Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Laitoin sitten kännyn kiinni, apinasukulaiset eivät jaksa kuunnella meikää.
ne kuuntelee kun ITSE tahtoo jotain, se on aina näin päin.
"minä soitin..."
- niin mitä NYT TAAS TAHDOT?
"miten niin minä vaan soitin"
- en usko!
"nooh OLIHAN minulla asiaakin, kun tietokone temppuilee ja autossa on ongelmia ja ja....."

Mikä jumalauta näitä ihmisiä vaivaa :angry:
multa palaa jo päreet,
aina kun niille sopii niin kaikki on ok. mutta kun mulle sopii soittaa vaikka kuulumisia kerran vuodessa niin
"mulla on ruoka, talo palaa, vaimo synnyttää" ja ihan paskee tekosyitä, "mun pitää nyt mennä, telkasta tulee idols" ei helvetti.

nooh, olkoot puhelin kiinni viikon katsotaan sitten, eipä tartte soitella sitten :(

yxkin apina "minä en lähde PELKÄSTÄÄN tulemaan 20km/sivu sinulle hakemaan sitä ja sitä"
nooh, sitten kun tämä herran poika teetulis tarttee jotain atk-apua, "en saa tulostettua kuvaa"
niin kyllä sitten tullaan autolla 20*2km matka tuosta vaan "kun nyt bensa on kuitenkin niin halpaa"
helvetti mitä kusipäitä :rage:
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Kahvinkeittimen kannun kahva hajosi,onneksi ei tullut vedet syliin,kaupassa on hyllyt tyhjinä ja joutuu vähän säveltää ruuan kanssa sekä joku pankki perii jotain palvelumaksuja jostain syystä taas,yleensäkkin noi pankkien palvelumaksut v*tuttaa yleisesti kun huomaat että olet niitä joutunut maksamaan vasta kun vilkaiset tiliotetta.Verkkopankkin viestit ei tietenkään toimi ja ilmeisesti vielä kai lähettäneet uuden kortin vanhaan osoitteeseen.Olin myös onnistunut jotenkin tilaamaan amazonin music/video palvelut(tämän ymmärrän että ottanut kokeiluun,unohtanut ja siellä ollut kortin tiedot)..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
774

Kuulin aamulla töihin tullessa radiosta mainoksen tästä ohjelmasta. Luulin että olin väsyneenä kuullut väärin. Mutta oikeasti tuiki tuntemattomat rupeavat lapsen tekoon ja ohjelmahan siitä pitää tehdä. Ennustan näille lapsille ihanaa tulevaisuutta... Korsolainen siiderivalas ja Jalasjärvellä asuva peräkammarinpoika yhtyvät => success imminent

Meinasin laittaa ensin tyhmät ihmiset-ketjuun mutta vitutuskäyrän ollessa nouseva päädyin kuitenkin tähän :mad:
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 272
Ehkä itse olen pilkunviilaaja, mutta minua ärsyttää ihmiset, jotka käyttävät synonyyminä sellaista sanaa, joka on sinne päin mutta merkitys kuitenkin eri. Tänään en jaksanut korjata, kun tilanne tuli eteen. :cautious:

Esimerkkejä:
margariini --> "voi"
leikkele --> "makkara"
kamomilla, rooibos, inkivääri --> "tee"
klapi --> "halko"
steariini --> "tali"
taapero --> "vauva"
kartonkitehdas --> "paperitehdas"
dieselautoilijan vaivanpalkka --> "bensaraha"
öljysora --> "asfaltti"
ilmanvaihto --> "ilmastointi"
1584302170512.png
 

Liitteet

Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Tämä on hieno aika sairastaa tavis-flunssaa. Jengi kaikkoaa kun aivastaa ja sain jonkun mummon käsialalla kirjoitetun lapun postiluukusta jossa oli alleviivattuna että huoltoyhtiö on toivonut että koronaa sairastavat ilmoittavat heille jotta osaavat tehostaa rapun siivoamista.
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
645
Vituttaa tämä Koronalla "hyötyminen". En olisi uskonut, että iso toimija olisi lähtenyt tähän perseilyyn vaan että olisi keskittynyt pieniin toimijoihin.

Siitä 10 normaalisti alle 1€ kpl maksavaa mini-käsidesiä huokeaan 49,99€ hintaan


Siitä myös 32rullaa Soft Emboa asevelihintaan 24,99€ - Prismassa vertailun vuoksi normaalihinta 11,29€

 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
39
Vituttaa tämä Koronalla "hyötyminen". En olisi uskonut, että iso toimija olisi lähtenyt tähän perseilyyn vaan että olisi keskittynyt pieniin toimijoihin.

Siitä 10 normaalisti alle 1€ kpl maksavaa mini-käsidesiä huokeaan 49,99€ hintaan


Siitä myös 32rullaa Soft Emboa asevelihintaan 24,99€ - Prismassa vertailun vuoksi normaalihinta 11,29€

Jos oisit yrittäjä, niin varmasti tajuaisit businessraon isolla katteella? Paskapaperi ja käsidesi ei lopu ostamalla. Yrittäjiä ne on Verkkiksenki-porukka (ylätasolla). Kyllä minä ainaki myisin 500x katteella vaikka persettä ja emäntäki joutas rumbaan matkaan...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
968
Jos oisit yrittäjä, niin varmasti tajuaisit businessraon isolla katteella? Paskapaperi ja käsidesi ei lopu ostamalla. Yrittäjiä ne on Verkkiksenki-porukka (ylätasolla). Kyllä minä ainaki myisin 500x katteella vaikka persettä ja emäntäki joutas rumbaan matkaan...
Veikkaan että tuossa tulee helposti imago tappioina enemmän takkiin mitä noiden käsidesin ja paskapaperin myynti tuottaa. Esim kun se yks K-kauppias laitto viime viikolla käsidesiä myyntiin kovalla hinnalla niin sen kaupan facebook sivut jne oli täynnä vihasta palautetta.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Jos oisit yrittäjä, niin varmasti tajuaisit businessraon isolla katteella? Paskapaperi ja käsidesi ei lopu ostamalla. Yrittäjiä ne on Verkkiksenki-porukka (ylätasolla). Kyllä minä ainaki myisin 500x katteella vaikka persettä ja emäntäki joutas rumbaan matkaan...
Tuntemattomana tuntemattomille ehkä itsekkin mutten omalla naamallani myisi.Ihmiset ei oikein tykkää että vedetään kiskurihintoja silloin kun toiset on hädässä ja tolloin se fyysinen koskemattomuus on vähän uhattuna.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Pitää myös muistaa että tuskin se käsidesi tai muukaan "pulatuote" on kauppiaallekkaan yhtä halpaa kuin ennen.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Kaiken Wuhan-virusuhan alla olen onnistunut hankkimaan itselleni ihan perinteisen flunssan. Parempi toki näin, mutta vituttaa. Varsinkin kun on kipulääkkeet loppu ja apteekista löytyy jos eivät ole panikoivat ostamaan hyllyjä tyhjiksi. :thumbsdown:
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
39
Imagotappiolle ehkä pieni kolaus yks lysti, jos paikallinen K-kauppa hetkellisesti myy 300% katteella muutamaa tuotetta. Ei ne asiakkaat sieltä mihinkään katoa pitkällä aikavälillä. Tuota ko. FB-touhua en ole seurannut. Siitä huolimatta monisatakertaiset (%) voitot kiinnostavat aina yrittäjää/kauppiasta. Se on ihan oma valinta minkä purkin/paketin koriin laittaa. Vaikka laitat halvimman Pirkkapurkin, niin silti siitä kauppiaalle jää joku sentti/euro. Lopetan tämän tähän, eli over and out.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Pitää myös muistaa että tuskin se käsidesi tai muukaan "pulatuote" on kauppiaallekkaan yhtä halpaa kuin ennen.
En kauppiaana tosin uskoisi että kukaan maksaisi jotai >n45€? jostain käsidesistä.:D
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Kaiken Wuhan-virusuhan alla olen onnistunut hankkimaan itselleni ihan perinteisen flunssan. Parempi toki näin, mutta vituttaa. Varsinkin kun on kipulääkkeet loppu ja apteekista löytyy jos eivät ole panikoivat ostamaan hyllyjä tyhjiksi. :thumbsdown:
Kyllä se korona sieltä tulee ton flunssan jälkeen kun olet heikommillas. :think: :kahvi:
 

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Ehkä itse olen pilkunviilaaja, mutta minua ärsyttää ihmiset, jotka käyttävät synonyyminä sellaista sanaa, joka on sinne päin mutta merkitys kuitenkin eri. Tänään en jaksanut korjata, kun tilanne tuli eteen. :cautious:

Esimerkkejä:
margariini --> "voi"
leikkele --> "makkara"
kamomilla, rooibos, inkivääri --> "tee"
klapi --> "halko"
steariini --> "tali"
taapero --> "vauva"
kartonkitehdas --> "paperitehdas"
dieselautoilijan vaivanpalkka --> "bensaraha"
öljysora --> "asfaltti"
ilmanvaihto --> "ilmastointi"
:srofl:
Jos noista nyt ahdistaa, kannattaa oikeasti mennä lääkäriin.
No esim. autossa en ymmärrä itsekään jos ilmastointia ole ja puhutaan siitä, mutta oletko sä nyt ihan tosissasi?
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Itse en juurikaan varautunut. Pöllin vain litran erisanin käsidesiä töistä kun jäin sairaslomalle.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
:srofl:
Jos noista nyt ahdistaa, kannattaa oikeasti mennä lääkäriin.
No esim. autossa en ymmärrä itsekään jos ilmastointia ole ja puhutaan siitä, mutta oletko sä nyt ihan tosissasi?
Kyllä se ylimääräinen kauppareissu ketuttaa itse kutakin, jos listassa ollut "voi" ei kelpaakaan.
 

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Kyllä se ylimääräinen kauppareissu ketuttaa itse kutakin, jos listassa ollut "voi" ei kelpaakaan.
Jep, tokihan se vituttaa. Ehkäpä jätän tämän vaan tähän:bored:.
Tai: Olen käyttänyt oivariinia koko aikuisen ikäni, ja voita pihvien paistamiseen yms.
Kukaan nainen ei ole vielä tuonut voita oivariinin sijasta.

Mutta kai sekin on mahdollista.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Kaiken Wuhan-virusuhan alla olen onnistunut hankkimaan itselleni ihan perinteisen flunssan. Parempi toki näin, mutta vituttaa. Varsinkin kun on kipulääkkeet loppu ja apteekista löytyy jos eivät ole panikoivat ostamaan hyllyjä tyhjiksi. :thumbsdown:
Kävin kaupassa ja apteekissa. Päästä heitti niin kuin olisi syönyt vääriä sieniä. Piti oikein skarpata kassalla, niin kuin 17-v ja ekaa kertaa ostamassa, kun ostin pari oluttölkkiä. Jos tätä oloa saisi pillereinä, niin kyllä narkit ostaisivat. Ainakin pahimpaan tarpeeseen. Päästä heittää ja jalat on muusia. :sdrunk:
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
~500€ tilaus tehty eilen illalla verkkokauppa.com liikkeestä saman päivän lisämaksulla kotiinkuljetuksella ja tuotteiden piti tulla tänään perille, mutta seurannan mukaan tuotteet on toimitettu perille.

Ensin tuli tekstiviesti 17 aikaan, että kuljetuksessa menee vielä noin +-30 minuuttia ja kello 17:37 jälkeen seurannassa lukee, että "lähetys toimitettu" ja seurannasta pystyi tämän jälkeen lataamaan rahtikirjan tuotteista, jotka eivät ole saapuneet perille.

Puhelin tai ovikello ei soinut missään vaiheessa.

Äsken melkein 30 minuuttia jonotusta verkkiksen ruuhkalinjalle ja lupasivat selvittää asiaa.

Köyhän ei kannata ostaa mitään :mad:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Vituttaa sikana mollaavat kaverini TANA!
Aina kun yritän tuoda esille oman mielipiteeni niin ei
"vittu sää taas tiedä yhtään mitään, sää olet ihan pihalla sekopää" jne jne.
eikö enää saatana saa sanoa omaa mielipidettään mistään ilman mollaamista :rage:
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Vituttaa sikana mollaavat kaverini TANA!
Aina kun yritän tuoda esille oman mielipiteeni niin ei
"vittu sää taas tiedä yhtään mitään, sää olet ihan pihalla sekopää" jne jne.
eikö enää saatana saa sanoa omaa mielipidettään mistään ilman mollaamista :rage:
Ehkä sinun pitäisi jättää se mollaaminen huomiotta. Tai hankkia parempia kavereita. Yksinkin on parempi kuin kusipäiden kanssa.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Ehkä sinun pitäisi jättää se mollaaminen huomiotta. Tai hankkia parempia kavereita. Yksinkin on parempi kuin kusipäiden kanssa.

Sehän siinä onkin, mulla ei ole paljon kavereita, ja nämäkin kusipäät ovat "välillä" asiallisia ja kivoja
"aijaah onko asia näin"?
mutta turhan usein
"vittu sää tiedä mitään, nyt et tiedä yhtään mitään vaikka väität että olet tehnyt duuninakin tuota"
:(
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Duunista himaan ja aivan vitun hieno huomata, että asuinseudun lähialueen puita on karsittu. Alarinteessä eräs parkkipaikka ja siitä kolme puuta kumoon, ylärinteestä helvetin siistillä paikalla ollut komea kuusi kaadettu ja äijät täydessä työn touhussa seuraavien puiden kimpussa. En ole mikään puunhalaaja, mutta tuli kyllä tosi huono olo tästä touhusta. Itse tykännyt kävellä juuri tuota kautta kotiin ja pitänyt erityisesti siitä kun puita on ympärillä. Ylärinteen puut eivät olleet kenekään tiellä, pikemminkin päin vastoin, kun alueella asuu vanhempaa väkeä kohtuullisesti ja väitän että tykkäävät kun tuollainen luonnonläheinen alue on niin lähellä. Ei kaupungissa helvetti liikaa voi olla puita, tai no voi jos paskaperseet törsäävät rahat huitsin nevadaan kuten täällä eivätkä pysty syksyisin palkkaamaan porukkaa siivoamaan lehtiä pois.
 
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
2v vanhasta Bosch JKP tuli ovesta hylly alas, voi jumalauta, 5 ihmistä sai klassisen paska halvauksen kun tuli kamat kaakeli lattiaan. Tässä on saanut pidettyä vähän pidemmät putelit....
Laitoin Boschille aspaan viestiä notta pitäiskö näiden kestää enemmän kun 2 vuotta. Vastaus sieltä varmasti on luokkaa jaksuhali...

Edit: 23,55e kuluineen kyseinen ovi ltk, luulin että saa ostaa koko koneen uudestaan. Huh.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 553
Vitun hamstraajat. Miten ihmiset voi olla niin käsittämättön typeriä, että on pakko hamstrata jonkun taudin takia? Ihan kuin kaupat olisi just nyt kiinni menemässä, voisihan niitä ostoksia hakea pikkuhiljaa varastoon, niin ei hyllyt notku tyhjää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Vitun hamstraajat. Miten ihmiset voi olla niin käsittämättön typeriä, että on pakko hamstrata jonkun taudin takia? Ihan kuin kaupat olisi just nyt kiinni menemässä, voisihan niitä ostoksia hakea pikkuhiljaa varastoon, niin ei hyllyt notku tyhjää.
Koska ne haluaa olla kotona karanteenissa eikä rampata kaupassa joka päivä tartuttamassa/nappaamassa koronaa?
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Tein karjalanpiirakoita niin eikö ollut joka v*tun lähikaupasta munahyllyt tyhjennetty.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 272
Paitsi että kun ne samat tyypit käy siellä kaupassa silti päivittäin. T: myyjä
Siis käykö ne päivittäin sellaisen hamstrauskuorman vai ostavatko muutaman päivän välein hamstrauskuorman ja muina päivinä vain hengailemassa?
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 272
Tekevät ensin hamstrauksen ja sen jälkeen joka-joka kolmas päivä käyvät kaupassa ostamassa normaalit ostokset+vähän extraa vielä varulta.
Niin aivan, kuulostaa siis siltä, että se hamstrausreissu on mennyt varaksi siltä varalta jos sattuu sairastumaan.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
394
No niin, työnantaja käynnistää YTt "mahdollisista tilapäisisitä lomautuksista". Vitttuuuuuuu.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Niin aivan, kuulostaa siis siltä, että se hamstrausreissu on mennyt varaksi siltä varalta jos sattuu sairastumaan.
Mutta kun ei se itse tautikaan kestä paria viikkoa kauempaa. Silti jengi on hakenut vähintään vuoden varaston vessapaperia, jauhelihaa, käsidesiä ja saippuaa. Siinä ei silloin ole ajateltu mitään, vaan puhtaasti panikoitu muuten vaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
No niin, työnantaja käynnistää YTt "mahdollisista tilapäisisitä lomautuksista". Vitttuuuuuuu.
Tilannehan on hyvä jos käynnistelevät.

Meillä ne hoidettiin yhdessä illassa, kaksi päivää aikaisemmin kuin oli sovittu, ja sen jälkeen kouraan sai 14pv lapun joka sitten seuraavana päivänä muutettiin 5 päiväiseksi.

Otan siis useamman oluen tänään alkaneen piiitkän kesäloman kunniaksi.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 005
Lomautushan on ihan unelma tilanne, JOS tietää että työt jatkuu tulevaisuudessa. Se onkin sitte omaa tyhmyyttään jos on kalliit elintavat, velka tapissa ja tili tyhjänä. Itsehän sovin edellisen työnantajan kanssa lomautuksien yhteydessä että jää samalla pois kokonaan. Sen 400pv sain kikkailtua ilman yhtäkään työkkärin kurssia ym. paskaa. Asuntolainakin lyheni sinä aikana kuitenkin ihan mukavasti jne.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 272
Mutta kun ei se itse tautikaan kestä paria viikkoa kauempaa. Silti jengi on hakenut vähintään vuoden varaston vessapaperia, jauhelihaa, käsidesiä ja saippuaa. Siinä ei silloin ole ajateltu mitään, vaan puhtaasti panikoitu muuten vaan.
Varmasti sitäkin väkeä, kommentoin tuota mitä myyjä sanoi asiakkaista. Kenties se, että ihmiset eivät ymmärrä noiden seikkojen yhteyttä, luo myös helposti sellaisen mielikuvan, että hamstraajia olisi enemmän kuin niitä onkaan.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 165
Vittu Gigantilla kestää toimittaa yhtä SSD: 2,5" muodossa +5 arkipäivää vaikka varastolla oli kamaa hyllyssä. Sylettää pikkasen kun toimitusaika oli 4-6 arkipäivää ja ei 5:ssä ole kuulunut. Menee ens vitun viikolle asti saatana ja ei ens viikolla ehdi projektoida sen levyn kanssa. Fak this.sht.

Edit: toimitus tuli Ruotsista saakka joten 6 arkipäivää meni.
 
Viimeksi muokattu:

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Vittu Gigantilla kestää toimittaa yhtä SSD: 2,5" muodossa +5 arkipäivää vaikka varastolla oli kamaa hyllyssä. Sylettää pikkasen kun toimitusaika oli 4-6 arkipäivää ja ei 5:ssä ole kuulunut. Menee ens vitun viikolle asti saatana ja ei ens viikolla ehdi projektoida sen levyn kanssa. Fak this.sht.

Öö toimitusarvio 4-6 ja ei viidessä tullut niin vituttaa? Ens kerralla viisaampana käyt jostain kivijalasta vaikka kympin maksas enemmän jos kiire on.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Öö toimitusarvio 4-6 ja ei viidessä tullut niin vituttaa? Ens kerralla viisaampana käyt jostain kivijalasta vaikka kympin maksas enemmän jos kiire on.
Samaa mieltä. Ei netistä kannata kiireellä tilata. Jos on oikea kiire, niin käy kivijalasta hakemassa hieman kalliimmalla, niin saa saman tien..
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 165
Oli ensin info, että olis paikallisessa gigsussa, mutta ullatus ullatus, kun painoi tilaa. Wellcome to wepstore, funtsin että eiköhän se mediaanilla helposti ehdi. Eli ei.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
968
Vittu Gigantilla kestää toimittaa yhtä SSD: 2,5" muodossa +5 arkipäivää vaikka varastolla oli kamaa hyllyssä. Sylettää pikkasen kun toimitusaika oli 4-6 arkipäivää ja ei 5:ssä ole kuulunut. Menee ens vitun viikolle asti saatana ja ei ens viikolla ehdi projektoida sen levyn kanssa. Fak this.sht.
Ei kannata Gigantista tilata kiireellä mitään. Niiden varasto on Ruotsissa ja siellä posti kusee ihan yhtä paljon kuin Suomessa joten siinä että se tuote valuu tänne kestää.
t. Pari lahjaa Gigantista tilannut ja petymystä tuottanut.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Ei kannata Gigantista tilata kiireellä mitään. Niiden varasto on Ruotsissa ja siellä posti kusee ihan yhtä paljon kuin Suomessa joten siinä että se tuote valuu tänne kestää.
t. Pari lahjaa Gigantista tilannut ja petymystä tuottanut.
Kummasti toimittavat alle viikossa matkahuollolla jos varasto on Ruotsissa. :rofl2:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
968
Kummasti toimittavat alle viikossa matkahuollolla jos varasto on Ruotsissa. :rofl2:
Olisi varmaan pitänyt tarkentaa että keskusvarasto on siis Ruotsissa. En tiedä miten Gigantilla on Suomessa noita varastoja. Mutta itselle on kaikki Gigantin varastolta tulevat kamat tuleet SE pääteisellä seurantakoodilla ja ne näkyy Ruotsin postin seurannassa ennen kuin Suomen postilla on mitään hajua niistä.
Mutta ei tästä tämän enempää kun alkaa mennä vähän off-topic vaikka nuo Gigantin toimitusajat vitutusta aiheuttaakin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 329
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom