Keskustelua 4K UHD -elokuvista ja hintalöydöt

Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
355
Huuto.netistä löytyy silloin tällöin 4K Blu-rayta jopa kympillä jos ei käytetyt haittaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
433
Kuulemma myös joillain kirppareilla on silloin tällöin myynnissä. Aivan kaikissa prismoissa ei ole 4k leffoja, mutta melko monesta niitä olen löytänyt.
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
355
On tullut katsottua joitain 4K-leffoja kun ostin soittimen. Second Sightin Dawn of the Dead 4K-julkaisu on todella hyvä. Kuvanlaatu on loistava ja paketti sisältää kaikki kolme versiota. Katsoin myös vuoden 2005 War of the Worldsin.
 
Viimeksi muokattu:

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 039
Itse kaipaisin jotain keikkataltiointeja jossa olis nämä kaikki "nykyajan hössötykset", HDR, Atmos, 4K. Tilaäänillä saisi varmaan hienon fiiliksen isosta stadionkeikasta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
60
Dunkirk oli aika mahtavan näköinen ja kuuloinen UHD levyltä. Ei voinu ääniä kovin kovalla pitää että ei tule häätöä. Kuvanlaatu oli ehkä paras tähän mennessä mitä olen katsonut, Spartacus ja Jaws myös hyvän näkösiä. Blade Runner(ykkönen) ja Interstellar odottaa hyllyssä viellä katsomista.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
521
Hyllystä löytyy 103 4K UHD levyä. 70 olisi vielä tarkoitus hankkia. Odottelen mustaa perjantaita.
Itellä vasta noin 90, joten odotellaan täälläkin kunnollisia julkaisuja ja niiden alennusmyyntejä.:)
 
Liittynyt
13.04.2019
Viestejä
249
Dunkirk oli aika mahtavan näköinen ja kuuloinen UHD levyltä. Ei voinu ääniä kovin kovalla pitää että ei tule häätöä. Kuvanlaatu oli ehkä paras tähän mennessä mitä olen katsonut, Spartacus ja Jaws myös hyvän näkösiä. Blade Runner(ykkönen) ja Interstellar odottaa hyllyssä viellä katsomista.
Katselin ja kuuntelin Midwayn blu-raylevyltä. Mahtavaa! Sittemmin olen hankkinut sen myös UHD:nä. En ole vielä katsellut/kuunnellut sitä, mutta odottelen vielä mahtavampaa elämystä.
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
355
Tuli katsottua Spider-Man (2002). Näytti todella hyvältä 4K:na. Seuraavaksi sitten kakkonen. Se on yksi parhaista supersankarileffoista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
60
Interstellar katsottu ja IMAX kohtaukset olivat todella näyttävän näköisiä, varsinkin siellä jääplanetaalla silmä lepäsi. Mutta muuten elokuva oli jotenkin pehmeän näköistä ja mustan taso oli mielestäni huonoa vaikka Oledilla katsoin. Äänissä ei mitään valittamista, subbari sai hyvin kyytiä.
 
Liittynyt
10.08.2020
Viestejä
19
Varastomyymälästä löytyy UHD-leffoja 10€/kpl. Yli 49€ tilaukset on ilman toimituskuluja ja uutiskirjeen tilaajalle tuli vielä -10% eli 6 leffan paketti jäi maksamaan 54€ posteineen.
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
71
Onko pohjoismaisessa Northman 4K Blu-ray julkaisussa Dolby Vision?
Esim. Cdonissa takakannen kuvassa ei ole DV logoa, mutta sehän ei useinkaan kerro totuutta.
SF julkaisu vähän laittaa arvelemaan että tästäkin olisi DV karsittu nordic levystä.
 

Jyg

Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
239
Onko pohjoismaisessa Northman 4K Blu-ray julkaisussa Dolby Vision?
Esim. Cdonissa takakannen kuvassa ei ole DV logoa, mutta sehän ei useinkaan kerro totuutta.
SF julkaisu vähän laittaa arvelemaan että tästäkin olisi DV karsittu nordic levystä.
On, itselle tuli levy viime viikolla.
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
355
Lähikuukausina tulee monia mielenkiintoisia 4K-julkaisuja. Universal Classic Monsters: Icons of Horror Collection - Vol. 2 julkaistaan tämän kuun 10. päivä. Siinä on Bride of Frankenstein, The Mummy, Phantom of the Opera ja Creature from Black Lagoon. Marraskuussa tulee Euroopassa myös King Kong (1976), Night of the Living Dead (1968) ja War of the Worlds (1953). Pitää katsoa jos Black Fridayna saa joitain halvemmalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 276
Tuli eilen katseltua Deer Hunter 4k Ultra HD:na ja täytyy sanoa, että tämä oli omaan makuun teknisesti huonoin 4k-julkaisu, jonka olen nähnyt. Ongelma oli se, että elokuva oli vedetty aivan liian pimeäksi. Kuvan laatu oli oikein hyvä mutta pimeäkohtaukset todella vaikeaselkoisia.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 455
Viestejä
4 162 524
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom