Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
113
Etkös sä just itisanoutunu?
Tuosta en tiedä mitään, mutta itseäni jäi vähän ihmetyttämään, että minkälaista työtä pystyy tekemään FLUNSSASSA, mutta pleikkaria ei pysty FLUNSSASSA pelaamaan? Ja WTF, siis ryyppääminen, koska se nyt on FLUNSSASTA ollut kiinni? Korkki auki, sillä se FLUNSSAKIN lähtee ja maanantaina tikkana TÖIHIN!!!!

Edit. Äh, ja aiheeseen, illalla töistä tullessa vitutti kehällä tötöilijät, mutta just nyt ei mikään!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Kun se flunssan pahin vaihe on päällä niin ei sitä hotsita pelailla vaan mennä sängyn pohjalle.

Nyt kuitenkin alkoi vituttamaan, kun muistelen mitä vittua viime työpaikan pomo sanoi, kun sairaslomasta soittelin "Tule vaan hommiin, että minulla on täällä nappeja". Siis tuo olisi ollut ihan hauska, jos pomo ei olisi ollut tosikko mulkku. Onneksi sai fudua ylipomolta, kun meni omia kivoja tekemään. Nyt ei enää vituta, kun tuon muistin myöskin.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Perheelliset, naimisissa olevat naiset, jotka roikkuvat kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla seuranhakupalstoilla sinkkuna "etsimässä elämänsä rakkautta"

Naapueustossakin asuu eräs "onnellinen" pariskunta, jossa vierailee kaikenlaisia Yön Timoja siipan ollessa työmatkoilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
401
Perheelliset, naimisissa olevat naiset, jotka roikkuvat kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla seuranhakupalstoilla sinkkuna "etsimässä elämänsä rakkautta"

Naapueustossakin asuu eräs "onnellinen" pariskunta, jossa vierailee kaikenlaisia Yön Timoja siipan ollessa työmatkoilla.
Kysymys kuuluukin, että miksi tuo sinua niin pahasti korpeaa? :)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
106
Pääsin 10 metrin päähän kotiovesta ja liukastuin -> solisluun murtuma. Eivät sentään leikkaa, mikä oli se onnekas puoli. En oikeen tiedä vituttaako vai ei?
 

soc

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
50
Kuulokkeiden tilaamisesta kulunu reilusti pidempään mitä pitäisi. Oletin niiden tulevan viimeistään tänään mut postilaatikosta tippu jotain aivan muuta kuin paketin saapumisilmoitus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
283
Duunissa YT:t ja armoton duunipaikkashuffle päällä, töitä on, se on varma, mutta mitä ja missä onkin eri asia. Stressaavaa tämmönen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 795
jep. vahva, nuori ylpeä itsenäinen länsimainen nainen on mielestään elämänsä huipulla, kun saa kaveripiirissään hyväksytyn sosiaalistatuksen kävelevänä hu*rav*ttuna ja siemennestepankkina. tämä toimintamalli opitaan mm. seuraamalla jenkkien pintaliitososialiitteja telkkarista.
Kannattaakin suosiolla jättää huomiotta moisilta kehuilta. Jos joku on vahva, tai vaikka toimekas, sen ei pitäisi romahtaa ainakaan kehumisen puutteeseen.

Pahinta mitä "voimakkaalle ja itsenäiselle naiselle" voi tehdä, on jättää tämä huomioimatta perjantai-illan, valomerkin mölyvallin rikkovaan äänenvoimakkuuksin. Liekö se sitten sitä "huomionhakuista persoonallisuushäiriötä", mene ja tiedä. Mukamas vaatimattomuus, on kumminkin niin läpinäkyvää väännetyin sanakääntein, että muutoin voisin uskoa vaikkapa psykopaatin rakastavan aidosti, jos hän niin kerran itse sanoo.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
455
Nyt kyrsii kyllä ja kovaa ihmisten junttius. Kotona viettämässä iltaa kerrostaloasunnossa. Vaimoni ja minä tupakoimme ajoittain vapaa-ajalla ja pääasiassa parvekkeella. Pari kertaa soi puhelin ja lopulta tulee tekstiviesti klo 19:18: "Asiakkaani on ostamassa teidän yläpuolelta asuntoa ja minun pitäisi pikaisesti saada teiltä tietoon yksi asia. T: kiinteistövälittäjä"
Soitan ja ilmenee, että yläpuolen asunto ollaan myymässä. Välittäjä ei ole huomannut mitään ongelmaa eikä kukaan aiemmin ole parveketupakoinnista valittanut, mutta muuttamassa oleva pariskunta on sattunut parvekkeelle juuri samaan aikaan tupakoinnin kanssa ja ovat nyt huolissaan siitä, että sylivauva mahdollisesti altistuu savulle. Ei tässä mitään, kerron olevamme joka tapauksessa muuttamassa puolen vuoden päästä pois ja tällaisesta syystä voimme ilman muuta neuvotella, että tupakalla voidaan käydä ulko-ovella vaikka sinällään parveketupakointi on yhtiöjärjestyksessäkin sallittu. Välittäjä on tyytyväinen ja pyytää voisiko vielä ostajan edustaja keskustella asiasta, johon tietenkin myönnyn.

Sitten puhelin soi. Suomenruotsalainen soittaja esittäytyy ostajan veljeksi (wtf) ja kerron samat asiat hänelle. Sanon, että sinänsähän parveketupakointi on yhtiöjärjestyksessä sallittua eikä kukaan ole aiemmin valittanut, mutta muuttavan perheen kanssa voimme sopia esimerkiksi tietyt kellonajat, jolloin parveke on aina savuvapaa ja käyttäisimme parveketta korkeintaan aikaisin aamulla ja illalla, mutta muuton jälkeen pitää tietenkin sopia asioista uusien omistajien kanssa. Kaveri päättää ottaa mulkkulinjan ja tivaa "ette siis aio lopettaa tupakointia". Hän vetää myös mukaan tietävänsä ammattini (terveydenhuoltoala, ilmeisesti hoitanut joskus heidän lastaan) ja sanoo, että on häpeällistä ammattiani ja edustamaani yritystä (jonka nimeää) kohtaan, että ylipäänsä tupakoin. Tähän totean vain kylmän viileästi, että on erittäin asiatonta ottaa keskusteluun mukaan ammattini ja illalla puskan takaa en osaa ottaa tupakointiin tämän enempää kantaa keskustelematta vaimoni kanssa. Onneksi pokka piti aivan loppuun asti, kun soittaja sadatteli samaan aikaan täysin ulkopuolisena, että tupakoinnille saadaan kyllä loppu vaikka sitten lakituvassa. Ja ei, kyseessä ei ollut mikään random-elämänkoululainen, vaan suomenruotsalainen pienen/keskisuuren mainostoimiston tj.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
401
Nyt kyrsii kyllä ja kovaa ihmisten junttius. Kotona viettämässä iltaa kerrostaloasunnossa. Vaimoni ja minä tupakoimme ajoittain vapaa-ajalla ja pääasiassa parvekkeella. Pari kertaa soi puhelin ja lopulta tulee tekstiviesti klo 19:18: "Asiakkaani on ostamassa teidän yläpuolelta asuntoa ja minun pitäisi pikaisesti saada teiltä tietoon yksi asia. T: kiinteistövälittäjä"
Soitan ja ilmenee, että yläpuolen asunto ollaan myymässä. Välittäjä ei ole huomannut mitään ongelmaa eikä kukaan aiemmin ole parveketupakoinnista valittanut, mutta muuttamassa oleva pariskunta on sattunut parvekkeelle juuri samaan aikaan tupakoinnin kanssa ja ovat nyt huolissaan siitä, että sylivauva mahdollisesti altistuu savulle. Ei tässä mitään, kerron olevamme joka tapauksessa muuttamassa puolen vuoden päästä pois ja tällaisesta syystä voimme ilman muuta neuvotella, että tupakalla voidaan käydä ulko-ovella vaikka sinällään parveketupakointi on yhtiöjärjestyksessäkin sallittu. Välittäjä on tyytyväinen ja pyytää voisiko vielä ostajan edustaja keskustella asiasta, johon tietenkin myönnyn.

Sitten puhelin soi. Suomenruotsalainen soittaja esittäytyy ostajan veljeksi (wtf) ja kerron samat asiat hänelle. Sanon, että sinänsähän parveketupakointi on yhtiöjärjestyksessä sallittua eikä kukaan ole aiemmin valittanut, mutta muuttavan perheen kanssa voimme sopia esimerkiksi tietyt kellonajat, jolloin parveke on aina savuvapaa ja käyttäisimme parveketta korkeintaan aikaisin aamulla ja illalla, mutta muuton jälkeen pitää tietenkin sopia asioista uusien omistajien kanssa. Kaveri päättää ottaa mulkkulinjan ja tivaa "ette siis aio lopettaa tupakointia". Hän vetää myös mukaan tietävänsä ammattini (terveydenhuoltoala, ilmeisesti hoitanut joskus heidän lastaan) ja sanoo, että on häpeällistä ammattiani ja edustamaani yritystä (jonka nimeää) kohtaan, että ylipäänsä tupakoin. Tähän totean vain kylmän viileästi, että on erittäin asiatonta ottaa keskusteluun mukaan ammattini ja illalla puskan takaa en osaa ottaa tupakointiin tämän enempää kantaa keskustelematta vaimoni kanssa. Onneksi pokka piti aivan loppuun asti, kun soittaja sadatteli samaan aikaan täysin ulkopuolisena, että tupakoinnille saadaan kyllä loppu vaikka sitten lakituvassa. Ja ei, kyseessä ei ollut mikään random-elämänkoululainen, vaan suomenruotsalainen pienen/keskisuuren mainostoimiston tj.
No huh huh, mistä se kiinteistövälittäjä sun numeron sai? Itse olisin toivotellut hyvää illanjatkoa kyseiselle kiinteistövälittäjälle ja kertonut tekeväni kotirauhan häirinnästä rikosilmoituksen jos ei soittelu / viestittely lopu ja painunut uudestaan tupakalle.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
455
No huh huh, mistä se kiinteistövälittäjä sun numeron sai? Itse olisin toivotellut hyvää illanjatkoa kyseiselle kiinteistövälittäjälle ja kertonut tekeväni kotirauhan häirinnästä rikosilmoituksen jos ei soittelu / viestittely lopu ja painunut uudestaan tupakalle.
Sai salaisen numeron naapurilta (ei toki olisi saanut sitä jakaa). Itselläkin kävi mielessä olla vittumainen heti alkuun yksilönoikeuksista puhuttaessa, mutta hyvät yläkerran naapurit on olleet, joten päätin tukea myyntiä. Lisäksi ajattelin olla kiva tuleville naapureille, kun en itsekään lastani savussa nukuttaisi. Tuo mulkkuus sai kuitenkin siinä määrin veren kiehumaan ettei taida kompromisseille enää olla sijaa.
 

Ryydike

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
970
Sai salaisen numeron naapurilta. Itselläkin kävi mielessä olla vittumainen heti alkuun, mutta hyvät yläkerran naapurit on olleet. Lisäksi ajattelin olla kiva tuleville naapureille, kun en itsekään lastani savussa nukuttaisi. Tuo mulkkuus sai kuitenkin siinä määrin veren kiehumaan ettei taida kompromisseille enää olla sijaa.
Minkä vitun takia sun naapurisi antaa salaisen numeronne ulkopuoliselle? Pane välit hetipoikki kys. naapuriin.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
455
Minkä vitun takia sun naapurisi antaa salaisen numeronne ulkopuoliselle? Pane välit hetipoikki kys. naapuriin.
Totta, tämän vuoksi selvittelinkin erikseen mistä numero on saatu. Ihmiset ei aina mieti numeroiden jakamista. Jotkut numerot on oikeasti aika spessuja ja varattuja kriittisiin asioihin. Varsinkin, kun tämä numero on alkujaankin annettu käytettäväksi vain ammatillisessa mielessä, ei naapurisuhteessa (tiedän, ei optimitilanne). Nostaisin älämölön naapurien kanssa, jos se jotain auttaisi. En kuitenkaan ole heille vihainen, ehkä mainitsen korkeintaan vastaan tullessa... Mutta tämä nyt on täysin erillinen asia tähän keskusteluun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
455
Tilanne elää. Tänään sain välittäjältä tiedon, että kyseiseltä soittajalta/ostajan edustajalta on tulossa kirjallinen anteeksipyyntö käytöksestään ja täydellisestä harkitsemattomuudestaan asiassa. En olisi uskonut, että näin tapahtuisi ilman omaa interventiota, mutta hyvä näin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Paula Vesala oli Emma-gaalan palkintorohmu!

Että tuon ämmän täysin läpimätä biisi tai ämmä itse oli palkintorohmu. Jos jotain tulee mieleen biisistä "älä droppaa mun tunnelmaa jaadaa jaaada jaa!" niin olisi vähän saunan takana tilaa. Vaihtuu kanava sekunnissa kun tuo... jätän laittamatta kuvia mitkä kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa. En vittu kestä kuulla sen joikaamista, kele stana. :spunch::sangry:
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Paula Vesala oli Emma-gaalan palkintorohmu!

Että tuon ämmän täysin läpimätä biisi tai ämmä itse oli palkintorohmu. Jos jotain tulee mieleen biisistä "älä droppaa mun tunnelmaa jaadaa jaaada jaa!" niin olisi vähän saunan takana tilaa. Vaihtuu kanava sekunnissa kun tuo... jätän laittamatta kuvia mitkä kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa. En vittu kestä kuulla sen joikaamista, kele stana.
Kuka seuraa tai ylipäätään alentuu katsomaan jotain Vitun Emma-Gaalaa? Kyseessä on vain ja ainoastaan ERITTÄIN pienen piirin ja suurten levy-yhtiöiden rinkirunkkausta pahimmillaan.

Pelkoa ja inhoa Emma-gaalassa: "Tunnen väkevää tarvetta tilata suosikkidrinkkini. Sen nimi on Taksi Helsinkiin." - Rumba.fi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Kuka seuraa tai ylipäätään alentuu katsomaan jotain Vitun Emma-Gaalaa? Kyseessä on vain ja ainoastaan ERITTÄIN pienen piirin ja suurten levy-yhtiöiden rinkirunkkausta pahimmillaan.

Pelkoa ja inhoa Emma-gaalassa: "Tunnen väkevää tarvetta tilata suosikkidrinkkini. Sen nimi on Taksi Helsinkiin." - Rumba.fi
En mä sitä edes katsonut. Uutisten otsikoilta ei voi välttyä, ja niitähän on riittänyt joka mediassa, mutta eipä kiinnosta klikkailla.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 174
Jospa söisit muutakin kuin einestä niin vastustuskyky voisi olla muutakin kuin olematon.
Omassa työpaikassa myös huomannut sellaista menoa, et vessassa käydessä jengi ei edes pese käsiä.. käytiin sitten kusella tahi paskeella.. Itse vessasta lähtiessä pesen kädet ja kyynärpäällä ovi auki... Koska em. käyttäjät.. hyj viddu.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Nykyajan AD/HD snäppäilykulttuuri IPhoneineen on tuhonnut yhden sukupolven. Nykyisten "nuorten aikuisten" henkinen kypsyys tai suoraan sanoen sen puute. Vastuun pakoilu, alkeellisimpien käytöstapojen puute ja mielenterveysongelmien taakse pakeneminen. Yhteiskunnan pitäisi maksaa ja järjestää kaikki nyt ja heti näille pilalle lellityille paskahousuille.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
28
saatana. saatanan saatana. mie olen teknisesti yksinäinen ihminen, mutta se ei haittaa koska olen speksannut elämäni just nappiinsa niin ettei se ole koskaan rassannut.
mä viihdyn omassa seurassani ihan hyvin. meno on suht spartalaista, mutta vitunko väliä kun pärjääminen on 100%.

ei sinänsä edes masenna.... paaaitsi että mä onnistun tunaroimaan tunne-elämäni sekaisin tämän tästä. paskan itsetuntoni takia olen omaksunut sen asenteen, että sama kokeilla kun ei se kuitenkaan toimi. tietääpähän totuuden. tämä on varmaan ehkä hiukan etäisen oloistakin.

mä olen taas siinä tilanteessa herätin vahingossa jonkun mielenkiinnon, ja tämä onnistui parilla lainilla hieromaan meikäläisen itsetunnon niin tappiin että menin hämilleni. tuntui niin vitun hyvältä, mutta se taas sekoitti pakan niin totaalisesti että hyvän olon sijaan mä olen kauhuissani. pääni on täynnä totaalista riittämättömyyden tunnetta.

tl;dr = ei kannata kieltää itseltään mitään, ne on kuitenkin tekosyitä. tulet kuitenkin kohtaamaan tilanteen myöhemmin eikä sulla ole hajuakaan mitä tehdä.
 

Zefram Cochrane

The Engineer
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 844
Eniten vituttaa demarit. Vasurit ja vihreät seuraa heti perässä.

Mitä tämä maa on tehnyt väärin, kun meillä on riesana yllä mainittu kuona?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
655
Auto hinurilla huoltoon ja nyt odotellaan soittoa, että kuinka kallis keikka tällä kertaa. Olisihan tässä tänään pitänyt töitäkin tehdä eikä vaan hoitaa autoa kuntoon.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
12
Asioin tänään Osuuspankin kanssa ja selvisi että asiakirjat, esim. pankin puolella tallennetut virkatodistukset, eivät näy firman vakuutuspuolella...Tieto asialla??
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Auto hinurilla huoltoon ja nyt odotellaan soittoa, että kuinka kallis keikka tällä kertaa. Olisihan tässä tänään pitänyt töitäkin tehdä eikä vaan hoitaa autoa kuntoon.
Siksi minä hävitin oman autoni poies ja taksilla menen, säästän kuitenkin kivasti ja aina on lämmin auto sekä varma peli alla.
Hermot lepää myöskin ;)
 

Perse-Laakkonen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
94
alkeellisimpien käytöstapojen puute
Tästä tuli mieleeni sellaiset ihmiset jotka eivät ikinä tervehdi. Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu se, että tuntemattomia tervehditään esim. kadulla tai hississä ja se on ihan ok. Mutta mielestäni jos kaksi ihmistä näkevät toisensa toistuvasti ja usein samassa paikassa esim. kuntosalilla niin kohdattaessa hyviin käytöstapoihin kuuluisi tervehtiä. Nyt käytävällä kohdattaessa käännetään katse maahan tai seinään eikä sanota mitään. No joo en yllättäen käy kuntosalilla mutta joskus kävin ja siellä oli muutama tuollainen tyyppi. Suurin osa toki tervehti mutta nuo muutamat eivät. Vielä uskomattomampia ovat ne, jotka eivät edes työpaikalla tervehdi. Ei tarvitse olla lähin työtoveri eikä välttämättä tarvitse olla töissä muuten missään tekemisissä keskenään mutta on se nyt jumalauta kumma jos viiden vuoden ajan näet jotakin tyyppiä viitenä päivänä viikossa monta kertaa päivässä ja ikinä tämä tyyppi ei sano sulle että "huomenta". Siinä väkisin rupeaa miettimään, että onko tuolla henkilöllä jotakin meitsiä vastaan ja luuleeko se olevansa jotenkin parempi vai mikä vittu siinä on.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 252
Tästä tuli mieleeni sellaiset ihmiset jotka eivät ikinä tervehdi. Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu se, että tuntemattomia tervehditään esim. kadulla tai hississä ja se on ihan ok. Mutta mielestäni jos kaksi ihmistä näkevät toisensa toistuvasti ja usein samassa paikassa esim. kuntosalilla niin kohdattaessa hyviin käytöstapoihin kuuluisi tervehtiä. Nyt käytävällä kohdattaessa käännetään katse maahan tai seinään eikä sanota mitään. No joo en yllättäen käy kuntosalilla mutta joskus kävin ja siellä oli muutama tuollainen tyyppi. Suurin osa toki tervehti mutta nuo muutamat eivät. Vielä uskomattomampia ovat ne, jotka eivät edes työpaikalla tervehdi. Ei tarvitse olla lähin työtoveri eikä välttämättä tarvitse olla töissä muuten missään tekemisissä keskenään mutta on se nyt jumalauta kumma jos viiden vuoden ajan näet jotakin tyyppiä viitenä päivänä viikossa monta kertaa päivässä ja ikinä tämä tyyppi ei sano sulle että "huomenta". Siinä väkisin rupeaa miettimään, että onko tuolla henkilöllä jotakin meitsiä vastaan ja luuleeko se olevansa jotenkin parempi vai mikä vittu siinä on.
Tämä on ihan totta. Välillä hämmästyttää tuo tuppisuumaisuus vaikka en itsekään nauti huomion keskipisteenä olemisesta enkä oikeastaan edes small talkista. Pahinta on työskennellä tuollaisten ihmisten kanssa ja varsinkin jos niitä ihmisiä on työpaikalla paljon. Edellinen työpaikkani oli juuri tuollainen introvertin paratiisi, jossa pystyi naputtaa konetta koko päivän ilman sanaakaan työkavereiden kanssa. Viereisillä työpisteillä istuvat tyypit saattoivat lähettää kysymyksiä sähköpostitse, sen sijaan että olisivat nostaneet takamustaan tai edes huikanneet. Sieltä löytyi paljon näitä ihmisiä joiden kanssa ei todellakaan turhia puhuttu tai edes tervehditty. Pidemmän päälle tuo ilmapiiri rupesi tuntumaan todella ahdistavalta ja robottimaiselta. Töihin vain mentiin tekemään töitä ja neljältä kotiin.

Nykyinen työpaikka taas on todella kansainvälinen ja vaikka Suomessa oleskeleva työporukka on edelistä työporukkaa suurempi (~30 henkeä) niin silti ryhmä tuntuu paljon edellistä tiiviimmältä ja pienemmältä. Jos olet saapunut toimistolle ennen muita ja aloittanut työt niin porukka tulee työhuoneeseen toivottamaan hyvät huomenet. Lounaalle lähdetään isolla porukalla ja taukoja vietetään myös porukalla. Päivän päätteksi halaillaan ja kirjaimellisesti työporukka on samaa perhettä. Tämä on myös jossain määrin ahdistavaa kun on vastikään vaihtanut tuollaisesta insinöörimäisestä ympäristöstä ympäristöön jossa harrastetaan small talkia ja kysellään kuulumisia. Välillä sitä huomaa kaipaavansa omaa tilaa ja päiviä jolloin voi tehdä töitä vain yksin. Pitäisi varmaan järjestää muutama etäpäivä...
 

Perse-Laakkonen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
94
Muuten erinomainen postaus, mutta en ihan hyväksy introverttiyttä tervehtimättä jättämisen perusteeksi. Lasken itsenikin introvertiksi sikäli, että mieluiten hengailen keskenäni. Ei kiinnosta muut ihmiset ja niiden paskat mielipiteet tai mitä liikettä ne veivas eilen salilla niin että nyt on domssit joka paikassa. Aivan sama. Vapaa-ajat vietän mieluiten kämpillä viinan ja pleikkarin parissa. Mutta ei se ole mikään peruste huonoille käytöstavoille. Kyllä kanssaihmiset pitää ottaa huomioon ja lähtökohtaisesti kaikkia pitää kohdella kunnioittavasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
66
Jep, monesti miettii että mitä ne ihmiset miettii kun jättää vastaamatta tervehtimiseen. Rapussa tervehdin porukkaa, vaikka en ole aivan varma onko talon asukkaita, moni vaan möllöttää takaisin ja hiihtää ohi. Kuntosalilla kun menee vaikka pukkariin ja siellä joku on, niin tervehdin. Vittu on vaivaannuttavaa, kun siinä sisään astuessa vaikka vilkaistaan nopeasti silmiin ja sitten kun tervehtii niin taas tyhjää taulua tulee vastaan. Mulla tulisi ainakin tyhmä fiilis, jos joku selkeästi tervehtii minua ja jättäisin vaan vastaamatta..

hyvän olon sijaan mä olen kauhuissani. pääni on täynnä totaalista riittämättömyyden tunnetta.
Sama, homma luistaa yhden tytön kanssa, mutta en tiedä uskallanko edes nähdä sitä...
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 344
1 m pituinen 1 € USB-jatkojohto Kiinasta on tainnut hajottaa parin euron antennillisten USB WLAN-tikkujen lisäxi myös emon USB 3-liittimen ja pari USB 2 etulevyn liitintä ku käyttänyt näitä tikkuja niissä.
 

Perse-Laakkonen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
94
1 m pituinen 1 € USB-jatkojohto Kiinasta on tainnut hajottaa parin euron antennillisten USB WLAN-tikkujen lisäxi myös emon USB 3-liittimen ja pari USB 2 etulevyn liitintä ku käyttänyt näitä tikkuja niissä.
Sen siitä saa kun ostaa e-baysta halpoja lapsiorjatyövoimalla kötöstettyjä piraattikiinanpaskeita. Meitsiäkin on haukuttu idiootiksi kun maksan 15 euroa Prisman rojuista mutta mitenkäs nyt suu pannaan?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 880
Jos olet saapunut toimistolle ennen muita ja aloittanut työt niin porukka tulee työhuoneeseen toivottamaan hyvät huomenet. Lounaalle lähdetään isolla porukalla ja taukoja vietetään myös porukalla. Päivän päätteksi halaillaan ja kirjaimellisesti työporukka on samaa perhettä.
Wtf... halaillaan :confused:

En yhtään osaa sanoa miten reagoisin, jos meidän (100 % miesvaltaisessa) työympäristössä kaverit tulis yllättäen halaamaan. Ei tuo nyt ainakaan ole mikään sosiaalisesti hyväksyttävä käyttäytymismalli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 158
Sen siitä saa kun ostaa e-baysta halpoja lapsiorjatyövoimalla kötöstettyjä piraattikiinanpaskeita. Meitsiäkin on haukuttu idiootiksi kun maksan 15 euroa Prisman rojuista mutta mitenkäs nyt suu pannaan?
Samaa kiinapaskaa se prisman kaapelikin on, mutta ainoastaan sillä erotuksella että prisma korvaa jos kaapeli sattuu jotain rikkomaan.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 252
Wtf... halaillaan :confused:

En yhtään osaa sanoa miten reagoisin, jos meidän (100 % miesvaltaisessa) työympäristössä kaverit tulis yllättäen halaamaan. Ei tuo nyt ainakaan ole mikään sosiaalisesti hyväksyttävä käyttäytymismalli.
Työympäristö ei olekaan 100% miesvaltainen ja päälle puolet porukasta on muualta kuin Suomesta. Normaaliahan tuollainen "käyttäytymismalli" on melkein missä tahansa muualla paitsi Suomessa jossa sitä omaa aluetta kunnioitetaan ja valvotaan ihan tosissaan.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Suomalaiseen identiteettiin tuppaa kuulua pienet piirit ja kuppikuntalaisuus. Tietyillä mestoilla ei voi kuin ihmetellä, kuinka pari tyyppiä on ainoastaan keskenään tekemisissä ja muille käännetään selkäpuoli eteen tai katse lattiaan. Uudet tai vähemmän tutut ihmiset, kun ovat niin helvetin ahdistavia, saatanan pelottavia ja eittämättä sarjamurhaaja-kouluampujia eikö vain? Kyseistä käytöstä on ilmennyt pääosin nuorilla naisilla - eikös naisten pitänyt olla luonnostaan sosiaalisempia tai avoimempia?

Toinen asia mikä hyppii silmille, tämä nykyajan vitsaus.. nimittäin jatkuva puhelimen/tabletin näprääminen. Oli tilanne tai ympäristö mikä tahansa, kaikki huomio on siinä pienessä suorakulmiossa. Näin siis opiskelupaikassa, lounastauolla, baarissa ja jopa teatteriesityksissä ja keikoilla.. Parhaimmillaan tutut ihmiset eivät vaivaudu avaamaan suutansa, mutta sen sijaan SIELLÄ VITUN SOMEN PUOLELLA tullaan tervehtimään ja kysellään kuulumisia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Työympäristö ei olekaan 100% miesvaltainen ja päälle puolet porukasta on muualta kuin Suomesta. Normaaliahan tuollainen "käyttäytymismalli" on melkein missä tahansa muualla paitsi Suomessa jossa sitä omaa aluetta kunnioitetaan ja valvotaan ihan tosissaan.
Mitä ihmeen halailua:eek: Se nyt vielä puuttuisi. Ihan riittää että jotkut ei ota mitään kontaktia ikinä, jotkut puhuu vain jos on pakko, toiset taas ovat normaaleja ja juttu lentää vaikka olenkin introvertti. Joo, on ulkomaalaisia ja suomalaisia ja kulttuurierot yms. Daa...

Ultimate vitutus hävisi just äsken kun kuulin hyviä uutisia, ding ding dind:tup: Luulin että jotain menisi päin persettä, mutta ylläri tuli nurkan takaa ja nyt voin leijua, ennen seuraavaa takaiskua:lol:
 

SuperEgo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
720
Muuten erinomainen postaus, mutta en ihan hyväksy introverttiyttä tervehtimättä jättämisen perusteeksi. Lasken itsenikin introvertiksi sikäli, että mieluiten hengailen keskenäni. Ei kiinnosta muut ihmiset ja niiden paskat mielipiteet tai mitä liikettä ne veivas eilen salilla niin että nyt on domssit joka paikassa. Aivan sama. Vapaa-ajat vietän mieluiten kämpillä viinan ja pleikkarin parissa. Mutta ei se ole mikään peruste huonoille käytöstavoille. Kyllä kanssaihmiset pitää ottaa huomioon ja lähtökohtaisesti kaikkia pitää kohdella kunnioittavasti.
Totta, se, vaivautuuko joku tervehtimään toisia, ei tosiaan kerro mitään siitä, onko kyseessä introvertti vai ekstrovertti. Ja jos jotakuta noin yleensäkin vituttaa se, etteivät kaikki ole ekstrovertteja, vikaa kannattaa kyllä ehdottomasti etsiä ihan oman pääkopan sisältä.

Itse olen törmännyt vähänkin isommilla työpaikoilla siihen ongelmaan, ettei millään muista, ketä on jo sinä päivänä tervehtinyt. Silloin joku voi jäädä tervehtimättä ja joku tulla tervehdittyä useampaan kertaan. Mutta se nyt menee ihan syntymähajamielisyyden piikkiin.
 

DonX

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
289
Soitin liikkeen numeroon, kysyin hyödykkeen saatavuutta. Luvattiin olevan hyllyssä. Vapaapäivän kunniaksi , kalkinpoisto operaatio espresso masiinaan. Lähdin sitten ajamaan liikkeeseen, saadakseni kalkinpoistoon soveltuvaa puhdistusainetta( lienee zitruunahappoa). Liikkeen omistaja paikalla. Ei ollut tavaraa. Epäili että en ole edes soittanut liikkeen numeroon. Piti ihan näyttää kännykkä! Neuvottelun tuloksena saanen alennuksen, kun taas huomenna meen uudestaan. 160 km ajoa yhteensä sitten mittarissa.
Ja olisin sitten vasta huomenna aloittanut huollon.
Espresso puutosta havaittavissa :-/
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
747
Yövuoron jälkeiset päivät kipeänä, polla sekaisena ja ristiselkä kipeänä. Ja huomenna seittämäx. Ja minä kun yritin lusmuksi ruveta, mutta en onnistunut. Ja sitten taas yövuoroojaa.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Kävin tuossa tupakilla ja ohimennen kuulin kuinka naapurin pariskunta viettää perjantai-iltaansa huutamalla toisilleen kuin palosireenit ja sen minkä sanoista erotin, jonkin sortin läpsimistä siellä harrastetaan kannanottojen tehostamiseksi. Voi kuinka mahtavaa.
Ja näemmä tästä on tullut jokin kuukausittainen harrastus. Sen verran on huutoa ja pauketta kuulunut taas, ettei tuota ihan normi-illanvietoksi voi olettaa. Vitun vittua, pitääkö mun muka pilata hyvä kalsarikänni soittamalla noista poliisille? Vittuako sitä yhdessä asumaan, jos ei osaa riitojaan selvitellä asiallisesti?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Ja näemmä tästä on tullut jokin kuukausittainen harrastus. Sen verran on huutoa ja pauketta kuulunut taas, ettei tuota ihan normi-illanvietoksi voi olettaa. Vitun vittua, pitääkö mun muka pilata hyvä kalsarikänni soittamalla noista poliisille? Vittuako sitä yhdessä asumaan, jos ei osaa riitojaan selvitellä asiallisesti?
Mitä pilaamista? Soita poliisi, ei se omia kännejä häiritse, jos poliisit tulee jotain kyselemään, niin skarppina vastaat. Muuten voit katsoa josko toinen lähtee putkaan tai lanssiin.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Mitä pilaamista? Soita poliisi, ei se omia kännejä häiritse, jos poliisit tulee jotain kyselemään, niin skarppina vastaat. Muuten voit katsoa josko toinen lähtee putkaan tai lanssiin.
Kakanmarjat. Ilmeisesti järkeytyivät ja ainakin jompikumpi on lähtenyt vetämään, kun auto on pihasta hävinnyt. Pitäis varmaan seuraavalla kerralla mennä rimpauttamaan ovikelloa ja pistää pari napsua naamariin molemmille sellaisilla terveisillä että tulen jakamaan lisää jos sama meno jatkuu.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 795
Enpä tiedä mikä onkaan se vitutus.Kävin näin yötä myöten heittämässä lenkin, joka teki rannekkeen minimiasetuksen 9304 askeleesta jo +939askelta. Siispä reippaalla 10 000 askeleen lenkillä, koska tiedän olevan piakkoin aivan tööt taas pariksi päiväksi. Mutta viikko on mennyt katkeamatta ja se oli eräs päämäärä.

Suomalaiseen identiteettiin tuppaa kuulua pienet piirit ja kuppikuntalaisuus. Tietyillä mestoilla ei voi kuin ihmetellä, kuinka pari tyyppiä on ainoastaan keskenään tekemisissä ja muille käännetään selkäpuoli eteen tai katse lattiaan. Uudet tai vähemmän tutut ihmiset, kun ovat niin helvetin ahdistavia, saatanan pelottavia ja eittämättä sarjamurhaaja-kouluampujia eikö vain? Kyseistä käytöstä on ilmennyt pääosin nuorilla naisilla - eikös naisten pitänyt olla luonnostaan sosiaalisempia tai avoimempia?

Toinen asia mikä hyppii silmille, tämä nykyajan vitsaus.. nimittäin jatkuva puhelimen/tabletin näprääminen. Oli tilanne tai ympäristö mikä tahansa, kaikki huomio on siinä pienessä suorakulmiossa. Näin siis opiskelupaikassa, lounastauolla, baarissa ja jopa teatteriesityksissä ja keikoilla.. Parhaimmillaan tutut ihmiset eivät vaivaudu avaamaan suutansa, mutta sen sijaan SIELLÄ VITUN SOMEN PUOLELLA tullaan tervehtimään ja kysellään kuulumisia.
Olisiko näin ymmärrettävä sittenkin, että nuo yksilöt vaan saa googlella kiinnostuksensa. Rasittavia osaavat olla silloin, kun googlea ei osata käyttää. Muutoin ei itseäni haita, jos eivät ole tiellä. Itseäni ottaa tuo keski-ikäisten avuttomuus päähän, enemmän kuin varmaan kun saisi henk.kohtaisesti ottaa.
Moni asia kumminkin ratkeaisi pelkästään sillä että joku papattaisi siellä niille nuorille itse elämää, ehkäpä katkelmia itsestään mutta muutoin ovat turhuutta he ääneen huolestustuneet huolineensa.

Mutta, Oravamedian käpy, se on asia sellainen että se someviha voi kääntyä toisin päinkin. Oikeastaan mitään suurempaa muutosta ei taida olla tapahtumassa. On nimittäin niin, että pienet dietit eivät kerää kiinnostusta, herätä seuraavassa silmänräpäyksessä lihavuusleikkauksessa. Onneksi itse osaan käyttää sillä googlea, enkä odota tietämystä ilman googlea.


Jos lakataan leikkimästä mistään tietämätätöntä, ja otetaan nytpä vaikkapa tuo Veijo Pasasen (Pelle Hermanni kunnanjohtajana) "Juhani On Kuumeessa"-näytelmänä vuodelta 1985, jossa lahjotettiin järvi suvaitse... Kohtapa työ sen saattee nähdä (videon 37:17)! , on suomalaisuus ollut perseestä jo iät ja ajat.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
655
Auto hinurilla huoltoon ja nyt odotellaan soittoa, että kuinka kallis keikka tällä kertaa. Olisihan tässä tänään pitänyt töitäkin tehdä eikä vaan hoitaa autoa kuntoon.
Auto haettu eilen huollosta ja nyt sitten tapellaan myyjäliikkeen kanssa korvauksista. Juuri tuli puoli vuotta täyteen auton kanssa, niin en ensin ilmoittanut heille, että josko haluaisitte itse korjata, niin nyt ilmoittivat etteivät voi osallistua auton korjauskuluihin. No katsotaan mitä kuluttaja-asiamies on mieltä. Auton yhden bensasuuttimen o-rengas oli asennettu paikalleen jotenkin virheellisesti, mikä aiheutti nyt vasta kovemmilla pakkasilla sen, että polttoainetta pääsi sieltä välistä vuotamaan. Ja tämä vika on siis autossa ollut varmasti silloin kun sen ostin, koska autoon ei omana aikanani ole huoltoja tehty, joissa oltaisiin suuttimiin koskettu. Ja koska kyseessä on bensa-kaasuhybridi ei vika ole ilmennyt aiemmin, kun vasta nyt kovemmilla pakkasilla, kun auton tarvitsee käyttää lämmetäkseen bensaa enemmän.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Aina melkeen kannattaa olla sinne myyjäfirmaan ensin yhteyksissä jos aikoo niiltä jotain saada, muuten menee aina vääntämiseksi
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 560
Viestejä
4 166 325
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom