• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Kärkkäisen sikapäivät (mm. Anar vaatteet)

Tää on aika halpa:

Tosin en tiedä, voiko sitä käyttää kun ainahan sitä syödä täytyy ja välillä väsyttää ja ei voi paastotakaan kävellessä:

1743581762702.png

Ja sitten jotain ihme Grana-keittiöhanoja olis superhalvalla.

Ja tällast mä oon aiiiina halunnu:

Tää on aika halpa:

Tosin en tiedä, voiko sitä käyttää kun ainahan sitä syödä täytyy ja välillä väsyttää ja ei voi paastotakaan kävellessä:

1743581762702.png

Ja sitten jotain ihme Grana-keittiöhanoja olis superhalvalla.

Ja tällast mä oon aiiiina halunnu:

Tää kävelymatto kiinnostaisi, onko kellään kokemuksia että onko ihan paska vai ajaako asiansa? Kuumottaa myös kun tuo KG raja menee hiukan yli.

Halpa aggre sähköttömälle mökille jos ei muuhunkin. Katsellut joskus aiemmin 4kertaa kalliimpia Yamahoita. Tilaukseen lähti

Outletista suhteellisen edullista urheilujuomaa saatavilla. Litrahinta 1,31 € on ihan ok. Saldo näköjään hupenee nopeasti.

Tää kävelymatto kiinnostaisi, onko kellään kokemuksia että onko ihan paska vai ajaako asiansa? Kuumottaa myös kun tuo KG raja menee hiukan yli.
Minulla on ihan saman näköinen ja samoilla spekseillä oleva matto ja hyvin on toiminut vaikka painoraja ylittyykin.

saman näköistä työntömittaa saa Aliexpressistä eri värivariaatioilla 0,94€/kpl sisältäen toimituskulut ja verot

Mauser kivääreitä todella hyvällä hinnalla, mm. M18 ja M18 Fenris tukilla, samoin myös Benelli L.U.P.O. Kaliiperit 6,5 Creedmoor ja aina yhtä luotettava .308. Nämä on todella harvoin tarjouksessa ja tuon M18 Mauserin halvin hinta on ollut mielestäni 899€ kun olen jonkun verran seuraillut. Samoin Benellistä oikein hyvä alennus. Nämähän vaativat luonnollisesti poliisin myöntämän hankintaluvan ennen ostoa.

Mauser kivääreitä todella hyvällä hinnalla, mm. M18 ja M18 Fenris tukilla, samoin myös Benelli L.U.P.O. Kaliiperit 6,5 Creedmoor ja aina yhtä luotettava .308. Nämä on todella harvoin tarjouksessa ja tuon M18 Mauserin halvin hinta on ollut mielestäni 899€ kun olen jonkun verran seuraillut. Samoin Benellistä oikein hyvä alennus. Nämähän vaativat luonnollisesti poliisin myöntämän hankintaluvan ennen ostoa.

Benelli meni lopulta tilaukseen vaikka mauseri kiinnosti hinnan takia. Nämähän on loppuelämän vehkeitä hyvin pidettyinä kuitenkin. Iso kiitos linkistä, olinkin jo tovin seurannut sopivaa seuraajaa lintukiväärille :thumbsup:

Kärkkäisellä sit ottavat myös vanhoja tussareita vaihdossa varsin asianmukaisin hyvityksin (ainaki Überwiescassa ja saa vielä enempi jos lahjakortin ottaa).

Statistiikka

Viestiketjuista
273 541
Jäsenet
77 037
Uusin jäsen
arnvrk

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom