• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Kingston FURY Beast 64 GB DDR4 RAM (Gigantti)

Äh dang. Kerkesi ilmeisesti jo loppumaan varastosta?

1731753334549.png

Just kelaan tässä että tuleekoha parempia tarjouksia BF kohti? Tuskin ainakaa paljoa tuosta hinta enää putoaa.

Oiskohan mitään mahista saada toimimaan mun vanhalla emolla Z390-H? Valmistajan sivuilla lukee, että tukis 64 Gb muistia, mutta kaikki valmistajan sivun 64 gb variaatiot on 4*16gb. Biossi on uusin, mutta niissäkään ei mainita 32 gb kammoista mitään

Onkos jengi saanut tilauksiaan vielä? 21.11. tilasin ja 29.11. seurantakoodi ei edelleenkää näytä yhtikäs mittää. Etana meininki.

E: Kyselin Gigantin chatista ja onkin tullut UPS noutopisteelle - mulle ei vaa mittää ilmoitusta tästä. Eli jos jollakuulla muulla on "silenttia", suosittelen selvittää :D

Viimeksi muokattu:
Onkos jengi saanut tilauksiaan vielä? 21.11. tilasin ja 29.11. seurantakoodi ei edelleenkää näytä yhtikäs mittää. Etana meininki.

E: Kyselin Gigantin chatista ja onkin tullut UPS noutopisteelle - mulle ei vaa mittää ilmoitusta tästä. Eli jos jollakuulla muulla on "silenttia", suosittelen selvittää :D
Mulla on ollut Proxmox -serverissä jo pitkän aikaa nuo tikut - taisi tulla 20 päivän nurkilla. Nämä tulee suoraan joltain tukkurilta Norjasta, tms.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 304
Jäsenet
74 784
Uusin jäsen
vanahabanjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom