Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
394
Tää suomalainen mentaliteetti. Kun porukan on aivan jumalauta pakko tulla kurkkukivussa ja kipeenä töihin. Ollaan ilmeisesti sillä luulolla liikenteessä, että kun nyt vittu vähän laitan kaulahuivia kaulalle ja villasukat jalkaan niin tuskin kukaan muu tästä tartunnan saa. Ja ei ole kauan, kun sairaanhoitajaksi opiskeleva kaveri kertoi, että jopa lääkärit tulevat kipeänä töihin o_O.
"You can call it Tube Neck or superflu or Captain Trips, but it all means the same thing."
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
321
Ihmiset(tässä tapauksessa työ"kaverit"), jotka tulee huutelee keskusteluun väliin, asenteella että kyllä he tietävät ja asia on näin - vaikka esim. huutelija puhui opintotuen tulorajoista, vaikka muut keskustelivat aikuiskoulutustuen tulorajoista. Ja yksi orginaali keskustelija kivenkovana väitti että siinnä (aikuiskoulutus) tuessa on maksuraja, vaikka muut koittivat sivuja näyttäen vääntää että ei ole. Eli toinen vitutuksen aihe on siis ihmiset jotka eivät osaa myöntää olevansa väärässä.
 

AleaIactaEst

Tukijäsen
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
267
Laskeskelin taas huvikseni, että saanut viimeisen 3,5 vuoden aikana maksaa 35k€ siitä, että saa käydä autolla töissä.
Noh, tonnin pommilla olisi hankintahinnat pienemt mutta polttoaine sama ja varmaan huoltoihin taas vastaavasti enemmän eli tuskin säästäisi.

Tällä menolla olisi kohta monta omakotitaloa maksettu. Ja sitten ihmetellään miksi porukka haluaa ennemmin olla työttömiä..
Kiva asua täällä periferiassa, jossa auto on käytännössä ainoa väline päästä säädyllisessä ajassa työpaikalle ja hallitus sälyttää ilmastotalkoiden ja vitun hiilineutraaliuden kustannukset yksityisautoilijoiden niskaan..
 
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
Laskeskelin taas huvikseni, että saanut viimeisen 3,5 vuoden aikana maksaa 35k€ siitä, että saa käydä autolla töissä.
Noh, tonnin pommilla olisi hankintahinnat pienemt mutta polttoaine sama ja varmaan huoltoihin taas vastaavasti enemmän eli tuskin säästäisi.

Tällä menolla olisi kohta monta omakotitaloa maksettu. Ja sitten ihmetellään miksi porukka haluaa ennemmin olla työttömiä..
Joskus pitää olla tyytyväinen kun pääsee pyörällä. 400m töihin matka ja siitä sitten nimimerkin hommia. 4 torppaa on 3km säteellä ja kaikki nämä kiertelen kelillä kuin kelillä fillarilla. Kunnallisella puolella olen ja töiden puolesta tästä fillaroinnista saa 0,86e kerta km korvauksena. Naurettava summa mutta saa huollettua pyörän. Autoa monesti ajattelen kun +40, mutta tulisiko sitä liikuttaa sitten vapaa-ajalla. Offtopikkia siis.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Ei nyt sinällään vituta vituta mutta ärsyttää. Unirytmi on jotenkin iskostunut meikäläisen kalloon niin tehokkaasti että viikonloppuisin ei nukuta yhtään sen pidempään kuin arkenakaan. Ylös tulee noustua siinä viimeistään 4:30 hujakoilla. Olisi ihan mukava joskus nukkua reilusti yliaikaa viikonloppuisin mutta ei. Eilen rohkenin pysyä hereillä jopa kymmeneen asti illalla ja eikös aamulla silmät avautunu neljän nurkilla eikä uni enää tullut sen jälkeen. Nukun tosin arkena aina sen 8h yössä joten nyt yksi lauantain 6h yöuni ei tätä kehoa saa lukkoon mutta jurppii niin vietävästi kun olisi ollut aikaa vetää pitkäksi. Täytyy varmaan kompensoida tätä laiskalla lauantailla, vetää hieman liian iso päiväruoka ja tahallaan nukahtaa sohvalle.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 792
iPhone vituttaa. 13.3.1 firmispäivitys tuhosi laitteen ja ei itunesin restorekaan pelasta tilannetta. Syksyllä ostettu laite ja molemmilla kerroilla, kun on tullut päivitys niin laite tuhoutuu. Ensimmäisellä kerralla tosin itunesin restore pelasti tilanteen. Ei, en ole tehnyt mitään erikoista laitteelle. Storesta applikaatioita ja that's it. Laite ei ole myöskään kolhittu, uitettu tms.

Applen supporttiin ei saa tietenkään yhteyttä webin kautta, kun on 2 vaiheinen tunnistus ja eihän tuolla tuhoutuneella luurilla voi vastaanottaa koodia. Joutunee käymään mutkan apple storessa jahka ne aukeaa parin tunnin päästä.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 792
Oletko kokeillut DFU-moodia? Se on siis eri asia kuin restore-moodi.
Kiitoksia vinkistä! Kokeilin tuota dfu:ta. Lähti yrittämään, mutta sitten jäi laitteen ruutuun omenakuva missä ei tapahtunut edistystä ja tovin päästä itunes antoi 4013 virheen. Kai tuo viittaa johonkin usb vikaan. Syksyllä ainakin toimi yhteys samalla koneella ja kaapelilla. Nyt olis apple store auki, joten eikö leuka rintaan ja fillarilla kohti uusia pettymyksiä.
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
545
iPhone vituttaa. 13.3.1 firmispäivitys tuhosi laitteen ja ei itunesin restorekaan pelasta tilannetta. Syksyllä ostettu laite ja molemmilla kerroilla, kun on tullut päivitys niin laite tuhoutuu. Ensimmäisellä kerralla tosin itunesin restore pelasti tilanteen. Ei, en ole tehnyt mitään erikoista laitteelle. Storesta applikaatioita ja that's it. Laite ei ole myöskään kolhittu, uitettu tms.

Applen supporttiin ei saa tietenkään yhteyttä webin kautta, kun on 2 vaiheinen tunnistus ja eihän tuolla tuhoutuneella luurilla voi vastaanottaa koodia. Joutunee käymään mutkan apple storessa jahka ne aukeaa parin tunnin päästä.
Mikä malli tuolleen vikuroi?
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 792
Mikä malli tuolleen vikuroi?
11 max pro. Saivat huollossa päivityksen asennettua itunesin kautta. Mulla on jotain leiponut kotikoneessa kiinni, kun sillä ei pelastaminen tällä kertaa onnistunut. Yritin kyllä kaikki mahdolliset temput, itunesin uudelleenasennus, rebootit ja uhrasin naapurin kanat jumalille.

Se jäi mysteeriksi miksi päivitykset on korkannut tän vehkeen nyt kaksi kertaa. Toivottavasti ensi kerralla menee helpommin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Seuratut viestit nappulan epäjärkevä käytös ja uusi järjestys napeissa joka suosii oikeakätistä käyttöä. Tällä foorumilla. Vttu
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Paikallinen nisti. Tuli kaupassa vastaan ja oli kyllä taas sen näköinen, että on jälleen vero€urohuumeet virrannut suonissa viikonloppuna. Nuorehko sälli ja niin saatanan rappiollisen näköinen, että oksat pois. Nisteistä jos joku onnistuu työkseen leipomaan funktionaalisia yhteiskunnan jäseniä niin saa kyllä suuren :thumbsup:
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Paikallinen nisti. Tuli kaupassa vastaan ja oli kyllä taas sen näköinen, että on jälleen vero€urohuumeet virrannut suonissa viikonloppuna. Nuorehko sälli ja niin saatanan rappiollisen näköinen, että oksat pois. Nisteistä jos joku onnistuu työkseen leipomaan funktionaalisia yhteiskunnan jäseniä niin saa kyllä suuren :thumbsup:
Jep, kovin paljoa nämä veijarit yhteiskuntaa materia-mielessä hyödytä.. Ja kun on täysin tukien varassa niin on myös sakkorangaistusten ulottumattomissa? Tukia kuitenkin sen verran tulee että pään saa sekaisin.
 
Liittynyt
23.09.2018
Viestejä
555
Jep, kovin paljoa nämä veijarit yhteiskuntaa materia-mielessä hyödytä.. Ja kun on täysin tukien varassa niin on myös sakkorangaistusten ulottumattomissa? Tukia kuitenkin sen verran tulee että pään saa sekaisin.
Kyllä nää sakkoja istuu, monet toistuvasti. Onko siinäkään sitten järkeä sitten vai ei. Jotain tietty tarttis tehdä.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 876
pizza-online on rikki. yrittää tehdä tilauksen pyytää vahvistamaan puhelinnumeron, lähettää koodin viestillä joka syötetään kenttää mutta ei hyväksy
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 876
taitaa olla. tulipahan käytyy kaupassa sit. mut aspa sit vahvisti . et pitäs olla jatkossa ok
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
394
Intialainen lähituki, täysin kädetöntä paskaa. Jos homma ei mene kuten ohjeessa, niin EI MITÄÄN ongelmanratkaisukykyä! :rage:

'Can I qlose de dicked now?'
Itse odotan viidettä työpäivää että helppari ottaisi edes vittu työn alle työtä estävän bugin.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Talosta yritti lähteä palanen kävelemään, eli kylmä eteinen yritti irrota lumien matkassa. Aiemmin talvella läks tikkaat katolta.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Kun soittaa arvelluttavaan 0300 numeroon, eikä tiedä mitä maksaa, kun ei ole merkitty esim. 3e/min+ppm.
onneksi!! on lankaliittymässä sykäyslaskuri-mittari, kivaa, kun vasta soittaa ja kuulee ja näkee että laskua tulee, yleensä EI tule laskua jollei vastata.
kusetusta, vituttaa tollanen :(
 
Liittynyt
12.02.2019
Viestejä
152
Vituttaa maalattujen kalusteiden kasaaminen..

Normaali melamiini tai laminaattilevystä tehdyt kalusteet olisi kasannut 2 kertaa nopeammin..

Ai jumankauta että ottaa koville.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
726
Ei nyt vituta varsinaisesti, mutta ärsyttää/ihmetyttää: Tallinkin Club Onen salasanapolitiikka. Salasanassa saa olla vain numeroita, isoja ja pieniä kirjaimia. Ei ollenkaan erikoismerkkejä tms. Sekä sitten salasana saa olla max 19 merkkiä pitkä, vaikka sivuilla sanotaan, että max 20 merkkiä (minimi on kolme [3]!). No ei hyväksynyt 20 merkin pituista salasanaa. :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Googlessa jotakin häikkää kun ei voi kirjautua sisään sanoo että väärä salasana mutta ellei joku ole sitä onnistunu vaihtamaan sillä aikaa kun olen ollu sisälle kirjautuneena niin en sitten tiedä miten :rage:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Interneet herran vuonna 2020!
kun mää olin 64:lla liikenteessä infotelissä -88 niin ei ollut tällaista paskaa,
nykyään on käytetty jokainen webbisivun paikka mainos-paikaksi :(
kun ajattelet ja neuvot "klikkaa sivun _tyhjään_ kohtaan niin ikkuna vaihtuu" vaihtuuhan se; olet yhtäkkiä jollain hiton mainossivulla :sangry:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Ihmiset, ns. "kaverit" jotka soittavat ja vastaavat puhelimeen VAIN kun he sitä tarvitsevat!
Aina nämä kusipäät soittaa VAIN kun ITSE jotain haluaa kautta tarvitsee, on atk-sekaisin taikka auto ei käynnisty, sitten kun MINÄ soitan niin
on perkele aina kiire, mummo soittaa, hauta avautuu ja tuomiopäivä tulee yms. paskaa.
olkoot perkele, mä laitan puhelimen kiinni saatana, mä ole mikään katuhuora, niitäkin kohdellaan paremmin :sangry:
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Miksi pitää soittaa tai ylipäätään puhua puhelimessa?

Itsekään en tykkää vastata puhelimeen jollei omat lapset soita, mutta kenen tahansa viestiin saatan vastata heti ;)

Viestissä voi kertoa, että on tärkeää asiaa ja haluaa puhua puhelimessa.

Myöskään koskaan ei voi tietää onko soittaja tuhannen päreissä ja sitten puhelua ei saa lopetettua millään ja joutuu kuuntelemaan samat asiat moneen kertaan.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Miksi pitää soittaa tai ylipäätään puhua puhelimessa?

Itsekään en tykkää vastata puhelimeen jollei omat lapset soita, mutta kenen tahansa viestiin saatan vastata heti ;)

Viestissä voi kertoa, että on tärkeää asiaa ja haluaa puhua puhelimessa.

Myöskään koskaan ei voi tietää onko soittaja tuhannen päreissä ja sitten puhelua ei saa lopetettua millään ja joutuu kuuntelemaan samat asiat moneen kertaan.

Punainen nappula on keksitty, nämä "huoraajat" ovat kivoja, suoraan kun puhelin soi voi vastata:
"mikäs hätä nyt on, et sää muuten soita" sitten pitää tehdä kaikki ilmaiseksi!!
"Sinulla on taitoa ja tietoa, liikkeessä maksaa VAIN 20e (todellisuudessa 200e) mutta sinä vaadit 5e:a, minä tarjoan sinulle pullat jotka sain leipäjonosta, olen minä kiltti ihminen, miksi sinä valitat"

Ketään ei kiinnosta että olen ottanut opiskelua ja tietotaitoa vastaan 4000e:n opintolainan, ei se ole mitään.

Niin, "miksi pitää soittaa tai ylipäätään puhua puhelimessa?"
Kyllä ne sitten jeparit tulee oven taakke kun vanhemmat kuolee, sitten soitellaan että päästään repii perintöä irti seinistä, sehän se on 2000-luvun meininki :(

Mitä sitä vastailee puhelimeen vaikka "Omat lapset" soittaa? nehän ovat isoja ja kusee vanhempien [vittumaisten] haudalle..

Tuhannen päissään? mulle "mielenterveyspotilaat" kertoilee muutenkin samoja juttuja, aina se saatanan sama levy, repeat-until death :sangry:

Meinasin soittaa kaverille, mutta nyt on pinna niin tiukalla että jätän väliin, turhaa sille purkaa muitten tuttava-kusipäiden käytöstä :(

Menkää perkele liikeeseen, maksakaa kunnon hinta, öljynvaihto 200e jne. turha tulla mulle itkee että sun 10e:n hinta on liian kallis, eikä ole rahaa, mutta ikean reissuun on 300e perkele!
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Punainen nappula on keksitty, nämä "huoraajat" ovat kivoja, suoraan kun puhelin soi voi vastata:
"mikäs hätä nyt on, et sää muuten soita" sitten pitää tehdä kaikki ilmaiseksi!!
"Sinulla on taitoa ja tietoa, liikkeessä maksaa VAIN 20e (todellisuudessa 200e) mutta sinä vaadit 5e:a, minä tarjoan sinulle pullat jotka sain leipäjonosta, olen minä kiltti ihminen, miksi sinä valitat"

Ketään ei kiinnosta että olen ottanut opiskelua ja tietotaitoa vastaan 4000e:n opintolainan, ei se ole mitään.

Niin, "miksi pitää soittaa tai ylipäätään puhua puhelimessa?"
Kyllä ne sitten jeparit tulee oven taakke kun vanhemmat kuolee, sitten soitellaan että päästään repii perintöä irti seinistä, sehän se on 2000-luvun meininki :(

Mitä sitä vastailee puhelimeen vaikka "Omat lapset" soittaa? nehän ovat isoja ja kusee vanhempien [vittumaisten] haudalle..

Tuhannen päissään? mulle "mielenterveyspotilaat" kertoilee muutenkin samoja juttuja, aina se saatanan sama levy, repeat-until death :sangry:

Meinasin soittaa kaverille, mutta nyt on pinna niin tiukalla että jätän väliin, turhaa sille purkaa muitten tuttava-kusipäiden käytöstä :(

Menkää perkele liikeeseen, maksakaa kunnon hinta, öljynvaihto 200e jne. turha tulla mulle itkee että sun 10e:n hinta on liian kallis, eikä ole rahaa, mutta ikean reissuun on 300e perkele!
Itse lopetin jo ajat sitten ilmaiset helpparit kavereille ja teen enää sellaisille jotka oikeasti arvostaa apua ja ymmärtää siitä tulevat vapaudenmenetykset ja korvaavat kysymättä pelkästään nettisivujen päivityksestä ja konsultoinnista 50€, vaikka homma veisi 30 minuuttia.

Tuuloksessa oli eräs nimeltä mainitsematon firma joka halusi kaiken ilmaiseksi ja uutta sivua piti alkaa tekemään hänen vaimon miehelle (olen tehnyt hänen vaimolle aikoinaan sivut). SEO optimoinnit ja tunnuksia joka suuntaan. Kaikki oli kirjattu ylös ja valmiina luovutukseen.

Tein varmaan 80 tuntia esityötä ja nettisivujen tekijät tietävät mitä kaikkea siihen kuuluu.

Ei kuulunut mitään kolmeen viikkoon ja laitoin viestiä ei vastausta. Laitoin taas viestiä ei vastausta, että pääsisin jatkamaan ja mitä saitille laitetaan.

Sitten paloi käpy ihan kunnolla kun olin odottanut kaksi päivää. Ilmoitin sen vaimolle, että hankkikaa webmaster jostain muualta. Vastaus oli "Aha".

Vituttaa tehdä nettisivuja heti siitä päivästä alkaen kun pyydetään ja sitten vastapuoli ei anna tarvittavia tietoa millä jatkaa. Silloin kun on paras vauhti päällä, pitäisi tehdä ja mennä eteenpäin. Koodareilla varmaan sama tilanne?
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta vahvasti ärsyttää se, kuinka mustaa väriä pidetään varmana valintana ja se on muka "aina tyylikäs". Itselle musta on tylsin mahdollinen valinta, jos puhutaan tavallisesta katumuodista.

Baareissa esimerkiksi näkee paljon naisia, joilla on musta pusero. Mikä vika olisi vaikka punaisessa tai sinisessä puserossa? Kyllä miehenä kiinnittäisin tällaisiin yksilöihin helpommin huomion.

Ei nyt tarvitse mikään kanarialintu olla, mutta jotain väriä edes, kun vaatteiden yksityiskohtiakaan ei tummuuden takia juuri erota. Mustaa massaa vartalon yllä vain.

Ja näin talvella monella on musta tai tummanharmaa talvitakki. Eikö edes ruskea kelpaisi?

Juhlapukeutumisessa musta on toki tyylikäs, sitä ei voi kiistää.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Itse lopetin jo ajat sitten ilmaiset helpparit kavereille ja teen enää sellaisille jotka oikeasti arvostaa apua ja ymmärtää siitä tulevat vapaudenmenetykset ja korvaavat kysymättä pelkästään nettisivujen päivityksestä ja konsultoinnista 50€, vaikka homma veisi 30 minuuttia.

Tuuloksessa oli eräs nimeltä mainitsematon firma joka halusi kaiken ilmaiseksi ja uutta sivua piti alkaa tekemään hänen vaimon miehelle (olen tehnyt hänen vaimolle aikoinaan sivut). SEO optimoinnit ja tunnuksia joka suuntaan. Kaikki oli kirjattu ylös ja valmiina luovutukseen.

Tein varmaan 80 tuntia esityötä ja nettisivujen tekijät tietävät mitä kaikkea siihen kuuluu.

Ei kuulunut mitään kolmeen viikkoon ja laitoin viestiä ei vastausta. Laitoin taas viestiä ei vastausta, että pääsisin jatkamaan ja mitä saitille laitetaan.

Sitten paloi käpy ihan kunnolla kun olin odottanut kaksi päivää. Ilmoitin sen vaimolle, että hankkikaa webmaster jostain muualta. Vastaus oli "Aha".

Vituttaa tehdä nettisivuja heti siitä päivästä alkaen kun pyydetään ja sitten vastapuoli ei anna tarvittavia tietoa millä jatkaa. Silloin kun on paras vauhti päällä, pitäisi tehdä ja mennä eteenpäin. Koodareilla varmaan sama tilanne?

Samaaa kauraa, nämä joo joo hemmot! jessus sentään.
"Pitäisi tehdä sitäkin ja tätäkin"
- no tehdään heti mä otan kamat mukaan
"kun ei nyt sovi , mummon arkku tuli näkyviin hautausmaalla"
- aha , no soita sitten
ja tätä fitsin soittoa ei sitten kuulu koskaan, ehkä 3vuoden päästä soittaa ja tarvitsee toista apua, sitten kun kyselee sen ekan avun perään, niin:
"antaa olla mää en enää edes tartte koko juttua" :(

Minua pännii sikana, kun olen sanonut että "sano suoraan ettet jaksa jutella äläkä keksi mitään tekosyitä"
niin edelleen on se kuuluisa "pitää lopettaa NÄKÖJÄÄN ilona soittelee minulle" :facepalm:

Kumma kun juuri sille pitää vastata kesken toisen puhelun mutta meikäläisen soittaessa kun koputtaa niin ei vastata.
sitten samaa; soitan sille, ei vastausta, sitten satun soittaa sille uudestaan niin koputtaa-
eli ämmä (tässä tapauksessa) katselee luurista että paskapää soittelee niin enpä vastaa.

vituttaa myöskin vanhat ihmiset ja niitten rahat :(
-"minulla menee hirveästi rahaa ja olen köyhä, dna hubiinkin menee 40e/kk"

niih, samat areenat, ruudut, katsomot mitä VAIN katsot niin näet smartista, osta smartti ja se maksaa n.200-300e, eikä maksele 400e/vuosi, kuten nyt..
"nooh, ei se niin paljoa loppupelissä ole, kyllä minä sen verran maksan" huokaus.

Sitten vielä:
"mää vein tän läppärin huoltoon, kun OLI NIIN halpa, 39e"
ja siellä ne sotkee koneen oikein kunnolla ja sitten soitetaan taas minut apuun huoh..

Nooh toivottavasti uusi viikko ja uudet kujeet.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Asko huonekaluliike on perseestä. Sovitusta toimitusajasta ja -tavasta ei pidetä kiinni, puhelimeen ei vastata, sähköpostia ei lueta ja myymälä myös poikkeuksellisesti kiinni tänään, josta ei luonnollisesti mitään mainintaa verkkosivuilla. Ps. Reklamaatio tehty.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 272
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta vahvasti ärsyttää se, kuinka mustaa väriä pidetään varmana valintana ja se on muka "aina tyylikäs". Itselle musta on tylsin mahdollinen valinta, jos puhutaan tavallisesta katumuodista.

Baareissa esimerkiksi näkee paljon naisia, joilla on musta pusero. Mikä vika olisi vaikka punaisessa tai sinisessä puserossa? Kyllä miehenä kiinnittäisin tällaisiin yksilöihin helpommin huomion.

Ei nyt tarvitse mikään kanarialintu olla, mutta jotain väriä edes, kun vaatteiden yksityiskohtiakaan ei tummuuden takia juuri erota. Mustaa massaa vartalon yllä vain.

Ja näin talvella monella on musta tai tummanharmaa talvitakki. Eikö edes ruskea kelpaisi?
Tämä on aika mielenkiintoinen lähestymistapa asiaan. Luulisin, että useimmat kuitenkin käyttävät niitä/sen värisiä vaatteita, jotka itseä miellyttää, ja harva mustaa vaatekappaletta käyttävä käyttää sitä, koska "aina tyylikäs", vaikka haluaisi käyttää jotain muuta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Tämä on aika mielenkiintoinen lähestymistapa asiaan. Luulisin, että useimmat kuitenkin käyttävät niitä/sen värisiä vaatteita, jotka itseä miellyttää, ja harva mustaa vaatekappaletta käyttävä käyttää sitä, koska "aina tyylikäs", vaikka haluaisi käyttää jotain muuta.
On kyllä jännä. Itsellä ei käytännössä juuri muunvärisiä vaatteita ole kuin mustia. En tiedä mistä se on tullut, joskus yläasteella huomasin asian vahingossa kun katsoin ikkunan heijastuksesta itseäni ja mietin miten tähän on tultu:cool:
Poikkeuksena huomiväriset takit lenkillä, ja muutenkin kätsät kun taskuja yleensä riittää. Ja camo kuvioiset, koska tykkään. Mitään kirkkaan väristä en edes omista ja valkoiseen en koske, paitsi tennissukat.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Oli pakko lähteä tuonne helvetin syysmyrskyyn kastumaan litimäräksi kun oli pakko saada muuta ajateltavaa. On nyt niin monta viikonloppua ja arki-iltaa tullut tuhlattua joulun jälkeen omaan projektiin mikä ei etene mihinkään vitun suuntaan, ei vaikka kuinka etsisi esimerkkejäkin. Rupeaa olemaan niin kova paskan maku suussa koko touhusta, että pian lähtee kaikki elektroniikka harrastukseen vähänkin liittyvä romu johonkin saatanan kaatopaikalle tai lahjoitettavaksi :mad:

e: Ihmettelin ulkosalla kun oli muutama televisio dumpattu ihan kävelytielle kaatosateeseen. Saatana omat komponentit, laitteet ja muut romut löytää kans pian samasta paikasta
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Toista viikkoa jo yskä joka alkaa heti herätessä ja (tiettävästi) loppuu yön ajaksi sekä välillä päivälläkin. Erityisesti liikkuminen ärsyttää, joten aina töihin mennessä ja sieltä tullessa on jonkin aikaa hetki ku sisäänhengitys vinkuu/rohisee ja koko ajan ärsyttää. Onneks ei sentää yöllä yskitytä. Ja ei ollut etes mitään flunssaa mistä tämä olis nyt tullut, vaan alko vaan yhtäkkiä.
Ja vielä jatkuu, kohtapa voiki sit varata ajan suoraan astmatutkimuksiin.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 876
saasit himassa puhallella muutamanviikon pef putkeen
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
saasit himassa puhallella muutamanviikon pef putkeen
Kertaalleen eläessäni jo noita testailtu joskus 18v taaksepäin, on tullut sillon tutuksi. Hauskaa kylläkin että joskus 3v sitten opiskelujen yhteydessä puhalsin sen jonku 600. Jännä nähä onko yhtäkkiä tippunut radikaalisti vai onko yskän takana sit jotaki muuta. Keuhkot jo lri kuunteli kertaalleen 'puhtaaksi'.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 658
Helmikuun puoliväli. Pitäis olla vuoden kylmin kuukausi. Ulkona +7 ja vettä sataa kaatamalla. Mukavana vertauskohtana kesä -17 jolloin heinäkuun puolessa välissä oli ulkona +8c, eli asteen vähemmän kuin vuonna -20 HELMIKUUSSA.

Ei ole mitenkään säät sekaisin ei..
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
No joskus näin. Eipä mene talon lämmitykseen niin hirveästi energiaa ja rahaa säästyy. Eikä tarvi lykkiä lumia. Ristus mä nyt olen kyllä tykännyt tästä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 658
No joskus näin. Eipä mene talon lämmitykseen niin hirveästi energiaa ja rahaa säästyy. Eikä tarvi lykkiä lumia. Ristus mä nyt olen kyllä tykännyt tästä.
Itse en kyllä näe tässä aunuttakaan hyvää puolta paitsi tuon talon lämmityksen suhtee. Lumityöt on mukavia, autolla on parempi ajaa ja valoisampaa jos olis lunta. Nyt uudet nastarenkaat on varmaan entiset tän "talven" jälkeen. Myös tiet on jo nyt aivan hirveessä kunnossa, saatika sitten keväällä. Ja tosiaan niin perkeleen pimeetä ja märkää että tuntuu kuin marraskuu olis nyt jatkunu jo neljättä kuukautta. Hyi saatana.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Mutta, kun miettii sitä että maaliskuu kun koittaa, kevät on ihan helkutin nopeasti tehty. Lumityöt kolaamalla noin 300m2 alueelta päivittäin ei kiinnostaisi pätkän vertaa. Pieni pakkanen ei olisi yhtään pahitteeksi toki, lunta ei liikaa. Mun mielipide vain
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 751
Asiakkaiden (ja ylipäätään ihmisten) laskujen ajallaan maksamattomuus vituttaa. En vaan voi käsittää ihmistyyppiä, joka jättää laskut lähtökohtaisesti AINA maksamatta, ja hoitaa asian vasta monen monen muistutuksen ja jopa perintätoimistolla uhkailun jälkeen >:|
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 751
Suosiolla siirtää ne saatavat nopeammin perintätoimiston hoidettavaksi.
Ei se ole ihan niin yksinkertaista aina. Monesti pääoma on pieni ja laskutus säännöllistä. Perintätoimiston kulut voivat helposti jopa moninkertaistaa asiakkaalle koituvat kulut, ja muutenkin tämmöisen käyttö voi johtaa helposti siihen että asiakas irtisanoo tämän säännöllisesti laskutettavan palvelun.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Asiakkaiden (ja ylipäätään ihmisten) laskujen ajallaan maksamattomuus vituttaa. En vaan voi käsittää ihmistyyppiä, joka jättää laskut lähtökohtaisesti AINA maksamatta, ja hoitaa asian vasta monen monen muistutuksen ja jopa perintätoimistolla uhkailun jälkeen >:|
Mun on pakko tunnustaa että kuulun tähän kategoriaan, en vain koskaan muista käydä hyväksymässä/maksamassa niitä nettipankissa enkä oikeastaan. Lyö vaan muistutusmaksua niihin, kyllä ainakin minä maksan nuo laiskuus-verot sitten ihan mukisematta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 313
Viestejä
4 157 007
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom