Käyttäjäperäinen ongelma

Liittynyt
13.08.2021
Viestejä
436
Hei saanko kysyä?
Onko Win 11 käyttöjärjestelmässä tullut muutos että lataukset-kohta resurssihallinnassa näyttää vain viimeisimmät tiedostot ettei pääse selaamaan? (Oma kone ollut lainassa).

Toisekseen oliko millä nimellä Win 10-järjestelmässä komento millä saa ikkunan piilotuksen pois kun siirtelee ikkunoita? Mielestäni jokaisen asetusvalikon olen käynyt työkoneessa läpi.
 
Onko Win 11 käyttöjärjestelmässä tullut muutos että lataukset-kohta resurssihallinnassa näyttää vain viimeisimmät tiedostot ettei pääse selaamaan? (Oma kone ollut lainassa).
Itsellä ei Win 11:a vielä ole, mutta sellainen tuli mieleen, että olisikohan lainaaja poistanut käyttönsä jäljet jollakin tilapäistietojen puhdistusohjelmalla? Esimerkiksi CCleaner taitaa oletusasetuksin putsata myös tuon Lataukset-kansion.
 
Tästä tulee kyllä mieleen ihan teiniajat.
Joko selaushistoria hukassa tai ladatut aikuisviihteet ja kunnon vanha kikka piilottaa kansio ❤️
Ei aivan auennut ongelma mutta vaikuttaisi että lainaaja on poistanut sinulta ne jotka ovat nyt hukassa.
 
Screenshot 2024-10-24 120335.png


Mulla on Windows englanniksi mutta koitan muistella mikä se oli suomeksi. Win10:ssä Lataukset(Downloads) hakemisto Resurssien Hallinta ikkunassa ku painaa hiiren oikeaa avautuu valikko josta voi valita millä perusteella tiedostot ryhmitetään ja järjestetään. Kuvassa kumpaanki on valittu Viimeinen muokkaus päivämäärä, että se uusin ladattu tiedosto on aina ylimpänä. Nuihin kumpaanki ku vaihtaa Nimen, niin saa aakkosjärjestykseen.

EDIT: Vai ymmärsinköhän ihan väärin mitä tässä haettiin... :D
 
Pahoittelut. Luulin olevani selkeä :)
Eli tähän näkymään tullut pitkä vino tiedostoja aikaisemmin ja nyttemmin kaikki on poistuneet.

Exampleee.png
 
Toisekseen oliko millä nimellä Win 10-järjestelmässä komento millä saa ikkunan piilotuksen pois kun siirtelee ikkunoita? Mielestäni jokaisen asetusvalikon olen käynyt työkoneessa läpi.
Paina WIN + R sekä kirjoita: systempropertiesperformance ja paina ok. Siellä pitäisi olla rastittavissa valinta, että näyttää ikkunan sisällön siirrettäessä.

1729840236715.png
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 749
Viestejä
4 464 807
Jäsenet
73 797
Uusin jäsen
jani12

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom