Kilpailu: Rakenna tietokone Sampsan kanssa suorassa ROG Live -lähetyksessä

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 609
Ei välttämättä voita jos Samsa onnistuu rekryamaan tähän kilpailuun jonkun ATK-huollossa vuosiakausia töissä olleen tai jonkun joka on työkseen kasannut koneita vuosia päivittäin. Jos taas sinne menee joku random harrastaja joka on kasannut koneen kerran pari elämässään 10 vuoden välein voi olla, että voitto menee paitsi jos huumori elementistä ja ryssimisestä saa lisä pisteitä. :geek:
Tämä kilpailu ei ole tarkoitettu extreme-ylikellottajille tai ATK-huollossa vuosikausia työkseen kasanneille, vaan ihan kaikille meidän sivuston käyttäjille ja yksi onnekas valitaan mukaan ja voittaa huippusuorituskykyisen tietokoneen ja pääsee itse kasaamaan sen minun avustuksella.
 

khyldi

Apustaja
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
Tämä kilpailu ei ole tarkoitettu extreme-ylikellottajille tai ATK-huollossa vuosikausia työkseen kasanneille, vaan ihan kaikille meidän sivuston käyttäjille ja yksi onnekas valitaan mukaan ja voittaa huippusuorituskykyisen tietokoneen ja pääsee itse kasaamaan sen minun avustuksella.
Saako Kaotik osallistua?
 
Liittynyt
14.11.2021
Viestejä
19
Hieno idea tämä kilpailu, aloin itse puuhailemaan tuota videota tänään.. katsotaan saanko sen kasaan viikonlopuksi. Paras palkintohan on voiton jälkeen päästä Sampsan kanssa yhdelle?
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
115
Onko ollut paljon kiinnostuneita (= paljonko on tullut osallistumis-videoita, jos saa kysyä)?

Onko tiedossa onko tapahtumalle joku plan b, kun koronaluvut näyttäisivät menevän huonompaan suuntaan?

Tekee pahaa kuunnella omaa sönkötystään, mutta eikai tällaista mahdollisuutta voi ohittaa..
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 609
Osallistumisaika on päättynyt, kiitos kaikille osallistujille.

Hakemuksia tuli noin 20, joista kaikki oli miehiltä, 0 hakemusta naisilta.

Itse katsoin kaikki hakemukset läpi ja erityiskiitos kaikille jotka videolla hakemuksen uskalsivat lähettää. Moni ei välttämättä etukäteen tajua, kuinka vaikeaa kameralle on puhua ja esiintyä, jos ei sitä ole ennen kunnolla tehnyt :) Osalta homma sujui varsin luontevasti.

Olen lähettänyt kaikki hakemukset Asuksen suuntaan Ruotsiin, josta ilmoittavat kuka on voittaja.

Ilmoitan tässä kommenttiketjussa, kun kuulen voittajan.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 609
Asus on ilmoittanut voittajaksi Jarkko Mattheiszen eli foorumilta @BVK

Voittajan luvalla julkaisemme myös osallistumisvideon, johon uutisessa pyydettiin: "Esittele itsesi videolla ja kerro, miksi juuri sinun pitäisi osallistua ja kilpailla ROG Livessä. Luovuus ja huumori palkitaan".




Onnittelut voittajalle ja lauteille noustaan 10 päivän kuluttua Tukholmassa lauantaina 4. joulukuuta klo 14:




Tulkaahan chattiin mukaan kannustamaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
1 030
Oho, olivatpa ripeitä siellä Asuksella. Oliko siis niin, että osalla 20 hakemuksesta oli vain tekstihakemus? Onnea matkaan valituille, jännä nähdä kuinka sutjakkaasti tiimit saavat myllyt kasaan :tup:
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 609
Oho, olivatpa ripeitä siellä Asuksella. Oliko siis niin, että osalla 20 hakemuksesta oli vain tekstihakemus? Onnea matkaan valituille, jännä nähdä kuinka sutjakkaasti tiimit saavat myllyt kasaan :tup:
Kaikki olivat videoita ja hakemukset oli siis lähetetty ennen kuin viestin kirjoitin tänne foorumille. Lentolippujen varaamisen takia toimivat nopealla aikataululla.

Myös Ruotsissa on voittaja selvillä ja siellä oltiin käsitääkseni Sweclockersin toimesta valittu extreme-ylikellottaja Rauf.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 149
Ei muuta kuin onnea matkaan! Tämä on hieno tapahtuma/kilpailu kaikin puolin.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 854
Suurkiitos upeasta mahdollisuudesta ja etukäteen anteeksi kansallisesta häpeästä :sworried:
Onnea kisaan ja onnea voitosta, kun eihän tuommoiset extreme kellittelijät mitään koneita osaa koota. Kompastuu varmaan virtajohtoon ja tiputtaa koneen lattialle.

K9OeeOM.gif
 
  • Tykkää
Reactions: BVK
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 246
Kaikki olivat videoita ja hakemukset oli siis lähetetty ennen kuin viestin kirjoitin tänne foorumille. Lentolippujen varaamisen takia toimivat nopealla aikataululla.

Myös Ruotsissa on voittaja selvillä ja siellä oltiin käsitääkseni Sweclockersin toimesta valittu extreme-ylikellottaja Rauf.
Vitusta kun on tuo kertaus ensiviikolla niin ei taivu tuohon, rauf olisi kiva nökittää kameran edessä. @Nerkoon Noh koittakaa voittaa ne kun on kuitenkin vain pc:n kasaus kyseessä.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 609
Vitusta kun on tuo kertaus ensiviikolla niin ei taivu tuohon, rauf olisi kiva nökittää kameran edessä. @Nerkoon Noh koittakaa voittaa ne kun on kuitenkin vain pc:n kasaus kyseessä.
Testiosiossa Cinebench R20, 3DMark Time Spy ja Aida64 Memory Benchmark.

Ehkä täytyy ennakkoon vähän DDR5-muistiasetuksia kutitella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Onnittelut voittajalle! Pelotti ihan perkeleesti, että jos tässä nakki napsahtaakin. Nyt tulee kuitenkin varmasti lähetys katsottua, kun on jo asiaan jollain tapaa hakemuksen muodossa osallistunut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 965
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom