Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
119
Tässä jo kolmatta toista päivää putkeen töissä. No ens viikonloppuna on molemmat päivät vapaata.

Meillä painottuu hommat näin kesäkuukausiin, syyskuussa alkaa sitten kesäloma.

Itselle sopii tämä rytmi, voi sitten syksyllä rauhassa kalastella ja metsästellä pohjoisessa.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Yksi 2tb varastolevy meni ensin RAW tilaan ja sitten katosi kokonaan disk managementista.

Ensin tietokone alkoi antamaan BSOD ilmoituksia ja buutti kesti vartin. Nyt sitä ei enää edes tunnisteta.

No, meni sitten kaikki tärkeät asiakirjat ja monien tekemieni nettisivujen backupit.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Tai sitten ihan vaan Rescue CD:llä (tms.) katsoo mitä joku wintoosaa vikasietoisempi systeemi saa levystä irti...
Voihan sitä yrittää, mutta riippuu kovon vikaantumistavasta voiko tuo löytää mitään vai rikkooko lisää, jos laitteessa on fyysinen vika.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Tuli nukuttua kai jossain oudossa asennossa, niin nytpä on sitten hartiat kipeet. Tästä seurauksena päänsärky.
Ja sitten joutui vielä laittamaan kämppään lämmityksen päälle kun sisälämpötila alkoi olemaan jotain 18c.
Muutenkin ihan vitun tylsä viikonloppu, kun ei ketään missään ja yksin nyhjään kotona, sentään koppa kalexia niin jotenkin helpottaa iltaa myöten. Niin ja sitten päälle sateinen ilma, niin läheppä tästä lenkille edes.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Ihan itse tuli mokailtua. Tein päivällä kaikkea turhaa ja nyt kun on remontointifiilis, niin jäin suustani kiinni täysin turhaan väittelyyn. Päivällä tietenkin pelasin pelejä ja tein burgereita, kun olisi pitänyt tehdä tätä..

Vaihtoehdot:
1) Huudatan koneita yöllä, naapurit tykkää
2) Huomenna pienessä krapulassa teen tuskaisesti tätä hommaa..

Arvio kestolle on 5h ja huomenna ei voi juoda kaljaa, kun pitää olla töissä maanantaina. Tänään voi.

Ehkä ei pidä odottaa fiilistä, vaan tehdä vaan.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Taaskaan ei asennu Win 10 1903 päivitys suoraan vaan pukkaa 0x8007001f virhettä. Näin siis jo ainankin 2-3 isompaa päivitystä peräkkäin samalla virheellä. Katotaan jos joskus maaliskuussa jaksaa sitten asennella windowsin kokonaan.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Majoitettiin mun yhden parhaan ystävän lanko ja tämän vaimo meille kun heillä ei ollut tilaa ja olivat floridasta käymässä.
Pari päivää meni tosi hyvin ja kaikilla oli kivaa. No sitten tämä mies otti puheeksi sen miten kaikki suomessa puhuvat myös englantia ja miten on naurettavaa kuinka emme voi vaan siirtyä englantiin. Miksi pitää suomen kieli siis kun kaikki osaavat englantia. Itse vertasin sitä siihen kuinka moni puhuu jenkeissä espanjaa ja tämä mies raivostui tästä. Pakkasivat tavaransa ja häipyivät. Jostain syystä olivat heittäneet patjat, peitot ja sängystä lattialle.

Edit. Tai oikeasti se kai suuttui siitä että sanoin että suurempi osa maailmasta puhuu mandariinia kuin englantia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Majoitettiin mun yhden parhaan ystävän lanko ja tämän vaimo meille kun heillä ei ollut tilaa ja olivat floridasta käymässä.
Pari päivää meni tosi hyvin ja kaikilla oli kivaa. No sitten tämä mies otti puheeksi sen miten kaikki suomessa puhuvat myös englantia ja miten on naurettavaa kuinka emme voi vaan siirtyä englantiin. Miksi pitää suomen kieli siis kun kaikki osaavat englantia. Itse vertasin sitä siihen kuinka moni puhuu jenkeissä espanjaa ja tämä mies raivostui tästä. Pakkasivat tavaransa ja häipyivät. Jostain syystä olivat heittäneet patjat, peitot ja sängystä lattialle.

Edit. Tai oikeasti se kai suuttui siitä että sanoin että suurempi osa maailmasta puhuu mandariinia kuin englantia.
Tuliko oikeaan ketjuun?:D Tuolla on tuo miksi tänään on hyvä päivä myös:tup:

Hieman repeilin tuolle kyllä. Hetken asiaa mietittyäni, onhan tässä hankalassa kielessä se hyvä puoli, ettei juuri kukaan osaa sitä, ja käännöskoneet on kyykyssä jos joku yrittää jotain keppostella. Ah edit, no kuvittelisin että kiinan kielen eri muodot on vielä hankalampia, enpä tiedä kun en osaa muuta kuin kaksi sanaa japania.
Mutta hyvät raget siellä:joy:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Tuli nukuttua kai jossain oudossa asennossa, niin nytpä on sitten hartiat kipeet. Tästä seurauksena päänsärky.
Ja sitten joutui vielä laittamaan kämppään lämmityksen päälle kun sisälämpötila alkoi olemaan jotain 18c.
Muutenkin ihan vitun tylsä viikonloppu, kun ei ketään missään ja yksin nyhjään kotona, sentään koppa kalexia niin jotenkin helpottaa iltaa myöten. Niin ja sitten päälle sateinen ilma, niin läheppä tästä lenkille edes.
Samaa, viikonloppu meni reisille, yhden auton korjasin autocomin avustuksella, paska fiilis, ei mitään tekemistä , koiraa ulkona, kaikki kaverit kattoo jotain hiton urheilua ei mitään järkeä, viinaa en ota, tulee hedari.
Tosin 2*75mg lyricaa auttaa pahempaa masennukseen.

Ostin tosin netistä 3e+postit bibeln, Ruåttalaisen raamatun niin pääsen harjottamaan muutenkin kivaa Ruåtsia, sitten 13.08 alkaa ilmottautuminen keskusteluun Ruåttin ryhmässä.
Hyvää [kait :( ] että Tukholman matkalle viikon päästä, osaisi vaan nauttia siitä jonkin verran huokaus.
Yksin kirjottaa nettiin ilman vastauksia, sama kuin piirtelisi veskin seinää tussilla jäniksen kuvia :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 520
Mulla harvakseltaan menee näkö huonoksi ja pää tulee kipeäksi. Viimeksi oikein katsoin kellosta, että tunnin oli huono näkö. En oikein edes tiedä mistä johtuu. Esim tekstin lukeminen ei onnistu oikeastaan ollenkaan, koska näkö on sellaista suttua. Tuo näkö/pääkipu/puutuminen juttu alkoi kun olin 5 luokalla. Itse oon keksinyt että näkö olisi migreenin aura, mutta en tiedä miltä se aura kuuluu näyttää. Mitään sahalaitaa en nää.

En kanssa juo, koska ei siitä ainakaan mitään hyötyä ole.
On se varmaan migreeniaura. Ainakin kaukaa katsottuna vähän samalta näyttää.
Lasten tapaan: Raskausajan aurallinen migreeni

Myös tuossa oli jotain.
Duodecim-lehti
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Majoitettiin mun yhden parhaan ystävän lanko ja tämän vaimo meille kun heillä ei ollut tilaa ja olivat floridasta käymässä.
Pari päivää meni tosi hyvin ja kaikilla oli kivaa. No sitten tämä mies otti puheeksi sen miten kaikki suomessa puhuvat myös englantia ja miten on naurettavaa kuinka emme voi vaan siirtyä englantiin. Miksi pitää suomen kieli siis kun kaikki osaavat englantia. Itse vertasin sitä siihen kuinka moni puhuu jenkeissä espanjaa ja tämä mies raivostui tästä. Pakkasivat tavaransa ja häipyivät. Jostain syystä olivat heittäneet patjat, peitot ja sängystä lattialle.

Edit. Tai oikeasti se kai suuttui siitä että sanoin että suurempi osa maailmasta puhuu mandariinia kuin englantia.
Olipas outo kaveri tämä Floridan mies. Ensin esittää äärimmäisen pöhkön kysymyksen ja sitten vetää herneen nenään jostain yleisesti tiedetystä faktasta ja pakkaa kamppeensa. Kaikki muumit laaksossa hänellä?
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Kumpa kesä ja lomat ei olisi ikinä loppuneet... Perus viikonloppu-ohi-vitutusta maustaa vielä parit ylimääräiset työkuvioihin liittyvät ahdistukset. Jip-**tun-jee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Mulla harvakseltaan menee näkö huonoksi ja pää tulee kipeäksi. Viimeksi oikein katsoin kellosta, että tunnin oli huono näkö. En oikein edes tiedä mistä johtuu. Esim tekstin lukeminen ei onnistu oikeastaan ollenkaan, koska näkö on sellaista suttua. Tuo näkö/pääkipu/puutuminen juttu alkoi kun olin 5 luokalla. Itse oon keksinyt että näkö olisi migreenin aura, mutta en tiedä miltä se aura kuuluu näyttää. Mitään sahalaitaa en nää.

En kanssa juo, koska ei siitä ainakaan mitään hyötyä ole.
On se varmaan migreeniaura. Ainakin kaukaa katsottuna vähän samalta näyttää.

Lasten tapaan: Raskausajan aurallinen migreeni

Myös tuossa oli jotain.
Duodecim-lehti
Tuo kuva sai jo silmät solmuun:eek:

Sahalaidat on kuulemma jotain oireita, ja eräs ei voinut sietää sälekaihtimia koska ne veti jotenkin näön tai pään vituralleen ja siitä hedaria tai muuta. Erittäin vittumainen vaiva mitä olen ymmärtänyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Samaa, viikonloppu meni reisille, yhden auton korjasin autocomin avustuksella, paska fiilis, ei mitään tekemistä , koiraa ulkona, kaikki kaverit kattoo jotain hiton urheilua ei mitään järkeä, viinaa en ota, tulee hedari.
Tosin 2*75mg lyricaa auttaa pahempaa masennukseen.

Ostin tosin netistä 3e+postit bibeln, Ruåttalaisen raamatun niin pääsen harjottamaan muutenkin kivaa Ruåtsia, sitten 13.08 alkaa ilmottautuminen keskusteluun Ruåttin ryhmässä.
Hyvää [kait :( ] että Tukholman matkalle viikon päästä, osaisi vaan nauttia siitä jonkin verran huokaus.
Yksin kirjottaa nettiin ilman vastauksia, sama kuin piirtelisi veskin seinää tussilla jäniksen kuvia :facepalm:
Niinpä niin, taas tälläinen viikonloppu. Eilen kun vaivauduin skodella ajelemaan niin johan se alkoi satamaan, niin eipä siinä kun kastuvat romppeet penkin alle suojaan, ja kotiin fast and furios ennenkun kastuu kokonaan. Sittenhän se sade tietenkin loppui.

Voishan sitä joidenkin kavereiden kanssa nähdäkin, paitsi että kaikki on tosiaan jossain muuallam ja tai niiden tekemiset ei nyt vaan oikeasti kiinnosta. Ja joidenkin kanssa jos aloittaa chatin niin siitä taas ei tule loppua mitenkään, niin sekin vähän hankalaa. Mä mikään chat botti kuitenkaan ole. Tähänkin voisi kehittää jonkun oman datan mikä jauhaisi jokseenkin luettavaa tekstiä jollain algorytmillä:D Seuraavana päivänä voisi lueskella niitä juttuja ajan kanssa.

Päätän raporttini täältä tähän:speak:
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Menin nukkumaan kymmenen paikkeilla. Uni tuli vasta kahden jälkeen. Herätys kuuden tienoilla. :dead:

No, tulipahan käytettyä valveilla olo hyödyksi: nyt tiedän mitä lajia kodin nurkissa viime aikoina pyörineet koppakuoriaiset ovat.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 019
Kaksi päivää kestäneet, yhtäkkiä kouristaen tulevat vatsakivut on aika tympeitä. Tuntuu että ykkösolut auttaa parhaiten, mutta sitä ei töissä viiti oikein juoda. Liekkö hieman vatsahapot poreilee, näitä aina välillä tulee ja menee.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
752
Tiputin kaksi (raakaa) kananmunaa lattialle. Ärsyttävää litkua siivota lattialta.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 877
tuulareiden säätimestä menny vastus prkl. tottu hiljaisuuteen ei kestä tätä huminaa enää
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Joku (en sano että se olin minä :btooth:) oli unohtanut maksaa sähkölaskun ja yhtäkkiä pamahti pimeys. Tai ei nyt pimeys, mutta you know.
Nyt olen yrittänyt soittaa fortumin asiakaspalveluun sen sata kertaa että saisin sen laskun maksettua ja sähköt takaisin mutta kukaan ei vastaa ja joka kerta noin kymmenen minuutin välein hissi-musa katkeaa ja käsketään jättämään puhelin numero että voivat soittaa takaisin.
Tiedän että on oma syy hövelin, maksan laskut kun muistan-asenteeni takia, mutta silti.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 026
Joku (en sano että se olin minä :btooth:) oli unohtanut maksaa sähkölaskun ja yhtäkkiä pamahti pimeys. Tai ei nyt pimeys, mutta you know.
Nyt olen yrittänyt soittaa fortumin asiakaspalveluun sen sata kertaa että saisin sen laskun maksettua ja sähköt takaisin mutta kukaan ei vastaa ja joka kerta noin kymmenen minuutin välein hissi-musa katkeaa ja käsketään jättämään puhelin numero että voivat soittaa takaisin.
Tiedän että on oma syy hövelin, maksan laskut kun muistan-asenteeni takia, mutta silti.
Jos eivät vastaa niin tee sähkösopimus jonnekin muualle missä asiakaspalvelu on käytettävissä.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Soitin nyt Carunallekin mutta ne eivät näe mitä olen velkaa eikä minulla ole maksamattomia laskuja nettipankissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Joku (en sano että se olin minä :btooth:) oli unohtanut maksaa sähkölaskun ja yhtäkkiä pamahti pimeys. Tai ei nyt pimeys, mutta you know.
Nyt olen yrittänyt soittaa fortumin asiakaspalveluun sen sata kertaa että saisin sen laskun maksettua ja sähköt takaisin mutta kukaan ei vastaa ja joka kerta noin kymmenen minuutin välein hissi-musa katkeaa ja käsketään jättämään puhelin numero että voivat soittaa takaisin.
Tiedän että on oma syy hövelin, maksan laskut kun muistan-asenteeni takia, mutta silti.
Eikös sieltä tule aikas monta muistutusta ja muuta tilpehööriä ennenkuin pannaan sähköt poikki ja vielä kuukauden pari pitäis toimia vaikka viimeisin lasku ja muistutukset ovat maksamatta? Vai "unohditko" nämäkin?
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Ja tässä vituttaa mikä?
Ite olen sekasyöjä, ja haluan kasvikseni kasveina ja pihvin lihana. Tuo markkinointipakotus se pullistaa otsasuonta. On tästä väännetty ennenkin, mutta miksi sen vegen pitää näyttää ja tuntua lihalta? On tässä mulla nyt muutosvastarintaakin, vähän kuin että "kyllä kolme TV-kanavaa suomeen riittää" -tyyppisesti:rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Ite olen sekasyöjä, ja haluan kasvikseni kasveina ja pihvin lihana. Tuo markkinointipakotus se pullistaa otsasuonta. On tästä väännetty ennenkin, mutta miksi sen vegen pitää näyttää ja tuntua lihalta? On tässä mulla nyt muutosvastarintaakin, vähän kuin että "kyllä kolme TV-kanavaa suomeen riittää" -tyyppisesti:rofl:
No josko vaikka veget haluais syödä lihaa koska liha on hyvää mutta eivät halua syödä sitä eettisistä syistä. Ja nyt jos joku keksii kasvistuotteen joka maistuu ja tuntuu lihalta mutta on eettisesti tuotettua niin joku vetää herneen nenään. Ei voi ymmärtää tuollaista.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 019
Noita pitäis uteliaisuudesta koittaa kyllä joskus itsekin. Joskus ollut testiksi jopa kk ilman lihatuotteita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Noita pitäis uteliaisuudesta koittaa kyllä joskus itsekin. Joskus ollut testiksi jopa kk ilman lihatuotteita.
Sama juttu. Yleisesti kaikissa lihankorvaajissa on ollu vikana että ne on helevetin kuivia. Niissä ei ole semmosta mehukkuutta kuin lihassa. Mutta noita pihvejäkin vois kokeilla vaikka tyyriitä ovatkin. Mutta varmasti terveellisempiäkin kun jauhelihavastaava.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Vaimokkeen tekemä seitan, siivutettuna ketabin tapaan, on todella hyvää. Voittaa keskiverto kebulan kebut.
Sitä sitten pitan väliin lisukkeiden kera niin avot :drool:
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 877
siinävaiheessa vegepihvi rupee tuntumaan hyvälle vaihtoehdolle kun sulla on kolesteroolit tapissa verisuoneahtaumat, suuritoden näköisyys aivoinfarktiin
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
No josko vaikka veget haluais syödä lihaa koska liha on hyvää mutta eivät halua syödä sitä eettisistä syistä.
Mää aattelin just toisinpäin. Lihat haluais syödä vegeä, koska vegekin voi olla hyvää. Mutta se pointti olikin siinä lihaa muistuttavassa rakenteessa ja "verta" tihkuvassa ulkonäössä, kuten lööppi huutaa. Tottakai tuttu ja turvallinen laskeutuminen vegemaailmaan. Ei se väärin ole.:)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 317
Nuo on muuten hämmentäviä nuo beyond meatin burgeripihvit. Tuli ostettua alennuksesta pari pakkausta ja heitin grilliin. Väitän, että jauhelihapihvistä olisi burgerin välissä mennyt keskivertokansalaiselle.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Eikös sieltä tule aikas monta muistutusta ja muuta tilpehööriä ennenkuin pannaan sähköt poikki ja vielä kuukauden pari pitäis toimia vaikka viimeisin lasku ja muistutukset ovat maksamatta? Vai "unohditko" nämäkin?
No itseasiassa ei ilmeisesti. Kyllä minä olen nuo kupongit aina samantien maksanut korkoineen jos jostain on tullut huomautus. Siellä oli viime vuoden syyskuussa erääntynyt lasku maksamatta ja tammikuussa ja maaliskuussa oli maksettu lasku. Eli kolmen kuukauden lasku viime vuodelta oli erääntynyt.

Edit. Ja tosiaan minulle olisi pitänyt tulla joskus kesä-heinäkuussa taas lasku nettipankkiin kolmelta kuukaudelta enkä ole saanut mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
326
Vaimokkeen tekemä seitan, siivutettuna ketabin tapaan, on todella hyvää. Voittaa keskiverto kebulan kebut.
Sitä sitten pitan väliin lisukkeiden kera niin avot :drool:
Voitko lykätä ruokakeskusteluun reseptin tosta seitanista?

Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Kävin lekurissa, sanoi että sinulla on vähän hermoissa vikaa. Jos ei ole kuukauden jälkeen parempi niin sitten vasta voidaan katsoja mitä tehdä. Prkl jos tää oikeasti kestää kuukauden.

Siis hermo siirtynyt väärään kohtaan vasemmassa kyynerpäässä, aiheuttaa tunnottomutta nimettömässä ja pikkurillissä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Kävin lekurissa, sanoi että sinulla on vähän hermoissa vikaa. Jos ei ole kuukauden jälkeen parempi niin sitten vasta voidaan katsoja mitä tehdä. Prkl jos tää oikeasti kestää kuukauden.

Siis hermo siirtynyt väärään kohtaan vasemmassa kyynerpäässä, aiheuttaa tunnottomutta nimettömässä ja pikkurillissä
Huonona uutisena, eivät tee yhtään mitään vaikka pahenisi. Korkeintaan voi määrätä jotain troppia, mikä kannattaa googlettaa huolella ennenkuin hakee apteekista. Ai mistäkö...
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 009
Kävin lekurissa, sanoi että sinulla on vähän hermoissa vikaa. Jos ei ole kuukauden jälkeen parempi niin sitten vasta voidaan katsoja mitä tehdä. Prkl jos tää oikeasti kestää kuukauden.

Siis hermo siirtynyt väärään kohtaan vasemmassa kyynerpäässä, aiheuttaa tunnottomutta nimettömässä ja pikkurillissä
Minulla on jaloissa, nilkoista varpaisiin tunnottomuutta, ei ne mitään tee kuin pistelee neuloilla ja kyselee että -tuntuuko?, tuntuuko nyt?, no ei tunnu... :shifty:
-Jotain selän hermorata juttuja, ollut jo vuosia, olin Ortonissakin, siellä jollain sähköneulalla tutkittiin hermoratoja, välillä äijä sätkähti kun löytyi toimiva hermorata, selkä ja jalat veressä kun pääsin pois...:oops:
-Mitään ei voi tehdä... :shy:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 471
Viestejä
4 163 257
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom