Keskustelua hiiristä (Q&A, suosituksia, jne)

Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
253
Olisin voinut vannoa että tämmöinen oli olemassa, mutta kun en löytynyt niin ehkä se oli ¿muron puolella?

Elikkä tarvitsen itse apua uuden hiiren hankinnassa, ja kun yleistriidiä ei löytynyt niin ajattelin luoda sen, sensijaan että olisin vain kysynyt omasta tapauksestani.

Elikkä aikaisemmin oli käytössä Xornet II hiiri:
Xornet II | Cooler Master

Todella hyvä ja toimiva, pidin erityisesti tuosta oikealla olevasta siivekkeestä missä pystyi pitämään "ylimääräisiä" sormia... noh tuosta hajosi rulla joten kävin hätäpäissäni ostamassa gigantista ADX h02 hiiren, mikä on ihan susi...
ADX Firepower H02 pelihiiri - Hiiret ja näppäimistöt

Tai siis itse en osaa sitä käyttää, kun oikealla on myös 2 painiketta (vakiona eteen/taakse). Nuo painikkeet saa ohjelmoitua (5 eri profiilia), ja olen yhdestä profiilista jo poistanut nuo painikkeet, ja toiseen olen tehnyt makrot borderlands 3 peliin (alempi on vasen click x3 ja ylempi on G+H näppäin)...

Onglemaksi nyt muodostuu se, että tuo profiilin vaihto on suoraan rullan alapuolella, eli sitä tulee hipaistua vahingossa kun lukee nettiä --> profiili vaihtuu --> jos hipaisen oikealla olevia kytkimiä niin jotain hassua tapahtuu -.-

Eli summasummarum:

Tarviis suosituksia hiiristä missä on mielellän lepopaikka sormille, ja hiiren oikealla puolella ei olisi mitään painikkeita mitä painella vahingossa.

hintaluokka 10~60€

Ps. jos hiiri triidi oli jo olemassa, ja olin puusilmä... niin sori
 
Liittynyt
13.12.2019
Viestejä
10
suosittelisin halvemmasta päästä hyperx pulsefire corea ja kalliimmasta päästä logitech g502 hiirtä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 788
Jäsenet
70 779
Uusin jäsen
K01571N3N

Hinta.fi

Ylös Bottom