• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Kärcher tekstiilipesuri SE 3-18 Compact Home 99€, Citymarket/K-Ruoka Pirkanmaa

Tuote: Kärcher tekstiilipesuri SE 3-18 Compact Home
Tarjoushinta: 99€
Normaalihinta: alk. 259€
Kauppa: Citymarket / K-Ruoka Pirkanmaa
Voimassa: 4.9.-7.9. (50kpl erä)
Linkki: https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/karcher-tekstiilipesuri-se-3-18-4066529080967

Kommentti tarjouksesta:
Lempäälän Ideaparkin Citymarketin avajaistarjouksia saatavilla myös muista Pirkanmaan Citymarketeista (Lempäälä, Lielahti, Linnainmaa, Nokia, Pirkkala, Turtola, Valkeakoski ja Ylöjärvi).
K-Ruoka sivustolta (tai varmaan myös mobiilisovelluksesta) tuotteen voi tilata ennakkoon noutoon (alk. 1,90€) tai kotiin asti (alk. 7,90€), valitsemalla jonkin yllä mainitun myymälän ja päiväksi 4.9.-7.9. pesurin hinta muuttuu 99€.

Viimeksi muokattu:
Juu, löytyihän se sieltä. :cool:

Varasin varuilta, pohtia vielä jaksaako hakea kun en ihan vieressä asu.

Luulen, että varausta ei tapahdu tuollaisessa tilauksessa. Todennäköisesti tuote kerätään vain jos sitä on saatavilla, eli hyvin voi ehtiä hyllyt tyhjentymään välissä.

Toisena mietin, että pitääköhän nuo tiedot yleensäkään paikkaansa, eli onko noita edes kaikissa Pirkanmaan liikkeissä, kun siellä on klausuuli ”Saatavilla myymälätilanteen mukaan”

Luulen, että varausta ei tapahdu tuollaisessa tilauksessa. Todennäköisesti tuote kerätään vain jos sitä on saatavilla, eli hyvin voi ehtiä hyllyt tyhjentymään välissä.

Toisena mietin, että pitääköhän nuo tiedot yleensäkään paikkaansa, eli onko noita edes kaikissa Pirkanmaan liikkeissä, kun siellä on klausuuli ”Saatavilla myymälätilanteen mukaan”
Näinhän se on. Normaalisti ainakaan K—Ruoka -applikaation tilauksia ei varailla, vaan keräilytilanteessa sit selviää onko tuotetta vai ei. K-Ruoka -sovellus kyllä osaa kertoa onko tuote kyseisen kaupan valikoimassa, mutta hyllytilannetta ei.

Ihan hyvä pointti tosiaan, kysymyksiä ja vastauksia osiosta lainattuna:

Miksi en saanut tilaamaani tuotetta?
-Tuotteet kerätään toimituspäivänä suoraan kaupan hyllystä. Tästä johtuen tilaamasi tuote saattaa olla loppunut tilaushetken ja keräyksen välissä. Tuotteiden saatavuus riippuu aina toimituspäivän hyllytilanteesta.
-Voit halutessasi sallia kaikkien tai yksittäisten tuotteiden korvaamisen tilausvaiheessa, jolloin pyrimme korvaamaan tuotteen vastaavalla. Jos sopivaa vastaavaa tuotetta ei löydy tai korvaaminen on kielletty, tuotetta ei kerätä.
-Jos olet tilannut vain yhden tuotteen ja sitä ei ole saatavilla, kauppa on sinuun yhteydessä.

Mitä tämä viimeinen sitten tarkalleen tarkoittaa, niin on hieman kysymysmerkki. Tarjoavatko mahdollisuutta odottaa, että lisää tavaraa tulee varastoon vai koittavatko perua koko homman 🤔

Kiitos vinkistä, tilattu ennakkoon. Näytti olevan noutotilaus vielä 0€. Huomenna nähdään onnistuiko.

K-Ruoka -sovelluksen kautta tavara ei liiku postilla vaan kaupan henkilökunta ajaa sen autolla sun kotiovelle.

En tiedä saisiko tota tilattua sen Citymarket-nettikaupan kautta?

Edit: jaaha, sitä nettikauppaa ei ole enää, vaan linkki ohjaa K-Ruoan sivuille nykyään. Olipa lyhyt kokeilu Keskolta.

Käy kalliiks näköjään nyt tämä tarjouspalsta. Tätä tosin ei voi kutsua heräteostokseksi kuin tuon akkukäyttöisyyden osalta, yhden kymmenen vuotta olen katsellut pesureita, mutta aina päätynyt vuokraamaan (30e~/vrk) satunnaiseen tarpeeseen. Tämä on kohtuullisen kokoinen, joten jos riittää omiin tarpeisiin, niin kolmella pesulla on sitten maksanut jo itsensä takaisin. Tuo akku ja sen kestävyys ajan kanssa kyllä hirvittää, ,mutta katsotaan.

Käy kalliiks näköjään nyt tämä tarjouspalsta. Tätä tosin ei voi kutsua heräteostokseksi kuin tuon akkukäyttöisyyden osalta, yhden kymmenen vuotta olen katsellut pesureita, mutta aina päätynyt vuokraamaan (30e~/vrk) satunnaiseen tarpeeseen. Tämä on kohtuullisen kokoinen, joten jos riittää omiin tarpeisiin, niin kolmella pesulla on sitten maksanut jo itsensä takaisin. Tuo akku ja sen kestävyys ajan kanssa kyllä hirvittää, ,mutta katsotaan.
Nämä 18V akut taitaa aika hyvin säilyä vuosien mittaan, kunhan koittaa pitää noin puolessa varauksessa säilöessä pidemmän aikaa käyttämättömänä.
Netti toki myös pullollaan 3D tulostettavia adaptereita, että tämän akun saa muihin koneisiin tai muiden koneiden akun (vaikkapa Lidlin Parksiden) saa tähän (nämä maksullisia malleja, mutta löytynee joitain ilmaiseksikin kunhan kaivelee 33 search results for 3D models to 3D print with the keyword(s) “Karcher 18v battery”・Cults).

Nämä 18V akut taitaa aika hyvin säilyä vuosien mittaan, kunhan koittaa pitää noin puolessa varauksessa säilöessä pidemmän aikaa käyttämättömänä.
Netti toki myös pullollaan 3D tulostettavia adaptereita, että tämän akun saa muihin koneisiin tai muiden koneiden akun (vaikkapa Lidlin Parksiden) saa tähän (nämä maksullisia malleja, mutta löytynee joitain ilmaiseksikin kunhan kaivelee 33 search results for 3D models to 3D print with the keyword(s) “Karcher 18v battery”・Cults).
Jep, minä jo katselinkin adapteria Makitan 18V akuille... :) Toki nyt ensi alkuun ei ole tarvetta, mutta pidemmän päälle vaihtoehtona.

Olisikohan tuo tarjous ollut voimassa heti vuorokauden vaihduttua, on nimittäin 24/7 Cittari tuossa 500m päässä.. :)

Näet sen kyllä kun katsot onko nouto-aikoja siellä vapaana?
Vapaana vasta lauantaille - on noutoajat muuten varattu tuotteesta riippumatta. Mutta tuo tarjous lienee lunastettavissa ihan hyllystä itse hakemalla, ja viittasin siis siihen, että vaihtuuko nuo heti puolilta öin vai esim aamulla kahdeksalta.

E: Virheellinen tulkinta saatavuudesta poistettu
E2: Eiköhän se selviä kun katsoo hinnan vuorokauden vaihduttua, ja jos päivittynyt heti, niin hilpasee hakemaan. Ei jää ainakaan keräilyistä kiinni.

Viimeksi muokattu:
Yksi oli Pirkkalassa hyllyssä, lähti mukaan. Ehkä jostain takaa varastosta löytyy täydennettäväksi lisää, jos Pirkanmaan alueella 50kpl erä

Toimituksella tilattu eilen, nähtäväksi jää tuleeko, mutta tällainen viesti tuli aamulla " K-Ruoka tilauksesi toimitetaan 04. syys 16:30 - 17:30 välillä."

Itse tilasin Linnainmaalta ensimmäiseen noutoaikaan ja tuli ilmoitus reilusti ennen kaupan aukeamista että tuotteet loppu.

Yksi oli Pirkkalassa hyllyssä, lähti mukaan. Ehkä jostain takaa varastosta löytyy täydennettäväksi lisää, jos Pirkanmaan alueella 50kpl erä

Vissiin jossain takahuoneessa niitä on, koska hetki sitten tuli vahvistus, että tänään toimitetaan Pirkkalan Cittarista pesuri kotiin.

Tilauksen tein eilen illalla verkossa.

Tuosta olisi pitänyt varmaan tulla viesti, jos ei olisi ollut tuotteita enää saatavilla keräilyvaiheessa?
Hieman hämää tuo "Tuotepuutteet" tilauksen tiedoissa. Mitään viestiä ei ole siis tullut.
1000045445.jpg

1000045444.jpg

En ehtinyt vastaamaan saapuvaan puheluun, mutta tuli perään tekstari:

"Hei! Yritimme tavoittaa teitä liittyen verkkokauppatilaukseenne. Tilaamanne Kärcher tekstiilipesuri on Ideaparkin Citymarketin avajaistarjoustuote, mikä jostain syystä on päätynyt meidänkin Citymarketin verkkokauppavalikoimaan. Kyseistä tuotetta ei meiltä kuitenkaan löydy valikoimasta, joten joudumme peruuttamaan verkkokauppatilauksenne. Pahoittelemme tästä aiheutuneesta harmista ja toivotamme teille mukavaa päivänjatkoa!

Yt
Verkkokauppa
K-Citymarket Turtola Tampere
"

Epic fail.

En ehtinyt vastaamaan saapuvaan puheluun, mutta tuli perään tekstari:

"Hei! Yritimme tavoittaa teitä liittyen verkkokauppatilaukseenne. Tilaamanne Kärcher tekstiilipesuri on Ideaparkin Citymarketin avajaistarjoustuote, mikä jostain syystä on päätynyt meidänkin Citymarketin verkkokauppavalikoimaan. Kyseistä tuotetta ei meiltä kuitenkaan löydy valikoimasta, joten joudumme peruuttamaan verkkokauppatilauksenne. Pahoittelemme tästä aiheutuneesta harmista ja toivotamme teille mukavaa päivänjatkoa!

Yt
Verkkokauppa
K-Citymarket Turtola Tampere
"

Epic fail.
No kieltämättä vähän outoa, ettei nuo Keskon kodin puolen tuotteet löydy jokaisesta myymälästä, niistä kun ei kauppias vastaa. Tarjouslehdessä kuitenkin näin:

1756972581943.png

Mulle tuli jo takuukuittinkin, onko muille tullut keneltä peruutettu?

Sovelluksessa lukee "keräilty ja veloitettu"

Ois kyllä näppärän näköinen vehje mut ei kyllä innosta ajaa 50km suuntaansa ideaparkkii todetakkees että hyllyt on jo tyhjänä

Hei, valitettavasti Kärcher tekstiilipesurin tarjouserä myytiin loppuun hetkessä. Täten emme saa sitä huomiseen toimitukseen ja joudumme tilauksenne perumaan. Pahoittelemme tilannetta. T. Teemu/ KCM Linnainmaa verkkokauppa

Lidlissä oli joku aika sitten tollanen akkukäyttöinen muistaakseni 89€, epäilen, että tekstiilipesurissa imuteho on tärkeä jolloin akkulaitteen heikompi teho saattaa jättää märemmäksi pestävän pinnan. Tämä ihan mutuilua, lisäksi ei huvita ostella enää lisää akkuvehkeitä joissa oma akku ja laturi. Lidlin vehkeisiin on jo makita adapteri hankittuna aliexpressistä..

Pätevän oloinen laite, heräteostokseksi. Tilasin omani noudolla Linnainmaalle ja hain aamulla. Oli niitä siis muutama Linnainmaallakin.

Johdollisessa:
  • Moottoriteho (W): 500
Akkuversiossa:
  • Moottoriteho : 184 W

Tuosta syystä ostin itse jokin aikaa sitten johdollisen ( amazon.de 160€ )

Tuo tehoero tulee käytännössä esiin suulakkeen leveydessä: Tässä akkuversiossa tuo imusuulake on huomattavan kapea, leveämmällä ei jaksaisi imeä. Muuten sen mitä sain tuota testattua, niin imi kyllä yhtä lailla kuivaksi kuin aiemmin käyttämäni johdollisetkin; istun jo tuolilla, jonka pesaisin äsken.
Tässä omassa vain on jokin ongelma vedenotossa, joten menee tuo laite vähintään vaihtoon.

Viimeksi muokattu:
Sait siis laitteen, vaikka teit tilauksen myöhemmin. Itse laitoin noutoajaksi vasta klo 16-18, siksi nyt sulla Kärsä, mulla ei.
Tämä se on.

Tilausajallahan ei ole periaatteessa väliä, koska tilasit keräilypalvelun, et itse tuotetta. Eli tuo 50 laitteen erähän kului sitä mukaa, kun laitteet keräiltiin tai ostettiin hyllystä, ja siinä kohtaa veloitettiin.

Itsellä olisi myös mennyt Turtolassa iltapäivään (tosin heillä ei ilmeisesti ollut varastoa ollenkaan), ja siksi järkeilin hakevani tuon laitteen itse heti kun mahdollista.

Sait siis laitteen, vaikka teit tilauksen myöhemmin. Itse laitoin noutoajaksi vasta klo 16-18, siksi nyt sulla Kärsä, mulla ei.
Aika outoa kyllä jos/kun eivät kunnioita tilausjärjestystä. Otin tosiaan ensimmäisen mahdollisen noutoajan (maksoi 2,90e).

Edit: Arrangerin viesti tuossa edellä kyllä käy järkeen. Keräily tapahtuu lähellä noutoa ja hakevat tuotteen hyllystä/varastosta.

Johdollisessa:
  • Moottoriteho (W): 500
Akkuversiossa:
  • Moottoriteho : 184 W

Tuosta syystä ostin itse jokin aikaa sitten johdollisen ( amazon.de 160€ )
Itse ostin vuosi sitten täällä vinkatun tarjouskamppiksen kautta Puzzi 8/1:n, ammattivehjes ja laatu/teho (1200W) sen mukaista. Sohvat, matot ja auton penkit jaksaa imeä lähes kuiviksi. Muutoin olisi saattanut tämä akku-Kärcher vehjes kiinnostaa, kunnes näin tämän revikan. Akku kestää 20-25min ja lataus useita tunteja. Ryobilla on samantapainen akkupesuri, toki hintakin enemmän kuin tämän tarjouksen, mutta sentään olisi useampi akku ennestään tuohon.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/e8NnY9jZpQc?si=3gFNFR3lwAQrGFtm

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 003
Jäsenet
79 098
Uusin jäsen
Simozi

Hinta.fi

Back