Myyty Kingston A2000 M.2 NVME SSD 1TB (SEINÄJOKI)

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Myytävä tuote: Kingston A2000 M.2 NVME SSD 1TB
Hinta:90€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop 20.09.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Seinäjoki
Toimitustapa:Nouto etusijalla mutta voin tarvittaessa postittaa maksua vastaan
Maksutapa:Mobilepay,käteinen ja tilisiirtona


Kuva:Koneessa kiinni niin lähetän vaikka kuvan ostajalle sitten tarvittaessa
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
104
Moro!

Pakko kysyä että miksi myyt kun näin uus ssd? Onko takuu voimassa ja kuitti tallessa?
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Moro!

Pakko kysyä että miksi myyt kun näin uus ssd? Onko takuu voimassa ja kuitti tallessa?
No mulla on jo yksi m.2 ja äänikortti nii musta tuntuu että toi toinen kyykkää tota mun näyttistä. Voiko se olla mahdollista? Ja kyllä kuitin jostain kaivan ja takuut luulis olevan vielä voimas
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 456
No mulla on jo yksi m.2 ja äänikortti nii musta tuntuu että toi toinen kyykkää tota mun näyttistä. Voiko se olla mahdollista? Ja kyllä kuitin jostain kaivan ja takuut luulis olevan vielä voimas
Katso jollain softalla, vaikka GPU-Z:lla, onko näyttis x16 -tilassa.

Yleensähän toisen m.2:n asentaminen vaikuttaa SATA-liittimien tai alempien PCIe-liittimien toimintaan, ei PCIe_1 (x16) -paikkaan. Mikä emo?
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
104
Katso jollain softalla, vaikka GPU-Z:lla, onko näyttis x16 -tilassa.

Yleensähän toisen m.2:n asentaminen vaikuttaa SATA-liittimien tai alempien PCIe-liittimien toimintaan, ei PCIe_1 (x16) -paikkaan. Mikä emo?
Kyllähän se saattaa vaikuttaa mutta mun ymmärtääkseni aika vähäästä on ero 8x ja 16x välillä ainakin normaalilla käyttäjällä. Ainakin ennen se ero oli jotain paria fsp:ssää.

Kokeele ny vielä mutta jos et saa pelittää ja haluat myydä niin voisin hakia sen kyllä. 90e on on ihan ok kun käytännös uudesta kyse. Pistä huomenna yksityysviestiä jos näin niin sovitaan haku.
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Katso jollain softalla, vaikka GPU-Z:lla, onko näyttis x16 -tilassa.

Yleensähän toisen m.2:n asentaminen vaikuttaa SATA-liittimien tai alempien PCIe-liittimien toimintaan, ei PCIe_1 (x16) -paikkaan. Mikä emo?
Z390-f strix i7 9700k
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 456
Yritin tavata ohjekirjasta noiden m.2 -paikkojen toteutusta. Nähdäkseni homma menee näin:

- PCIEX16_1 tulee suoraan prosessorilta eli tälle on varattu suora x16 -yhteys.
- Sekä M.2_1 että M.2_2 tulevat piirisarjalta ja toimivat x4 -nopeudella.

Eli homman pitäisi kyllä toimia täydellä nopeudella, jos näytönohjain on asennettuna ylimpään PCIe x16 -paikkaan ja kummassakin M.2 -paikassa on levy asennettuna.

Joku paremmin Intel-alustoja tunteva voi korjata, jos tulkitsin väärin.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
101
M.2 paikoilla ei pitäisi olla mitään vaikutusta näyttikseen mutta jos vaikka se äänikortti olisi PCIEX16_2 slotissa niin silloin PCIEX16_1 putoaa x8. Kannattaa tosiaan vilkaista mitä GPU-Z näyttää "Bus Interface" kohtaan, Pcie x16 3.0 @ x16 3.0 on mitä siellä pitäisi lukea.

 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
no joo täytyy tutkailla vähän ja kiitos kaikille tiedoista
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 687
Viestejä
4 188 981
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom