Kaksi virtalähdettä?

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
104
Moi, olen juuri tilannut uuden näytönohjaimen - Vega 64 liquid, joka imee sen verta virtaa, että hieman epäilyttää miten nykyinen virtalähde - Seasonic platinum 660 W pärjää sen kanssa. Muu kokoonpano on i7 4790 ja 2 ssd + 1 hdd + 1 pci ssd + usb hdd. Vanhassa koneessa olisi käyttämättömänä suht uusi Corsair CX 500. Onko mahtaa turhan uskaliasta kytkeä toinen virtis jakamaan kuormaa.? Nähtävästi joitain ratkaisuja löytyy netistä tähän.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
721
Moi, olen juuri tilannut uuden näytönohjaimen - Vega 64 liquid, joka imee sen verta virtaa, että hieman epäilyttää miten nykyinen virtalähde - Seasonic platinum 660 W pärjää sen kanssa. Muu kokoonpano on i7 4790 ja 2 ssd + 1 hdd + 1 pci ssd + usb hdd. Vanhassa koneessa olisi käyttämättömänä suht uusi Corsair CX 500. Onko mahtaa turhan uskaliasta kytkeä toinen virtis jakamaan kuormaa.? Nähtävästi joitain ratkaisuja löytyy netistä tähän.
Kyllä toki löytyy, mutta kokonaan toinen asia on, että onko siinä mitään järkeä :) Ei tuollainen splitterikään ilmainen ole ja noista kahdesta powerista + säästetyn splitterin hinnalla saat käytettynä jonkun laadukkaan 750 W tai 850 W powerin ilman että sulla on tuollaista johtohelvettiä ängettynä koneeseen.

Minusta nyt lähdetään säästämään väärässä paikassa, mutta toki pelkän säätämisen ilosta tuota voi tietenkin lähteä kokeilemaan :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
104
Tuota spaghetti-adapteria kenties voisi näin alkuun kokeilla, mutta toisaalta jollei Suomen kaupat sitä myy, niin olisikohan se jo merkki sekundasta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Melko miehekkäitä kulutuslukemia lupaillaan nestejäähdytetylle Vegalle, mutta jos et itse ylikellota, niin ainakin tuo 660W virtalähde riittänee yksinkin.


e: kirjoitusvirhe
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
717
Starelec Oy

Ei nyt ole suoraan haluttu adapteri, mutta esim kahdesta tuollaisesta voi rakentaa vastaavan, tai sitten laittaa pelkän kytkimen tuohon.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
104
Yhdistäisinkö kaikki piuhat molemmista naaraista emoon tulevaan urokseen vai ainoastaan turkoosin ja mustan, niin kuin Amazonin vehkeessä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 334
Viestejä
4 157 520
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom