ketääs havainnut että io-tech tai bbs ei toimi VPN:llä?

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
itse ainakin panin merkille että io-tech itsessään ei anna yhdistää jos yhteys on VPN:llä, mikäs tämä juttu on ja mitä tietoa sampsa oikeen haluaa käyttäjistään kerätä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
itse ainakin panin merkille että io-tech itsessään ei anna yhdistää jos yhteys on VPN:llä, mikäs tämä juttu on ja mitä tietoa sampsa oikeen haluaa käyttäjistään kerätä
Ei tää kyllä toimi edes normaalilla liittymällä ilman mitään ylimääräistä välissä. Hidasta ja toivotonta, mutta hyvä havainto ettei ole pelkästään mun ongelma.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 712
Hyvin toimii VPN:n yli. Tälläkin hetkellä. Miten tuo ilmenee "ettei anna yhdistää"?
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 649
itse ainakin panin merkille että io-tech itsessään ei anna yhdistää jos yhteys on VPN:llä, mikäs tämä juttu on ja mitä tietoa sampsa oikeen haluaa käyttäjistään kerätä
Jos näin on, niin eiköhän syy ole ihan perseilyn estäminen
 

Siitoimenpeku

Tukijäsen
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
226
Aikaisemmin on toiminut normaalisti, mutta tänään ei enää toiminut. Aluksi luulin sivun olevan alhaalla, mutta syy olikin vpn:n käytössä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 024
liekö jotain rajoituksia ulkomaanliikenteessä? sieltä kautta te varmaan vpn:n kanssa tulette?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 673
itse ainakin panin merkille että io-tech itsessään ei anna yhdistää jos yhteys on VPN:llä, mikäs tämä juttu on ja mitä tietoa sampsa oikeen haluaa käyttäjistään kerätä
VPN on tekniikka, jolla yhteys muodostetaan jonkin toisen verkon kautta. VPN-palveluntarjoajia ja näiden omia toimintamalleja ja verkkokonfiguraatioita on vaikka kuinka paljon, eikä niitä voi kategorisoida kaikkia yhteen muottiin sanomalla että "VPN ei toimi palvelussa x". Veikkaan, että tuossa on ollut takana joku nimipalvelu/reititysongelma. Kannattaa selvitellä tällaiset ennen kuin alkaa höpisemään mistään tiedonkeräyksestä ja muusta.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 395
itse ainakin panin merkille että io-tech itsessään ei anna yhdistää jos yhteys on VPN:llä, mikäs tämä juttu on ja mitä tietoa sampsa oikeen haluaa käyttäjistään kerätä
Ei ole meidän puolesta toteutettu mitään rajoituksia VPN:ään liittyen.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Näyttää toimivan ainakin minulla VPN kanssa ihan hyvin. Tälläkin hetkellä reititän liikennettä Indonesian kautta.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 673
Edelleenkään VPN ei ole mikään yksi simppeli tekniikka, joka on aina kaikilla sama ja jonka voi naksauttaa päälle ja pois halutessaan ilman mitään vaikutuksia mihinkään. Se että jollakin toisella palveluntarjoajalla asia x toimii, ei tarkoita että se toimisi muillakin. Kokkonen tuossa juuri sanoi, että foorumin puolesta ei ole mitään estoja, joten jos ei toimi, niin sitten kannattaa selvitellä tilannetta sen oman VPN-palveluntarjoajan kanssa, tai vaihtaa kokonaan toiseen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 136
Viestejä
4 196 761
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom