• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Kingston 2TB NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD-levy, Kaisanet, 89.90e

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 051
Oletan että lämpöteippi oli helppo asentaa ? ja että on tod. näk. kertakäyttöinen ? :D
Oli valmiiksi kiinni siilissä. Otin riskin ja poistin levystä sen Kingstonin tarran vaikka takuu siinä meneekin (tosin lähti ehjänä joten voi varmaan laitella takaisin jos tarvis) ja lätkäisin jäähyn paikoilleen.
 
Liittynyt
07.03.2019
Viestejä
15
Ok. Hitto kun ei ole Helsinkiin asiaa, eivätkä näköjään Verkkiksestä noita lähetä.
Gigantilla olisi tuollainen BeQuiet:n versio jos mitoiltaan mahtuu ja siitä löytyy nuo kiinnitys materiaalit niin täytynee tilata.
 
Liittynyt
07.03.2019
Viestejä
15
Kiitos :thumbsup: On vielä edullisempikin kuin Gigantin kikkare.
Tilattu / 8,90€ Postikuluineen.
 
Viimeksi muokattu:

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 255
Ok. Hitto kun ei ole Helsinkiin asiaa, eivätkä näköjään Verkkiksestä noita lähetä.
Gigantilla olisi tuollainen BeQuiet:n versio jos mitoiltaan mahtuu ja siitä löytyy nuo kiinnitys materiaalit niin täytynee tilata.
Vastaus tulee kai myöhässä, mutta tuo BeQuiet on huomattavasti parempi kuin tuo Akasa.
 
Liittynyt
07.03.2019
Viestejä
15
Juu vähän myöhässä.
Akasa on jo kiinni ja kyllä ne lämmöt silläkin aleni, ja ehkä minun käytössä riittävästi.
Tänään olen saanut huippulukemiksi 46° käytännön hommissa: DAW, Gaming, Tiedostojen siirto jne... Idle: about 39°
Kiitos silti tiedosta. Jos/Kun ostan seuraavan M.2 NVME:n niin pidän mielessä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 255
Juu vähän myöhässä.
Akasa on jo kiinni ja kyllä ne lämmöt silläkin aleni, ja ehkä minun käytössä riittävästi.
Tänään olen saanut huippulukemiksi 46° käytännön hommissa: DAW, Gaming, Tiedostojen siirto jne... Idle: about 39°
Kiitos silti tiedosta. Jos/Kun ostan seuraavan M.2 NVME:n niin pidän mielessä.
Tuo BeQuiet jäähdyttää molemmilta puolilta ja kiinnittyy ruuveilla niin pienen hintaeron vuoksi ottaisin ennemmin sen, mutta Akasa varmasti myös hyvinkin riittävä. :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 239
Viestejä
4 232 465
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom