Kehitysehdotuksia kauppa-alueelle kategorioihin

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 307
Teen jonkin verran käytetyn tavaran kanssa kauppaa ja ei ole kovin helppoa löytää "hyvää" paikkaa sitä tehdä. Kaikissa on omat ongelmansa. Mielestäni io techilla olisi paikka iskeä tähän saumaan. Täällä homma toimii pääasiassa hyvin kun on epärehelliset kaupankävijät keskustelu jossa voi epäselvyydet selvittää ja palautejärjestelmä toimii. Esim. Torissa josta kyseinen ominaisuus puuttuu tuntuu ostoilmoituksiin tulevan käytännössä aina huijaus viestejä eikä ihmisten kanssa uskalla niin turvallisesti käydä kauppaa kun ei tiedä onko myyjä aikaisemmin tehnyt kauppoja.

Selkein parannuskohde kuitenkin olisi tehdä hieman lisää kategorioita alueille tai jokin suodatin jolla sitä jakaa. Esimerkkinä vaikka, että koitan ostaa 17" läppäriä käytettynä jolloin turhaan kaikki 15.6" yms. on näkyvillä ja kaikissa ei edes lue otsikossa näytön kokoa niin vasta avaamalla selviää. Tietysti ongelmana se ettei saisi liian jaoiteltu tulla tai joillain voisi olla ongelmia selata? Viallisille/rikkinäisille tavaroille voisi olla oma alueensa kanssa. Itseni mukaan lukien jotka tykkää korjailla ja puuhastella voisi etsiminen onnistua helpommin kun ei tarvitsisi ehjien joukosta etsiä.

Ostetaan aluetta sanotaan aina turhaksi ja siltä se pitkälti tuntuukin. Jotenkin hullua, että kaikki ostoilmoitukset lyödään samaan läjään. Eikö niitä voisi edes vähän jaotella niin myyjänäkin olisi helpompi bongata juuri oikea. Nyt tuntuu, että toi koko alue perustuu siihen, että uppaillaan ja tuurilla joku huomaa. Harvoin itsekään tuoreimmat sivua pidemmälle katson.

Ainakin itse arvostaisin kun olisi selkeät alueet ja voisi vain läppäreistäkin tiettyä osaa tarkastella. Joskin luultavasti jakaisin sen vain 17" ja isommat ja muut omaansa kun nykyään 15.6" saa niin pieneen tilaan ja 14" saattaa olla entisessä 13.6" koossa jne.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 845
Tällaisesta itse haaveillut. Valtavan työnhän tuo vaatisi, mutta olisi paljon käyttäjäystävällisempi, kun voisi selata joko alueen kaikkia osioita, vain tiettyä osiota tai suodattaa jonkun niistä pois. Samalla voisi lisätä suodattimia, kuten aloituksessa mainitut tuumakoot läppäreihin. Saisi SSD:t ja kiintolevyt erikseen, kotelot ja virtalähteet erikseen, hiiret ja näppäimistöt erikseen jne. kun harvemmin itse ainakaan noista mistään molempia olen ostanut samaan aikaan/samalta myyjältä.

kauppa-alue_2023.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 005
Viestejä
4 191 761
Jäsenet
70 840
Uusin jäsen
SuomiP4ju

Hinta.fi

Ylös Bottom