Kannettava ja Fortnite

Mikäli budjetti liikkuu tuossa 500€ pinnassa, niin ei kyllä kovin hyvää pelkannettavaa saa hankittua :( Tuo linkittämäsi kone on kaksi sukupolvea vanhalla näytönohjaimella ja muutenkin aika rupuisilla osilla. En itse ostaisi tuota, mutta en tiedä onko kauheasti parempaa tarjolla.

Tuolla budjetilla lähtisin katselemaan käytettyjä läppäreitä. Uutena ei tosiaan mitään kovin kummoista peliläppäriä saa ellei satu eteen erittäin hyvää tarjousta.

En itse pelaa mitään, joten mielipiteeseeni täytyy suhtautua sikäli varauksellisesti. Eikös tuo Fortnite ole aika vanha peli, joten RTX 2060 ylittää sen suositellun näytönohjaintason? Ainoa, mikä selvästi alittaa suositellun tason, on muistin määrä. Sekin täyttää minimitason ja on lisäksi myöhemmin laajennettavissa, koska laitteessa on vapaa muistipaikka.

Jos siis ollaan todella pienellä budjetilla liikkeellä, niin voihan tuolla nähdäkseni Fortnitea pelata. Se on tietenkin selvää, että suuremmalla rahalla saa lisää suorituskykyä ja varmaan paremman pelikokemuksenkin.

En itse pelaa mitään, joten mielipiteeseeni täytyy suhtautua sikäli varauksellisesti. Eikös tuo Fortnite ole aika vanha peli, joten RTX 2060 ylittää sen suositellun näytönohjaintason? Ainoa, mikä selvästi alittaa suositellun tason, on muistin määrä. Sekin täyttää minimitason ja on lisäksi myöhemmin laajennettavissa, koska laitteessa on vapaa muistipaikka.

Jos siis ollaan todella pienellä budjetilla liikkeellä, niin voihan tuolla nähdäkseni Fortnitea pelata. Se on tietenkin selvää, että suuremmalla rahalla saa lisää suorituskykyä ja varmaan paremman pelikokemuksenkin.

On kyllä kieltämättä aika kevyet minimivaatimukset tuolla Fortnitellä. Noiden perusteella kyllä toimisi. Tosin jos nyt haluaa tulevaisuudessa pelata muutakin, niin voi tuo näyttis (RTX 2050) jäädä nopeasti jalkoihin. Taitaa olla suunnilleen yhtä nopea kun desktop puolelta GTX 1650 ja RX 6400. Muistia voi tosiaan myöhemmin lisätä, joka on plussaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 649
Jäsenet
74 829
Uusin jäsen
Pcbuild

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom