Multitronic oli sen 2 viikkoa jo myynyt, joten nyt en jaksanut odottaa. 🙂

Viimeksi muokattu:
Tämä samainen Kingston on ollut itselläkin ostoslistalla odottaen Black Fridaytä, datalevyksi tosin (sama levy mutta 500GT malli sitten erilliseksi käyttislevyksi). Kiitos vinkistä, tosin kun tarjous nyt on voimassa vielä Black Fridayn ylikin niin katsonpa jos sieltä löytyisi levy vieläkin halvempana. Toki tuohon BF:ään on vielä aikaa...

Eikös PS5:n levyille suositella heatsinkkiä? Vai lisäätkö itse heatsinkin?
Samasta liikeestä tilasin "be quiet! MC1 SSD M.2 Cooler 13,90 €".
Tosin varovaisuuttani ja ihan vain "varmuuden" vuoksi. Jos oikein olen ymmärtänyt niin voisi ihan hyvin toimia ilmankin.
Samsung ainakin itse mainostaa tälle "mullistavaa energiatehokkuutta" ja "älykästä lämmönhallintaan" sekä "Paras pelikokemus. Yli 55 %:n parannus satunnaisessa luku- ja kirjoitussuorituskyvyssä mahdollistaa nopeamman latauksen ja äärimmäisen realistisen pelituntuman PS5- ja DirectStorage PC -peleissä."

Statistiikka

Viestiketjuista
258 410
Jäsenet
74 155
Uusin jäsen
Multitronic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom