Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, tuo on mielenkiintoinen juttu. Mistä löytyisi lisätietoa, mitä ja paljonko kestää säätää ja mikä menee överiksi eli tuhoaa Windows-asennuksen?Eli säätäjät, virittelijät ja harrastajat ja muistien kellottajat ja curve-optimoijat tuhoaa itse oman Windows-asennuksen kerran vuodessa.
Hei, tuo on mielenkiintoinen juttu. Mistä löytyisi lisätietoa, mitä ja paljonko kestää säätää ja mikä menee överiksi eli tuhoaa Windows-asennuksen?
Joskus sadepäivinä olen muistien kellottamista hieman googlaillut, ja vastaan on tosiaan tullut mainintoja winkkarin uudelleenasennuksista. En ole viitsinyt tuota vielä paljon kokeilla, kun ei ole kovin miehekkäitä muistejakaan toistaiseksiEi kai siitä ole muuta kuin mutu-juttua.
Mun omien havaintojen mukaan etenkin epävakaat muistit eli muistien kellotuskokeilut saa Windowsin lahoamaan, mutta siitä on jo mennyt aikaa kun nykyiset muistit tuli viilattua.
Curve-optimizer on multa vielä tekemättä. En ole ihan varma onko hyödyt isommat kuin haitat. Sopivaa sadepäivää odotellessa.
En ole viitsinyt tuota vielä paljon kokeilla, kun ei ole kovin miehekkäitä muistejakaan toistaiseksi
Curve-optimizer viitannee AMD-puolelle