Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
334
Keväästä asti 200h++ kuukausia työssä johon ei ole motivaatiota yhtään, ja johon lähteminen on joka aamu vituttanut. Nyt loppui yllättäen paria kuukautta aikaisemmin kuin piti, niin nyt sit vituttaa kun ei olekaan noita hommia? Ensi viikolla selviää löytyykö jotain korvaavaa, vai onko se taas uuden etsintä edessä. Pitäisi tietty osata nauttia siitä että ehtii kotonakin tehdä muuta kuin nukkua, mutta älyttömän nopeasti vaihtui kyllä työvitutus työttömyysvitutukseen. :D
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Prkl kissanpentu pitänyt yksityiskonsertia pari yötä putkeen. Neiti jolle se haettiin nukkuu kuin tukki vaikka kissa naukuu siinä 2m päässä mutta itselle ei auta edes tulpat. Ensi yönä vedän tulpat sekä Peltor Kids-kuulosuojat päähän. Taitaapi jokin verran kaivata vanhaa laumaansa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 304
Keväästä asti 200h++ kuukausia työssä johon ei ole motivaatiota yhtään, ja johon lähteminen on joka aamu vituttanut. Nyt loppui yllättäen paria kuukautta aikaisemmin kuin piti, niin nyt sit vituttaa kun ei olekaan noita hommia? Ensi viikolla selviää löytyykö jotain korvaavaa, vai onko se taas uuden etsintä edessä. Pitäisi tietty osata nauttia siitä että ehtii kotonakin tehdä muuta kuin nukkua, mutta älyttömän nopeasti vaihtui kyllä työvitutus työttömyysvitutukseen. :D
Parashan olisi kun seuraavat hommat odottaisivat muutaman kuukauden päässä niin olisi aikaa vetää lonkkaa ja harrastaa. "Pakotettu" työttömyys on hankala kun pitää kuitenkin niitä töitä hakea ja ei kehtaa kunnolla reissata kun ei tiedä koska alkaa taas tulla rahaa...
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
328
Naapuriasunto myytiin ja nyt sitä on remppailtu kuukausikaupalla. Porausta tehdään vain muutama minuutti päivässä mutta sitä ja muuta kolinaa joutuu joka päivä etätöissä kuuntelemaan. Eikö tuollasia voisi hoitaa suunniteltuna viikon parin urakkana sen sijaan että vähän kerrallaan pikku hiljaa. En usko että kämpässä vieläkään asutaan.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 317
Naapuriasunto myytiin ja nyt sitä on remppailtu kuukausikaupalla. Porausta tehdään vain muutama minuutti päivässä mutta sitä ja muuta kolinaa joutuu joka päivä etätöissä kuuntelemaan. Eikö tuollasia voisi hoitaa suunniteltuna viikon parin urakkana sen sijaan että vähän kerrallaan pikku hiljaa. En usko että kämpässä vieläkään asutaan.
Oletko tuleva naapurini? Ei nyt ihan minuutteja kerralla, mutta tunti-pari. Ehkä tuleva naapurisi tekee töitä esim. iltavuorossa ja remppaa tehdään kun ehditään?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
328
Oletko tuleva naapurini? Ei nyt ihan minuutteja kerralla, mutta tunti-pari. Ehkä tuleva naapurisi tekee töitä esim. iltavuorossa ja remppaa tehdään kun ehditään?
Busted ;)
No joo, TI-ihmiset tekee tietysti itse silloin kun kerkeää. Ja on kyllä totta, etten ole tainnut mitään firmahaalareita nähdä kenenkään päällä, vaikka porukkaa lappaa, eli hommaa taidetaan tehdä sukulaisvoimin. Tänään vaan otti aivoon astetta enemmän. Meni ohi jo :)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 317
Busted ;)
No joo, TI-ihmiset tekee tietysti itse silloin kun kerkeää. Ja on kyllä totta, etten ole tainnut mitään firmahaalareita nähdä kenenkään päällä, vaikka porukkaa lappaa, eli hommaa taidetaan tehdä sukulaisvoimin. Tänään vaan otti aivoon astetta enemmän. Meni ohi jo :)
Joo, se on toki valitettavaa. Itsekin etätöissä ja välillä ottaa aivoon naapurin koiran haukunta. Meilläkin on isännöitsijältä lupa tehdä 07-22 tuota remonttia. En ole tosin tainnut klo 20 jälkeen koskaan tehdä mitään. Parin viikon päästä aloittaa ammattilaiset, jotka varmaan tekevät sitten 7-15:30.
 
Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
358
Jäi pakastin aamulla auki. Varmaan jo kolmas kerta vuoden sisään. Pitäisikö ihmisen lopettaa pakastimen käyttö kun ei sitä millään opi?
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Jäi pakastin aamulla auki. Varmaan jo kolmas kerta vuoden sisään. Pitäisikö ihmisen lopettaa pakastimen käyttö kun ei sitä millään opi?
Saksalainen preemium-siemens rupee piipittelee jos on joku ovi auki, ekalla kerralla olin kovin hämmennys..
 
Liittynyt
26.07.2020
Viestejä
19
Kookkaan kodinkoneen palauttamisen vaikeus... jo viikon koittanut tässä palauttaa tuota ottamalla chatillä ja sähköpostitse yhteyttä eikä homma etene ja viimeinen palautuspäivä lähestyy... eikä kyseisen puljun myymälää tietysti löydy omasta kylästä joten joku postin noudon pitäisi muka tulla.

Pitääkö tässä perkele joku paku kohta vuokrata ja lähteä itse jonnekkin reilun 100km päähän palauttamaan ettei jää käsiin.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Voitkin sitten pyytää korvaamaan realistiset kustannukset, koska KKV:n mukaan kuluttajalle ei saa muodostua kuluja takuupalautuksesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
256
Voitkin sitten pyytää korvaamaan realistiset kustannukset, koska KKV:n mukaan kuluttajalle ei saa muodostua kuluja takuupalautuksesta.
Mistä takuupalautuksesta? Jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen ja haluaa sen palauttaa sen 30/60 päivän aikana mitä se sitten onkaan, niin sen myyjänkö pitäisi vielä kustannuksellaan se noutaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 645
Mistä takuupalautuksesta? Jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen ja haluaa sen palauttaa sen 30/60 päivän aikana mitä se sitten onkaan, niin sen myyjänkö pitäisi vielä kustannuksellaan se noutaa?

Kuluttajan vastuulla on maksaa tuotteen palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset, jos elinkeinonharjoittaja ei ole sitoutunut vastaamaan niistä. Osa yrityksistä antaa kuluttajille ilmaisen palautusoikeuden, mutta laki ei tähän velvoita. Jos yritys ei vastaa tuotteen palautuskuluista, siitä on selkeästi ilmoitettava kuluttajalle esimerkiksi verkkokaupan nettisivuilla. Yrityksen on ilmoitettava myös palautuskulujen määrä, jos tavarat eivät ole luonteensa vuoksi palautettavissa tavanomaisella tavalla postitse.

Kuluttajalla ei ole kuitenkaan velvollisuutta maksaa palautuskustannuksia, jos elinkeinonharjoittaja ei ole antanut ennen sopimuksen tekemistä kuluttajalle tietoa siitä, että hänen on vastattava kustannuksista sekä tietoa kustannusten määrästä, jos tavarat eivät ole palautettavissa tavanomaisella tavalla postitse. Tällöin riittää, että elinkeinonharjoittaja nimeää esimerkiksi yhden rahdinkuljettajan ja yhden hinnan tavaroiden palauttamiselle.

Yritys voi ilmoittaa palautuskulujen maksuvelvollisuudesta esimerkiksi verkkokaupan käyttöehdoissa toteamalla, että ”kuluttaja vastaa tuotteen palautuskuluista”.
Se on vähän mitä on sovittu. Mitään isompaa en ole koskaan mistään nettikaupasta ostanut, ja muista pienemmistä vain yhden palautuksen tehnyt, mikä meni myyjän piikkiin mukisematta.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Mistä takuupalautuksesta? Jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen ja haluaa sen palauttaa sen 30/60 päivän aikana mitä se sitten onkaan, niin sen myyjänkö pitäisi vielä kustannuksellaan se noutaa?
Niin joo, aivot luki että kyseessä olisi takuupalautus.
 
Liittynyt
26.07.2020
Viestejä
19
Mistä takuupalautuksesta? Jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen ja haluaa sen palauttaa sen 30/60 päivän aikana mitä se sitten onkaan, niin sen myyjänkö pitäisi vielä kustannuksellaan se noutaa?
Ei tässä muuta ongelmaa mutta kun annetaan kuva että se hoituisi postin noudolla mutta kun asiat ei etene sitten mitenkään niin kuin luulisi...

Täytät palautuslomakkeen josta tulee mailiin vain automaattinen kuittaus, sitten muutamaan päivään ei kuulu mitään ennenkuin chatin kautta asiaa tiedustelee ja luvataan asian olevan hoidossa ja postin noudon onnistuvan.

Tästä taas pari päivää eikä mitään kuulu ja jälleen yhteyttä chatin kautta jossa jälleen pahoitellaan ja sanotaan asian olevan hoidossa ja tämän jälkeen tulee sähköpostiin tikettiin valmis copy paste vastaus että miten haluan palauttaa tuotteen vaikka tilanne oli jo palautuslomakkeessa mainittu että myymälää ei täällä ole...

Vastaan tuohon samantien ja nyt taas ollut syvä hiljaisuus liikkeen suunnalta viimeiset pari päivää...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 645
Ei tässä muuta ongelmaa mutta kun annetaan kuva että se hoituisi postin noudolla mutta kun asiat ei etene sitten mitenkään niin kuin luulisi...

Täytät palautuslomakkeen josta tulee mailiin vain automaattinen kuittaus, sitten muutamaan päivään ei kuulu mitään ennenkuin chatin kautta asiaa tiedustelee ja luvataan asian olevan hoidossa ja postin noudon onnistuvan.

Tästä taas pari päivää eikä mitään kuulu ja jälleen yhteyttä chatin kautta jossa jälleen pahoitellaan ja sanotaan asian olevan hoidossa ja tämän jälkeen tulee sähköpostiin tikettiin valmis copy paste vastaus että miten haluan palauttaa tuotteen vaikka tilanne oli jo palautuslomakkeessa mainittu että myymälää ei täällä ole...

Vastaan tuohon samantien ja nyt taas ollut syvä hiljaisuus liikkeen suunnalta viimeiset pari päivää...
Eiköhän nuo sähköpostit ole ihan kelpoja todisteita jos homma alkaa kusemaan pahemmin vielä. Jos kehtaat, niin mitä ostit ja mistä, niin muutkin tietää välttää kyseistä firmaa..?
 
Liittynyt
26.07.2020
Viestejä
19
Eiköhän nuo sähköpostit ole ihan kelpoja todisteita jos homma alkaa kusemaan pahemmin vielä. Jos kehtaat, niin mitä ostit ja mistä, niin muutkin tietää välttää kyseistä firmaa..?
Powerista side by side kaappi. Remppakin venyny ja muuttunu ettei tuo mahdukkaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
160
Pensasaita... Enää ois 20 metriä kavennettavana ja lyhennettävänä... Jos kivimuurin tai jotain muuta helppohoitoista keksis. Noh ehkä se vatutus sit laantuu kun saa tuon tehtyä. Ens vuonna on sit helpompi madallus edessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 157
Kookkaan kodinkoneen palauttamisen vaikeus... jo viikon koittanut tässä palauttaa tuota ottamalla chatillä ja sähköpostitse yhteyttä eikä homma etene ja viimeinen palautuspäivä lähestyy... eikä kyseisen puljun myymälää tietysti löydy omasta kylästä joten joku postin noudon pitäisi muka tulla.

Pitääkö tässä perkele joku paku kohta vuokrata ja lähteä itse jonnekkin reilun 100km päähän palauttamaan ettei jää käsiin.
Kun olet ilmoittanut aikomuksesi palauttaa tuote myyjälle ennen palautusajan päättymistä, niin se on aivan sama kuinka kauan palautuksen järjestelyssä kestää.
Itse asiassa jos ohjeiden mukaan myyjän pitää järjestää palautus, niin voit pian alkaa vaatimaan korvausta tuotteen säilyttämisestä jos mitään ei ala tapahtumaan. :lol:
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Kotivakuutuksen siirto uuteen kämppään. Mulla on 4 neliötä enemmän ja ne haluaa tuplata vakuutusmaksun, koska siihen lyötäisin kaikkea ylimääräistä päälle minkä aikoinaan sain nimenomaan pois. Ei muuta kuin katsomaan muita. Käy ilmi että muut ovat vielä kalliimpia. About kaikki kävin läpi.

Todella ihmeellistä pakkomyyntiä kaikilla firmoilla, vakavasti harkitsen koko paskan irtisanomista. Pohjolalla ei ole enää omaa palvelupistettä missä tää vanha vakuutus saatiin kuntoon, pitäisi homma hoitaa jotenkin netissä kun sinne se asiakaspalvelu on siirtynyt.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 317
Ostin cittarista vihdoin pitkän lightning piuhan mallia tarvike, niin kokoajan räppää pois latausta ja päälle jos vähänkään liikuttaa puhelinta (=pitää kädessä) samalla. Mikä hitto tuossa on vaikeaa tehdä laturi toimivaksi? Applen alkuperäinen piuha taas lataa aina, vaikka kuinka heiluttelee/kiskoo.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
732
Autohuolto veloitti akusta 170€ ja vaihdosta 50€. Sama akku kaupassa 99€ ja itse tuon olisi vaihtanut vartissa. Noh, eipähän tarvinnut liata omia käsiä, mutta on kyllä melkoiset katteet. Tuo kaikki määräaikaishuollon päälle, jossa ei onneksi mitään muuta viallista/kulunutta osaa löytynyt.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 317
Autohuolto veloitti akusta 170€ ja vaihdosta 50€. Sama akku kaupassa 99€ ja itse tuon olisi vaihtanut vartissa. Noh, eipähän tarvinnut liata omia käsiä, mutta on kyllä melkoiset katteet. Tuo kaikki määräaikaishuollon päälle, jossa ei onneksi mitään muuta viallista/kulunutta osaa löytynyt.
”Premium” autossa on 5min raitisilmansuodattimen vaihdosta keksitty semmoinen 60€ hinta. Maksaahan se suodatin motonetissa 15€ alkuperäinen. Sama juttu ilmansuodattimen kanssa. Polttoainesuodatin 22€ ja vaihto 120€. Tuo tosin on pohjassa ja vaatii muovien irrotusta, eli ei ihan nopein homma.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Pitkästä aikaa joku kusipää veti nasta laudassa lammikkoon, mukava suihku tuli kaupasta tullessa. Tuli takaapäin joten eipä tuota osannut varoa.


Itsellä taas orkkisjohdosta kulunut kultaus yhdestä pinnistä, joskin toimii vielä toistaiseksi. Mistähän sitä itse hankkisi toimivan tarvikejohdon...
Eikai se kultauksen kuluminen toimintaan vaikuta? Sehän on vaan korroosion estämiseen.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
1 953
Autohuolto veloitti akusta 170€ ja vaihdosta 50€. Sama akku kaupassa 99€ ja itse tuon olisi vaihtanut vartissa. Noh, eipähän tarvinnut liata omia käsiä, mutta on kyllä melkoiset katteet. Tuo kaikki määräaikaishuollon päälle, jossa ei onneksi mitään muuta viallista/kulunutta osaa löytynyt.
Miten akun vaihtoon voi saada kulumaan vartin? Ja onhan se vähän tyhmää teetättää tuollaiset yksinkertaiset työt liikkeessä eikä tehdä itse. :)
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Miten akun vaihtoon voi saada kulumaan vartin? Ja onhan se vähän tyhmää teetättää tuollaiset yksinkertaiset työt liikkeessä eikä tehdä itse. :)
Jotkut (etenkin uudemmat) autot menee ihan sekaisin jos vetää virrat pois eikä anna vaihdon aikana virtaa OBD-liitännästä, siihen ei ihan kaikilta löydy vehkeitä kotoa. Vanhemmissakin autoissa voi mennä radiot lukkoon sun muuta kivaa, joten jos ei noihin ole varautunut/tiedä mitä tekee niin kannattaa viedä liikkeeseen.

Se on taas eri asia kannattaako akkua vaihdattaa merkkiliikkeessä vai akkukaupassa, ne kun monesti laittaa uuden akun autoon ihan pro bono tai nimellisellä korvauksella kun sen ostaa niiltä.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
732
Jotkut (etenkin uudemmat) autot menee ihan sekaisin jos vetää virrat pois eikä anna vaihdon aikana virtaa OBD-liitännästä, siihen ei ihan kaikilta löydy vehkeitä kotoa. Vanhemmissakin autoissa voi mennä radiot lukkoon sun muuta kivaa, joten jos ei noihin ole varautunut/tiedä mitä tekee niin kannattaa viedä liikkeeseen.

Se on taas eri asia kannattaako akkua vaihdattaa merkkiliikkeessä vai akkukaupassa, ne kun monesti laittaa uuden akun autoon ihan pro bono tai nimellisellä korvauksella kun sen ostaa niiltä.
Tämä. Tosin on kyllä tiedossa vaiheet mitkä täytyy tehdä ENNEN vaihtamista, ettei tarvitse mitään lukituksia alkaa avaamaan. Tuollaista virtalähdettä ei minulla ole, joten multimediasysteemin asetukset, penkkisäädöt yms. joutuisi ohjelmoimaan uudelleen. Itse asiassa 15 min menisi pelkästään noihin hommiin =)
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
1 953
Pahoittelut. Tekstin muotoilusta "itse tuon olisi vaihtanut " sain sen käsityksen, että akun vaihto itse olisi ollut vaihtoehto ja mahdollista.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
732
Pahoittelut. Tekstin muotoilusta "itse tuon olisi vaihtanut " sain sen käsityksen, että akun vaihto itse olisi ollut vaihtoehto ja mahdollista.
?

Itse olisin vaihtanutkin jos olisin tiennyt kysyä hinnan etunenään. Jälkiviisautta. Omasta autostani tiedän asiat, mitkä pitää tehdä ennen akun vaihtoa, joten se olisi ollut hyvinkin mahdollista itse tehdä. Taivasalla se tosin ei hirveästi olisi houkutellut tällä kelillä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Miten akun vaihtoon voi saada kulumaan vartin? Ja onhan se vähän tyhmää teetättää tuollaiset yksinkertaiset työt liikkeessä eikä tehdä itse. :)
Vaikka niin että umpiruostunut kiinnityspultti katkeaa ja sitten viritellään sitä akkua kiinni jollain rautalankaviritelmillä. Onneksi akku oli halpa kun 50 egellä sai uuden työkaverilta. T: juuri itse vesisateessa äkkiä vaihdoin
 

jad

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 210
Tämä. Tosin on kyllä tiedossa vaiheet mitkä täytyy tehdä ENNEN vaihtamista, ettei tarvitse mitään lukituksia alkaa avaamaan. Tuollaista virtalähdettä ei minulla ole, joten multimediasysteemin asetukset, penkkisäädöt yms. joutuisi ohjelmoimaan uudelleen. Itse asiassa 15 min menisi pelkästään noihin hommiin =)
Ja monessa uudessa autossa on vielä vaihdon JÄLKEEN ohjelmoitava auton eculle uuden akun merkki ja malli, jotta kaikenmaailman akkuvahtiominaisuudet toimivat oikein.
 
Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
21
Näin minäkin olen ymmärtänyt mutta ei tuo toimi ainakaan enää kuin yhdessä asennossa. 180 astetta käännettynä ei lataa. Heikkojahan nää Applen johdotkin ovat.
Ei se kuparointi ole kulunut vaan hiiltynyt. iphone kun rykäisee pienen kipunan aina piuhaa laitettaessa, ajan kanssa se yksi pinni tummuu. Puhdista se tai vaikka hienolla hiekkapaperilla siipaset puhdasta pintaa. Ja johan toimii taas molemmin päin. Itse olen alkanut liittämään lightning pään virrattomana, vasta sitten laturi seinään. Poistuu tuo kytkykipunariesa.
Edit: tuossa aiheesta lisää: Ever Wondered Why the Fourth Pin on Your Lightning Cable Turns Black? We Found the Answer - iOS Hacker
 

juupeliskuupelis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
598
Se paska musa lähinnä. Muuten varmaan hieno mies ja kova panemaan.
Vitutusta ehkä pahentaa se, että olen ainakin duunissa mielipiteeni kanssa aika yksin ja biisit soi n-kertaa päivässä.
Mulla taas ihan toisin päin. Musa on ihan ok, mutta sen läski lärvi vituttaa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Niitä elämän hyviä puolia on, ettei tiedä kuka Arttu Wiskari on.

Elämän pieni vitutus tällä hetkellä on se, että pelasin DoS2 heinäkuussa ja Baldur's Gate 2 tehny mieli pelata sen jälkeen. Steamiin odotellut alea, koska pelin omistan jo levyillä pariin kertaan eikä huvita nyt maksaa tuplahintaa. Kuitenkaa peliä ei oo heinäkuun alun jälkeen ollut alennuksessa siitä huolimatta, että BG2 täytti 20v ja nytkin siellä "tabletop alennukset" joissa vielä mainostetaan tätä peliä, täyteen hintaan. Yleensä tuntuu et koko ajan pelit on alennuksessa, ettei oo järkeä hankkia varastoon pelejä, mutta nyt käynyt näin. Varsinaisesti rahasta ei oo kyse, enemmän siitä, että tämä himo on ollut ennenkin ja esim. Pillarsia pelatessa se meni aika nopeaa ohi.

Toinen asia minkä oivalsin eilen illalla, että tämä kellojen kääntely taaksepäin vaikeuttaa yövuoroon lähtöä kun pitäs yrittää nukkua pitkään, mutta kello senku tappelee vastaan.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Niitä elämän hyviä puolia on, ettei tiedä kuka Arttu Wiskari on.

Elämän pieni vitutus tällä hetkellä on se, että pelasin DoS2 heinäkuussa ja Baldur's Gate 2 tehny mieli pelata sen jälkeen. Steamiin odotellut alea, koska pelin omistan jo levyillä pariin kertaan eikä huvita nyt maksaa tuplahintaa. Kuitenkaa peliä ei oo heinäkuun alun jälkeen ollut alennuksessa siitä huolimatta, että BG2 täytti 20v ja nytkin siellä "tabletop alennukset" joissa vielä mainostetaan tätä peliä, täyteen hintaan. Yleensä tuntuu et koko ajan pelit on alennuksessa, ettei oo järkeä hankkia varastoon pelejä, mutta nyt käynyt näin. Varsinaisesti rahasta ei oo kyse, enemmän siitä, että tämä himo on ollut ennenkin ja esim. Pillarsia pelatessa se meni aika nopeaa ohi.

Toinen asia minkä oivalsin eilen illalla, että tämä kellojen kääntely taaksepäin vaikeuttaa yövuoroon lähtöä kun pitäs yrittää nukkua pitkään, mutta kello senku tappelee vastaan.
Mikset ole ostanut cdkey kaupoista? Esim cdkeys.com?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
968
Niitä elämän hyviä puolia on, ettei tiedä kuka Arttu Wiskari on.

Elämän pieni vitutus tällä hetkellä on se, että pelasin DoS2 heinäkuussa ja Baldur's Gate 2 tehny mieli pelata sen jälkeen. Steamiin odotellut alea, koska pelin omistan jo levyillä pariin kertaan eikä huvita nyt maksaa tuplahintaa. Kuitenkaa peliä ei oo heinäkuun alun jälkeen ollut alennuksessa siitä huolimatta, että BG2 täytti 20v ja nytkin siellä "tabletop alennukset" joissa vielä mainostetaan tätä peliä, täyteen hintaan. Yleensä tuntuu et koko ajan pelit on alennuksessa, ettei oo järkeä hankkia varastoon pelejä, mutta nyt käynyt näin. Varsinaisesti rahasta ei oo kyse, enemmän siitä, että tämä himo on ollut ennenkin ja esim. Pillarsia pelatessa se meni aika nopeaa ohi.

Toinen asia minkä oivalsin eilen illalla, että tämä kellojen kääntely taaksepäin vaikeuttaa yövuoroon lähtöä kun pitäs yrittää nukkua pitkään, mutta kello senku tappelee vastaan.
Amazonista saa tällä hetkellä BG2:EE Steam avaimen viidellä dollarilla.

Se sanoo että "Currently, this item is available only to customers located in the United States. " mutta laittaa ostaessa vaan jonkun random US osotteen niin antaa ostaa sen ja Steam avain tulee sit sähköpostiin ja sinne Amazonin account sivuille.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Mikset ole ostanut cdkey kaupoista? Esim cdkeys.com?
A. en halua tehdä tunnuksia joka paikkaan
B. ei löydy luotettavien kauppojen listalta ko putiikkia.

Onhan tuo ollut esim. Gogissa alennuksessa, mutta en sitä käytä enkä halua enempää hajottaa näitä pelien sijainteja. Fanaticaliin olis pitänyt tehä tunnarit.
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 114
Löysin pitkän etsimisen hyvän asunnon josta ois ollut näyttö tänään. Joku kuitenkin osti asunnon näkemättä sitä, eikä näyttöä järjestetty.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 645
Ruokaa laittaessa 2/3 kiehui yli liedelle, no siivotaan tässä illan mittaan... Sitten kun sain syötyä niin kalexia hörpätessä yskäisin suullisen pitkin olkkaria, siivottu jo.

Lainasin tavallaan tutulle yhden vehkeen, ja nyt kuukauden verran laitellut viestiä että josko sen sais takaisin. Viestit menee kyllä perille, mutta ei lue eikä vastaa, muuten kyllä on aktiivinen somessa:mad:

Onneks tää on vaan kevyemmästä päästä mitä nyt tänä vuonna ja edelleen...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 035
Nyt on vissiin samaa ilmiötä kuin kevään poikkeustilan aikana, eli huumeiden hinnat nousevat. Ei, ei se aiheuta minulle maksuvaikeuksia. :cigar:

Tarkoitan nyt sitä, että sekavat pillerivillet ovat taas aktiivisesti liikkeellä. Parkkipaikoilla murtaudutaan, rikotaan ja varastetaan normaaliakin aktiivisemmin. Tilanteita alkaa olla joka yö. Poliisi ei tee käytännössä mitään, eli taitaa olla pari muutakin keissiä, tai oikeammin ohjeistettu säästämään resursseja kansalaista vastaan tehtyjen asioiden sijaan johonkin "tärkeämpään". Totuttuun tapaan mitään rikospaikan tutkintaa ei edes yritetä, jos ei ole kiinniottoa. Vaikka olisi kiinniotto, ei edes vaivauduta pyynnöstä huolimatta katsomaan vähän ympärille, vaikka viimeksikin olisi ollut aika monen auton vieressä tunkinjäljet. Jää ylläriksi käynnistäjälle ja etsivän mukaan "ei voida yhdistää tapaukseen, ei voida tehdä mitään". No ei kai kun ette tutki rikoksia, saatana. Paskahousuja.

Eilen ja toissapäivänä oli meillä päin narkkareita varastamassa autoista asioita. Myös päivällä. Rälläkällä. Myös ihan pian sen jälkeen kun nämä oli yllätetty ja olivat luikkineet puskaan. Nyt vittu oikeesti.
 

juupeliskuupelis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
598
Nyt on vissiin samaa ilmiötä kuin kevään poikkeustilan aikana, eli huumeiden hinnat nousevat. Ei, ei se aiheuta minulle maksuvaikeuksia. :cigar:

Tarkoitan nyt sitä, että sekavat pillerivillet ovat taas aktiivisesti liikkeellä. Parkkipaikoilla murtaudutaan, rikotaan ja varastetaan normaaliakin aktiivisemmin. Tilanteita alkaa olla joka yö. Poliisi ei tee käytännössä mitään, eli taitaa olla pari muutakin keissiä, tai oikeammin ohjeistettu säästämään resursseja kansalaista vastaan tehtyjen asioiden sijaan johonkin "tärkeämpään". Totuttuun tapaan mitään rikospaikan tutkintaa ei edes yritetä, jos ei ole kiinniottoa. Vaikka olisi kiinniotto, ei edes vaivauduta pyynnöstä huolimatta katsomaan vähän ympärille, vaikka viimeksikin olisi ollut aika monen auton vieressä tunkinjäljet. Jää ylläriksi käynnistäjälle ja etsivän mukaan "ei voida yhdistää tapaukseen, ei voida tehdä mitään". No ei kai kun ette tutki rikoksia, saatana. Paskahousuja.

Eilen ja toissapäivänä oli meillä päin narkkareita varastamassa autoista asioita. Myös päivällä. Rälläkällä. Myös ihan pian sen jälkeen kun nämä oli yllätetty ja olivat luikkineet puskaan. Nyt vittu oikeesti.
Muista nyt että elät kuitenkin hyvinvointivaltiossa. Turpa kiinni ja maksa lisää veroja. :hammer:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 645
Nyt on vissiin samaa ilmiötä kuin kevään poikkeustilan aikana, eli huumeiden hinnat nousevat. Ei, ei se aiheuta minulle maksuvaikeuksia. :cigar:

Tarkoitan nyt sitä, että sekavat pillerivillet ovat taas aktiivisesti liikkeellä. Parkkipaikoilla murtaudutaan, rikotaan ja varastetaan normaaliakin aktiivisemmin. Tilanteita alkaa olla joka yö. Poliisi ei tee käytännössä mitään, eli taitaa olla pari muutakin keissiä, tai oikeammin ohjeistettu säästämään resursseja kansalaista vastaan tehtyjen asioiden sijaan johonkin "tärkeämpään". Totuttuun tapaan mitään rikospaikan tutkintaa ei edes yritetä, jos ei ole kiinniottoa. Vaikka olisi kiinniotto, ei edes vaivauduta pyynnöstä huolimatta katsomaan vähän ympärille, vaikka viimeksikin olisi ollut aika monen auton vieressä tunkinjäljet. Jää ylläriksi käynnistäjälle ja etsivän mukaan "ei voida yhdistää tapaukseen, ei voida tehdä mitään". No ei kai kun ette tutki rikoksia, saatana. Paskahousuja.

Eilen ja toissapäivänä oli meillä päin narkkareita varastamassa autoista asioita. Myös päivällä. Rälläkällä. Myös ihan pian sen jälkeen kun nämä oli yllätetty ja olivat luikkineet puskaan. Nyt vittu oikeesti.
Sama täällä, veneistä lähtee bensat ja tankit + muu minkä irti saavat. Asuntomurtoja vaikka keskellä päivää, tai pihan putsausta, fillarit. Autoista polttoaineet, vaikka sitten niin että poralla reikä tankkiin jos ei korkki aukea.
Koplan kulkupelit on kyllä tiedossa. Nyt on sentään vähän aikaa ollut hiljaisempaa, niin olisko joukkue saatu kiinni.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 592
Ei varsinaisesti vituta, mutta hitusen jäi paska maku suuhun kun Giganttiin roudasin Steelin Apex Pro näppiksen huoltoon tossa päivällä. Laittaa siniset valot, niin menee mustaksi ja valkoisen kun valitsee, niin palaa keltaisena.
Huollon ukko meinas että kannattaako sitä huoltoon lähettääkään, kun vaan parin nappulan valoissa on vikaa. Sanoin että 10kk vanha näppis ja kerta ne valot ei toimi kunnolla, niin kyllä se huoltoon lähtee. No ei siinä se alko sitten täyttelemään jotain lipareita koneella ja sanoi että viikon verran menee että saan uuden näppiksen tilalle, koska niitä ei heidän myymälässä oo hyllyssä.

Sanoin että ok ja kysyin että onko mahdollista että lähettävät sen tohon lähi postiin, niin ei sitten tarvis pelkän näppiksen takia ajaa reilua 20km suuntaansa. Ensin tuli että ei me voida lähettää sitä ja heti perään toinen heppu sanoi että kympin kun maksan niin voivat lähettää, mutta siinä tulee sitten kestämään pari viikkoa ennen kun saan sen käsiini.

Koko ton ajan se huollon ukko oli jotenkin ylimielinen ja mulkun olonen. Jotenkin tuntu että sitä ärsytti se että parin valon takia haluun uuden.

Toivottavasti ei tarvii takuu asioissa kovin usein tuola käydä.

On ehkä pikkumaista kitistä parin valon takia, mutta yli 200e näppis. Niin kyl mä kitisen jos siihen takuu aikana jotain häikkää tulee.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 446
Viestejä
4 162 164
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom