Kehonmuokkaus (tatuoinnit/lävistykset)

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
39
No niin. Tavoite ois tän vuoden aikana kädet kokonaan. Sit jalkoja ja selkää jatkaa. Mut miten saa aikoja on eri asia.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
330
Ajat ei onneksi ole ongelma täs pääs. Valuutta on :D kaulalle varasin ajan kans ensi joulupyhille. Tulee tuohon naapuripitäjään yks vieraileva tatuoija silloin niin pakko käyttää mahdollisuus :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
39
Mulla on kaula valmis muutamia täyttöjä varten.

Aikoja saa mut käynyt kahdella ainoastaan niin yritän samoilla tyypeillä käydä:)
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
330
Nyt yllättäen se kyynärpää ei ollutkaan paha paikka laittaa leimaa kun sillä aloitettiin. Mutta sormet… voi vittu!
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
39
Mulla sormet ei taas tuntuneet juuri miltään.

Oma viime vk aika siirtyi (jooh pienoinen pettymys kun tatskaaja kysyi). Siirtyi 2kk päähän.
Toinen on vastannut jotain niin saa nähä koska täyttöajat.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Oi Oi.. se ois Tiistaina kokopäivän aika, sanoin et kuule tee mitä haluat kuhan jatketaa edellistä eteepäin.

Tatuoija ollu 3kk saikulla(ranne vittuilee), yllättäen tulee töihin just takasin ku mulla on aika.. taitaa olla sillekki mieluinen homma :D

Viimeks oli 8kk jonotus sille, nyt oli 4kk, mitähän seuraavaks.

EDIT: Peruuntu aika, korona artistilla :(
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
39
:(

Mä pääsin ex tempore eilen. Idean keksi oma tytär ja siitähän se ajatus sitten lähti :joy:

Ens kuussa täytetään kaulan raot. Ei malta oottaa taas. Varsinkin kun ei tuntunut miltään.

Venytyskorut löyty mutten tiedä jaksanko aloitella. Sormuksia yritin pitää mut sairaus ei vaan anna periksi ja oikeassa kädessä en vain osaa.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Noni vihdoin eileen pääs tatuoitavaks, kahen vai kolmen peruuntuneen ajantakia.. sen verran kiire Artistilla ku joutuu tekee pitkää päivää peruuntuneiden aikojen takia ettei nyt ihan älyttömän isoa lähetty tekee, vapaat kädet annoin sille et sai tehä mitä haluaa ni tommosen se sitte teki siihen.
Tällä kertaa oli ajoittain jopa herkkiä paikkoja ja joutu ihan irvistämääki muutaman kerran, varsinki tossa solisluun kohilla teki gutaa :D
1653624009756.png


Samalla vähä väritteli vanhaa ku oli lähten väriä sen verran parantuessa.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 026
Ite innostuin pitkästä aikaa lävistyksistä. Niitä on ollut 20v aikana siellä sun täällä, korviksista luovuin kun piti alkaa kuulosuojaimia käyttää töissä, ja ne painoi ikävästi. Nappikuulokkeiden vaimennusominaisuudet on nykyään kuitenkin sillä tasolla, että niillä pärjää fiksaamo-oloissa, joten otin kesälomalla kauan miettimäni industrialin.

Näytti yksinään tylsälle, niin kaapista korut takas korvanlehteen ja vielä lävistäjälle reissu ja nenäkoru, mitä miehenä olen aina kammonnut.. Mutta alkaneet niin paljon yleistyä miehilläkin, että liityin porukkaan mukaan. Nenä paranikin kuukaudessa jo siihen, että korun pystyi vaihtamaan renkaaseen ja pidänkin lävistyksestä paljon.

Industrial onkin sitten asia erikseen. Ollut likemmäs 2kk ja oli pitkään tosi kipeä, osui siihen mikä tahansa vähänkään. Nyt on kipeä vaan joskus aamuisin, jos nukkunut sen päällä. Mutta turvoksissa se on edelleen, olematta tulehtunut. Paranemisajaksi kyllä sanottiinkin 3-6kk, mitä en uskonut, mutta nyt alan uskoa. En suosittele kyllä välttämättä kenellekään, sen verran haastava paranneltava. En aio kuitenkaan luopua, kun oli pitkäaikainen haave :D
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
327
Miks ei, toihan on melkeen muotia nykyää.. Vähä valkosella tatuoi mustan päälle vielä jotaa.

Jos ei o sun mielee ni suu suppuu, arvostelu vapaa alue ja jokainen tekee omalle kehollee mitä haluaa.
Toki, mut yleensä jos esität ideoita, niin välttämättä kaikki eivät ole samaa mieltä sinun kanssasi.
Jos oletus on täytyy tykätä, niin älä helvetissä lähetä yhtään kuvaa, mielipidettä tai muuta vastaavaa foorumille, missä ajatukset ovat vapaita. Pysy vaan siellä tutussa ja turvallisessa me ollaan niin ihguja saitille. Tämä ei koskenut kuvan lähettäjää.
 

B12

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
3 578
Muutamana viime vuotena silmään pistänyt ilmiö, että nuoret (amis)tytöt ottavat tosi isoja tatuointeja tosi nuorena. Ei minulla sinällään mitään tatuointeja vastaankaan ole. Toinen muoti tuntuu olevan ottaa sikinsokin iso määrä merkityksettömiä pikkukuvia tyyliin hello kitty ja pelikortteja tms. Kuin olisi lapsi tussilla piirrellyt ääriviivoja.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Toki, mut yleensä jos esität ideoita, niin välttämättä kaikki eivät ole samaa mieltä sinun kanssasi.
Jos oletus on täytyy tykätä, niin älä helvetissä lähetä yhtään kuvaa, mielipidettä tai muuta vastaavaa foorumille, missä ajatukset ovat vapaita. Pysy vaan siellä tutussa ja turvallisessa me ollaan niin ihguja saitille. Tämä ei koskenut kuvan lähettäjää.
Oli aistittavissa tommonen "no mä en ainakaa ite ikinä tommosta ottas omaa kehooni hyi, eikä mulla oikeesti olekka yhtää tatuointia itellä, kuhan täällä vaa huutelen ja arvostelen" fiilis :D

Tekstin välityksellä on toki aina vähä paha saada sitä oikeeta tarkotusta perille ni pitää olla vähä tarkempi , eikä missää nimessä pidäkkä kaikkien olla samaa mieltä, siintä tulis hittojaka, asiat vaa voi esittää myös toisin.

Muutamana viime vuotena silmään pistänyt ilmiö, että nuoret (amis)tytöt ottavat tosi isoja tatuointeja tosi nuorena. Ei minulla sinällään mitään tatuointeja vastaankaan ole. Toinen muoti tuntuu olevan ottaa sikinsokin iso määrä merkityksettömiä pikkukuvia tyyliin hello kitty ja pelikortteja tms. Kuin olisi lapsi tussilla piirrellyt ääriviivoja.
Jep ite tossa tänää viimeks kaupassa kattelin et on nää tatuoinnit kyl lyöny läpi , ku ei o väliä onko 18v vai 70v ni kuvaa löytyy.. vajaa 25v sitte vielä mut yritettii potkia tehtaalta pihalle ku oli tatuointi näkyvällä paikalla ja kielikoru. :)
En tiiä minkä ikänen oli yks pappa minkä näin tos pari pv sitte mut oli kyl varmaan koko vartalo tatuoitu kaulat ja kädet ainaki oli ihan kokonaa, ikää oli varmasti se 70-80v.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
327
No on leimoja, on katsottu originaaleja hyttysneuloilla tehtyjä ja koneella.
Suvussa poliisikoiran tappaneen herkän taiteilijan leimoja lyöneen. Mikähän teidän mielestä on se taho, joka voi antaa arvion tähän ketjuun.
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 207
Noin tunti sitten kotiuduttu tatuointistudiolta, pohkeeseen vähän väriä. Kolme viikkoa parantelua ja jälkeen vielä loput yksityiskohdat. Lävistyksiä ei ole (enää) kuin yksi rengas korvassa. Epäsymmetria on kiva juttu!
173404364_10158864610469029_3418685956913136521_n.jpg20220922_133352872_iOS.jpg20220922_150233834_iOS.jpg

EDIT: Ja joo, kuten varmaan kaikki huomasivat, tuo kuva korvarenkaasta on otettu "vähän" aiemmin... :geek:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 639
Vaikka itse olen ihan paljas enkä paljoa näistä välitä niin työkaverin tatska on hienoin ikinä.

Heidän vauva kuoli viiden päivän iässä (kätkyt kuolema) niin kaveri tatuoi sen pikkuisen kämmenen ranteen sisäsyrjään.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
1674587375226.png


Tämmöstä tänää tänne, 6h meni ja viiminen tunti yhtä tuskaa, muuten ei oikeestaa sattun sen enempää ku muutenkaa vaik epäilin et toi olis ollu herkkä paikka.
vähä reilu 20cm x 20cm toi kuva.
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 207
20230808_143611715_iOS.jpg20230808_143619503_iOS.jpg20230808_143625240_iOS.jpg

Tuosta pohkeeseen tulleesta lotus-kukasta tuli sen verran upea, että sen ympärille lähdettiin rakentamaan kyynärvarren projektia.
Nyt on jotakuinkin puolet tehtynä. Tuo aallokko jatkuu käden toisellekin puolelle, ja kyynärpää tulee ympäröityä, eli koko kyynärvarsi tulee täytettyä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
39
Onpas ketju jäänyt vähäiselle huomiolle. Kovasti tässä kesän aikana yrittänyt leimoja ottaa.

Lokakuulle alkaa jalkojen täyttö ylhäältä. Vähän jännittää.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Ideoita on, mutta ne odottaapi sopivaa hetkeä. Eri kirjoista tiettyjä symboleita. Mitään hihaa en tule laittamaan vielä pitkään aikaan jos koskaan
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 273
Industrial onkin sitten asia erikseen. Ollut likemmäs 2kk ja oli pitkään tosi kipeä, osui siihen mikä tahansa vähänkään.
Miten toi industrial eroaa helix lävistyksestä? Suunnittelin joskus sellaista kun lähteissä mainitaan ettei se satu paljon ja paranee suht nopeasti. Jos se tuollaista on niin ei kyllä kiinnosta kärsiä. Ei kannata ainakaan sille korvalle ottaa jolla nukkuu (yleensä oikea).

Nuorempana meinasin ottaa pienen Quake logon niskaan, onneksi skippasin :)
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
1 505
Miten toi industrial eroaa helix lävistyksestä? Suunnittelin joskus sellaista kun lähteissä mainitaan ettei se satu paljon ja paranee suht nopeasti. Jos se tuollaista on niin ei kyllä kiinnosta kärsiä. Ei kannata ainakaan sille korvalle ottaa jolla nukkuu (yleensä oikea).

Nuorempana meinasin ottaa pienen Quake logon niskaan, onneksi skippasin :)
24-vuotiaana otin kaikki lävistykset pois, mutta oli molemmissa industrialit. Toinen teki sen että tehdessä meinasi taju lähteä mutta se oli varmasti verensokeri. Mutta komppaan, ei kannata jos se vaikka tyynyyn hinkkaa ja tämä on vain minun oma mielipide. Sama oli kun koko nännipiha oli lävistetty niin se oli ikävä kun se takertui turvavöihin, reppuun yms.

Quake-logon olisin itse voinut hankkia, mutta ei se ole niin hauska kuin hauiksen alapuolella peukkua näyttävä falloutboy :D

Muokkaan vielä että se Industrial ei ollut kipeä, vaan takertui helposti. Se ei tuntunut myöskään ikinä parantuvan kokonaan vaan tuntui pieni kuumotus kokoajan, ei kuitenkaan tulehtunut. Industrial oli aika monta vuotta.
 

Beefeater

BANNATTU
BANNED
Tukijäsen
Liittynyt
24.01.2023
Viestejä
195
Löytyy kuvia molemmista jaloista ja käsistä, kaikilla joku merkitys, mutta voisin kyllä ottaa myös huvikseen vaan jonkun kivan kuvan ilman syvempää tarkoitusta. Yksi kuvista on Chris Garverin tekemä. Lävistyksetkin löytyy molemmista korvista, jotka otettu joskus ala-asteella, kun päätettiin alkaa koviksi rokkareiksi, ne on sitten vaan jäänyt ja nykyään olisi vaikea olla ilman. Kannan kuvani ylpeydellä, enkä häpeä, mutta olen päätynyt siihen, että tarvittaessa kaikki kuvat saa piiloon, kunhan vaatetuksessa on pitkät hihat ja lahkeet. Se on kyllä huvittavaa, millaisia stereotypioita vielä nykypäivänäkin tatuoinnit ihmisissä herättävät. Vanhassa naapurustossakin kuuli ihmisten puhuvan pihalla, että ”tuolla se tatuoitu korvakorumies menee”, hymyillen aina toivotin hyvät päivät ohi kävellessä. Jotkut taas pelkää. Olen kuitenkin vain leppoisa isoisä (nuori sellainen), työskentelen johtavassa asemassa tehden päivittäin yhteistyötä kansainvälisten yritysten kanssa ja vapaa ajalla sitten matkustelen vaimon kanssa. Ehkä näytän sitten linnakundilta farkuissa ja t-paidassa :lol:
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 207


Tuosta pohkeeseen tulleesta lotus-kukasta tuli sen verran upea, että sen ympärille lähdettiin rakentamaan kyynärvarren projektia.
Nyt on jotakuinkin puolet tehtynä. Tuo aallokko jatkuu käden toisellekin puolelle, ja kyynärpää tulee ympäröityä, eli koko kyynärvarsi tulee täytettyä.
Tämä sai eilen jatkoa.

Aloitettiin kyynärpään väritys, ja ruvettiin tekemään kyynärvarren "piilopuolelle" aaltoa ja varjostusta. Kuukauden verran taas parantelua, sitten viimeistellään kyynärpää ja loput kukkasen varjostuksista.

20230913_124732860_iOS.jpg20230913_124738536_iOS.jpg
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 675
Viestejä
4 188 462
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom