• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

onC

Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
67
Itse puoli tuntia jonotellut aspaan, kun ensimmäinenä puheluun vastannut tyttö ei osannut auttaa. Tämä aiheuttaa kyllä ihan kunnolla harmaita hiuksia.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
Jos uskallat, tilaa laite normihintaan ja vaadi erotus hyvityksenä eli korjaisivat hinnan myöhemmin vanhan sopimuksen pohjalta. Nuo tällä hetkellä varastossa olevat menevät nopeasti.
Meinaan siis sillä jos et löydä langanpäähän ketään joka tuntee tapauksen ja osaa hoitaa sen ohjeiden mukaan. En sitten tiedä ovatko priorisoineet yhteydenotossa ensin näitä eniten valittaneita, joihin todennäköisesti kuulun.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
485
On jo tiedossa siellä.
merkillistä miten eriarvoisesti kohtelevat asiakkaita.. itse en ollut ees maksanut laitetta viellä, kun otin sen 36kk sopparin, tuli viellä 20senttiä halvemmaks :D ja samalla sopimuksella nyt siis tulee tuo MD.. myöskin tilasin koko koneen melko myöhään...
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
merkillistä miten eriarvoisesti kohtelevat asiakkaita.. itse en ollut ees maksanut laitetta viellä, kun otin sen 36kk sopparin, tuli viellä 20senttiä halvemmaks :D ja samalla sopimuksella nyt siis tulee tuo MD.. myöskin tilasin koko koneen melko myöhään...
Minä tilasin aamuyöstä ja aamulla oli laite poissa nettimyynnistä. Vaikeaahan se on, jos on parisataa ongelmatapausta ja vain muutama kymmenen konetta tällä hetkellä varastossa. Saattaa tulla tähän päälle sotku siitä, että ovat osalle kaiketi lähettäneet sen halvemman mallin 256gb kovalevyllä, jota itse luulivat myyneensä, vaikka sivuilla oli pitkälti kalliimman speksit ja mallinumero.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
56
Tännekkin soittivat. Ja sama viesti että M509DA tulee.
Sanoi vielä, että ei jostain syystä saa peruttua sitä vanhaa tilausta (?), joten jos se joskus tulee noudettavaksi niin pitää jättää noutamatta.
Mun oma elisa näyttää tältä:

Asus M509DA
Käsittelyssä
Tilauksesi odottaa toimitusta.

Lähetämme sinulle paketin lähetystunnuksen tekstiviestinä, kun olemme käsitelleet tilauksesi.

Asus M509
Käsittelyssä
Tilauksesi odottaa toimitusta.

Lähetämme sinulle paketin lähetystunnuksen tekstiviestinä, kun olemme käsitelleet tilauksesi.
:)

edit. Tilausvahvistuskin tuli, mutta olivat laittaneet toimituskulut 6,50 €... En taida jaksaa alkaa vääntämään enää...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
20
Nyt onnistui, piti vielä erikseen mainita, että tuota m509da näyttäisi olevan varastossa sivujen mukaan
 

onC

Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
67
Voi herranjeesus, nyt sieltä lähes tunnin odottelun jälkeen vastasi joku vanhempi naishenkilö (jolle minut siis välitettiin). Ymmärsi jo asian ja löysi tuon korvaavan tuotteen, mutta meni aivan hämilleen kun sanoin että olen jo maksanut tietokoneen. Ei kuulemma heillä pysty maksamaan tuotetta kerralla heti "tommotteen". Sanoi ottavansa selvää ja soittavansa takaisin. Tarjosin maksuvahvistuksesta löytyvää viitettä, mutta tuossa vaiheessa rouva hieman kimpaantui ja sanoi että "enhän mä nyt mitään sun pankkijuttuja nää". En ehtinyt selittää, joten nyt sitten odotellaan...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
40
Olettekos soitelleet tuonne asiakaspalveluun vai myyntiin? Itse soitin aspaan ja päädyin ns. limboon eli yhdisti johonkin, joka johti 15 minuutin hiljaisuuteen ja siihen, että piti katkaista itse puhelu... huoh. Noh täytyy koittaa soittaa uudestaan.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
899
Olettekos soitelleet tuonne asiakaspalveluun vai myyntiin? Itse soitin aspaan ja päädyin ns. limboon eli yhdisti johonkin, joka johti 15 minuutin hiljaisuuteen ja siihen, että piti katkaista itse puhelu... huoh. Noh täytyy koittaa soittaa uudestaan.
Aspaan ja sieltä myyntiin. 29min ollu jonossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
56
Olettekos soitelleet tuonne asiakaspalveluun vai myyntiin? Itse soitin aspaan ja päädyin ns. limboon eli yhdisti johonkin, joka johti 15 minuutin hiljaisuuteen ja siihen, että piti katkaista itse puhelu... huoh. Noh täytyy koittaa soittaa uudestaan.
Itse soitin aluksi siihen numeroon, joka peruutustekstarissa oli. Laittoi sitten puoleksi tunniksi jonoon, jonka jälkeen kyllästyin odottamaan. Soitin uudestaan samaan numeroon ja pyysin soittamaan takaisin. Kannattaa jättää soittopyyntö, jos vain on mahdollista vastata milloin vain.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 067
Hoisin omani chatin kautta.
Ei kuulemma onnistu chatin kautta, ei mitenkään.. mikä poppaskonsti siinä on? EI auta vaikka millä uhkaileepi ja kyselee.

"Jos tilaus on onnistunut ja olet saanut tilausvahvistuksen, olisin sitä mieltä, että lähtökohtana on pidettävä, että laitteesta on syntynyt sopimus.

Tässä vaiheessa suosittelen vielä, että teet Elisalle kirjallisen reklamaation ja vaadit heitä toimittamaan laitteen sovittuun hintaan. Uhkauksena voit ilmoitta, että jos he eivät toimita laitetta, tulet tekemään ns. kateoston ja vaatimaan heiltä vahingonkorvauksena mahdollisen hintaeron, joka aiheutuu siitä kun ostat laitteen muualta. Anna reklamaatiossa kahden viikon vastausaika.

Oheisesta linkistä löydät kuluttajariitalautakunnan ratkaisun missä on otettu kantaa kateostoon: Television kauppa. Vastaanotinta ei toimitettu. Vahingonkorvausvaatimus. Hinnanerotus. Kateosto. - Kuluttajariitalautakunta

Kateoston tekemisessä on kuitenkin omat riskinsä ja on mahdollista, että kulut jäävät sinun omaksi vahingoksi.
Palaa asiaan jos Elisa ei suostu toimittamaan sinulle konetta tai et saa vastausta määräaikaan mennessä."

Näin vastasi kuluttajaoikeusneuvoja..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
38
Mulla meni homma maaliin noin 5 minuutissa chatin kautta, ilman mitään ongelmia. Hämmästyttävää.. Kerroin yhdellä viestillä tilanteen ja ehdotti heti korvaavaa 509DA mallia tilalle samaan BF hintaan 299e. Uusi tilausvahvistus tuli heti chatin aikana sähköpostiin hinnalla 599e, mutta sanoi että älä välitä siitä, keksivät jonkun tavan (joka heillä ei ole vielä tiedossa :) ) korjata myöhemmin tulevaan laskuun oikea summa 299e.

Edit: Lisätään nyt vielä, että varovaisesti luulen homman menneen maaliin. Ei mulla vielä ole sitä läppäriä eikä 299e laskua, kop kop.. :)
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
210
Ei kuulemma onnistu chatin kautta, ei mitenkään.. mikä poppaskonsti siinä on? EI auta vaikka millä uhkaileepi ja kyselee.
Vaikee sanoa, omani sain sieltä hoidettua. Asia oli jo siis käsittelyssä ja sovittu soittopyyntö oli huomiselle. Mutta koko homma hoitui alusta loppuun chatistä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
479
Itse sain hoidettua nopsaan chätin kautta, sanoin vain että tuli tekstiviesti jossa asia on selvitetty ja korvaavan tuotteen saa samaan hintaan 299€ ja tilausvahvituksessa hinta 599€ jota ei saa säikähtää vaan se korjataan laskutuksessa myöhemmin...
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
899
45min jonotuksen jälkeen vastaus oli "Tilauksenne on peruttu koska laitetta ei voida toimittaa. Korvaavia tuotteita ei lähetetä kaikille ja en muka ole maksanut tilaustani."

Kuitissa lukee:
Tarkemmat tiedot tilatuista tuotteista
Asus M509
Kertamaksu 299,00 e
 
Viimeksi muokattu:

onC

Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
67
Mulle asiakaspalvelija sanoi, että "toivotaan nyt että olet onnekkaitten joukossa jotka tuon ehtivät saamaan". En nyt ihan vielä hypi riemusta, sen verran sekoilevat Elisalla. Tilaus siis näkyy nyt Oma Elisassa jne...
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 067
Itse sain hoidettua nopsaan chätin kautta, sanoin vain että tuli tekstiviesti jossa asia on selvitetty ja korvaavan tuotteen saa samaan hintaan 299€ ja tilausvahvituksessa hinta 599€ jota ei saa säikähtää vaan se korjataan laskutuksessa myöhemmin...
Chatissa torjuvat vaan kokonaan, ja soittopyynnöllä muka pakko selvittää asia. Voi vit** mitä touhua, eipähän tule enään tämän jälkeen ikinä koskettua elisan palveluihin!
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
479
Chatissa torjuvat vaan kokonaan, ja soittopyynnöllä muka pakko selvittää asia. Voi vit** mitä touhua, eipähän tule enään tämän jälkeen ikinä koskettua elisan palveluihin!
Mikä helvetin logiikka näissä on... merkkaako joku kellonaika milloin sen ekan tilauksen ehti jättämään? kuitenkin elisan sivut näyttää tolle korvaavalle läppärille että "hyvin varastossa"
 
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
37
45min chatissa vänkäämistä tuotti tulosta. Noita tosiaan ei varmasti riitä kaikille, varmaan sen takia vastailevat heti että selvitellään ja palataan myöhemmin. "Ei voida asiakaspalvelussa muuttaa hintaa", "Näiden tilauksia on tullut todella paljon ja selvitellään juuri millä laitteella korvataan" jne. mutta tarpeeksi kun kihisin niin laittoi mulle tuon M509DA:n tilaukseen. Varmistin että tässä ei ole nyt kyseessä uusi kauppa vaan korvataan tuo M509 tällä ja hinta prikulleen sama. Kuulemma laskutus korjaa asian.

4.12.2019
Asus M509DA
■Käsittelyssä

28.11.2019
Asus M509
■Peruttu
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 067
Mikä helvetin logiikka näissä on... merkkaako joku kellonaika milloin sen ekan tilauksen ehti jättämään? kuitenkin elisan sivut näyttää tolle korvaavalle läppärille että "hyvin varastossa"
jaa a, ite tein tilauksen 23.40 torstaina
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
40
Mielenkiintoista miten eri tavalla porukkaa tunnutaan kohdeltavan.

Onko ketään saanut läppäriä jos on ostanut tuon laskulla etc.? Tosin, itse en kyllä keksi miksi tuolla pitäisi olla mitään merkitystä tässä tapauksessa. Sopimus on sopimus ja ainakin omassa tilausvahvistuksessa lukee, että toimii kuittina. Ei ole kyllä kauhean linjakasta tällä hetkellä tuo toiminta.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
485
Mielenkiintoista miten eri tavalla porukkaa tunnutaan kohdeltavan.

Onko ketään saanut läppäriä jos on ostanut tuon laskulla etc.? Tosin, itse en kyllä keksi miksi tuolla pitäisi olla mitään merkitystä tässä tapauksessa. Sopimus on sopimus ja ainakin omassa tilausvahvistuksessa lukee, että toimii kuittina. Ei ole kyllä kauhean linjakasta tällä hetkellä tuo toiminta.
Minä otin sen laskulla sillon, ja nyt on tulossa korvaava
Ja ei maksutavalla merkitystä ole
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
40
Noniin, homma hoitui minullakin Chatissa. Sanoin ihan suoraan, että tällainen tilattu, muutkin saaneet jo korvaavan jne. Joten chat hoiti hommansa 5/5.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
15
Tänne myös tulossa M509DA.

Eilen tsätissä voivoteltiin ja pyydettiin ostamaan normaalihintaista tilalle
Tänään aamulla vastattiin viestiin, että "Etsi meidän valikoimasta uusi läppäri ja me tehdään siitä tarjous"
Äsken tsätissä asia hoitui kivuttomasti maaliin.

Vähän ärsyttävää, kun moneen kertaan pitää olla yhteydessä, mutta lopputulos kuitenkin tyydyttää.
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Tervehdys.
Hetki sitten chatin kautta tultiin yhteisymmärrykseen, että laittavat sen nyt myynnissä olevan M509DA:n tilaukseen ja korjaavat sitten laskutukseen hinnan. Alkuperäinen tilaus oli jo maksettu verkkopankkimaksulla.
Tuosta M509DA tilauksesta tuli samantien chatin lopettamisen aikoihin vahvistukset ja se näkyy myös OmaElisassa.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 067
Eivät meinaa puhelussa suostua laittamaan sitä uutta tilalle... voi :mad: kun menee vaikean kautta.

mikä siinä on kun ei voi mitenkään onnistua, vaikka selitän miten asiat on, muilla on onnistunut, kuluttajaoikeusmiehenkin sanoma löytyy..


Edit: pitkän hiljaisuuden jälkeen (melkein 10 minuuttia hiljaisuutta puhelimessa) aspan henkilö totesi, että jos tätä korvaavaa DA mallia on vielä, niin laittaa sen tilaukseen etiäpäin. Olipahan aivan s********* moisen työn takana tämäkin homma, eiköhän mun tuurilla sopivast ole loppunu nuokin sitte vielä.. :D

(hyvää treenausta sydänvaivaiselle)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.08.2019
Viestejä
78
Mä laitoin eilen yhden viestin omaelisan kautta, johon oli aamulla vastattu asiallisesti ja tilausvahvistus sähköpostissa :cigar2:
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
51
Eilen pari kiukkusta viestiä ja kuluttajaneuvojan vastaus tapaukseen omaElisan kautta,
äsken soittivat asiakaspalvelusta että laittavat kans sen 509DA tulemaan.
Otin alunperin 36kk osamaksulla ja tilaus oli aika myöhään mut sillä ei nyt näyttäs olevan mitään merkitystä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
479
Kuinkahan paljon tässä jupakassa nyt painaa se kuinka paljon on jaksanut möykätä tuonne elisalle päin? eli kuinka paljon ja millä sävyllä ja ehkä uhkailuilla on elisaa hiillostanut ja onko entuudestaan muita asiakkuuksia... kun joillakin tämä menee näköjään ihan heittämällä ja jotkut saa vääntää ihan tosissaan niin ois ollu mukavaa olla kärpäsenä katossa että mitä elisalla on palavereissa puhuttu kun jupakkaa on käyty läpi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
15
Itse ainakin joka yhteydenotossa mainitsin KKV:stä ja kerroin myös tietäväni, että muillekkin on tarjottu tätä 509DA-mallia.

Näyttäisi ko. laitteet hupenevan Elisalta: "Vain muutama jäljellä verkkokaupassa, toimi nopeasti"

e. Onkohan tässä nyt vaarana, että ne joille on luvattu 509DA eivät sitä tule saamaan, jos tuotteet loppuvat Elisalta kuten tämä alkuperäinen malli?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
38
Kuinkahan paljon tässä jupakassa nyt painaa se kuinka paljon on jaksanut möykätä tuonne elisalle päin? eli kuinka paljon ja millä sävyllä ja ehkä uhkailuilla on elisaa hiillostanut ja onko entuudestaan muita asiakkuuksia... kun joillakin tämä menee näköjään ihan heittämällä ja jotkut saa vääntää ihan tosissaan niin ois ollu mukavaa olla kärpäsenä katossa että mitä elisalla on palavereissa puhuttu kun jupakkaa on käyty läpi.
Mä en möykännyt yhtään vaan laitoin tänään ensimmäisen asiallisen viestin chatin kautta ja heti homma kuntoon. Mutta epäilemättä nuo jotka ovat möykänneet mahdollistivat tämän, että Elisan oli homma hoidettava kunnialla, joten kiitos heille :)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
479
Ja nyt on toi korvaava malli 509DA loppu taas elisan verkkokaupasta...
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
899
Jatkan huomenna asiasta jankkaamista. Peruutin jo tilaamani puhelinliittymän kun ei tunnu asiakaspalvelu kiinnostavan.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Täällä vääntö jatkuu edelleen. Ei kovin hyvää kuvaa Elisa anna.
Juuri äsken lopetin puhelun. Vääntö jatkuu. Eivät aio pistää sitä konetta minkä olen tilannut. Tilausvahvistuksessa ei lue...juu ei lue mitään mallia.
Sanoin et muut kyllä saa sitö konetta mutta mulla vaan jatkuu. Äsken pyysi screenshotteja spostilla vielä.

Alkaa oikeasti kohta olemaan tilanne, että hos tänään ei ratkea, niin otan kyllä elämäntehtäväkseni haukkua Elisaa joka paikassa. [emoji23][emoji23]
Alkaa tämä asiakkaan epätasavertainen kohtelu ottamaan sen verran päähän.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
Kuinkahan paljon tässä jupakassa nyt painaa se kuinka paljon on jaksanut möykätä tuonne elisalle päin? eli kuinka paljon ja millä sävyllä ja ehkä uhkailuilla on elisaa hiillostanut ja onko entuudestaan muita asiakkuuksia... kun joillakin tämä menee näköjään ihan heittämällä ja jotkut saa vääntää ihan tosissaan niin ois ollu mukavaa olla kärpäsenä katossa että mitä elisalla on palavereissa puhuttu kun jupakkaa on käyty läpi.
Aika nasevasti piti urputtaa usein ja painottaa, että todisteita on kuvakaappausten ja nauhoitettujen puheluiden muodossa. Yhteensä taisi tulla jotain 7 puhelua ja yksi chattisessio asian tiimoilta Elisan suuntaan..
Käy sääliksi vähän noita asiakaspalvelijoita, joille oli annettu mahdoton tehtävä eli vielä eilen piti ilmeisesti yrittää saada asiakas perumaan tilaus itse. Eilen illalla alkoi jo asennoituminen tilanteeseen selkeästi muuttua. Pahoittelut aspan väelle ärripurrilta, mutta kyllä tämä toisaalta vähän liian vaikeaa on välillä ollut asiakkaalle.

Niin ja olen muuten pitkäaikainen liittymäasiakas, ja muistuttelin aktiivisesti mahdollisuudesta vaihtaa operaattoria.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
Juuri äsken lopetin puhelun. Vääntö jatkuu. Eivät aio pistää sitä konetta minkä olen tilannut. Tilausvahvistuksessa ei lue...juu ei lue mitään mallia.
Sanoin et muut kyllä saa sitö konetta mutta mulla vaan jatkuu. Äsken pyysi screenshotteja spostilla vielä.

Alkaa oikeasti kohta olemaan tilanne, että hos tänään ei ratkea, niin otan kyllä elämäntehtäväkseni haukkua Elisaa joka paikassa. [emoji23][emoji23]
Alkaa tämä asiakkaan epätasavertainen kohtelu ottamaan sen verran päähän.
Laita linkki tämän ketjun kuviin, niin minäkin tein vaikka omatkin löytyvät kyllä koneelta. Turha Elisan jokaiselta on niitä erikseen pyytää.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Laita linkki tämän ketjun kuviin, niin minäkin tein vaikka omatkin löytyvät kyllä koneelta. Turha Elisan jokaiselta on niitä erikseen pyytää.
En ymmärrä ylipäätään, että eilen jo osa sai ihan soitin ja kertoivat toimittavansa. Mä olen kaksi päivää soittanut niille, ne ei todellakaan soita mullepäin. Päivänselvä asia josta Elisa yrittää luistaa. Hulluinta miten eriarvoisia asiakkaat on. Kohta ois iltalehden paikka..
 
Liittynyt
04.12.2019
Viestejä
2
Chattiin oltu yhteydessä. Ei luvanneet toimittaa tuotetta. Miten tästä eteenpäin?

Täytyykö ottaa yhteyttä KKV ja hoitaa asia sitä kautta?
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
37
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
38
Aika eriarvoista kohtelua tuntuu porukka saavan. Alkaa nyt itseänikin epäilyttämään mahtaako tuo chatissä tänään sovittu korvaavan koneen toimitus mennä ihan ilman ongelmia. Jotenkin tuntuu ettei tule menemään. Uutta peruutusta Tilausvahvistus vol2:lle odotellessa..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
120
Chätti kertoi minullekkin, että M509DA tosiaan loppu, ja lupasi palata asiaan tekstiviestillä kun saa selville kuinka menettelevät asian kanssa etiäpäin.
 

onC

Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
67
Aika eriarvoista kohtelua tuntuu porukka saavan. Alkaa nyt itseänikin epäilyttämään mahtaako tuo chatissä tänään sovittu korvaavan koneen toimitus mennä ihan ilman ongelmia. Jotenkin tuntuu ettei tule menemään. Uutta peruutusta Tilausvahvistus vol2:lle odotellessa..
Niin, minullehan aspasta ihan suoraan sanottiin, että toivottavasti olen yksi niistä onnekkaista jotka ehtii tuon saamaan. Tuolla on ihan varmasti varastosaldot sekaisin tuonkin mallin kohdalla.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Mihin kellonaikaan olette tilanneet, jotka tuon korvaavan mallin sai?

Itse kun olen tilauksen osalta jo lauantaina ekan kerran ollut yhteydessä ja tänäänkin kaksi kertaa jolloin ilmoitin, että tuosta on varattava minulle. Eli myivät käytännössä minulle kuuluvan laitteen muulle.

Tämä on nyt asia jonka tulen viemään hamaan loppuun asti. Kyseistä tuotetta on laajasti tukkureilta saatavissa. Elisan ei olisi tarvinnut kuin sisäisesti niellä mokansa ja ilmoittaa et laitteita tulee ajankohtana x. Nyt hoetaan ettei kyseistä laitetta saa enää mistään, vaikka tukkureiden saldot saattaa näyttää +100 konetta. Eli käytännössä kusetetaan minkä keritään. Edelleen joka keskustelussa nostetaan tämä EJ024T ”korvaavana” mallina esiin, eikä ymmärretä, että sen ne on alunperin meille myyneetkin. Toi ottavani sen 256gigan mallin saaneet ymmärtää reklamoida myös.

Elisa tekee todella isoa hallaa tällä toiminnallaan. Olisi oikeasti kannattanut pitää sisäisenä tämä.
 

Lem

Liittynyt
11.09.2017
Viestejä
75
Chätti kertoi minullekkin, että M509DA tosiaan loppu, ja lupasi palata asiaan tekstiviestillä kun saa selville kuinka menettelevät asian kanssa etiäpäin.
Tämä on hyvä tieto sillä koska nyt korvaavana tuotteena on annettu osalle M509DA:ta, on Elisan pakko jatkaa myös loppujen tilanneiden kanssa samoilla linjoilla. Jos ko. mallia ei ole enää saatavilla niin sitten vastaavaa.

Ehkä kannattaa vaan nyt vetää pari kertaa oikein syvään henkeä ja odotella sitä omaa yhteydenottoa.
 
Liittynyt
12.02.2019
Viestejä
66
Eilen Elisaa reklamoitu asian tiimoilta, luvattiin että tänään ottaa joku yhteyttä -> tuli pelkästään tekstiviesti että tilaus on peruttu. Reklamoin chatissa uudestaan ja sieltä vain vastattiin että muuta ei tipu joten nyt annettu KKV:lle hoitoon.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
479
Aikamoinen soppa, luulis että näin isoilla firmoilla on omat nettisivut, tuotetiedot ja kaikki etukäteen mietittynä ja testattuna ennen kerran vuodessa tapahtuvaa tarjouspäivää... Ja huvittavana yksityiskohtana mun ensimmäinen keskustelu chätissä meni ilman mitään uhkailuja ja luvattiin ottaa yhteyttä ja sentakia tallensin sen chätin niiden omalla "lähetä keskustelu sähköpostiin" mutta eipä sitä koskaan tullut ;) Tänään sitten tekstiviestin jälkeen tallensin chätin sillä "tulosta pdf" ja se toimi...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 368
Viestejä
4 158 637
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom