- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 3 338
Video jaettu timestampilla suoraan tuohon osioon ja cb2077 graafeihin. Muttajoo, kuten niistä näkee niin tuo on pelikohtaista onko parempi/huonompi latenssi kuin natiivilla. Ja nimenomaan cpu bottleneck tilanteissa tuo latenssi menee huonommaksi kuin natiivisti.Hankala keskustella pitkästä videosta.Ehkä ruutukaapausta ja kommentit niin voi syntyä keskustelua? Ainakin artikkelin graafeista syntyy kuva, että lagi ei ole ongelma, kun reflex+dlss3 lagi on pienempi kuin natiivissa lagi. Oliko HUB:lla amd lagia peleissä mitattu?
Jos kyse on jostain 30fps - 60fps interpoloinnista niin siinä lagi varmasti on ongelma ja tuohon tuskin on dlss3:sta tarkoitettu. Parempi olisi pudottaa asetuksia niin, että saa ainakin 60fps tai mieluummin 120fps ja sit dlss3:lla tuplata 120fps tai 240fps:aan.
Jos kyse oli kilpapeleistä niin niissä dlss tai 4k tuskin on juttu. DLSS3 on juttu sit kun cpu ei pysy enää mukana ja kuitenkin haluaisi fps:aa ylöspäin.
Kunhan noita 40x0 kortteja on porukalla enempi niin olisi kiva tehdä polli kortin omistajille, että onko dlss3 paska, toisinaan jees tai ehkä aina jees.
Vähän turhakkeeltahan tuo tuntuu. Alemman luokan korteilla (eli tulevat 4060, 4070?) tuolla ei tee oikeastaan mitään kun pitäisi olla järkevä fps alkuunkin jotta tuota kannattaa käyttää. Kilpailullisiin peleihin ei sovellu. Ja jos pelissä saa jo sen +100 fps niin mitä teet sen tuplaamisella. Ennemmin natiivi ilman mahdollisia artifakteja sun muita ongelmia. Palataan asiaan varmaan joskus DLSS4 aikana ellei tuota tapeta jo sitä ennen.