Keilaus

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
1 510
Eipä haulla löytynyt tästä urheilulajien kuninkaasta vielä ketjua.
Onko täällä harrastajia?


Itse olen satunnaisesti monen monta vuotta käynyt radalla mutta olen aika surkea pelaaja. Nyt olisi mielessä vaihtaa huvituksesta harrastukseksi.
Mitä vinkkejä pelaajilla on aloittelijoille? Tuntuu että sopivan pallon hankkiminen olisi aika korkealla, radan omat pallot on aina jotenkin epämukavia.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
1 510
Reaktiivipalloa olen miettinyt, nehän on epäkeskoisia? Jotenkin ihmeellisesti tuntuu luontevalta heittää kierteellä palloa ja ei se liukkaalla ja öljyisellä uretaanipallolla toimi kovin hyvin. Heh, olisiko Wiitä pelatessa opittu.
 

ebu

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
117
Komppaan Skrapaa. Proshoppiin juttelemaan, ne tietävät mistä puhuvat. Katsovat sinun heittoasi ja sitten juttelette millaista palloa ja porausta kaipaat. Tai vaikka pari palloa. Jos kaipaat apua jyrkemmän kulman saavuttamiseksi, niin liukuva reaktiivinen saattaa olla ok. Sen hallitseminen vaihtuvissa olosuhiteissa ei sitten aina olekaan niin helppoa. Kaveriksi voi silloin kaivata pidemmältä matkalta töitä tekevää palloa.

Mutta nämä asiat selviävät kun juttelet ammattilaisen kanssa.

Ja Youtubesta löytyy monta hyvää videota. Itseä jaksaa aina kiinnostaa ne teknisemmät ja monesti tuleekin katsottua slow motion -vidoita.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 432
Pelkästään se, että aloin tukemaan heitossa toisella kädellä sitä heittoliikettä teki ihmeitä tuloksille. Pitäs kyllä käydä uudestaan keilaamassa, on ollut vähän taukoa taas.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 265
Viestejä
4 231 258
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom