Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt
Meinaan siis sillä jos et löydä langanpäähän ketään joka tuntee tapauksen ja osaa hoitaa sen ohjeiden mukaan. En sitten tiedä ovatko priorisoineet yhteydenotossa ensin näitä eniten valittaneita, joihin todennäköisesti kuulun.Jos uskallat, tilaa laite normihintaan ja vaadi erotus hyvityksenä eli korjaisivat hinnan myöhemmin vanhan sopimuksen pohjalta. Nuo tällä hetkellä varastossa olevat menevät nopeasti.
merkillistä miten eriarvoisesti kohtelevat asiakkaita.. itse en ollut ees maksanut laitetta viellä, kun otin sen 36kk sopparin, tuli viellä 20senttiä halvemmaks ja samalla sopimuksella nyt siis tulee tuo MD.. myöskin tilasin koko koneen melko myöhään...On jo tiedossa siellä.
Minä tilasin aamuyöstä ja aamulla oli laite poissa nettimyynnistä. Vaikeaahan se on, jos on parisataa ongelmatapausta ja vain muutama kymmenen konetta tällä hetkellä varastossa. Saattaa tulla tähän päälle sotku siitä, että ovat osalle kaiketi lähettäneet sen halvemman mallin 256gb kovalevyllä, jota itse luulivat myyneensä, vaikka sivuilla oli pitkälti kalliimman speksit ja mallinumero.merkillistä miten eriarvoisesti kohtelevat asiakkaita.. itse en ollut ees maksanut laitetta viellä, kun otin sen 36kk sopparin, tuli viellä 20senttiä halvemmaks ja samalla sopimuksella nyt siis tulee tuo MD.. myöskin tilasin koko koneen melko myöhään...
Elisalla tätä sitten vain 40kpl varastossa, tuskin riittää kaikille.https://elisa.fi/kauppa/tuote/Asus-M509DA?paymentOption=1&deviceVariant=M509DA
Sain tämän läppärin hintaan 299€ asiakaspalvelun kanssa hetken aikaa väännettyäni.
Aspaan ja sieltä myyntiin. 29min ollu jonossa.Olettekos soitelleet tuonne asiakaspalveluun vai myyntiin? Itse soitin aspaan ja päädyin ns. limboon eli yhdisti johonkin, joka johti 15 minuutin hiljaisuuteen ja siihen, että piti katkaista itse puhelu... huoh. Noh täytyy koittaa soittaa uudestaan.
Itse soitin aluksi siihen numeroon, joka peruutustekstarissa oli. Laittoi sitten puoleksi tunniksi jonoon, jonka jälkeen kyllästyin odottamaan. Soitin uudestaan samaan numeroon ja pyysin soittamaan takaisin. Kannattaa jättää soittopyyntö, jos vain on mahdollista vastata milloin vain.Olettekos soitelleet tuonne asiakaspalveluun vai myyntiin? Itse soitin aspaan ja päädyin ns. limboon eli yhdisti johonkin, joka johti 15 minuutin hiljaisuuteen ja siihen, että piti katkaista itse puhelu... huoh. Noh täytyy koittaa soittaa uudestaan.
Ei kuulemma onnistu chatin kautta, ei mitenkään.. mikä poppaskonsti siinä on? EI auta vaikka millä uhkaileepi ja kyselee.Hoisin omani chatin kautta.
Vaikee sanoa, omani sain sieltä hoidettua. Asia oli jo siis käsittelyssä ja sovittu soittopyyntö oli huomiselle. Mutta koko homma hoitui alusta loppuun chatistä.Ei kuulemma onnistu chatin kautta, ei mitenkään.. mikä poppaskonsti siinä on? EI auta vaikka millä uhkaileepi ja kyselee.
Chatissa torjuvat vaan kokonaan, ja soittopyynnöllä muka pakko selvittää asia. Voi vit** mitä touhua, eipähän tule enään tämän jälkeen ikinä koskettua elisan palveluihin!Itse sain hoidettua nopsaan chätin kautta, sanoin vain että tuli tekstiviesti jossa asia on selvitetty ja korvaavan tuotteen saa samaan hintaan 299€ ja tilausvahvituksessa hinta 599€ jota ei saa säikähtää vaan se korjataan laskutuksessa myöhemmin...
Mikä helvetin logiikka näissä on... merkkaako joku kellonaika milloin sen ekan tilauksen ehti jättämään? kuitenkin elisan sivut näyttää tolle korvaavalle läppärille että "hyvin varastossa"Chatissa torjuvat vaan kokonaan, ja soittopyynnöllä muka pakko selvittää asia. Voi vit** mitä touhua, eipähän tule enään tämän jälkeen ikinä koskettua elisan palveluihin!
jaa a, ite tein tilauksen 23.40 torstainaMikä helvetin logiikka näissä on... merkkaako joku kellonaika milloin sen ekan tilauksen ehti jättämään? kuitenkin elisan sivut näyttää tolle korvaavalle läppärille että "hyvin varastossa"
Minä otin sen laskulla sillon, ja nyt on tulossa korvaavaMielenkiintoista miten eri tavalla porukkaa tunnutaan kohdeltavan.
Onko ketään saanut läppäriä jos on ostanut tuon laskulla etc.? Tosin, itse en kyllä keksi miksi tuolla pitäisi olla mitään merkitystä tässä tapauksessa. Sopimus on sopimus ja ainakin omassa tilausvahvistuksessa lukee, että toimii kuittina. Ei ole kyllä kauhean linjakasta tällä hetkellä tuo toiminta.
Mä en möykännyt yhtään vaan laitoin tänään ensimmäisen asiallisen viestin chatin kautta ja heti homma kuntoon. Mutta epäilemättä nuo jotka ovat möykänneet mahdollistivat tämän, että Elisan oli homma hoidettava kunnialla, joten kiitos heilleKuinkahan paljon tässä jupakassa nyt painaa se kuinka paljon on jaksanut möykätä tuonne elisalle päin? eli kuinka paljon ja millä sävyllä ja ehkä uhkailuilla on elisaa hiillostanut ja onko entuudestaan muita asiakkuuksia... kun joillakin tämä menee näköjään ihan heittämällä ja jotkut saa vääntää ihan tosissaan niin ois ollu mukavaa olla kärpäsenä katossa että mitä elisalla on palavereissa puhuttu kun jupakkaa on käyty läpi.
Juuri äsken lopetin puhelun. Vääntö jatkuu. Eivät aio pistää sitä konetta minkä olen tilannut. Tilausvahvistuksessa ei lue...juu ei lue mitään mallia.Täällä vääntö jatkuu edelleen. Ei kovin hyvää kuvaa Elisa anna.
Aika nasevasti piti urputtaa usein ja painottaa, että todisteita on kuvakaappausten ja nauhoitettujen puheluiden muodossa. Yhteensä taisi tulla jotain 7 puhelua ja yksi chattisessio asian tiimoilta Elisan suuntaan..Kuinkahan paljon tässä jupakassa nyt painaa se kuinka paljon on jaksanut möykätä tuonne elisalle päin? eli kuinka paljon ja millä sävyllä ja ehkä uhkailuilla on elisaa hiillostanut ja onko entuudestaan muita asiakkuuksia... kun joillakin tämä menee näköjään ihan heittämällä ja jotkut saa vääntää ihan tosissaan niin ois ollu mukavaa olla kärpäsenä katossa että mitä elisalla on palavereissa puhuttu kun jupakkaa on käyty läpi.
Laita linkki tämän ketjun kuviin, niin minäkin tein vaikka omatkin löytyvät kyllä koneelta. Turha Elisan jokaiselta on niitä erikseen pyytää.Juuri äsken lopetin puhelun. Vääntö jatkuu. Eivät aio pistää sitä konetta minkä olen tilannut. Tilausvahvistuksessa ei lue...juu ei lue mitään mallia.
Sanoin et muut kyllä saa sitö konetta mutta mulla vaan jatkuu. Äsken pyysi screenshotteja spostilla vielä.
Alkaa oikeasti kohta olemaan tilanne, että hos tänään ei ratkea, niin otan kyllä elämäntehtäväkseni haukkua Elisaa joka paikassa. [emoji23][emoji23]
Alkaa tämä asiakkaan epätasavertainen kohtelu ottamaan sen verran päähän.
En ymmärrä ylipäätään, että eilen jo osa sai ihan soitin ja kertoivat toimittavansa. Mä olen kaksi päivää soittanut niille, ne ei todellakaan soita mullepäin. Päivänselvä asia josta Elisa yrittää luistaa. Hulluinta miten eriarvoisia asiakkaat on. Kohta ois iltalehden paikka..Laita linkki tämän ketjun kuviin, niin minäkin tein vaikka omatkin löytyvät kyllä koneelta. Turha Elisan jokaiselta on niitä erikseen pyytää.
Kommenteissa on jo:En ymmärrä ylipäätään, että eilen jo osa sai ihan soitin ja kertoivat toimittavansa. Mä olen kaksi päivää soittanut niille, ne ei todellakaan soita mullepäin. Päivänselvä asia josta Elisa yrittää luistaa. Hulluinta miten eriarvoisia asiakkaat on. Kohta ois iltalehden paikka..
Niin, minullehan aspasta ihan suoraan sanottiin, että toivottavasti olen yksi niistä onnekkaista jotka ehtii tuon saamaan. Tuolla on ihan varmasti varastosaldot sekaisin tuonkin mallin kohdalla.Aika eriarvoista kohtelua tuntuu porukka saavan. Alkaa nyt itseänikin epäilyttämään mahtaako tuo chatissä tänään sovittu korvaavan koneen toimitus mennä ihan ilman ongelmia. Jotenkin tuntuu ettei tule menemään. Uutta peruutusta Tilausvahvistus vol2:lle odotellessa..
Tämä on hyvä tieto sillä koska nyt korvaavana tuotteena on annettu osalle M509DA:ta, on Elisan pakko jatkaa myös loppujen tilanneiden kanssa samoilla linjoilla. Jos ko. mallia ei ole enää saatavilla niin sitten vastaavaa.Chätti kertoi minullekkin, että M509DA tosiaan loppu, ja lupasi palata asiaan tekstiviestillä kun saa selville kuinka menettelevät asian kanssa etiäpäin.