- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 14 943
Mikä lie aivovaurio päässä. Eilen illallaki kävelyllä kävelin yhden parkkipaikan ohi, jossa ympärillä kerrostaloja. Joku jonne siellä pärrytteli mopollansa yksinään. Leikki vaa..yritti jotai keuliaki nostella. Paikallaan ollessaan otti kierroksia jne.. on se mageeta, ku pärrä sanoo wroomwroom?Tähän päivitys että toistunut nyt n. joka toinen päivä. Kuulee aina kun joku huutaa että nyt musiikkia hiljemmalle. Eilen n. klo 23:30 alkoi jumputus. Kyllä ihmiset on helvetin tyhmiä.
Ei vaa käy päässä ajatus, että tää toimintani mahtaa olla vähän häiitsevää? Vois alkaa "Keniksi" ja ruveta kuvaan noita aina, ku tulee vastaan. Sit paikalliseen facebook ryhmään videot ulos

