Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse ainakin panin merkille että io-tech itsessään ei anna yhdistää jos yhteys on VPN:llä, mikäs tämä juttu on ja mitä tietoa sampsa oikeen haluaa käyttäjistään kerätä
Jos näin on, niin eiköhän syy ole ihan perseilyn estäminenitse ainakin panin merkille että io-tech itsessään ei anna yhdistää jos yhteys on VPN:llä, mikäs tämä juttu on ja mitä tietoa sampsa oikeen haluaa käyttäjistään kerätä
VPN on tekniikka, jolla yhteys muodostetaan jonkin toisen verkon kautta. VPN-palveluntarjoajia ja näiden omia toimintamalleja ja verkkokonfiguraatioita on vaikka kuinka paljon, eikä niitä voi kategorisoida kaikkia yhteen muottiin sanomalla että "VPN ei toimi palvelussa x". Veikkaan, että tuossa on ollut takana joku nimipalvelu/reititysongelma. Kannattaa selvitellä tällaiset ennen kuin alkaa höpisemään mistään tiedonkeräyksestä ja muusta.itse ainakin panin merkille että io-tech itsessään ei anna yhdistää jos yhteys on VPN:llä, mikäs tämä juttu on ja mitä tietoa sampsa oikeen haluaa käyttäjistään kerätä
Ei ole meidän puolesta toteutettu mitään rajoituksia VPN:ään liittyen.itse ainakin panin merkille että io-tech itsessään ei anna yhdistää jos yhteys on VPN:llä, mikäs tämä juttu on ja mitä tietoa sampsa oikeen haluaa käyttäjistään kerätä