Kannettavien emojen pintaliitos korjaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja OnKhyl
  • Aloitettu Aloitettu
Kysästään nyt täältäkin että onko porukalla kokemuksia mitkä firmat tai yksityis henkilöt tekevät pintajuotoksia, konkkien vaihtoa, oikosten selvitystä jne.
Itsellä löytyy pari kannettavaa mistä ilmeisesti virta puolella jotain solmussa, ei vesi vahinkoja tai palaneita komponentteja.
Vai onko nuo yleensä vaan fiksumpi myydä eteenpäin ns varaosiksi?

Miro Oy ainakin tekee, mutta kannettavasta en osaa sanoa, sivuilla lukee kodin elektroniikka, itse pari AV vahvistinta ollut korjattavana ja sen takia voin suositella.

En muista tarkkaan tuota ensimmäistä sen verran aikaa, oli muistaakseni MUTE piirissä ongelma ja olisiko ollut 150€ luokkaa ja tämä jälkimmäinen vika oli virtalähteeseen liittyvä, mutta itse virtalähdettä ei tarvinnut vaihtaa ja hinta oli noin 190€.

En muista tarkkaan tuota ensimmäistä sen verran aikaa, oli muistaakseni MUTE piirissä ongelma ja olisiko ollut 150€ luokkaa ja tämä jälkimmäinen vika oli virtalähteeseen liittyvä, mutta itse virtalähdettä ei tarvinnut vaihtaa ja hinta oli noin 190€.
Juu. No sen verran hintavaa kuitenkin ettei varmaan kannata semmosta 4-5 vuotta vanhaa kannettavaa tohon hintaan korjauttaa vaan myydä osiksi mielummin.

Hintaa tietysti nostaa kun yrityksestä kyse ja tuntiveloitus, myös vian etsintä luonnollisesti vie oman aikansa.
Voihan ilmoitusta varmaan tänne ja toriin laittaa, OSTETAAN esim. konkkien vaihto tai jotain vastaavaa.
Ainakin halvemmat läppärit on sellaisia ettei niitä kannata korjata jos ei sitä pysty itse tekemään, halvemmat kannettavat tuntuu olevan niin lyhyt ikäisiä että varmaan järkevämpää olisi ostaa laadukkaampi käytetty.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
312 860
Jäsenet
84 388
Uusin jäsen
RetKiKimppa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom