Kannettava tekniikan AMK opintoihin

Liittynyt
04.11.2018
Viestejä
26
Tosiaan läppäri hakusessa. Kriteereinä olis.
-prossuna intel i5/i7 tai ryzen 5/7
-Ramia vähintään 8gb
-Ssd 256gb ->
-Kokoa koneella 13-14”

Hinta sais olla maksimissaa 1300€

Jos osaat suositella jotain, joka vastaa kriteereitä ja alittaa budjetin, niin otetaan mielellään vastaan!
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
1 195
Tosiaan läppäri hakusessa. Kriteereinä olis.
-prossuna intel i5/i7 tai ryzen 5/7
-Ramia vähintään 8gb
-Ssd 256gb ->
-Kokoa koneella 13-14”

Hinta sais olla maksimissaa 1300€

Jos osaat suositella jotain, joka vastaa kriteereitä ja alittaa budjetin, niin otetaan mielellään vastaan!
Itsellä ei ole kokemuksia ThinkPadin T-sarjan Ryzen-suorittimella varustetuista malleista, mutta itse T-sarjasta on vain hyviä kokemuksia. Ainakin paperilla tuo näyttäisi varteenotettavalta vaihtoehdolta, sillä onhan siinä parempi näyttöpaneeli kuin T-sarjan perusnäyttö:

Tehokkaammalla suorittimella ja suuremmalla SSD:llä varustettu versio ylittäisi budjetin reilulla eurolla:

Jos haet pienempää ja keveämpää, niin ThinkPad L13-malleja voisi katsastella:
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Jos osaat suositella jotain, joka vastaa kriteereitä ja alittaa budjetin, niin otetaan mielellään vastaan!
Henkilökohtaisesti suosittelisin HP:n Elitebook 840 G5 tai G6 malleja. Hyvä 14” IPS-näyttö, näppis ja touchpad, lisäksi kevyt ja tyylikäs. G5:n sais Tietoarmadasta alta tonnilla, tuohon vielä toinen mokoma muistia päälle niin oikein soiva peli. Itsellä G5 i5 suorittimella, paras läppäri mitä olen ikinä käyttänyt, itse tykkään tästä kaikin puolin enemmän kuin duunista saadusta T490 thinkpadista, mutta makuasioitahan nämä on.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 763
Viestejä
4 191 419
Jäsenet
70 786
Uusin jäsen
Esa22

Hinta.fi

Ylös Bottom