Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Tämä. On ollut jo pari vuotta totaalinen motivaation puute, mitään ei kotona saa aikaiseksi, ei vaikka kuinka yrittäisi. Töissäkin mennään pääosin pienimmällä mahdollisimmalla ponnistuksella. Ennen saattoi tehdä jotakin pikku juttua vaikka päiväkausia innostuksella, mutta nyt on vain, että pitäisi saada tehtyä mutta ei vain jaksa kiinnostua. Nytkin on pc osittain kasattuna jo useamman kuukauden, mutta ei van löydy motivaatiota tehdä muutaman tunnin töitä jotta saisi kyseisen projektin valmiiksi.
Sitä on sitten liikkeellä. No nurmikko pitäis leikata, ei jaksa. Sisälläkin vois vähän imuroida ja pyyhkiä pölyjä, ei jaksa. Äsken keksin pihalla loistavan idean, mutta kun vilkaisin ympärilleni, niin vaatis vähän muutakin ponnistelua, joten, ei... No voishan tässä telkkarin avata ja sitten onkin kohta jo liian myöhä mukamas tehdä yhtään mitään. Vaikka oikeasti piristäis tehdä jotain hyödyllistäkin, silti on ylivoimaista kun sen joutaa vaikka huomennakin.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Jokapaikkaan tunkeva politiikka vituttaa! Esim. tämä keskustelu, joka alkoi tästä viestistä: Tyhmät ihmiset

Ehkä siinä on taka-ajatuksena se, että saattaahan joku rikas/valuutettu näyttää ihan pummilta, joten kiireellisissä tilanteissa ei ole aikaa selvittää maksukykyä, joten pelastetaan ensin. Jatko päätetään sitten, kun maksukyky on selvillä.
Sitä paitsi saahan jopa "paperittomatkin" hoitoa Suomessa...
Onko kyseinen kokoomuslaisen(*) sukulainen siinä kunnossa että voi edes tehdä muuttoilmoitusta on eri juttu. Lainaukset ovat huhtikuussa tapahtuneen muutoksen merkityksiä, töissä kuulin aiheesta aiemmin.

*) Kokoomushan haluaisi terveydenhuollosta vähemmän sosialistista.
Vassarit, oikeisto, Kokoomus, sosialistit, porvarit, jne, jne, jne! :sangry:
 
Liittynyt
07.06.2018
Viestejä
36
Kyllä vituttaa kun jo tässä kohtaa vuotta kuulemma ylityötunnit töissä täynnä. On se nyt perkele ettei saa edes töitä tehdä ilman että joku paskantärkeä valkolakki alkaa kitisemään jostain työehtosopimuksista...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 245
Vituttaa kun kesäloma alkoi mutta sää on niin paska että joutuu tuhlaamaan rahaa äkkilähtöön jonnekin etelämmäs, tai lähinnä vituttaa etten ennakoinut tätä aikaisemmin vaan laskin sen varaan että olisi yhtä hyvä lomasää kuin viimevuonna.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
752
Vituttaa kun kesäloma alkoi mutta sää on niin paska että joutuu tuhlaamaan rahaa äkkilähtöön jonnekin etelämmäs, tai lähinnä vituttaa etten ennakoinut tätä aikaisemmin vaan laskin sen varaan että olisi yhtä hyvä lomasää kuin viimevuonna.
Maailman kylmin valtio (Islannissa on ympäri vuoden samaa paskaa, niin sitä ei lasketa), niin luuletko, että suomessa olisi muka joskus lämmintä ja siedettävät kelit.

Joka ikisessä muussa maailman valtiossa on mahdollisuus mennä jonnekin saman valtion sisällä, jossa on lämpimämpää, kuin suomessa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 317
Kyllä vituttaa kun jo tässä kohtaa vuotta kuulemma ylityötunnit töissä täynnä. On se nyt perkele ettei saa edes töitä tehdä ilman että joku paskantärkeä valkolakki alkaa kitisemään jostain työehtosopimuksista...
Mä en saanut olla töissä koko lomaa, vaan piti olla 2 viikkoa pois työmaalta. Tämä sen takia, koska Työsopimuslaissa tuo on määritelty. Sitä ei ilmeisesti voinut kiertää. Ehdotin jotain allekirjoitettua lappua, että omasta tahdosta olen töissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Valtion vähien rahojen käyttäminen terroristien noutamisesta sotatantereelta takaisin Suomeen. On se kumma, jos omat saati omaisten rahat/kyvyt eivät riitä. Ei taida valtio juuri auttaa, jos joku suomalainen jämähtää vaikka varojen puutteessa Brasilian sademetsiin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Hajoaa perse kun ei löydy mitään autoa, koulusta ei ole kuulunu vielä mitään että onko hyväksytty ja sen takia en voi katella vuokrakämppiäkään ja vittu muutenkaan ole mitään tekemistä.
Lähettäisköhä Spacex meikäläiset marssiin, voisin olla vapaasta tahdosta koekaniini eikä mitään ongelmaa vaikka raketti räjähtäis.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
890
Ihmiset jotka ei jaksa laittaa pahvilaatikoita läjään, nakellaan vaan pitkin jätekatosta vaikka pahvikärry on vieressä. Kyllähän tuo vituttaa ja kummastuttaa, enkä edes ole mikään eläkeläinen kerrostalokyylä.

Osoitetarrat toki kiinni laatikoissa, tekisi mieli käydä ovella kysymässä että mikä siinä on niin vaikeaa.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Ihmiset jotka ei jaksa laittaa pahvilaatikoita läjään, nakellaan vaan pitkin jätekatosta vaikka pahvikärry on vieressä. Kyllähän tuo vituttaa ja kummastuttaa, enkä edes ole mikään eläkeläinen kerrostalokyylä.

Osoitetarrat toki kiinni laatikoissa, tekisi mieli käydä ovella kysymässä että mikä siinä on niin vaikeaa.
Tämä. Yks päivä kierrätyspisteellä jäin "kyylään" ku joku 55v ukkeli meni mun jälkeen. Pahvilaatikkoja toi, kokonaisina. Taisi mun hetkellinen silmäily riittää, et jakso ne pistää plittiin.
Voi olla näin, ja voi olla olemattakin :lol:
Ps. Loma alko :kippis:
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 174
15v vanha hyvin palvellut pyykinpesukone rupesi pitämään ylimääräistä rahinaa.
No eikun tutkimaan, kone olikin yllättävn helppo purkaa, jo 5min jälkeen oli moottori pöydällä.
Diagnoosi, laakerit menny, no nehän on halvat vaihtaa, eiks jeh?
No ei, kun moottori on suunniteltu siten että sitä ei saa purettua, runko niitattu kasaan, ja akselin hihnapyörä toisessa päässä kiinteästi, toisessa päässä pyörimisanturi kiinteästi. Netti auki, halvin uusi moottori olisi ollut kusteineen 125 puntaa eli vähän enempi euroissa.

Pitäkööt tunkkinsa, eikun kauppaan konetta ostamaan, ajatuksena ostaa tuttujen suosittelema reilun 300e Bosch.
Vielä sai myyjän renttu ylipuhuttua ostamaan satkun kalliimman koneen.
Reilu tunti ähellystä ja vanha kone on pihalla ja uusi paikallaan säädettynä ja juuri ajelee jotain puhdistuspesuaan.

Ei muuten mut just nyt tolle rahalle olisi ollut muutakin käyttöä, no projektit lykkääntyy sit prkle.
En haluais vittuilla, mut noi halvat Bochit on tehty puolassa ja aivan paskoja....
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Ei. T22 Avensis ja etujarrun mäntä juntturassa. Huoltokirjaa kattelin, niin joku turannut itse sinne uudet satulat 5v sitten, liekkö siinä syy. Palatkin siinä kunnossa että melkein uudesta menisi :rolleyes:
Jos sinne tosissaan joku on itse turannut uudet satulat laittanut niin ei sen männän jumittaminen sen turaamisesta johdu. (Ellei sitten ole ollut täysidiootti ja jostain syystä purkanut satulaa tai sitten on korjattu itse satulaa eikä vaihdettu uutta).

Ei oo mitenkään kummallinen aika satulan jumia tuo viis vuotta jos on joku tehdaskorjattu satula laitettu.

Edit lisäystä: Ja ne palat on varmaan joku vaihtanut johonkin väliin, ei se ihan nollavoimilla olisi leimoista menny läpi. Tai sitten sulla on joku sokean mummon pikku saaressa pitämä helmi.
 

Rockbear

Make ATK Great Again
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
282
Eipä vituta yhtään A1000 ketju tulee Suomeen, pääsee edullisesti ruokaostoksista. Työttömyys on se yksi juttu mikä harmittaa, kun ilmainen työ lähti alta.
Noita saa halvemmallakin esim isoja valkoisia kontteja, kun se jonka linkitin teille.
Jopa 2 kerroksisina ne voi niitä toimittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 317
Juu, ei kierretä. Vaikka minkä lapun tekisit.

Se on kiva kun on työ jossa viihtyy. Muista kuitenkin että ilman noita rajoituksia "on tapa että kaikki allekirjoittaa tämän" tyyli olisi monessa firmassa.

Minä T. Toopela luovun lomaoikeudestani työsuhteen ajaksi.

Hölmölässä 13.3.2013
Tämäpä se syy onkin. Jotenkin sitä on aina niin sinisilmäinen, ettei tuota luulisi Suomessa tapahtuvan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 658
Eipä vituta yhtään A1000 ketju tulee Suomeen, pääsee edullisesti ruokaostoksista. Työttömyys on se yksi juttu mikä harmittaa, kun ilmainen työ lähti alta.
Noita saa halvemmallakin esim isoja valkoisia kontteja, kun se jonka linkitin teille.
Jopa 2 kerroksisina ne voi niitä toimittaa.
Näinköhän vaan. SääntöSuomi kuitenkin onnistuu torppaamaan tuonkin koska joku paskantärkee säädös että ei voi myydä suoraan lavalta tai pitää olla tietyllä korkeudella ja tietynlaisesti laitettu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 658
Heinänuha vituttaa.
Aivastuttaa, kurkkua kutittaa, silmiä kutittaa ja korvia kutittaa. Vaikka vetele kahta eri nappia noihin niin silti. Ja se vituttaa joka vuosi yhtä paljon.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
213
Appivanhemmat koko kevään höpöttäneet, että kun kesä tulee niin heidän mökille talkoisiin, että on niin paljon laitettavaa ja kun lankokin laittoi uuden mökin niin sielläkin on paljon tekemistä. No nyt kun itellä katto talosta ihan paskana kommentti on, että osaathan sinä itsekin ja talonrakentajalanko sanoo, ettei hänestä ole apua kun ei ole ennen rullahuopaa asentanut. Teen vittu sitten yksin itse ja säästän :smoke:
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Appivanhemmat koko kevään höpöttäneet, että kun kesä tulee niin heidän mökille talkoisiin, että on niin paljon laitettavaa ja kun lankokin laittoi uuden mökin niin sielläkin on paljon tekemistä. No nyt kun itellä katto talosta ihan paskana kommentti on, että osaathan sinä itsekin ja talonrakentajalanko sanoo, ettei hänestä ole apua kun ei ole ennen rullahuopaa asentanut. Teen vittu sitten yksin itse ja säästän :smoke:
Vituttaa kyllä tollaset ihmiset oikeen huolella. Ite aina sanon tollasille samanlailla takas kun talkoisiin pitäs menä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Eräs osasi järjestää noita talkoita viinapalkkiolla niin eivät pettyneet. Tulivat toistekin. ;)
Ainoa ongelma oli, että viinat piti tarjota työn ohella ei vasta töiden jälkeen..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Hammasta särkee "kevyesti". Voi vittu, kun toi hammaslääkäri ei oo niitä helpoimpia paikkoja olla. Ei just ois oikein varaa käydä nukutuksen kautta.

Saas nähdä miten tää etenee. :sori:
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Yksi semi-vapaaehtoisesti työtön tuttava otti yhteyttä. Oli kuullut että olen joskus heittänyt/lainannut muutaman kympin/satasen kavereille (jotka eivät olleet pyytäneet mitään,mutta joiden tilanteesta olin tietoinen).
Tämän selitys oli kyllä oikeasti parasta. Olivat kuulemma jo säästänyt jo ihan melkein kaikesta ja kreikkalaiseen salaattiinkaan ei ollut enää varaa ostaa kuin niitä Rainbow-salaattikuutioita. Tämän oli tarkoitus irrottaa minusta rahaa.

Mä en käsitä että tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. Itseä hävettäisi jo pyytää tai lainata rahaa, mutta nykyään sitä massia voi näköään pummia kaikilta millä verukkeella tahansa.
Minua hävetti jo opiskeluaikoina jos jouduin ottamaan omilta vanhemmiltani näitä ruoka-kasseja tai rahaa joita siis toivat pyytämättä.

Mä en ymmärrä miksi yleensä ne ihmiset, jotka oikeasti tarvitsisivat apua eivät koskaan sano sitä ja sitten ovat nämä elintaso-sossupummit joilla pitäisi olla paras mahdollinen elintaso tai elämä on pilalla.
Olen itsekin ollut persaukinen. Söin silloin jotain kaksi pakettia nuudelia ja hapankorppuja voilla päivässä. Ei ollut varaa tehdä kreikkalaista salaattia edes niiden rainbown kuutioiden kera.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Jos omat vanhemmat tuo ruokakassin niin en kyllä sitä pahemmin häpeäisi. Kiitos vaan perään jne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Tuskin loukkaantuisin Hurstin ruokakassista. Nykyään ovat lämmenneet sille ajatukselle, että jos parasta ennen päiväyksen ohittanut tuote kiertäisi tarpeessa olevan ihmisen kautta ennen sikalaa/kaatopaikkaa.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Se tunne kun vastalämmitetty kanakeitto lipsahtää kädestä ja lentää pöydälle, lattialle, matolle ja tietokoneen päälle...

Sen verran onnee, että tietokone on pöydän alla ja osumaa tuli vaan etupaneeliin ja koppassa on etuovi ennnen tuulettimia. PLUS se et curry on mun uus lempituoksu...
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
890
Hammasta särkee "kevyesti". Voi vittu, kun toi hammaslääkäri ei oo niitä helpoimpia paikkoja olla. Ei just ois oikein varaa käydä nukutuksen kautta.

Saas nähdä miten tää etenee. :sori:
Suosittelen yksityisellä puolella käyntiä ja laserilla paikkausta, jos siis on pari sataa varaa laittaa. Itse kävin Aariassa, oli jonkun verran paikattavaa ja viisaudenhampaan poistot, hoito oli uskomattoman hyvää ja kivutonta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Hammasta särkee "kevyesti". Voi vittu, kun toi hammaslääkäri ei oo niitä helpoimpia paikkoja olla. Ei just ois oikein varaa käydä nukutuksen kautta.

Saas nähdä miten tää etenee. :sori:
Toimii kunnan puolellakin. Siis jos esim. viisaudenhammas pitää repiä väkivalloin pahasta paikkaa niin niillä on sellaiset puudutusaineet, että voi olla hyvin hereillä eikä satu mitään, kun repivät pieninä kappaleina pois hampaan. Hölmö tunne vaan, kun työstävät hammaskalustoa:D Siis otin maksimi kipulääkkeet eli 100 kipaleen satsin ja yhden napin vedin vaan. Tunne oli ihan utopinen, kun ei ollut missään vaiheessa kipuja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
Toimii kunnan puolellakin. Siis jos esim. viisaudenhammas pitää repiä väkivalloin pahasta paikkaa niin niillä on sellaiset puudutusaineet, että voi olla hyvin hereillä eikä satu mitään, kun repivät pieninä kappaleina pois hampaan. Hölmö tunne vaan, kun työstävät hammaskalustoa:D Siis otin maksimi kipulääkkeet eli 100 kipaleen satsin ja yhden napin vedin vaan. Tunne oli ihan utopinen, kun ei ollut missään vaiheessa kipuja.
Miten ite asian oon ymmärtäny niin ei se ongelma useimmiten oo se puudutus tai sen laatu. Harvemmin sitä oikeasti hammaslääkärissä minkäänlaista kipua tuntee, mut mua ainakin hikoilutti viimeks viisaudenhampaan poisto ihan vaan yksinomaan sen takia et millaset rutinat lähtee siitä kun se lääkäri nykii sitä hammasta irti. Eihän se missään tuntunu, molemmat hampaat lähti vetämällä ja prosessi oli ohi noin minuutissa, mut oli siinä vähän tuskanhikeä otsalla kun ilkeen kuulonen rutina kuuluu vaan mut ei tunnu miltään. Vähällä selvis sen jälkeenki, ei tarvinnu pahemmin kivusta kärsiä niillä lääkkeillä mitä määrättiin.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Minkähän ihmeen takia Daniel lopettaa Bondin hommat.... ja vielä enemmän tosiaan ihmettelen että nainen korvaajaks. No taitaa flopata aika pahasti seuraava bondi.
Jopa ohjaajan mielestä oli paska idea ja lähti käveleen.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Niiden pitäis vaihtaa nimi ainakin,Jane Blond vois toimia..

Mutta joo,kyl toi meetoo vouhotus on saanu jo sellaset mittapuut,että ei tota voi enään vakavasti ottaa.
Eikös ne tossa oo just muuttamassa nimee James Bondista muotoon 007?
Olis ny vaan vittu tehny oman feministisen elokuvasarjan, eikä pilannu yhtä parhainta toimintasarjaa.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 592
Eikös ne tossa oo just muuttamassa nimee James Bondista muotoon 007?
Olis ny vaan vittu tehny oman feministisen elokuvasarjan, eikä pilannu yhtä parhainta toimintasarjaa.
Joo,vissiin ne meniaan ton nimen siitä kait tiputtaa pois ja jättää 007.
Itte nyt en oo Bondien suurin ystävä,mutta kyllä ne kaikki on tullu kertaalleen ainakin katottua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Alien sarja kokonaan miespäänäyttelijällä tai ainakin se kakkonen. Game Over miehen pitää selviytyä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Heräsin puoli neljältä helvetinmoiseen närästykseen ja eihän sitä unta enään tullu. Ihan kun ei vituttais tarpeeksi ilman tämmöstä.
Eikait tässä auta kun sumpit pistää tippumaan ja ruveta pelaamaan paskoja pelejä kun tässä elämässä parempaakaan tekemistä ole.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Fitbit versa päätyi eilen kalareissulla järveen kun sähläsin katiskan kanssa. No, nyt on hyvä syy ostaa se apple watch mistä on jo pitkään haaveillut..
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 876
odotin uutta koaksiaali letkua, ni tänäänhänse tul. tietenkin äänipätkii toinenliittimistä laitettu vituiks. pääsee säätää myyjänkanssa
 
Liittynyt
10.11.2017
Viestejä
147
Krapula vituttaa. Vaikka edellisenäkin viikonloppuna lopetin juomisen jo varhain maanantaiaamuna niin maanantai oli ihan älytöntä tuskaa. Kärsin yhä tänäänkin vielä krapulasta ennen kuin hain vajaan korin verran kaljaa ja nyt on olo taas paljon parempi kun on kymmenen kaljaa saatu alle.

Se on metkaa ja tämän olen huomannut ennenkin, että alkoholi on kyllä ehdottomasti paras krapulalääke minkä olen tähän saakka löytänyt. Mahdollisuiden puitteissa pyrin usein siihen, että aamulla olisi yhä hyvästi yli 1 promillen humalat koska sitä minusta ei huomaa, mutta minulla on silloin letkeä olo ja se kestää juurikin iltapäivään asti kun voi lähteä taasen uuteen nousuun.

Myöskin koska jos en juo alkoholia kuten en juonut eilen illalla niin aamulla sai käydä kusella alvariinsa, juoda vettä niin birusti ja syödä karkkia, että olo helpottaa edes vähän. Aamulla kun on vielä kännissä niin näitäkään oireta ei koskaan esiinny.

 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Sulla taitaa muutenkin olla melko ammattilaisen otteet tuon alkoholin kanssa (kelläpä meistä ei..) mutta jossain vaiheessa se törsmöttely tota vauhtia alkaa käydä kropan päälle siihen tahtiin ettei siinä enää loipparit auta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 358
Viestejä
4 158 223
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom