Kettu

Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
101
Mikä on oranssi, asuu metäs ja se on pörrönen ja sillä on neljä jalkaa, mut se ei oo kettu? No mut ohan se kettu.

Siitä se ajatus sit lähti, olisiko mahdollista koota tietokone, jossa olisi vain oranssin sävyisiä osia? Löytyykö kaikkia osia oransseina? No, kokeillaan! Tässä ollaan vielä alussa, muutamia osia vielä puuttuu ja kotelo täytyy maalata, mutta omasta mielestäni oon aika mukavasti onnistunut nuiden osien löytämisessä. Koteloksi valikoitui keveytensä ansiosta Bitfenixin shinobi, sitä on minunkin helppo siirrellä. Päivittäiseen käyttöönhän tämä kone ei tule, mutta mukava ottaa tämmöinen pieni haaste ja mennä väri edellä :)

Tässä vielä kuva kotelon sisään tulevista osista jotka olen jo löytänyt :)

F8652723-5761-4E1A-BFF5-4FE87A7FB1B5.jpeg
 
Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
3 617
Eräs on myynyt vähän osia tätä projektia varten... Jään seurailemaan miten tämä projektisi etenee. ;) :thumbsup:
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
505
Pakko tykätä koska kettuvitsi. :lol: Nämä väriteemat on kivoja ja itsekin laitoin taannoin oranssin Abit KN8-emolevyn kaveriksi oranssin Radeon X600:n ihan vaan värin takia. Siitä tuli Porkkana. :D
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
2 658
Saiskohan kiinnikkeitä modaamalla ja flektin maalaamalla teemaan sopimaan Zalmanin legendaarisen täyskuparijäähyn? Värin puolesta sopisi.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
505
Saiskohan kiinnikkeitä modaamalla ja flektin maalaamalla teemaan sopimaan Zalmanin legendaarisen täyskuparijäähyn? Värin puolesta sopisi.
Hyvä idea. Silent PC Reviewin foorumilta löytyi keskustelua Zalman 7700:n tuulettimen vaihdosta ja siellä on nähtävillä kuva, jossa Zalmanin kuparikukkaan on vaihdettu oranssi Nexuksen tuuletin. Modaus oli kuulemma "fairly easy." Zalman 7700: Who did fan replacement? Happy afterward? - SPCR Tai sitten hommaa Zalmanin ledimallin ja vaihtaa siihen sinisten ledien tilalle oranssit ledit. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
139
Mulla on ainakin joskus ollut jemmassa vanhoja muisteja joissa oranssit heatspreaderit, saiskohan niillä piiloteltua nuo vihertävät muistit. Täytyykin kaivella kätköjä
 
Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
101
Mulla on ainakin joskus ollut jemmassa vanhoja muisteja joissa oranssit heatspreaderit, saiskohan niillä piiloteltua nuo vihertävät muistit. Täytyykin kaivella kätköjä
Jos satut löytämään niin laita viestiä :)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
567
Thermalrightil on ARO-M14O jäähy jos on oranssi yläosa. Sopii tosin vain am4 kannalle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 292
Viestejä
4 196 844
Jäsenet
70 886
Uusin jäsen
aulaabe

Hinta.fi

Ylös Bottom