Ovatkohan samat uuvatit vinkumassa ilmaisia korjaamopalveluita autoharrastajilta, nehän tykkää ruuvata autoja
No mitäs luulisit
Jatkuvastihan jotkut kehuskelee, miten kaverit ja tutut korjaa niiden autoja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ovatkohan samat uuvatit vinkumassa ilmaisia korjaamopalveluita autoharrastajilta, nehän tykkää ruuvata autoja
Paras argumentti avunruinaajilla on "sähän tykkäät muutenkin räplätä näiden tietokoneiden kanssa". Juu, mikäs sen mukavampaa kuin yrittää saada muiden paskomista romuista edes etäisesti käyttökelpoisia käyttäen tuntikausia aikaa ilman korvausta
Paras argumentti avunruinaajilla on "sähän tykkäät muutenkin räplätä näiden tietokoneiden kanssa". Juu, mikäs sen mukavampaa kuin yrittää saada muiden paskomista romuista edes etäisesti käyttökelpoisia käyttäen tuntikausia aikaa ilman korvausta
Kyllä mä yritän niin paljona auttaa, jos apu kelpaa.
Varmaan 10vuoden aikana olen kasannut frendeille muutamia koneita ja sekä vielä enemmän päivittänyt vanhoja romuja kulkemaan paremmin.
En näistä ole ikinä pyytänyt mitään, koska tämä on mulle harrastus sekä tykkään auttaa, jos kerran voin tarjota apua.
Toki onhan se kiva saada ne polttoainekulut, jos olen komponenttejä hakenut.
juo palkkio vasta työn jälkeen, kokemusta on siitä toisesta vaihtoehdosta. Ihan ei mee putkeen ku tempasee 1L asennus viinaa alle.Eipä noi koneiden asennushommat ole ilmaisia liikkeissäkään.
Tossa muutaman liikkeen hinnastoa.
Lupailin naapurille koneen kasausapua,kun hän ei koskaan ole konetta kasaillut.
Katsotaan komponentit kimpassa ja sitten teen kasauksen.
Sovittiin,että hän tulee paikanpäälle katsomaan miten hommat hoituu,
niin oppii siinä itsekkin perusasioita.
Palkaksi sovittiin 1litran Perhekossu.
Asennuspalvelut
Palvelut - SystemaStore Oy
Palvelut - Jimms.fi
Huolto & palvelut
Sama täällä, todellakaan minkään jaksa lähtee toisten viruspesäkkeitä korjaileen.Himaan romut tuodaan ja silleen.Itellä on ollut jo pitkään vaatimus että kone pitää tuoda minulle. Itse en ole lähtemässä mihinkään korjailemaan. Osittain tuota voi tosin perustella sillä että kaikki työkalut yms. on kotona. Rahaa en ole perinyt mutta yleensä tutuillakin on jotain taitoja tmv. mitä käyttää hyödyksi. Ite tosin en muiden kuin perheen laitteita korjaile. Niitä tosin saakin korjailla tai säädellä lähes joka käynnillä mihin tahansa meneekin. Viimeksi tosin kun siskon paskaa läppäriä korjailin sanoin etten enää siihen koske vaan nyt on aika ostaa pöytäkone.
Luonnollisesti jouduin itse tuon koneen hankkimaan ja kun luonto ei anna periksi myydä huonoa niin tuohon projektiin menikin huomattavasti enemmän vaivaa ja aikaa kuin oli tarkoitus mutta lopputulos oli tosi hyvä ja luultavasti säätämistä ei tarvitse niin paljon tehdä.
Ikinä ei kannata julkisesti sanoa että jotain näistä tietää tmv. Ennemmin sanoo vaikka että tykkää pelailla koneella muttei näistä paljon tiedä niin välttyy noilta jatkuvilta avunpyynnöiltä.
juo palkkio vasta työn jälkeen, kokemusta on siitä toisesta vaihtoehdosta. Ihan ei mee putkeen ku tempasee 1L asennus viinaa alle.
l
Oliko kiintolevyn vaihto sovittu ja sen hinta kerrottu ennen vaihtamista?Kyll se vähän kyrsii kun sata kiintari käytettynä maksaa 20e ja uudet 40-50e, sellaiseen kun itse investoi ja meinaa että tulee fyffet takaisin eikä sitten kuin kiitoksella kuitataan niin tuntee että "jaahas, että tällainen tapaus tällä kertaa"
Ei , ei vahingossakaan kysytä "mitä olen velkaa?" sitä kyssäriä ei tule ikinä...
Joskus kauan sitten tein tutuille ilmaiseksi ATK-apua mutta viime vuosina olen perinyt pientä maksua.
-Windowsin asennus 20e
-yleinen koneen käyttökelpoisuuden toteaminen erilaisilla testiohjelmilla ja koneen siivoaminen, virusscannaus yhteensä 30e.
Itse korjailen ja auttelen harrastuksen vuoksi pyytämättä palkkaa. Silti olen yleensä saanut esim. kopan kaljaa tai viimeksi 1.75 litran Finlandian. Kaveri on vastapalveluksena käynyt kaatamassa ja pätkimässä puita tontilta. Eli voin olla tyytyväinen, vaimo vaan ihmettelee miksen pyydä palkkaa.
Itse korjailen ja auttelen harrastuksen vuoksi pyytämättä palkkaa. Silti olen yleensä saanut esim. kopan kaljaa tai viimeksi 1.75 litran Finlandian. Kaveri on vastapalveluksena käynyt kaatamassa ja pätkimässä puita tontilta. Eli voin olla tyytyväinen, vaimo vaan ihmettelee miksen pyydä palkkaa.
Pitää seuraavan kerran kun ottaa yhteyttä todeta, että se on sitten 100€ tunti.
No mitäs luulisit
Jatkuvastihan jotkut kehuskelee, miten kaverit ja tutut korjaa niiden autoja