Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Vituttaa kun haluais muuttaa omilleen mutta ei vaan saa aikaiseski. On täällä okei asuntoja jne mutta itse toimeen rupeaminen jotenkin ahdistavaa tjsp, kyllähän tuohon jotakin apuakin sais mutta senkin hakeminen ahdistaa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Vituttaa kun haluais muuttaa omilleen mutta ei vaan saa aikaiseski. On täällä okei asuntoja jne mutta itse toimeen rupeaminen jotenkin ahdistavaa tjsp, kyllähän tuohon jotakin apuakin sais mutta senkin hakeminen ahdistaa.
Tuo nyt kuuluu isona osana aikuiseksi kasvamiseen, ei muuta kun rohkeasti vaan asiaa eteenpäin. Muutin itse kotoa pois kun olin 17, ja kyllä sitä aina pärjää kaikesta huolimatta.

Tsemppiä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
Kaikki typerä kuluttajien harhaanjohtaminen.

...pitäs varmaan tehdä oma ketjunsa, missä voi julkisesti häpäistä kaikkea sitä jokapäiväistä valehtelua, jota meille markkinoinnin nimissä syötetään.

vpd_mainospaskaa.png


En ollut edes ostamassa peliä, katsoin vaan että onpahan halpa uutuuspeliksi.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
394
Debuggaa tässä nyt sitten asiakkaan testiympäristön vaikeuksia kun pitää käydä välillä oksentamassa. Äsken lähti neljäs kierros. Taidan jäädä ns. saikulle.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
134
Vein vanhan risan vuodesohvan kaatopaikalle, "joo, tosta menee kuution sekajätemaksu, 30e kiitos" 3...**tun...kymppiä... En yhtään ihmettele että noita heitellään pysähdyspaikoille ja pitkin metsiä prkle.
Jos joskus tulee vielä tarve, pitänee laittaa tori.fi "hyvä sohva, hae pois niin maksan kympin"
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
246
Vein vanhan risan vuodesohvan kaatopaikalle, "joo, tosta menee kuution sekajätemaksu, 30e kiitos" 3...**tun...kymppiä... En yhtään ihmettele että noita heitellään pysähdyspaikoille ja pitkin metsiä prkle.
Jos joskus tulee vielä tarve, pitänee laittaa tori.fi "hyvä sohva, hae pois niin maksan kympin"
Tuttua puuhaa. Ei tunnu olevan mitään järkeä noiden hinnoitteluissa, meininki on välillä kuin amerikkalaisista huutokauppaohjelmista, missä vanha paskanen lamppu arvioidaan 50 dollarin arvoiseksi ilman sen kummempia perusteluita. Tosin vielä enemmän sitten tosiaan sapettaa noi metsiin tavaransa heittävät (itse metsäalalla työskentelevänä). Lankaan liittyen tänään ketuttaa väsymys, mikä nyt aina maanantaina illasta iskee nopeasti töiden jälkeen.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Niinkin ensimmäisen maailman juttu kuin tuo perkeleee mopo tuolla parkkipaikalla. Kun tulen ja katson että "jee, tuossa onkin sopivasti paikka vapaana "kakkosruudussa", kun ajan kohdalle niin se perkeleen sama mopo siellä ruudussa taas piilottelee.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 034
Kannattaa olla tarkkana siitä miten paljon sisäisiä tiedotteita saa jakaa ulkopuolelle, ja harkita ainakin firman nimen mainitsematta jättämistä...
Pitää paikkansa. Tosin juuri tässä tapauksessa en näe, onko edes firman sisäistä tiedotetta jaettu vaiko jotain muuta asiaan liittyvää keskustelua. Oman(?) palkan viivästymisestä julkisesti kertominen pseudonyymisti on aika vähäistä. Kaikenlaiset känniset someavautumiset ovat vähän eri sarjaa.

Ai mutta pahalta kuulostaa vieläkin? No, kysymyshän oli alusta asti konkurssikypsäksi ennakoitavasta firmasta, jonka kohtalo ei tule enää tässä vaiheessa kenellekään yllätyksenä. Irtisanominen "myöhemmin" jollain tekaistulla syyllä ei liene kuskin suurin pelko, kun palkka on joka tapauksessa jo vähemmän kuin työttömyysetuus ja töitä tehdään enää huvin ja urheilun vuoksi. Yhtiö on myös alalla yleisesti ja syystä vihattu, joten tuollaisesta seuraava riitainen lähtö ei haittaisi työllistymistä muutenkaan. Kaikkein vähiten on realistista olettaa, että moinen raunio lähtisi mihinkään oikeustoimiin saati että tuollainen "tietovuoto" antaisi aineksia vaatia ja saada jotain.

Toisaalta hyvää harkintaa ei voi olettaa yksilöltä, joka on jo osoittanut harkintansa tason ryhtymällä moiseen paskaduuniin - jopa alan kriteereillä.

Ei tainnut ehtiä kaikki saamaan palkkojaan :(
Onneksi on olemassa palkkaturva, ja onneksi taksin palkat ovat niin pieniä, ettei menetys ole kovin suuri. Joka tapauksessa toimeentulo tulee jostain muusta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Vein vanhan risan vuodesohvan kaatopaikalle, "joo, tosta menee kuution sekajätemaksu, 30e kiitos" 3...**tun...kymppiä... En yhtään ihmettele että noita heitellään pysähdyspaikoille ja pitkin metsiä prkle.
Jos joskus tulee vielä tarve, pitänee laittaa tori.fi "hyvä sohva, hae pois niin maksan kympin"
Ja sitten ne saatanat myyvät kaiken lopulta vielä energiaksi ja vaikka miksi mistä nyt saa rahaa. Kyllä on ikävä vanhoja hyviä aikoja kun kaatikselle sai dumpata mitä lystää ilman mitään lajittelua tai typeryyksiä. Toi kuution 30€ on sen kymmenen kertaa enemmän mitä itse viitsisin edes maksaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 034
Ja sitten ne saatanat myyvät kaiken lopulta vielä energiaksi ja vaikka miksi mistä nyt saa rahaa. Kyllä on ikävä vanhoja hyviä aikoja kun kaatikselle sai dumpata mitä lystää ilman mitään lajittelua tai typeryyksiä. Toi kuution 30€ on sen kymmenen kertaa enemmän mitä itse viitsisin edes maksaa.
Tämän mielisairaan paskavammaisuuden tajusin vasta muutamia vuosia sitten. Helvetisti oli roskapönttöjä rivissä julkisella jätepisteellä, mutta mihinkään ei kuulemma jäte kelvannut kylteistä päätellen. Kaikenlaisia lasin, mehupullojen ja vaikka minkä perseensuristimen laatikoita, joihin ei kukaan normaali aikuinen koskaan mitään toisi. Laitoin sitten roskapussini siihen harmittomimmam näköiseen keltaiseen laatikkoon.

Pelkkää viherpesuahan koko touhu on. Siitä jätteen polttamisesta vaan halutaan rahaa joka suunnasta. Käytännössä tämä fasismi johtaa roskien kotipolttoon ja on jo johtanut. Aiemmin pidin roskaväen touhuna, nyt normaalina kansalaistottelemattomuutena.

Jätteiden dumppaaminen on silti alhaista eikä sitä voi mitenkään tukea. Olen vienyt riistohintaista isoakin jätettä jäteasemille helppouden takia. Jatkossa poltan ne periaatteesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Tämän mielisairaan paskavammaisuuden tajusin vasta muutamia vuosia sitten. Helvetisti oli roskapönttöjä rivissä julkisella jätepisteellä, mutta mihinkään ei kuulemma jäte kelvannut kylteistä päätellen. Kaikenlaisia lasin, mehupullojen ja vaikka minkä perseensuristimen laatikoita, joihin ei kukaan normaali aikuinen koskaan mitään toisi. Laitoin sitten roskapussini siihen harmittomimmam näköiseen keltaiseen laatikkoon.

Pelkkää viherpesuahan koko touhu on. Siitä jätteen polttamisesta vaan halutaan rahaa joka suunnasta. Käytännössä tämä fasismi johtaa roskien kotipolttoon ja on jo johtanut. Aiemmin pidin roskaväen touhuna, nyt normaalina kansalaistottelemattomuutena.

Jätteiden dumppaaminen on silti alhaista eikä sitä voi mitenkään tukea. Olen vienyt riistohintaista isoakin jätettä jäteasemille helppouden takia. Jatkossa poltan ne periaatteesta.
Tänään sain sen verran aikaiseksi että vein jotain pakkausmuovia marketin kierrätys ison roskasäkillisen, en kyllä jaksanut lukea mitä se oikeasti oli, ja oliko sopivaa sinne. Huomenna sama setti.
Noh, kaveri taas vei jäteasemalle kaikenlaista muovia lasten leluista lähtien, ja siellä joku nokkela kertoi kolme eri paikkaa mihin piti laittaa mikäkin. Kai se jotenkin meni ehkä. Kyllä meni vaikeaksi mitä kuuntelin.
Mulla on viellä pitkin tonttia sitä sun tätä mikä joutaisi kaatopaikalle.

Sikäli ettei ole vetokoukkua, eikä kärryä niin saattaapi tosiaan käydä niin että vedän moottorisahalla kappaleiksi sen minkä voin - ja poltan grillissä, joka on tiilistä kyhätty sen tapainen. Tynnyrissähän ei saa polttaa tai voi saada vitulliset sakot. Pitää muistaa varata makkaraa ja tikku jos sattuu palokunta paikalle.

Jos sais parilla eurolla viedä sitä sun tätä, niin ei tarvisi miettiä näitä vaihtoehtoja. Nyt taas keväällä kun ihmettelee mitä hittoa pihalta löytyy niin ideat on vähissä. Mutta luontoon tai muiden maille en silti heitä vaikka kulkine olisikin.

Toinen päivän vitutus on vitun väsymys, nukuin jotenkin huonosti ja torkuin sohvalla jotain tunnin ja siksipä vieläkin hereillä.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 876
Ei oikeastaan vituta, mut ihmettelen vaan mikä smsl su-8 daceilla on mua vastaan. 2kpl hajonnu 3kk sisällä molemmista menny psu. 3kpl tulossa takuusta ja hävinny ilmeisesti matkalla. onneksi myyjä itse ehotti että refundaa koko hinnan takas.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
401
Jep, jätehuolto tuntuu olevan helvetin kallista. Vein itse viime kesänä muutaman jätesäkillisen rakennusjätteitä sorttiasemalle ja siihen meni tosiaan monta kymppiä. Jos olisin ollut landella olisin polttanut nuo mutta kaupungissa vähän hankalampaa, eikä tosiaan taloyhtiön roskikseenkaan viitsi dumpata kun itse siinä on maksumiehenä. En ihmettele yhtään miten noissa opiskelijakämppien roskakatoksissa on kaikkea sängyistä sohviin aina kun noita hintoja katselee. Romujen raahaaminen luontoon on perseestä, sitä ei pidä harrastaa. Espoostakin löytyy muutamasta paikasta aina sohvaa sekä muuta rojua kun on sopivan syrjäinen paikka ison tien vierellä, perseestähän tuo on mutta en sinänsä ihmettele näillä hinnoilla. Onneksi elektroniikkaromun saa sentäs viedä ilmaiseksi kierrätykseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 659
Jep, jätehuolto tuntuu olevan helvetin kallista. Vein itse viime kesänä muutaman jätesäkillisen rakennusjätteitä sorttiasemalle ja siihen meni tosiaan monta kymppiä. Jos olisin ollut landella olisin polttanut nuo mutta kaupungissa vähän hankalampaa, eikä tosiaan taloyhtiön roskikseenkaan viitsi dumpata kun itse siinä on maksumiehenä. En ihmettele yhtään miten noissa opiskelijakämppien roskakatoksissa on kaikkea sängyistä sohviin aina kun noita hintoja katselee. Romujen raahaaminen luontoon on perseestä, sitä ei pidä harrastaa. Espoostakin löytyy muutamasta paikasta aina sohvaa sekä muuta rojua kun on sopivan syrjäinen paikka ison tien vierellä, perseestähän tuo on mutta en sinänsä ihmettele näillä hinnoilla. Onneksi elektroniikkaromun saa sentäs viedä ilmaiseksi kierrätykseen.
Elektroniikkaromu ilmaista, metalli ilmaista, ongelmajätteet ilmaista.
Puu suht siedettävä (en muista tonnihintoja, mutta iso peräkärryllinen parkettia ja puolipaneelia 10e.
Seka-ja rakennusjäte onkin sitten jo helvetin kallista dumpata kaatsille.
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
645
Jep, jätehuolto tuntuu olevan helvetin kallista. Vein itse viime kesänä muutaman jätesäkillisen rakennusjätteitä sorttiasemalle ja siihen meni tosiaan monta kymppiä. Jos olisin ollut landella olisin polttanut nuo mutta kaupungissa vähän hankalampaa, eikä tosiaan taloyhtiön roskikseenkaan viitsi dumpata kun itse siinä on maksumiehenä. En ihmettele yhtään miten noissa opiskelijakämppien roskakatoksissa on kaikkea sängyistä sohviin aina kun noita hintoja katselee. Romujen raahaaminen luontoon on perseestä, sitä ei pidä harrastaa. Espoostakin löytyy muutamasta paikasta aina sohvaa sekä muuta rojua kun on sopivan syrjäinen paikka ison tien vierellä, perseestähän tuo on mutta en sinänsä ihmettele näillä hinnoilla. Onneksi elektroniikkaromun saa sentäs viedä ilmaiseksi kierrätykseen.
Juu tää on kyllä "hauskaa".. Sitten ihmetellään kun niitä romuja löytyy luonnosta tms. ihmisten nurkista.


Tämänkin voisi kustantaa osittain a) verorahoista b) ensisijaisesti niin, että kaikkien uusien tuotteiden hinnoissa olisi jätemaksu valmiina (vrt. elektroniikan SER-maksu, joka toimii todella hyvin) - eli tämä maksu laajennettaisiin esim. sohviin ja muihin huonekaluihin.

Kiva opiskelijabudjetilla tosiaan maksaa ensin itsensä kipeäksi uudesta sängystä ja sitten vielä kipurahoja siitä, että saa roudattua vanhan kaatikselle.

Lajiteltu jäte pitäisi olla ilmaista/halpaa, rakennusjätteen yms. ongelmajätteen hinnan ymmärrän - muutenhan kukaan ei lajittelisi. Onneksi nykyään raksallakin katsovat noita aika tarkkaan, että muovit menee muoveihin eikä siihen rakennusjätelavalle kun siitä saattaa kerrostalotyömaalla säästää 10-20k€ pelkällä jätteen lajittelulla.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 272
Nuo sohvat ja muut menevät kyllä taloyhtiön roskiksiinkin kun ne vain paloittelee tarpeeksi pieneksi.
Joskin siinä voi sohvasta riippuen helposti olla sellainen homma, että jos arvostaa itseänsä ja elämäänsä, maksaa mielellään sen kolme kymppiä kaatopaikkamaksua. Tai tuo vielä parempi, eli kymppi sille joka hakee pois. Nimimerkillä "been there".
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 876
ekotori ainenkin täällä hakee 10e:lla pois rikkinäiset kamat. parit sohvat järkänny heidänkautta pois ni ei oo tarvinnu itse roudata
 
Liittynyt
15.08.2019
Viestejä
415
Torissa taas myyjä joka ei anna seurantakoodia vaikka muuten vastaa postittaneensa. Pääsiäinen ja pankkien väkiset siirtoajat muutenkin pitkittänyt kauppaa. Huijariksi en siis vielä haluaisi uskoa, siitäkin syystä että alkujaan tarjosin isommasta köntästä, mutta tingittiin alempi hinta jättämällä osa pois.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Oho. Ite olin vasta 18 ku ku muutin pois. Melkein jo hävetti asua omassa huoneessa
Nojoo, itse muutin ihan opiskelujen perässä pois, kun haluttua koulutusta ei ollut kotipaikkakunnalla. Muuten olisi varmaan tullut odotettua armeija alta pois ennen pois muuttoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
ekotori ainenkin täällä hakee 10e:lla pois rikkinäiset kamat. parit sohvat järkänny heidänkautta pois ni ei oo tarvinnu itse roudata
Täällä hakee vain sellaiset mitä kehtaavat myydä eteenpäin. Tosin ilmaiseksi tällöin.

Kerran olen erehtynyt kaatikselle sekajätettä viemään. Samoin kerran väli-ovia mistä metallit revitty pois, meni enrgia jätteisiin @ 10e/kpl.

Nykyään survon kaikki suloon vaikka sitten osissa ja useampana hakupäivänä ja poltettavat pistän kappaliksi ja poltan leivinuunissa. Ihan sama vaikka olis jotain lastulevyä tällöin vaan hyvin pienissä määrin kerralla.

Se fiilis kun sulla on joku jätesäkki täynnä lasivillaa ja maksat siitä sen 10e niin ei kiitos. En tosiaan ihmettele miksi ihmiset heittelee romuja pisin mettiä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 034
Nuo sohvat ja muut menevät kyllä taloyhtiön roskiksiinkin kun ne vain paloittelee tarpeeksi pieneksi.
Joskin siinä voi sohvasta riippuen helposti olla sellainen homma, että jos arvostaa itseänsä ja elämäänsä, maksaa mielellään sen kolme kymppiä kaatopaikkamaksua. Tai tuo vielä parempi, eli kymppi sille joka hakee pois. Nimimerkillä "been there".
Sohvan hävittäminen kilon palasina on vähän sellainen kliseinen persaukisen teekkaripoikamiehen puhdetyö ja melkeinpä jäynä. Kokemuksen takia se tehdään.

Oma tapaus oli vain siksi, etten jaksanut mekanismisohvan hajottua alkaa erikseen mihinkään roudausoperaatioon. Jätemaksuun saakka en edes ehtinyt miettiä ennen kuin sohva oli sahattu ja lajiteltu. Lajittelu, muistetaan se lajittelu.
 

Vladimir Computin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.11.2019
Viestejä
205
Gorillasports , tilasin tuotteita 29.3 ja toimitusaika 2-4 arkipäivää.. no , tilauksen jälkeisellä viikolla nettisivuille ilmestyi ilmoitus että toimitukset viivästyy koronan takia (tilaukset lisääntyneet,jne) ja 1.4 mennessä tilatut tavarat lähetetään 9.4 ja tavaran pitäisi olla viimeistään perillä 17.4...
No mutta , eipä ole vielä tavaroita näkyny ja firma lopettanut puhelimeen vastaamisen koronan takia ja sähköposteihin vastaamiseen menee facen mukaan n.5 arkipäivää..
VITTU ETTÄ VITUTTAA kyseisen puodin toiminta !
Gorillasports vittumitäpaskaa
 

tle88

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 117
Honasin juuri, ettei siitä lapsuuteni "tee-se-itse" ja "testaamme erilaisia lennokkimoottoreita ja pienoiskivääreitä" -lehdestä ole enää jäljellä kuin pelkkä kaunis muisto vain.

"Tutkijoiden varoitus: Jos ilmaston lämpeneminen jatkuu, sisätiloissa on niin paljon hiilidioksidia, että ajatteleminen muuttuu vaikeaksi"


TM:n toimituksessä ne voisivat vaikka nyt heti avata sen ikkunan ulos ja vetää muutaman kerran oikein syvään henkeä.

T -.-

No ei tämä nyt mitään "vitutusta" täytä... olipahan vain taas jotain, mikä alkoi ärsyttämään. Ei edes suljetussa ja kanaverkkoaidan ympäröimässä Neuvostoliitossa onnistuttu kasvattamaan ja uudelleen ohjelmoimaan sitä "homo sovieticusta", mutta täällä meillä sitä sitkaasti yhä vain yritetään. Homo Climatix lienee nyt uutena tavoitteena?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
968
Honasin juuri, ettei siitä lapsuuteni "tee-se-itse" ja "testaamme erilaisia lennokkimoottoreita ja pienoiskivääreitä" -lehdestä ole enää jäljellä kuin pelkkä kaunis muisto vain.

"Tutkijoiden varoitus: Jos ilmaston lämpeneminen jatkuu, sisätiloissa on niin paljon hiilidioksidia, että ajatteleminen muuttuu vaikeaksi"


TM:n toimituksessä ne voisivat vaikka nyt heti avata sen ikkunan ulos ja vetää muutaman kerran oikein syvään henkeä.

T -.-
Tähän liittyen vanhaa vitutusta mutta purkaudun silti. Perhana että itseäni vituttaa edelleen se kun hyvät dokumentti TV kanavat esim Discovery jne ovat lähes kaikki muuttuneet täysin tosi-TV tauhkaksi. Muistan kun nuorempana tuli katsottua tosi paljon esim juuri Discoveryä kun sieltä tuli kokoajan hyviä ja mielenkiintoisia dokumenttejä vaikka mistä aiheista. Nykyään jos tuota kanavaa erehtyy katsomaan niin alkaa vituttamaan kun siellä pyörii vaan jotain näyteltyä huutokauppa ohjelmaa jne.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Laatu videot löytyy nykyään tubesta.
Tähän liittyen vanhaa vitutusta mutta purkaudun silti. Perhana että itseäni vituttaa edelleen se kun hyvät dokumentti TV kanavat esim Discovery jne ovat lähes kaikki muuttuneet täysin tosi-TV tauhkaksi. Muistan kun nuorempana tuli katsottua tosi paljon esim juuri Discoveryä kun sieltä tuli kokoajan hyviä ja mielenkiintoisia dokumenttejä vaikka mistä aiheista. Nykyään jos tuota kanavaa erehtyy katsomaan niin alkaa vituttamaan kun siellä pyörii vaan jotain näyteltyä huutokauppa ohjelmaa jne.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Letkutin koiran kerrostalon pihassa olevalla letkulla kun oli ollut ojassa pyörimässä. Taloyhtiön puheenjohtaja tuli määkimään asiasta ja yritin kysyä että mikä tuossa oli ongelmallista ja tämä veti raivarit siitä että tuhlaan yleisiä vesiä.
Kun sanoin että meillä on kaikilla kiinteä vesimaksu ja että se on aivan sama missä sen koirani pesen kun kellään ei ole vesimittareita niin tämä huutaa että katsotaan mitä isännöitsijä sanoo. Totesin vaan että katsotaan vaan kumpaan isännöitsijä suhtautuu suopeammin, siihen että suihkutan koirasta pahimmat mudat muutamaan kertaan vuodessa vai siihen että te pesette autoanne samassa paikassa ainakin kerran kuussa. "Nyt menen kyllä soittamaan poliisille. Tämä täyttää kiristyksen tunnusmerkistön!"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 659
Letkutin koiran kerrostalon pihassa olevalla letkulla kun oli ollut ojassa pyörimässä. Taloyhtiön puheenjohtaja tuli määkimään asiasta ja yritin kysyä että mikä tuossa oli ongelmallista ja tämä veti raivarit siitä että tuhlaan yleisiä vesiä.
Kun sanoin että meillä on kaikilla kiinteä vesimaksu ja että se on aivan sama missä sen koirani pesen kun kellään ei ole vesimittareita niin tämä huutaa että katsotaan mitä isännöitsijä sanoo. Totesin vaan että katsotaan vaan kumpaan isännöitsijä suhtautuu suopeammin, siihen että suihkutan koirasta pahimmat mudat muutamaan kertaan vuodessa vai siihen että te pesette autoanne samassa paikassa ainakin kerran kuussa. "Nyt menen kyllä soittamaan poliisille. Tämä täyttää kiristyksen tunnusmerkistön!"
Ah, vanha kunnon kerrostalokyylä. Mikäpä sen parempaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Naapurin mamu akka tuli taas heristelemään sormeaan ihankuin jollekin pikkupojalle kun olin ihan sääntöjen puitteissa tupakalla, ja alkoi torua jo varmaan kolmannen kerran kun muka heittelen tumpit pitkin oman ikkunani alusta. Ei näköjään hissi mene ylös asti, kun olen jo sen kolme kertaa sanonut siivonneeni muiden jätökset kun huoltomies istuu peukku persiössä, mutta ei vaan mene jakeluun, olen jopa näyttänyt stögiksenkin sille johon pistän natsani, kun väitti ettei sellaista ole.

Ensi kerralla kehotan ihan suoraan painumaan vittuun ja syömään koiransa enkä ala kohteliaasti selittelemään, joku raja meikäläisenkin hermoilla. Lieneekö tämä sosiallinen eristäytyminen joka tekee ihmiset noin takakireiksi vai mikä?. Eikö muka saatana tajua että jos tuossa on seisonut kasa lehtiä, hiekoitussepeliä ja natsoja päälle kaksi viikkoa, niin joku ne on siivonnut eikä varmasti huoltomies.

Vitun kyylät vituttaa.

Edit: Eilen illalla huomasin kun yläkerran jantteri poimi natsoja siitä kasasta ja poltti niitä, sitten viskeli ne poltetut natsat pitkin pihaa. Kyylä kun en ole niin en kehdannut asiasta mainita ja muutenkin olisi turhaa kun jätkä on päissään 24/7 eikä mene mikään jakeluun silläkään.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 431
Lähellä aloitettu siltatyömaa. Tuota varmaan kuunnellaan läpi koko kesän ainakin, ei tarvitse sitten lomallakaan nukkua 7:00:ää pidempään.
Kaiken lisäksi joutuu töihin mennessä ja tullessa aina pysähtymään noihin automaattisiin liikennevaloihin vaikka mitään liikennettä ei olisikaan varsinkaan aamuisin.

Tuo työmaan melu päiväsaikaan ei niinkään haittaa kun on aika mietoa, mutta nyt tulee se varsinainen herkkupala:
Perus amikset jotka ajelevat jumputtavine autoineen tästä ohi tuonne kiertoliittymään ja tulevat takaisin pilluralliaan bassot täysillä. Ne nyt siis pysähtyvät noihin valoihin mitkä on niin lähellä tätä rivaria, mikä tarkoittaa vain lisääntynyttä jumpupusta ja kovempaa ja pidempään, saatanan rasittavaa. Ja sama sitten kun ne tulee takaisin sieltä kiertoliittymästä. :facepalm:
Eikö noilla ole mitään muuta reittiä mitä ajella. Voisi kuvitella jos on tietyömaa valoilla niin sinne ei pillurallia ajella, olin pahasti väärässä.
Hetken olin jo optimisti että eipähän ainakaan jumputtajat ajele tuosta tänä kesänä, mutta eiii...

Tuo basso vain on jotain sellaista mikä saa verenpaineen samoin tien nousemaan, pahinta melusaastetta mitä voi olla.
Vituttaa niin paljon että tekisi mieli lampsia pesismaila kädessä tuonne ja pistää vain tuulilasi paskaksi.
Miten sairaat ihmispaskat ajelee autoillaan noilla bassoilla häiriten kaikkia muita ihmisiä?

Ja tätä hauskaa kestää sitten läpi koko kesän.

Olen avautunut ja tässä on lainaus eräästä paikallisesta lehdestä joka sopii tähän:

"On väärin syyllistää näitä naaraiden huomiota hakevia nuoria uroksia. Kyseessä on hyvin vahvasti biologiaan sidoksissa oleva ilmiö, jota on tutkittu esimerkiksi Borneon sademetsien mölyapinoita seuraamalla. Tutkijat tekivät mielenkiintoisen havainnon, jonka mukaan suurinta mekkalaa pitävät ne nuoret urokset, joilla on kaikista pienimmät kivekset."
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
875
Vuoroesimies sanoi että työkaveri saa päättää työohjeiden ohi miten parhaaksi näkee,vitun vitun. Se nimittäin tekee siten miten hyötyy itse eniten
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Ensi kerralla kehotan ihan suoraan painumaan vittuun ja syömään koiransa enkä ala kohteliaasti selittelemään, joku raja meikäläisenkin hermoilla. Lieneekö tämä sosiallinen eristäytyminen joka tekee ihmiset noin takakireiksi vai mikä?. Eikö muka saatana tajua että jos tuossa on seisonut kasa lehtiä, hiekoitussepeliä ja natsoja päälle kaksi viikkoa, niin joku ne on siivonnut eikä varmasti huoltomies.
Tätä komediafarssia vissiin jatkuu hamaan tulevaisuuteen, teit mitä tahansa. Nyt sun pitää keksiä oma uskonto/vakaumus/kulttuuri, jossa sä määrittelet rajat ja vihapuheet tai kulttuurillisen alistamisen. Skientologialla vois lähteä liikeelle, keskustelemalla "ajatuksista" tavattaessa. ;)

Koira ruokana on pahaa. Ei riistaista tai synkkää, vain yrjöttävää.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 925
Oon hukannut laatikon missä papereita mitä tartteis lähiaikoina. Tai no siis kaikki paperimuodossa olevat paitsi tän vuoden puolella tulleet. Hohvitunhoijaa
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Yritin alkaa moderniksi sapiensiksi siirtymälä E-laskuun. Vituikshan se meni, jostain syystä ei oo maksanut sitä, hypännyt vaan seuraavalle kuulle ja nyt tulee muistutus postista 5 euroa kiitos lisää. Ei sinällään et tuo summa haittais mitää, maksoin pois enkä jaksanut alkaa kinastelemaan varsinkaan kun ei asiasta mitään todisteita ole. Liekkö vaikuttanut että maksunsaaja muuttunut tai jotain.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
Sovelluskehityksessä omien aivojen käyttäminen vs. asiakkaan toisinaan varsin... mielenkiintoiset vaatimukset.

Sanotaan, että saat asiakkaalta lomakkeen eteesi wordin doc-muodossa, joka on asiakkaan byrokratian kiemuroiden takaa jostain ylemmältä tasolta / pääorganisaatiolta tuotu, jonka kanssa et luonnollisesti voi keskustelussa ilman välikäsiä. Tämä lomake pitää pystyä tulostamaan esitäytettynä suoraan tarjoamastasi sovelluksesta. Lomakkeessa on iso logokuva etusivulla. Logokuvan vieressä on alaviite numero (1)

Sivun lopusta löytyy alaviitteen (1) selitys: "Logoa ei tarvita tilanteessa x, y ja z." Sovelluksessasi tulostaessa tämä ei päde, vaan logo on aina tarpeellinen.

Jätätkö sovelluksen tulostetoteutukseen mukaan alaviitteen ja alaviitteen selitteen?

...

...muuttuuko vastauksesi ja mikä on ilmeesi, kun varmistat asiakkaaltasi lomakkeen ulkoasua, ja hän toteaa "Alaviitteet jäävät paikalleen. Lomakepohjaa tulee käyttää sellaisenaan.". :dead:

Ja tämä ei suinkaan ole ainoa tapaus, jossa väitän että tässä lomakepohjassa on useita kohtia, joista uskaltaisin väittää että ovat annettu ohjeistukseksi lomakkeen tosiasialliselle toteuttajalle, eivätkä ole tarkoitettu jääväksi siihen lopulliseen tuotokseen. Noh, tässäpä sitten kytkee aivot nollille ja tekee ruman, ja katsotaan sitten kun tuotantopäivityksen jälkeen tulee pika-kiire-pakko-saada-heti-nyt korjauksena että lomake ei ole halutunlainen.

Tietysti saatan olla yhtä hyvin aivan väärässä, ja tämä on juuri se mitä sen pitääkin olla. Jolloin en sitä edelleenkään ymmärrä. Tai asiakas saattaa olla ymmärtänyt väärin, tai on saanut ohjeen ylemmältä portaalta väärin, tai byrokratia on epäselvää. Pääosin tässä siis ei vituta asiakas tai asiakkaan "tyhmyys", vaan se että todennäköisesti teen tämän jo valmiiksi hieman ärsyttävän työtehtävän vähintään kahdesti, koska kaikki tasot eivät kommunikoi riittävän selvästi keskenään.
 
Viimeksi muokattu:

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 272
...muuttuuko vastauksesi ja mikä on ilmeesi, kun varmistat asiakkaaltasi lomakkeen ulkoasua, ja hän toteaa "Alaviitteet jäävät paikalleen. Lomakepohjaa tulee käyttää sellaisenaan.". :dead:
...
katsotaan sitten kun tuotantopäivityksen jälkeen tulee pika-kiire-pakko-saada-heti-nyt korjauksena että lomake ei ole halutunlainen.
Nämä on hyvä olla kirjallisena sitten, kun siinä pika-kiire-korjauspyynnössä tulee samalla haukut, miten saatanan tyhmä toteuttaja pitää olla ettei tuollaista tajua, ja vaatimukset omalla kustannuksella korjaamisesta.

Tätähän se on.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Töissä sosiaalitilassa on raditaattori rikki joten siellä on 3kw lämpöpuhallin. Noh, tässähän tuo lämpötilan säätö ei onnistu niin herkästi kun raidaattorissa joten tulee päivällä laitettua pois päältä ja takaisin päälle kun ollaan lähdössä kotiin. Nyt muutamana aamuna joku vitun apina on illalla laittanut sen pois päältä/sammuttanut ja avannut tuuletusikkunan. Jokseekin rapsakkaa laitella kylmiä työvaatteita päälle ja hörppiä aamukahveeta, onneksi sentään ei ole pakkasta enään.
Juustokin on loppu, prkl.
 

Cuubis

Tukijäsen
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
480
Vein vanhan risan vuodesohvan kaatopaikalle, "joo, tosta menee kuution sekajätemaksu, 30e kiitos" 3...**tun...kymppiä... En yhtään ihmettele että noita heitellään pysähdyspaikoille ja pitkin metsiä prkle.
Jos joskus tulee vielä tarve, pitänee laittaa tori.fi "hyvä sohva, hae pois niin maksan kympin"
Johan on kallista. Turussa makso kaatopaikalla useempi peräkärryllinen paskaa yhteensä joku 80 euroa kun isoisän kuoltua siivottiin kämppä. Ja ite justiinsa maksoin Turun Ekotorille 20 euroa kun hakivat helvetin ison sohvan pois kuudennesta kerroksesta. Tosin se oli ehjä ja meni niille myyntiin, rikkinäisen roudaaminen olis vissiin maksanut neljäkymppiä.

Jos asuu omakotitalossa eikä naapureina oo mitään vittupää kyyliä, niin paras keino päästä tommosista eroon on lyödä roskaukolle kahvirahat kouraan ja auttaa romun viskomisessa kyytiin. Helppoa ja halpaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 659
Johan on kallista. Turussa makso kaatopaikalla useempi peräkärryllinen paskaa yhteensä joku 80 euroa kun isoisän kuoltua siivottiin kämppä. Ja ite justiinsa maksoin Turun Ekotorille 20 euroa kun hakivat helvetin ison sohvan pois kuudennesta kerroksesta. Tosin se oli ehjä ja meni niille myyntiin, rikkinäisen roudaaminen olis vissiin maksanut neljäkymppiä.

Jos asuu omakotitalossa eikä naapureina oo mitään vittupää kyyliä, niin paras keino päästä tommosista eroon on lyödä roskaukolle kahvirahat kouraan ja auttaa romun viskomisessa kyytiin. Helppoa ja halpaa.
Kuolinpesistä pääsee muutenkin hyvin eroon kuttumalla jokku paikalliset hihhulit ja sanomalla että "me otetaan mitä otetaan ja loput on teiän huoli ja murhe." Ei tarvii turhasta maksaa.
 

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Lämpösäteilykin on säteilyä. Eli toiselta nimeltään kyseessä on lämpöpatteri.

Mutta sinällään vitutusketjuun harvinaisen sympaattista nuo kirjoutusmuodot "raditaattori" ja "raidaattori".
Joo tiedän kyllä lämpösäteilyn. Ajattelin tässä vaan olevan jotain teknikkiä taustalla:bored:
No joo. AP:n viestistä kyllä pointti tuli selväksi mutta voisi vähän panostaa siihen kirjoittamiseen.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Tapana(ni) vaan on ollut käyttää noista sanaa radiaattori (tai konvektori) varsinkin jos ne ei varastoi lämpöä ennen luovutusta.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Yritin alkaa moderniksi sapiensiksi siirtymälä E-laskuun. Vituikshan se meni
Sama, erään laskuttoman mobiilioperaattorin piti veloittaa automaattisesti maksukortilta/tililtä toista puhelinliittymää. Ei ollu veloittanu parin kuukauden ajan uuden kortin saapumisen jälkeen, vaikka heti vaihdoin korttitiedot sinne. Maksoin sitten perintäfirmallekkin vähän muutakin leivänpäälle, kuin ylähuulen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 377
Viestejä
4 159 027
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom