Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Vittu juu, töissäkäynti pitää kieltää että voi rakentaa omaa taloa ihmisten aikaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
332
Tähän pitää tarttua, että joo kyllä on aika yleistä. Oma poika juuri tuossa mopoiässä ja meillä lämmin talli niin kyllä siellä about jokaselle kaverille käytiin talvella laittamassa tehoputkea ja kaikkea muuta epämääräistä viriä. Kauhea ääni niistä tulee... jos ei äänenvaimenninta laiteta kiinni ja silti osa pitää jäätävää möykkää. Tuntuu ettei suurta osaa vanhempia kiinnosta tuo tai se mitä mopo kulkee tai sitten vaan esitetään tietämätöntä.


Siis ylläpidät laitonta virityspajaa autotallissasi?

No toiset naapurit on perkeleestä ja toiset kieltäisivät moiset puuhat. Onneksi noihin voi myös viranomaiset puuttua
 
Liittynyt
28.06.2020
Viestejä
228
Gigantin paska ja helvetin hidas toiminta takuuasioissa. Ja ammattitaidoton asiakaspalvelu joka ihan suoraan valehtelee huollon tilanteesta, itse liike sitten osasi kertoa asiat niinkuin ne on. Vittu et voi kyrsiä jos pelkkä paketin laittaminen huoltoonpäin voi viedä yli kaks viikkoa.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
Eilen illalla tuli huomattua, että oikeassa takahampaassa on epäilyttävä musta piste.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Eilen illalla tuli huomattua, että oikeassa takahampaassa on epäilyttävä musta piste.
Karies ei tietääkseni näytä mustalta pisteeltä (ellei leegosi ole todella huonolla hoidolla). Luultavammin jotain paskaa tarttunut siihen mutta joka tapauksessa hampilekuriin ja homma hoituu?
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
Karies ei tietääkseni näytä mustalta pisteeltä (ellei leegosi ole todella huonolla hoidolla). Luultavammin jotain paskaa tarttunut siihen mutta joka tapauksessa hampilekuriin ja homma hoituu?
Kyllä se jotain muuta on. Ensimmäinen reaktio oli, että joku oregano tms. jäänyt sinne. Se vain sattuu olemaan aika keskellä hammasta eikä lähde millään pois, joten saattaa olla alkava reikä. Tosin itsellä on mustaa aina ollut hampaissa siellä sun täällä, joten paha varmuudella sanoa. Edellisestä hammaslekurikerrasta on, hmmm..., about 16 vuotta. Voisi ehkä käydä tarkistuttamassa hampaat.
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
602
Ostin tori.fi:stä arvelluttavan halvan nintendo switchin useampi tunti sitten.
Myyjä vaikutti oikein mukavalta ja vastaili heti kysymyksiin.

Siinä oli muutakin kiirettä kaiken ohessa niin allekirjoittanut vitun idiootti siirsi 140€ mobilepayllä, eikä ajatellut sekunttiakaan että numero johon siirsin oli prepaidi. En tehnyt mitään background checkkejä, en pyytänyt kuitista kuvaa (konsolista toki oli kuva mutta sehän nyt ei kerro mitään.)

Yllätys yllätys en saa enää myyjää kiinni mitenkään, a.k.a rahat meni.

15+ vuoden aikana tehnyt satoja kauppoja netissä eikä koskaan ole tullut huijatuksi, nyt sitten oli sellainen hetkellinen vitun idiootti -hetki. Tämän opetuksen tulen muistamaan. Onneksi pääsi näin halvalla. :facepalm:
 
Liittynyt
28.06.2020
Viestejä
228
Ostin tori.fi:stä arvelluttavan halvan nintendo switchin useampi tunti sitten.
Myyjä vaikutti oikein mukavalta ja vastaili heti kysymyksiin.

Siinä oli muutakin kiirettä kaiken ohessa niin allekirjoittanut vitun idiootti siirsi 140€ mobilepayllä, eikä ajatellut sekunttiakaan että numero johon siirsin oli prepaidi. En tehnyt mitään background checkkejä, en pyytänyt kuitista kuvaa (konsolista toki oli kuva mutta sehän nyt ei kerro mitään.)

Yllätys yllätys en saa enää myyjää kiinni mitenkään, a.k.a rahat meni.

15+ vuoden aikana tehnyt satoja kauppoja netissä eikä koskaan ole tullut huijatuksi, nyt sitten oli sellainen hetkellinen vitun idiootti -hetki. Tämän opetuksen tulen muistamaan. Onneksi pääsi näin halvalla. :facepalm:
Ei muutakun rikosilmoa tekemään.
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
602
Ei muutakun rikosilmoa tekemään.
Juu odotan huomiseen ihan vaan että en poliiseja härnää turhaan. Ihan siis 100% keissi tämä on että menin kusetukseen, mutta annetaan myyjälle huomiseen aikaa, jos vaikka olisi kolarin ajanut. Heh. Tuskin vkl aikana hommat etenee poliiseilla mihinkään.
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
1 841
Ostin tori.fi:stä arvelluttavan halvan nintendo switchin useampi tunti sitten.
Myyjä vaikutti oikein mukavalta ja vastaili heti kysymyksiin.

Siinä oli muutakin kiirettä kaiken ohessa niin allekirjoittanut vitun idiootti siirsi 140€ mobilepayllä, eikä ajatellut sekunttiakaan että numero johon siirsin oli prepaidi. En tehnyt mitään background checkkejä, en pyytänyt kuitista kuvaa (konsolista toki oli kuva mutta sehän nyt ei kerro mitään.)

Yllätys yllätys en saa enää myyjää kiinni mitenkään, a.k.a rahat meni.

15+ vuoden aikana tehnyt satoja kauppoja netissä eikä koskaan ole tullut huijatuksi, nyt sitten oli sellainen hetkellinen vitun idiootti -hetki. Tämän opetuksen tulen muistamaan. Onneksi pääsi näin halvalla. :facepalm:
Jos MobilePay maksaa luottokortin kautta niin saakohan korttiyhtiön avulla peruutettua siirron?
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Jos MobilePay maksaa luottokortin kautta niin saakohan korttiyhtiön avulla peruutettua siirron?
Jos se on jo siirtynyt niin ei sitä voi takaisin vetää. Jos toisen tililtä pystyisi vetämään rahoja takaisin niin siinäpä vasta avautuisikin paikka huijauksille.
 
Liittynyt
28.05.2017
Viestejä
214
Yksinkertaisesti sanottuna :beye: Nistit, kutakuinkin synonyymi hukkaan heitetylle potentiaalille.
Miten voi, siis hyi, Hyi helevetti. Mahtava päivä muuten joo, vaan kyllä huumeriippuvaiset saa jotenkin niin pahalle mielelle et ei loppupäivästä meinaa tulla mitään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 517
Auto kävi koiranluiden vaihdossa ti. Tämän jälkeen n. 12km ajoa, ilman mitään kummempaa. Tänään puoliskon piti lähteä jonnekin ja sanoi että eturengas tyhjä.
Kävin ihmettelemässä, niin iskari rikki, jousi pompsahtanut paikaltaan ja uponnut renkaaseen sisään.

Mitäs helvettiä tuolle on tapahtunut? Minä ajanut viimeisenä tuolla torstaina ja kyllähän sen olisi huomannut jos iskari hajoaisi.
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
360
Lämmintä ruokaa edessä, iso mohito tulee pöytään pillin kera. Pilli on metallipilli, etuhammas häviää taistelun. Jäi ilta siihen. Jos olisi ollut muovipilli, niin ilta olisi voinut jatkua...
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Lämmintä ruokaa edessä, iso mohito tulee pöytään pillin kera. Pilli on metallipilli, etuhammas häviää taistelun. Jäi ilta siihen. Jos olisi ollut muovipilli, niin ilta olisi voinut jatkua...
Ömmm huulilla se imu tehdään eikä hampailla? Tai sitten en vain tajua..
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 751
Lämmintä ruokaa edessä, iso mohito tulee pöytään pillin kera. Pilli on metallipilli, etuhammas häviää taistelun. Jäi ilta siihen. Jos olisi ollut muovipilli, niin ilta olisi voinut jatkua...
Muovipillejä ei ole saanut enää valmistaa tai myydä pariin vuoteen. Muutenkin vaikuttaa vähän käyyttäjäperäiseltä ongelmalta. Yrititkö purra pilliä?
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
615
Auto kävi koiranluiden vaihdossa ti. Tämän jälkeen n. 12km ajoa, ilman mitään kummempaa. Tänään puoliskon piti lähteä jonnekin ja sanoi että eturengas tyhjä.
Kävin ihmettelemässä, niin iskari rikki, jousi pompsahtanut paikaltaan ja uponnut renkaaseen sisään.

Mitäs helvettiä tuolle on tapahtunut? Minä ajanut viimeisenä tuolla torstaina ja kyllähän sen olisi huomannut jos iskari hajoaisi.
itselläni aikoinaan volvossa jousilautanen sen verran ruostunut että antoi periksi ja rikkoi renkaan motarilla. ei kylläkään mennyt jousi renkaasta läpi vaan vääntyi lautanen sen verran alas että viilsi koko eturenkaan kylkivallin auki.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Työauton rengas tyhjänä kun roskat vein. Täytin kompuralla ja aamusta ihmetellään pääseekö n. 30 km töihin ja samoilla huudeilla korjaamaan (firmalla sovitut paikat minne viedä) vai mitä tehdään. Vituttaa ylimääräinen säätö joka firmassa nähdään mutu-tuntumalla tahallisena viivyttelynä. Toki tämä voi olla oman pään sisällä mutta sitä firman vaihtoa on mietitty sattuneesta syystä jo enemmänkin. Ehkä ehtivät ensin ja monottavat pellolle.

Alanvaihto voisi tehdä terää.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
640
Ostin tori.fi:stä arvelluttavan halvan nintendo switchin useampi tunti sitten.
Myyjä vaikutti oikein mukavalta ja vastaili heti kysymyksiin.

Siinä oli muutakin kiirettä kaiken ohessa niin allekirjoittanut vitun idiootti siirsi 140€ mobilepayllä, eikä ajatellut sekunttiakaan että numero johon siirsin oli prepaidi. En tehnyt mitään background checkkejä, en pyytänyt kuitista kuvaa (konsolista toki oli kuva mutta sehän nyt ei kerro mitään.)

Yllätys yllätys en saa enää myyjää kiinni mitenkään, a.k.a rahat meni.

15+ vuoden aikana tehnyt satoja kauppoja netissä eikä koskaan ole tullut huijatuksi, nyt sitten oli sellainen hetkellinen vitun idiootti -hetki. Tämän opetuksen tulen muistamaan. Onneksi pääsi näin halvalla. :facepalm:
Näitä sattuu! Se niin sylettää kyllä kun huomaa liian myöhään jotain tuollaista. Se on myös ehkä ketjun aihetta että oikeasti pitää olla koko ajan "tuntosarvet pystyssä" näiden huijarien kanssa. Itsekin käytän tori.fi ja olen onnistunut välttämään kusetukset mutta onhan se hankalaa kun pitää kysellä hyvin tarkkaan ja mahdollisuuksien mukaan suosia naamatusten ostamista ja tuotteiden hakemista. Kokemusta kyllä on että kusetuksia yritetään ja muutama kauppa on jäänyt tekemättä hämärän olemuksen takia.

Mulla on muutama kokemus parin vuoden takaa jossa oon myynyt jotain ja se jolle myin niin osti ja maksoi ennakkoon tilille. Siis päinvastaisia yllätyksiä. Yksi oli huonekalun osa joka taisi olla 200€ hintainen (en muista tarkkaan kun on jo vuosia, kuitenkin reilusti kalliimpi kuin muutamia kymppejä) maksoi ennakkoon tuotteen joka mun piti sit Matkahuollon kautta toimittaa perille. Tietty rehellisenä hoidin homman kuten piti mutta olin yllättynyt että joku noin uskalsi tehdä. Kai mulla sit on rehellisen kuuloinen nimi tai jotain :D ja tuossa oli huonekalusta kyse että ei ehkä mikään kusettajien perustuote.

Näitähän jotkut ihan sarjatehtailee kuten tämä varasti uusia koneita ja toimitti eteenpäin:
23-vuotias varastomies tunnettiin kalliista autoista ja merkkivaatteista – työpaikan turvakamerat paljastivat karun totuuden
ei kyllä myynyt niitä itse (torin kautta vaan jollekin "tukkuväliportaalle") mutta sama meininki.. Isosti työtä ja kalliita tuotteita mutta varastajat saavat usein todella pienen hyödyn jo miettii tuotteen "oikeaa hintaa".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 641
Pitäis nurmikkoa leikata taas vaihteeksi, liian lämmintä siihen hommaan ja aikaakin menee varmaan kolme päivää että saatanan työmaa on valmis. Eikä ole edes iso piha...
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Mulla on muutama kokemus parin vuoden takaa jossa oon myynyt jotain ja se jolle myin niin osti ja maksoi ennakkoon tilille. Siis päinvastaisia yllätyksiä. Yksi oli huonekalun osa joka taisi olla 200€ hintainen (en muista tarkkaan kun on jo vuosia, kuitenkin reilusti kalliimpi kuin muutamia kymppejä) maksoi ennakkoon tuotteen joka mun piti sit Matkahuollon kautta toimittaa perille. Tietty rehellisenä hoidin homman kuten piti mutta olin yllättynyt että joku noin uskalsi tehdä. Kai mulla sit on rehellisen kuuloinen nimi tai jotain :D ja tuossa oli huonekalusta kyse että ei ehkä mikään kusettajien perustuote.
Viikko sitten ostin midit tuolla tavalla. Uusien hinta 329e ja kauppahinta 160e sis postit. Löysin paketista sen mitä ostinkin ja toimivat hyvin.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 215
Oli mennyt 15€ lasku käräjille, josta oikeuskäsittelykuluja 110€. Siis mitäänhän tuosta ei tule, kun maksoin heti pois, mutta kyllä se vituttaa 15€ laskusta maksaa 110€ ylimääräistä. Ensi kerralla kun luulen että jokin lasku on maksettu, niin varmistan sen ellen ole 100% varma asiasta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 882
Oli mennyt 15€ lasku käräjille, josta oikeuskäsittelykuluja 110€. Siis mitäänhän tuosta ei tule, kun maksoin heti pois, mutta kyllä se vituttaa 15€ laskusta maksaa 110€ ylimääräistä. Ensi kerralla kun luulen että jokin lasku on maksettu, niin varmistan sen ellen ole 100% varma asiasta.
EIkö ennen haastetta pitäisi tulla maksumuistutus ja perinnästä vielä kaksi maksuvaatimusta?
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
EIkö ennen haastetta pitäisi tulla maksumuistutus ja perinnästä vielä kaksi maksuvaatimusta?
Mun mielestä pitäisi ja myös suomi.fi palveluun muikkari ainakin siinä vaiheessa kun aletaan aloittamaan perintää ulosotosta jos on antanut sinne esim. oman sähköpostiosoitteen sekä puhelinnumeron.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 215
EIkö ennen haastetta pitäisi tulla maksumuistutus ja perinnästä vielä kaksi maksuvaatimusta?
Sähköpostiin oli tullut muistutukset ja maksuvaatimus sitten kotio. Tuon maksuvaatimuksen just luulinkin olleeni maksanut. Mutta kantapään kautta oppii, ensi kerralla huolellisempi.
Tuommoisesta suomi.fi palvelusta en ole kuullutkaan aikaisemmin. Tarvitsee tutustua.

Edit. sen verran vielä, että noita sähköpostin muistutuksia en ollut huomannut, kun sähköpostiin tulee päivittäin paljon kaikkea roskaa ja yleensä en käytä sitä mihinkään tärkeään. Maksuvaatimuksen kyllä huomasin jonka luulinkin maksaneeni.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 067
Muutamana yönä herännyt siihen kun kädet helkutin kipiät, pakko ottaa särkylääkettä että saa nukuttua. Eikä mitää kummallista edes tehny..
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
On Lauantai ja Toinen Aivolohko HuuTAA TÖIHIN ja toinen sanoo EI!!! , Koska on Lauantai ja silti on naama 7:15 AM hereillä.
Joka V**** viikonloppu, toisaalta saapahan tehtyä jotain hyödyllistä. No Raahasin Ruokaa ja Kuplajuoma Lidlistä :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 882
On Lauantai ja Toinen Aivolohko HuuTAA TÖIHIN ja toinen sanoo EI!!! , Koska on Lauantai ja silti on naama 7:15 AM hereillä.
Joka V**** viikonloppu, toisaalta saapahan tehtyä jotain hyödyllistä. No Raahasin Ruokaa ja Kuplajuoma Lidlistä :D
Toisaalta hyvä homma, kun pysyy unirytmi kunnossa maanantaita varten ja jääpähän päivälle enemmän aikaa :tup:
 

a-p

Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
678
Oli mennyt 15€ lasku käräjille, josta oikeuskäsittelykuluja 110€. Siis mitäänhän tuosta ei tule, kun maksoin heti pois, mutta kyllä se vituttaa 15€ laskusta maksaa 110€ ylimääräistä. Ensi kerralla kun luulen että jokin lasku on maksettu, niin varmistan sen ellen ole 100% varma asiasta.
Tuosta tuli mieleen, että kiinteistönvälittäjä kävi arvioimassa asuntoni arvon. Kirjallisena se arviointi hänen mukaansa maksaa satkun.

Paperi tuli kirjallisena ja sen jälkeen en ole kuullut yhtään mitään mistään. Postissa tai sähköpostissa ei ole mitään laskuntapaistakaan näkynyt ja aikaa on mennyt melkein puoli vuotta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
875
Toisaalta hyvä homma, kun pysyy unirytmi kunnossa maanantaita varten ja jääpähän päivälle enemmän aikaa :tup:
Itseä taas hieman korpesi kun heräsin about 10:45, luultavasti vaikutti kun oli koko viikon tullut 1-1,5h univelkaa per yö. No nyt ei ole väsyttänyt :thumbsup:
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
301
Lähisukulaisen tytär kirjoitti ylioppilaaksi ja juhlissa tunsi itsensä vanhaksi setämieheksi juhlakalun ja sen kavereiden keskellä. Snadisti vituttaa ja enempi masentaa kun itse lähestyy ehtoota ja toisilla tosielämä oikeestaan alkaa. Meh :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 054
Aloitin lenkkeilyn pitkän tauon jälkeen, 4x puolentoista viikon sisään, 5km lenkki. Pohkeet ja reidet meni jumiin, piriformis- lihas perseessä umpijumissa ja polvessa tulehdus. Hieronta auttoi reiteen ja pohkeisiin.
Vitun idiootti kun luulin olevani paremmassa kunnossa.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
273
Lähisukulaisen tytär kirjoitti ylioppilaaksi ja juhlissa tunsi itsensä vanhaksi setämieheksi juhlakalun ja sen kavereiden keskellä. Snadisti vituttaa ja enempi masentaa kun itse lähestyy ehtoota ja toisilla tosielämä oikeestaan alkaa. Meh :rolleyes:
Tuli tässä äsken käveltyä Helsingin poikki, ja kyllä siinä huomasi tulleensa vanhaksi. Vaikea lähestyä enää paikkoja, aikoja, makuja, hajuja tai tapahtumia tässä hetkessä, ilman että samaan aikaa eläisi kymmeniä niiden muunnelmia menneisyydessä toisilla kasvoilla, toisissa paikoissa. Vilpittömyys kuolee kuin pihatonttu roudassa ja setämies hukkuu omaan metaansa.

Eikä omista ylppäreistä nyt ole kuin yhdeksän vuotta.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 417
Itseä taas hieman korpesi kun heräsin about 10:45, luultavasti vaikutti kun oli koko viikon tullut 1-1,5h univelkaa per yö. No nyt ei ole väsyttänyt :thumbsup:
Voi
Tuli tässä äsken käveltyä Helsingin poikki, ja kyllä siinä huomasi tulleensa vanhaksi. Vaikea lähestyä enää paikkoja, aikoja, makuja, hajuja tai tapahtumia tässä hetkessä, ilman että samaan aikaa eläisi kymmeniä niiden muunnelmia menneisyydessä toisilla kasvoilla, toisissa paikoissa. Vilpittömyys kuolee kuin pihatonttu roudassa ja setämies hukkuu omaan metaansa.

Eikä omista ylppäreistä nyt ole kuin yhdeksän vuotta.
No Senhän vuoksi me "Setämiehet" emme muuta tee, kuin raotamme kaivonkantta kerran vuodessa, arvioimme tilanteen ja palaamme takaisin Horrokseen.

Mutta, jos eilen Vitutti herätä 7:15, Niin Sunnuntai löi löylyä ja 6:15 ;)
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 067
Nämä sydänongelmat.. nyt kotio mentäessä kauppareissulla tuli kova rintakipu, rytmihäiriöt, hiki tuli ja raskas hengittää. Soitin ambulanssin taas, ja pääsin kotio asti. Tälläkin kertaa kerkesi menemään ohi tämä tilanne, ennenkuin saivat laitteen päähän.. Kolmas kerta jo kuukauden sisällä.

Kuukauden sairaslomalla jo ollut tämän takia, tiistaina aika kardiologilla, niin toivottavasti tulisi selvyyttä asiaan ja pääsisi tekemään normaali hommia.. Töihinkin olisi mukava palata
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 558
Itse on jo niin setämies että alle nelikymppiset naisetkin katsoo kieroon, vituttaa.
Kannattaa opetella tanssimaan. 20v neitosetkin tulee mielellään kanssasi lähelle kun osaat, eivätkä katso kieroon. Tämä maailma on muuten aika tunneköyhä kun normi-ihmiset pelkäävät hipaisuakin nykyään.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Tikkurilan terassiöljyn hinnoittelu. 9 litran pönttö maksaa yli 100 euroa. Miten lähes vuotuista uudelleenkäsittelyä vaativa pinnoite voi maksaa saman verran kuin ulkomaali, joka kestää 10+ vuotta?

Parasta öljyä tuo on ja mielellään ostaisin kotimaista, mutta esimerkiksi Bilteman hinta-laatusuhde on ylivoimainen.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 225
Tikkurilan terassiöljyn hinnoittelu. 9 litran pönttö maksaa yli 100 euroa. Miten lähes vuotuista uudelleenkäsittelyä vaativa pinnoite voi maksaa saman verran kuin ulkomaali, joka kestää 10+ vuotta?

Parasta öljyä tuo on ja mielellään ostaisin kotimaista, mutta esimerkiksi Bilteman hinta-laatusuhde on ylivoimainen.
Lisää suolaa haavoihin tästä artikkelista: Onko kalliilla ja halvalla puuöljyllä eroa?

Johtopäätös:

Emme huomanneet mitään eroa kalliin, keskihintaisen ja halvan öljyn välillä. Kun lautoja katsotaan aivan läheltä, näyttää itse asiassa siltä, että halpa öljy esti veden imeytymisen puuhun hieman paremmin kuin kalliimmat öljyt. Erot olivat kuitenkin niin pieniä, että ne saattoivat olla täysin sattumanvaraisia.
Valmistajat puhuvat itsensä pussiin suosittelemalla, että terassi käsitellään joka vuosi myös ”pitempään kestävällä” öljyllä. Suosittelemme ostamaan halpaa öljyä ja öljyämään terassin joka vuosi.
Öljyäminen kestää yhtä kauan kaikilla tuotteilla, mutta halpa öljy tulee neljä kertaa halvemmaksi.

Itse olen jo useamman vuoden vedellyt terassit Lidl:n puuöljyllä. Taitaa olla 3l/14€.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 331
Viestejä
4 157 436
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom