Karman laki

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 153
Onko arvoisille keskustelijoille toteutunut karman laki jossain muodossa? Itselle ehkä mm liikenteessä, kaveri kiihdyttää ja kiilaa, osuu edellä ajavan perseeseen. Salibandyssä vittuillut kaveri taittaa nilkkansa, loukkaantuu. Ex -duunin esimies saa potkut (kohteli minua alentuvasti ennen lähtöäni firmasta). Onko karma osunnut omalle kohdalle?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Armeijassa tuntematon urpo halusi eristää, kiusata ja yllyttää. Hieman myöhemmin armeija aikana se kuoli auton alle. Tuli kyllä kelailtua tuota karman lakia silloin, että kyllä oli vähän liian kova tuomio. Vähempikin olisi riittänyt.
Eipä ole tuon jälkeen käynyt mitään karman lakia. Ehkä tuohon tapaukseen meni kaikki karma, kun en osannut käyttää sitä oikein :p
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 153
Tuli myös mieleen lapsuudesta kaverin faija joka oli rappioalkoholisti, lapset ja vaimo vähän väliä kotoa karkuun. Miehellä oli myös tapana huudella parvekkeelta muille asukkaille, heitteli huonekaluja jne. No, yhtenä talvena mies oli lumentiputushommissa hakaniemessä ja ilman turvaköysiä. Mies putosi katolta ja kuoli. Siihen päättyi perhehelvetti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
540
Riippuu ihan siitä missä kontekstissa puhut karmasta. Hindulaisessa, buddhalaisessa, vai ehkä jossakin new agessa?
Ainakin buddhalaisessa se iskee aina hetki hetkeltä jollain uudella tavalla päin näköäni, mutta tätähän et oletettavasti ole ymmärtänyt edes omalla kohdallasi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 153
Ymmärtänyt mitä? New age tai buddhalaisuus on minulle ihan vieras juttu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
69
Mitä kylvää, sitä niittää. Jos olet "hereillä", tajuat miksi jokin tapahtui. Ja mistä se "lähti".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Kyllähän se virallinen karmanlaki on just sieltä aasiasta ja nähtävästi ei niin suorasti toimiva ja ties mitä. Enemmänkin uskonto, kun annetaan tilastosattumille liikaa mahdollisuuksia niin ei siinä sitten niin mitään ihmettä ole, että kyllähän se vihamieskin kuolee viimeistään vanhuuteen. :D
Kuitenkin tuota karmanlakia viljellään täälläkin niin ymmärrän sen juuri niin kuin Centteri sen alusti.

En minä mihinkään uskontoihin usko vaan nimenomaan tilastotieteisiin. Tuossa kuolemantapauksessa kaveri oli moottoripyörälähetti ja ensiliukkaat yllätti, että se nyt sitä kuolinkerrointa lisäsi merkittävästi.

Kyllähän tuolla työpaikalla oli vittumoinen työkaveri niin sen kylvöt alkoi tuottamaan myöhemmin tulosta. Kaveri oli ihme psykoosissa valitellen huonosta ilmapiiristä, mitä itse oli kylvänyt. Ihme nihilisti.
 
Liittynyt
06.03.2017
Viestejä
1 079
Elelin huoletonta poikamies elämää, tuli juotua ja naitua niinkuin ikäisilläni oli osalla ainakin tapana.

Se sitten kosahti, kun nykyinen avovaimoni tuli raskaaksi ja siitä syntyi soppa. Oli nimittäin jonkun hullun savolaisen kanssa siihen aikaan ja saanut aika-ajoin turpiinsa siltä ukolta.

Ukko se halusi lapsen pitää omanaan ja vei likan vihille, minä sitä yritin toppuutella, että selvitettäis kenenkä se on. Eipä kelvannut ja eihän minulla mitään sanomista ollut kun menivät avioon ennen syntymistä. Oli vain hirveä tuska siitä, kun ei tiennyt ja vaistot pyrki suojelemaan lasta väkivaltaiselta hörhöltä.

No puoli vuotiaana sain sitten ensimmäisen kerran nähdä lapsen ja siitä lähtien isänä taloudessa. On tässä karma kosahdellut kaikille osapuolille hyvässä sekä pahassa.

Nyt odotellaan pikkusiskoa... :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 836
Viestejä
4 204 130
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom